Top/Flop stammen

DeletedUser77689

Guest
Sinds wanneer is een dagje een tegenslag voldoende om te quitten? Of dat iemand je PP jat? Dat tweede kan je zelfs via support terugkrijgen, als je er snel genoeg bij bent.

Imo vrij slap om zo te kappen. Dat terwijl het gevecht net begonnen was? Net alsof een nachtblitz en een 15 dorpen verlies daardoor of een gecleard front genoeg zou zijn om direct de handdoek in de ring te gooien. Als ik het zo hoor valt het daar maximaal mee te vergelijken.

Niet dat het geen nare vent of actie is, maar daar hoef ik geen woorden meer aan vuil te maken lijkt me.

Lol ik ben al 3 weken gestopt :p de reden dat ik gestopt ben is omdat ik tw wel leuk vind maar na 5 weken elke dag moeten deffen de lol er gewoon flink vanaf gaat. En over die pp, had neit verwacht dat Tom hier zo na bijna 2,5 dagelijks contact mee om kon gaan. Had gewoon vertrouwen in die jongen dus dacht prima hij zei dat ie ze snel terug ging geven dus was ik daarmee wel gerustgesteld. En ja mijn boer naar 1 is heel erg slim :p echt top een top idee, die kata's zijn niet door mij tom of thomas gegooid maar door nieuwe co of de vv-er(van buiten bact voor geval dat jullie denken dat bact zoiets doet) als het goed is heeft die persoon al gezegd dat hij het niet meer zou doen, maar mochten jullie kata's terug gaan gooien :p tja dan zie ik het best zitten om mn account weer terug te nemen en ook vol kata's op jullie te gaan gooien :p heb niks te verliezen hiero :p dus kom maar :)
 
Reactiescore
660
Rare denkwijze, je bent schuldig aan het feit dat ze met kata's strooien, ook al heb je het niet zelf gedaan, het is tenslotte van af je account verstuurd. (waarom heb je ze zelfs uberhaupt op een boerderijwereld?). En als ze dan gestrooid zijn dan ga je al op voorhand roepen: "Als jullie het terugdoen, dan ga ik me weer eens inzetten hoor, opgepast!"
 
Reactiescore
1.094
Lol ik ben al 3 weken gestopt :p de reden dat ik gestopt ben is omdat ik tw wel leuk vind maar na 5 weken elke dag moeten deffen de lol er gewoon flink vanaf gaat. En over die pp, had neit verwacht dat Tom hier zo na bijna 2,5 dagelijks contact mee om kon gaan. Had gewoon vertrouwen in die jongen dus dacht prima hij zei dat ie ze snel terug ging geven dus was ik daarmee wel gerustgesteld. En ja mijn boer naar 1 is heel erg slim :p echt top een top idee, die kata's zijn niet door mij tom of thomas gegooid maar door nieuwe co of de vv-er(van buiten bact voor geval dat jullie denken dat bact zoiets doet) als het goed is heeft die persoon al gezegd dat hij het niet meer zou doen, maar mochten jullie kata's terug gaan gooien :p tja dan zie ik het best zitten om mn account weer terug te nemen en ook vol kata's op jullie te gaan gooien :p heb niks te verliezen hiero :p dus kom maar :)

En is dat mijn probleem dat het door iemand anders is verstuurd? Jou/jullie account jullie verantwoording.
Want ik kan je vertellen, als er iemand echt heel heel vervelend kan zijn met katapulten dan ben ik het wel.

7d134a16a291482681e25fca033bdc4c.png


En als dan dit soort berichten komen (datum 9-10) en de volgende dagen krijgen danoontje en paramore, en vandaag Ben Howard (niet van Ziubird dan) allerlei kata's, dan zie ik echt geen reden waarom ik niet morgen al je dorpjes naar 26 punten ga schieten. Jij /jullie beginnen tegen (naar mij is verteld) afspraken in. Dan heb je 0 recht van spreken.

Ik vind het ook echt belachelijk dat een persoon als jij hier komt vertellen dat het niet meer gedaan wordt & gaat dreigen dat je verder gaat katapulteren als ik/wij het terug doen, terwijl er vandaag gewoon net zo goed katapulten op Ben Howard vliegen van de mb van Feedthebeast.

Geluk 19.8%
Aanvaller: larsssson
Herkomst: LARS-186 (485|621) C64

Aantal: 0 0 6245 0 3000 0 0 300 0
Verliezen: 0 0 1 0 0 0 0 0 0

Verdediger: Ben Howard.
Doel: Time is Dancing (430|564) C54

Aantal: 47 0 0 20 0 2 0 0 0
Verliezen: 47 0 0 20 0 2 0 0 0
Bonus: Zwaard: +5% offensieve en verdedigende kracht

Buit: 11.581 3.120 20.187 34.888/302.440
Schade door katapultbeschietingen: Boerderij is beschadigd van level 30 naar level 27

Dus :p gaan :p we :p nog :p iets :p hieraan :p doen:p ?

Ik denk dat mijn punt wel duidelijk is.
 
Reactiescore
660
Ik denk dat mijn punt wel duidelijk is.

Twijfel je soms of je punt wel duidelijk is, ik heb nooit anders geweten eigenlijk.
 

DeletedUser77689

Guest
Oja, er is zoveel veranderd :rolleyes: alleen een paar lettertjes hoor
 
Reactiescore
660
iedereen kent dat account
 
Reactiescore
1.094
Goed dat de wereld nog voor het nieuwe jaar klaar is. Het zal dan de boeken in gaan als de op 1 na langste classic volgens mij, waar alleen classic 1 dus nog voor staat ( 9 maanden).
Gek genoeg was die classic op snelheid 1, en deze op snelheid 4,5.
 

DeletedUser75892

Guest
Goed dat de wereld nog voor het nieuwe jaar klaar is. Het zal dan de boeken in gaan als de op 1 na langste classic volgens mij, waar alleen classic 1 dus nog voor staat ( 9 maanden).
Gek genoeg was die classic op snelheid 1, en deze op snelheid 4,5.
Toch één reden dat we de boeken ingaan deze classic :D
 
Bovenaan