Top/Flop stammen

Deleted User - 487871837

Guest
Dat je mijn uitspraak zelfs serieus neemt zou ik als onterecht omschrijven. En op wat trekt dat vetgedrukte nu? Als je er niet van uit gaat laat het dan aub ook achterwege.

Misschien kan iemand die het leest het verduidelijken door het ofwel te ontkrachten ofwel te bewijzen.
 

DeletedUser77788

Guest
Ben van mening dat ie At All heeft gebruikt en aan het lijntje gehouden heeft puur zodat ze hem nooit zouden aanvallen, en nu hij bij Edict een pak safe krijgt kan hij ze lekker wegspelen straks.

Ik ben van mening dat IGHI zijn ex stamgenootjes heeft gebruikt ;).

Vind dat je het wel heel zwart/wit bekijkt, had verwacht dat je wel wat had geleerd na het verlies van Septen.
Humble heeft de eerste groot macht van deze wereld verslagen, wij gaan de 2e groot macht van deze wereld verslaan. :D

Je haat ons, geef maar toe :(

Ik haat jullie wel nouja alleen jou co's :oops:
 

DeletedUser

Guest
Ben je serieus of echt gwn ronduit dom. Je moet onze oorlogsverklaring nou niet echt serieus nemen , ik heb prima contact met een paar Edict leden dus ik toon absoluut geen haat.

Nee ik weet dat het een grap was, staat er ook ofniet? Maar iedereen weet ook dat er in deze grap een kern van frustratie in zit wat ook wel logisch is vanuit jullie kant. Maar de word hier gereageerd over het beleid van Edict. Maar ik snap niet precies waarom omdat het voor Edict gewoon de beste keuze was.
 

DeletedUser77788

Guest
Nee hoor ik vond het een hele slechte grap!

Later verzon hij nog een betere verklaring.
We don't obey the law at all....

echt hier heeft hij wel een plank misgeslagen had iets veel leukers kunnen schrijven :(
 

Deleted User - 487828103

Guest
Nee ik weet dat het een grap was, staat er ook ofniet? Maar iedereen weet ook dat er in deze grap een kern van frustratie in zit wat ook wel logisch is vanuit jullie kant. Maar de word hier gereageerd over het beleid van Edict. Maar ik snap niet precies waarom omdat het voor Edict gewoon de beste keuze was.

Vanuit mij was er letterlijk 0 frustratie ik verveelde me gewoon en ik wist dat dit nog niet officieel gedaan was.


Nee hoor ik vond het een hele slechte grap!

Later verzon hij nog een betere verklaring.
We don't obey the law at all....

echt hier heeft hij wel een plank misgeslagen had iets veel leukers kunnen schrijven :(

Ja goede ideeën komen altijd later daarom zit je nu in de stam en ben je niet weggedeld.
 

DeletedUser77788

Guest
dat je je co's niet over kan halen om je plaatje terug te veranderen :(:(
 

DeletedUser50613

Guest
ADJ zijn nubs.. heb zelfs aangeboden om me te internen, en ze wouden het niet :(
 

DeletedUser50613

Guest
Als je rim accountje aanvalt moet je wel 2 dagen op voorhand per pm verwittigen he.
 

DeletedUser77788

Guest
Ben van mening dat ie At All heeft gebruikt en aan het lijntje gehouden heeft puur zodat ze hem nooit zouden aanvallen, en nu hij bij Edict een pak safe krijgt kan hij ze lekker wegspelen straks.

Heb alleen het stukje At All verbeterd met ex-stamgenootjes. (verder oordeel ik niet):engel:
Waarscheinlijk heb je eroverheen gelezen toen je een fell antwoord op ShitHappens zat te bedenken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan