Top/Flop stammen

Reactiescore
3.576
Mooi verhaal edict en error die samenwerken. Ligt mij dan ook even in over de zogenaamde afspraken dan kan ik het in de chat bespreken of we akkoord gaan;) alsjeblieft geen lulkoek verspreiden jannes

IGHI heeft er 30 def dorpen staan, ik kan je zelfs zeggen vanuit welke dorpen naar welke dorpen :rolleyes:
 
Reactiescore
604
Wessley toch. Ik zal jou als speler even schetsen. Je speelde op acc SH, had grote praatjes. Je account faalde, de hoofdspeler stelde jou daarvoor verantwoordelijk en je werd gekicked. Toen kwam je alle informatie (ongevraagd) bij mij droppen over Septen. Kerk dorpjes,.... ik kon alles krijgen (alles geweigerd).

Hmm intressant. Ik werd inderdaad gekickt, ik heb toen uit "rage" verteld aan Rebecca (niet eens aan jou) dat de volgende dag 8-12 minimale aanwezigheid was. Meer heb ik niet gegeven. Ik weet dat het niet oké was en zie het dus ook als een donkere periode. Ik had jou rond die tijd niet eens op skype dus sterk argument maak je hier.

c6214289bc83209298b0846fc025cf89.png


3 december... Ik zat begin november als in Edict dus (clap).

Je ging op ADJ spelen (dacht ik). Je account werd weeral gerekt door IGHI (2de keer). Dan ging je maar van account veranderen op TB.

Jup ik ging begin november op ADJ spelen... Tot 2 Feb.. Dus weer je argument klopt niet want ik die massa's gewoon zelf gedeffed waarbij er maar minimale verliezen zijn geleden. Ik weet dus niet waar je dat argument uberhaupt vandaan haalt.

Je edelpogingen op ons faalde, je werd gescout en we zagen lege front dorpjes.

Wat wil je hiermee bereiken? Ik stuurde edels met lage troepen om jullie te pesten. Het werkte niet, so what? En jullie hebben ons gescout en ze waren leeg? Waar blijven jullie aanvallen dan als ze toch leeg staan? Snap je punt hier echt niet.

TOEN WAS Het even PANIEK. Wat jij als algemeen bekend zwakke TW speler zou natuurlijk geen kans maken tegen Humble want je stam (Edict) werd overal overklast. Jij besloot geheel uit jezelf mij aan te spreken op een subtiele manier dat je Edict beu was en naar Humble wou. Wat natuurlijk nietwaar was, jij zag gewoon meer overlevingskansen in Humble als in Edict.

Geen paniek hier, kom maar op. We zijn niet bang voor Humble. Humble heeft wel een sterke uitstraling waar wij iets in zagen waardoor wij als team jouw aanspraken. We wilde alleen kijken of Humble uberhaupt wel leden zocht, maar dit bleek pas het geval als we Edict zouden verlaten, dit zouden we nooit doen. Een dag erna kwam de leiding met een nieuw plan waar we zeker wel toekomst in zagen.

Je ging naar je leider om te zeggen dat je gesprekken met Humble hebt gehad over een toelating omdat je wist dat als jij zei tegen mij dat je niet meer wou komen ik het mogelijk zou vertellen bij jou leiding. We weten allemaal dat je het verteld hebt om je eigen hachje binnen Edict te redden en niet omdat je o zo trouw bent. Om het in jou woorden ongeveer uit te drukken, 'wij zijn erg bereid ons te schikken naar de edelruimtes van Humble'. Best concrete interesse.

We vonden het netjes om het even te melden aan de leiding inderdaad. We hadden ook onze redenen en Yvo snapte dit goed. Eeerlijk, jij maakt je er nog drukker om dan wij. Ik moet wel eerlijk zijn dat wij als team The Bathman op #1 hebben staan.

Maar nu op het AF uit de hoogte doen terwijl jij al heel w51 zit te falen en je totaal geen loyaliteit kent is behoorlijk ongepast. Wij wensen Edict nog veel plezier met TB, ben benieuwd hoe lang het duurt eer hij gaat lopen als wij langs gaan komen ;)

Ik vind het nogsteeds knap dat je zoveel weet over me, helaas is de helft niet eens waar. Get your facts straight. Ik heb vanaf 300k tot 1.2m op Auf Der Jagd gespeeld. Het was een leuke tijd en heb het account netjes achtergelaten vrijwel na de succesvolle massa op The Chosen One. Lekker aan het falen ben ik dus (Chuckle).
 

