Top/Flop stammen

DeletedUser

Guest
Alleen jijzelf bent klein maar dat ligt dan ook alleen aan jou, nog steeds geen 100mil gefarmt heeft vooral niets te maken met je beperkte groei in het spel.

Haha, klopt dat de 2 die er op zitten vanaf het begin niet het meest actief waren wat simpel weg door prive komt maar daar is versterking bij. Ook als je keek naar het ODA in die tijd stond dat vrij hoog voor het aantal punten en waaruit je kunt aflijden dat ze dus vaak weer eerst konden opbouwen dus weinig farm. Tragere groei ja en nu met de massa's vanuit jullie schiet het ook niet echt op. Ze staan niets voor niets 2e ODD. Door het grote verschil in punten em de grote van het front is het dan ook niet slim om met je troepen te farmen.
 

DeletedUser50613

Guest
Valt niet over te discussieren, Worst heeft wat mij betreft grotendeels gelijk. Veel inactiviteit op het begin en dat wreekt zich nu ook, dat ligt enkel aan mezelf. :)

Maar IGHI die erbij komt is voor ons wel een groot pluspunt, al is het maar zodat er wat druk terug komt At All, zelfde met ADJ die nu front komt zoeken. Wij zijn offensief op dit moment niet in staat om een deuk te zetten in jullie def, dus op dat punt is de strijd vrij eenzijdig.

Dat gedoe met die cf's is wat mij betreft gedaan, ze zijn er, en het is nu aan ons om die weg te krijgen.
Dat er nu nog actief cf's worden bijgepakt bij IGHI vind ik wel eerder smaakloos.
 

DeletedUser

Guest
QUOTE="Worst Woesie, post: 6095392, member: 78054"]toen waren we nog niet 2x zo groot?
en heb toen ook al gezegd dat ik nog afstam van de tijd waarin je je vijand wel mocht 'cf'. verder heb ik mij vanaf de afspraken eraan gehouden? je blijft maar afkomen met die cf van 1/2 maand geleden omdat dat het enige is wat je hebt... [/QUOTE]

Je bent al voor rechtvaardig 2x zo groot. Maakt niet uit en blijft maar terug komen op die CF? Er zijn wat herhalingen maar hier volgens mij op het AF de 1e keer. Je zegt dat je uit de tijd komt dat het nog gewoon kon dat maakt toch niet uit als er zelfs word gezegt dat je hem terug moet geven? En het enige? Je RL vriend moet stabben maar daar word verder niks aan gedaan je hebt er nog meer gemaakt in het cluster met de nom "ligt op ... uur edel afstand van dat dorpp.

Ik wilde hiermee niet echt terug komen op die CF, enkel gewoon dat ik het komisch vond dat je zegt "Nadeel" terwijl zelf front met iemand die 2x zo klein is en dat dus nodig hebt en wat IK dus een teken van zwakte vind ;)


Vind het ook sterk dat je over mijn oda begint als je zelf 500k achterloopt terwijl we ongeveer dezelfde ligging hebben, RV was idd geen partij dus daarop haalden we weinig ODA en jij dodged alles of Blockt alles super hard (wat ook hoort)

Vind je het gek? Kijk het ODD dan zie je hoe het komt dat je NU 500k boven staat. Dat je geen ODA haalt is dus klinklare onzin want volgens stond punkerke nog boven jou met ODA voor de 1e massa xD
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78054

Guest
ik ben elias he Punk weet dus dat ik niets met die stab te maken heb en dat ik Igor hierover aangesproken heb.
 

DeletedUser

Guest
ik ben elias he Punk weet dus dat ik niets met die stab te maken heb en dat ik Igor hierover aangesproken heb.

Nou sorry geen idee wie wie is, maar igor speelt op Woeise , jij speelt op woesie dus indrirect ben je er toch bij betrokken. Want het geeft jullie account voordeel.

Dus zoals ik net zei, vond het "komisch" dat je over nadeel begon ^^
 

DeletedUser61134

Guest
Thijs blijft toch nog steeds mijn maatje hoor :D
Ik krijg geen inc's van hem en ik krijg dorpjes ^^
Wel Schattig dat Sick Of It een 2de cluster wou maken naast mij met SH zijn dorpen.
Deze fase van de wereld al beginnen jumpen o_O

HIj wil je :eek:
Zeker warm onthaalt?
 

Deleted User - 487828103

Guest
Valt niet over te discussieren, Worst heeft wat mij betreft grotendeels gelijk. Veel inactiviteit op het begin en dat wreekt zich nu ook, dat ligt enkel aan mezelf. :)

Maar IGHI die erbij komt is voor ons wel een groot pluspunt, al is het maar zodat er wat druk terug komt At All, zelfde met ADJ die nu front komt zoeken. Wij zijn offensief op dit moment niet in staat om een deuk te zetten in jullie def, dus op dat punt is de strijd vrij eenzijdig.

Dat gedoe met die cf's is wat mij betreft gedaan, ze zijn er, en het is nu aan ons om die weg te krijgen.
Dat er nu nog actief cf's worden bijgepakt bij IGHI vind ik wel eerder smaakloos.

Die cf's bij IGHI lagen er al voordat Edict aan de orde was dus ga daarover niet lopen zeiken is jullie pakkie aan niet.
 

DeletedUser75970

Guest
Zou leuk zijn als TRV en SC front zouden krijgen, zijn naar mijn mening toch wel twee van de betere spelers op deze wereld dus ben benieuwd hoe dat uit zou pakken.
 

DeletedUser75970

Guest
Dat gebeurd denk wel hoor op deze wereld :eek:

Denk het ook wel ja, ben benieuwd wie er zal winnen.
Veel mensen hebben SC neergezet als beste speler in hun GA lijstje, maar TRV moet ook zeker niet onderschat worden, heeft ook al op meerdere werelden bewezen het spel zeer goed te beheersen.
 

DeletedUser19709

Guest
Dat frontje zal er deze week al zijn hoor maar ik zou het liefst nog even zo laten :D
En bedankt in ieder geval.
 
Bovenaan