Top/Flop stammen

DeletedUser62508

Guest
Septen: Hebben we enige tijd een Gap mee gehad en die is opgehouden toen Lion gerekruteerd werd door hun.

Edict en Septen hadden een GAP. De GAP is toen beëindigt omdat Giles van zijn account def stuurde aan Lion (speler van Humble waar de GAP tegen bedoeld was), om Edict te blocken. Dit was tegen de regels van de GAP en in veel ogen een stab. Giles vertelde niet te kunnen wachten totdat hij elke speler van Edict helemaal kapot kon maken en was al de hele Septen periode bezig van die GAP af te komen. Door een halve stab lukt hem dat en is ie erg blij. Vervolgens een maand later gaat hij naar Edict toe. o_O

Hieronder ook nog een klein stukje tekst om aan te tonen dat Giles behoorlijk close was met At All en behoorlijk tegen Edict. Ben van mening dat ie At All heeft gebruikt en aan het lijntje gehouden heeft puur zodat ze hem nooit zouden aanvallen, en nu hij bij Edict een pak safe krijgt kan hij ze lekker wegspelen straks.

[3-12-2016 12:13:09] Thijs: Maar, jouw lijn gaat door Lion toch?
[3-12-2016 12:13:27] Giles - Team High W51: door auf en obadiah
[3-12-2016 12:13:28] Giles - Team High W51: lekker
[3-12-2016 12:13:33] Giles - Team High W51: want die 2 wil ik zohard knallen
[3-12-2016 12:14:02] Giles - Team High W51: ik ga samenwerken met at all
[3-12-2016 12:14:18] Giles - Team High W51: maar zeg het bes tniet in de chat
[3-12-2016 12:14:31] Giles - Team High W51: om edict te pakken
[3-12-2016 12:14:47] Giles - Team High W51: desnoods doe je later BG met at all ofzo
[3-12-2016 12:14:53] Giles - Team High W51: maar als ze zo gaan huilen



Maarja, hij heeft veel punten dus het zal wel weer allemaal oke zijn :p
 
Reactiescore
604
Die gekke mb's zijn zelfs zo gek dat ze de dorpen van IGHI clearen zonder de muur te laten zakken.

zonder rammen besparen ze extra veel boederij plekken voor meet bijl/lc/bb
 

DeletedUser77798

Guest
Edict en Septen hadden een GAP. De GAP is toen beëindigt omdat Giles van zijn account def stuurde aan Lion (speler van Humble waar de GAP tegen bedoeld was), om Edict te blocken. Dit was tegen de regels van de GAP en in veel ogen een stab. Giles vertelde niet te kunnen wachten totdat hij elke speler van Edict helemaal kapot kon maken en was al de hele Septen periode bezig van die GAP af te komen. Door een halve stab lukt hem dat en is ie erg blij. Vervolgens een maand later gaat hij naar Edict toe. o_O

Hieronder ook nog een klein stukje tekst om aan te tonen dat Giles behoorlijk close was met At All en behoorlijk tegen Edict. Ben van mening dat ie At All heeft gebruikt en aan het lijntje gehouden heeft puur zodat ze hem nooit zouden aanvallen, en nu hij bij Edict een pak safe krijgt kan hij ze lekker wegspelen straks.

[3-12-2016 12:13:09] Thijs: Maar, jouw lijn gaat door Lion toch?
[3-12-2016 12:13:27] Giles - Team High W51: door auf en obadiah
[3-12-2016 12:13:28] Giles - Team High W51: lekker
[3-12-2016 12:13:33] Giles - Team High W51: want die 2 wil ik zohard knallen
[3-12-2016 12:14:02] Giles - Team High W51: ik ga samenwerken met at all
[3-12-2016 12:14:18] Giles - Team High W51: maar zeg het bes tniet in de chat
[3-12-2016 12:14:31] Giles - Team High W51: om edict te pakken
[3-12-2016 12:14:47] Giles - Team High W51: desnoods doe je later BG met at all ofzo
[3-12-2016 12:14:53] Giles - Team High W51: maar als ze zo gaan huilen



Maarja, hij heeft veel punten dus het zal wel weer allemaal oke zijn :p

Gelukkig bestaan er nog mensen met een rond karakter, die bij nader inzien hun mening veranderen.
Soms moet je eens een babbeltje doen met een persoon vooraleer je die echt leert kennen.