DeletedUser76513

Guest
Dan weet je meer dan ik. Kan je het lijstje doorsturen dan ga ik er achteraan. Heb je verder nog een lijst met de gemaakte afspraken erbij?
 

DeletedUser59552

Guest
Stel je een wereld voor waar de rang 1 stam zou fuseren met de rang 3 stam , een soort onofficiele gap heeft met de rang 4 stam en een effectieve nap met de rang 5 stam ...
dan vergeet ik nog te vermelden dat de rang 6 en de rang 7 stam moraalbreker stammen waren van de rang 1 stam en de rang 3 stam.

Holy crap, dit moet je 10x lezen voor je snapt dat het niet te begrijpen is :eek:
 
Reactiescore
3.576
Je uitleg is weer vrij kortzichtig. Het is niet omdat wij geen 'contacten' waren op skype dat wij niet met elkaar gesproken hebben toen. Ooit van groepschats gehoord? Je kan daar praten met mensen die je niet in je contactenlijst hebt staan.

OFC je ging Edict nooit leaven, daarom gepolst of je naar Humble kon zeker? Geloofwaardigheid daalt onder het vriespunt. En ja je hebt geen bang van Humble en ja Edict loopt als een trein intern door het nieuwe grote plan. Geloof je uw onzin zelf wel Wessley?
 
Reactiescore
3.576
Dan weet je meer dan ik. Kan je het lijstje doorsturen dan ga ik er achteraan. Heb je verder nog een lijst met de gemaakte afspraken erbij?

Het is alom geweten dat ik wel meer weet. Als je info wilt kan je terecht bij de speler in kwestie zelf.
 
Reactiescore
604
Je uitleg is weer vrij kortzichtig. Het is niet omdat wij geen 'contacten' waren op skype dat wij niet met elkaar gesproken hebben toen. Ooit van groepschats gehoord? Je kan daar praten met mensen die je niet in je contactenlijst hebt staan.

OFC je ging Edict nooit leaven, daarom gepolst of je naar Humble kon zeker? Geloofwaardigheid daalt onder het vriespunt. En ja je hebt geen bang van Humble en ja Edict loopt als een trein intern door het nieuwe grote plan. Geloof je uw onzin zelf wel Wessley?

Schatje, kom aub met het bericht dat ik informatie aanbied.
 

DeletedUser23360

Guest
Apart dat The Bathman de tijd neemt om te reageren hier. Ik had verwacht dat er genoeg te doen zou zijn op het account na weer een mislukking, of zijn mijn bronnen ook onjuist? Wellicht tijd om eerst een kant te kiezen en dan een keuze te maken wat betreft een stam.

Maar bijkans is dat mijn kortzichtigheid. Hoog van de toren blazen laat ik graag aan andere mensen over, die tijd te veel hebben.
 

DeletedUser76513

Guest
Het is alom geweten dat ik wel meer weet. Als je info wilt kan je terecht bij de speler in kwestie zelf.

Jij zegt de info toch te hebben ? Als ik had gevraagd of ikde info van error wilde hebben had ik dat wel gevraagd dus kan je me het lijstje doorsturen? X je maat
 
Reactiescore
604
Ja want ik ga skype chats (weet niet eens de welke) van enkele maanden terug doorlezen.

Dan kijk je even vanaf 16 november tot 20 november. Maar je gaat toch niks vinden helaas.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Je ging op ADJ spelen (dacht ik). Je account werd weeral gerekt door IGHI (2de keer). Dan ging je maar van account veranderen op TB.

Ik ga verder niet in op je discussie maar wil dit even verbeteren.

Hij kwam idd op ADJ na gedoe op SH. Vervolgens heeft hij massa's van ighi en at all prima gedeft en een mooie aanval op Chosen uitgevoerd. Toen het acc eenmaal stabiel was ging hij naar TB voor een nieuwe "uitdaging" omdat hij die in ADJ niet meer zag.

Echt gerekt door IGHI zijn we nooit geweest ;)
 
Reactiescore
3.576
Hij zag meer uitdaging op TB dan op ADJ? Dat moet wel de beste grap zijn die ik vandaag gelezen heb ^^ En je account werd hard gerekt door IGHI. Edict doet kata massa op hem, die faalt en jullie krijgen slaag terug en willen dan een NAP. Anders als gefaal kan ik dat niet omschrijven.
 
Bovenaan