Wat zoek jij nog op w51. Denk je nu echt dat mensen jou nog graag hebben na alles wat je hebt gedaan en nu nog doet, voor alles wat ik voor je heb gedaan in de stam.
Dorpen leegzetten voor de oude vijand, aanvallen van de spelers die jou hielpen blocken en antwoorden met katapulten op boerderij en leemgroeve?

Stank voor dank
 

DeletedUser6916

Guest
Edict en Septen hadden een GAP. De GAP is toen beëindigt omdat Giles van zijn account def stuurde aan Lion (speler van Humble waar de GAP tegen bedoeld was), om Edict te blocken. Dit was tegen de regels van de GAP en in veel ogen een stab. Giles vertelde niet te kunnen wachten totdat hij elke speler van Edict helemaal kapot kon maken en was al de hele Septen periode bezig van die GAP af te komen. Door een halve stab lukt hem dat en is ie erg blij. Vervolgens een maand later gaat hij naar Edict toe. o_O

Hieronder ook nog een klein stukje tekst om aan te tonen dat Giles behoorlijk close was met At All en behoorlijk tegen Edict. Ben van mening dat ie At All heeft gebruikt en aan het lijntje gehouden heeft puur zodat ze hem nooit zouden aanvallen, en nu hij bij Edict een pak safe krijgt kan hij ze lekker wegspelen straks.

[3-12-2016 12:13:09] Thijs: Maar, jouw lijn gaat door Lion toch?
[3-12-2016 12:13:27] Giles - Team High W51: door auf en obadiah
[3-12-2016 12:13:28] Giles - Team High W51: lekker
[3-12-2016 12:13:33] Giles - Team High W51: want die 2 wil ik zohard knallen
[3-12-2016 12:14:02] Giles - Team High W51: ik ga samenwerken met at all
[3-12-2016 12:14:18] Giles - Team High W51: maar zeg het bes tniet in de chat
[3-12-2016 12:14:31] Giles - Team High W51: om edict te pakken
[3-12-2016 12:14:47] Giles - Team High W51: desnoods doe je later BG met at all ofzo
[3-12-2016 12:14:53] Giles - Team High W51: maar als ze zo gaan huilen



Maarja, hij heeft veel punten dus het zal wel weer allemaal oke zijn :p


Zolang je boter op je hoofd hebt moet je niet in de zon gaan lopen, Thijs.

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik mij ontzettend heb vergist in jou, altijd gedacht een stabiele stamspeler te hebben aan je maar niks is minder waar. Hoe jij je hebt opgesteld tegenover spelers die er altijd voor jou zijn geweest is ronduit genant. Ook tegenover Giles en ik proef enkel jaloezie. Want ja, hij heeft wel veel punten, kunnen we over jou (en mij!) niet zeggen! Daarnaast als we jou boekje opengooien zijn we voorlopig nog niet klaar want wat jij allemaal gezegd hebt de afgelopen maanden...

Ik voel enkel frustraties van je eigen falen waar Giles een logische keus heeft gemaakt. Dat de wereld verandert en daarbij de politieke banden en keuzes die bepaalde spelers maken ook veranderen is niet meer dan normaal en begrijpelijk. Op dat moment was dat zijn plan, maar de kaarten zijn opnieuw geschut en hij zal nu een andere kant uit kunnen gaan. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik van mening ben dat Edict. hier een goede recruit aan heeft, een echte stamspeler. Die terecht, tot jou frustratie, zijn deff ergens anders plaatste dan bij jou.
 

DeletedUser76513

Guest
Edict en Septen hadden een GAP. De GAP is toen beëindigt omdat Giles van zijn account def stuurde aan Lion (speler van Humble waar de GAP tegen bedoeld was), om Edict te blocken. Dit was tegen de regels van de GAP en in veel ogen een stab. Giles vertelde niet te kunnen wachten totdat hij elke speler van Edict helemaal kapot kon maken en was al de hele Septen periode bezig van die GAP af te komen. Door een halve stab lukt hem dat en is ie erg blij. Vervolgens een maand later gaat hij naar Edict toe. o_O

Hieronder ook nog een klein stukje tekst om aan te tonen dat Giles behoorlijk close was met At All en behoorlijk tegen Edict. Ben van mening dat ie At All heeft gebruikt en aan het lijntje gehouden heeft puur zodat ze hem nooit zouden aanvallen, en nu hij bij Edict een pak safe krijgt kan hij ze lekker wegspelen straks.

Ik denk dat jij is moet ophouden om maar op andere te zaniken. Ik kan me een wereld herinneren (w45) waar je ook heel zielig hebt zitten doen en zelf vervolgens je oud stamgenoten gaat aanvallen en een oor aannaait. Exact hetzelfde als wat je nu ook doet. Ik vraag me af wat voor reputatie je hieraan over gaat houden voor andere werelden want ik kan me niet voorstellen dat mensen jou nog ergens erbij willen. In mijn ogen kunnen mensen veranderen en fouten in een eerder stadium later niet meer maken. Wordt ook wel gezien als leren van je fouten/keuzes. Dit is bij jou blijkbaar niet gebeurd en denk dat dat je in eventueel verder Tw spel vervelend kan komen te staan maar wens je er succes mee;)
 
Reactiescore
3.583
Gelukkig bestaan er nog mensen met een rond karakter, die bij nader inzien hun mening veranderen.
Soms moet je eens een babbeltje doen met een persoon vooraleer je die echt leert kennen.

En daar kom jij nu plots achter?

Wat zoek jij nog op w51. Denk je nu echt dat mensen jou nog graag hebben na alles wat je hebt gedaan en nu nog doet, voor alles wat ik voor je heb gedaan in de stam.
Dorpen leegzetten voor de oude vijand, aanvallen van de spelers die jou hielpen blocken en antwoorden met katapulten op boerderij en leemgroeve?

Stank voor dank

Doel je hier nu op jezelf doordat je dorpen voor Edict je vijand leeg zet (ADJ) en ga jij geen inc's van At All (de stam die je hielp) blocken?
 

DeletedUser

Guest

Dat zijn er wel meer
Beste kneusjes van Edict,

Ik denk dat het hier wel tijd voor is om het eens officieel te maken. Zodat we kunnen zien met hoeveel wij winnen.

Mogen de beste winnen en veel succes dames/heren.

Met hatelijke groeten - Leiding At All.

Frustatie of grap, leuk vinden ze het in ieder geval niet. Snap dat ze gefrustreed zijn omdat er toch al een aantal NAPS waren en Vrienden/PBG's en misschien ook wel gesprekken voor tegen Edict.

Maar wat is er vanuit Edict. Slecht gedaan?
- Front stabieler maken
- Stamspeler erbij
- Concurrent minder (want ja Team ADJ is ook gewoon flop ^^) <- kan je opvatten als laf of als tacktisch.

Snap daarom ookwel de uitspraak , if u can't beat them Join them. Maar als je de punten om het wel of niet te doen naast mekaar gaat leggen wat weegt om hem wel of niet aan te nemen ( Nee dan doel ik puur op tackisch zicht en niet om zijn rang ect.) dan was dit de beste oplossing. En ik denk da er veel meer mensen dit hadden gedaan als die voor de zelfde situatie stonden maar nu nee zeggen ;)
 
Reactiescore
604

Deleted User - 487828103

Guest
Dat zijn er wel meer
Beste kneusjes van Edict,

Ik denk dat het hier wel tijd voor is om het eens officieel te maken. Zodat we kunnen zien met hoeveel wij winnen.

Mogen de beste winnen en veel succes dames/heren.

Met hatelijke groeten - Leiding At All.

Frustatie of grap, leuk vinden ze het in ieder geval niet. Snap dat ze gefrustreed zijn omdat er toch al een aantal NAPS waren en Vrienden/PBG's en misschien ook wel gesprekken voor tegen Edict.

Ben je serieus of echt gwn ronduit dom. Je moet onze oorlogsverklaring nou niet echt serieus nemen , ik heb prima contact met een paar Edict leden dus ik toon absoluut geen haat.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Doel je hier nu op jezelf doordat je dorpen voor Edict je vijand leeg zet (ADJ) en ga jij geen inc's van At All (de stam die je hielp) blocken?

1) Er worden meestal dorpen leeggezet bij een dorpenruil om een front beter neer te zetten. Bovendien is IGHI geen vijand van ADJ meer. Je uitspraak is dus onterect.

2) Hoezo hielp at all IGHI? Heb vaak genoeg gesprekken gezien en gevoerd over het belang van een samenwerking tussen at all en edict, maar zoals jij ook weet is die er door koppigheid nooit gekomen. Ook heb ik in de skypechat voorbij zien komen dat mensen van at all IGHI niet durfden aanvallen, maar ik weet niet of dat waar is, dus ga ik uit van niet.

Teveel haters, momenteel geen zin anoniem te gaan spelen :p

Haters make me stronger :cool:
 

DeletedUser61134

Guest
Ben je serieus of echt gwn ronduit dom. Je moet onze oorlogsverklaring nou niet echt serieus nemen , ik heb prima contact met een paar Edict leden dus ik toon absoluut geen haat.

Er staat "Met hatelijke groeten"
Ik zou ook denken dat je ze haat!
 

Deleted User - 487828103

Guest
1) Er worden meestal dorpen leeggezet bij een dorpenruil om een front beter neer te zetten. Bovendien is IGHI geen vijand van ADJ meer. Je uitspraak is dus onterect.

2) Hoezo hielp at all IGHI? Heb vaak genoeg gesprekken gezien en gevoerd over het belang van een samenwerking tussen at all en edict, maar zoals jij ook weet is die er door koppigheid nooit gekomen. Ook heb ik in de skypechat voorbij zien komen dat mensen van at all IGHI niet durfden aanvallen, maar ik weet niet of dat waar is, dus ga ik uit van niet.


Doel je hier nu op jezelf doordat je dorpen voor Edict je vijand leeg zet (ADJ) en ga jij geen inc's van At All (de stam die je hielp) blocken?

At All ( Bepaalde acc's ) hadden nog goede banden met IGHI en aangezien de vijand ( Edict. ) een gedeelde vijand was hielpen bepaalde acc's elkaar niks raars aan. Maar er waren ook acc's zoals eerder vermeld door Marvin die wel actie wouden ondernemen tegen IGHI maar niet genoeg hulp kregen omdat sommige wel op hun plek zaten met de PBG.

Ik heb persoonlijk altijd zo goed mogelijk IGHI proberen tegen te werken ( Waaronder bergen os naar jou ) maar sommige wouden eerst op Edict en dan pas op Septen focussen.

Er staat "Met hatelijke groeten"
Ik zou ook denken dat je ze haat!

Ssstt :eek:
 
Reactiescore
3.583
1) Er worden meestal dorpen leeggezet bij een dorpenruil om een front beter neer te zetten. Bovendien is IGHI geen vijand van ADJ meer. Je uitspraak is dus onterect.

2) Hoezo hielp at all IGHI? Heb vaak genoeg gesprekken gezien en gevoerd over het belang van een samenwerking tussen at all en edict, maar zoals jij ook weet is die er door koppigheid nooit gekomen. Ook heb ik in de skypechat voorbij zien komen dat mensen van at all IGHI niet durfden aanvallen, maar ik weet niet of dat waar is, dus ga ik uit van niet.

Dat je mijn uitspraak zelfs serieus neemt zou ik als onterecht omschrijven. En op wat trekt dat vetgedrukte nu? Als je er niet van uit gaat laat het dan aub ook achterwege.
 

Deleted User - 487871837

Guest
At All ( Bepaalde acc's ) hadden nog goede banden met IGHI en aangezien de vijand ( Edict. ) een gedeelde vijand was hielpen bepaalde acc's elkaar niks raars aan. Maar er waren ook acc's zoals eerder vermeld door Marvin die wel actie wouden ondernemen tegen IGHI maar niet genoeg hulp kregen omdat sommige wel op hun plek zaten met de PBG.

Ah, dat wist ik niet ;)
Stamt nog uit Rev zeker?

Ik heb persoonlijk altijd zo goed mogelijk IGHI proberen tegen te werken ( Waaronder bergen os naar jou ) maar sommige wouden eerst op Edict en dan pas op Septen focussen.

<3


Je haat ons, geef maar toe :(
 
Bovenaan