Top/Flop stammen

DeletedUser75558

Guest
ik had het eerder over het punt dat je PM's naar spelers in onze rim stuurde om ons van daaruit te edelen en barbs uit ons cluster te edelen.. maar daar zwijg je lekker over.
Volgens mij stond in die pm's dat ze tegen young aan moesten edelen en probeer jij weer de boel te verdraaien door er totaal iets anders van te maken, anders stuur even dat mooie bewijsmateriaal in waar je altijd mee komt om je beweringen te ondersteunen.
 

DeletedUser77689

Guest
hahahahahahahaha, zo kan ik nog wel even n week door blijven lachen timon/paul, uitgerekend jij die gaat vragen naar bewijsmateriaal,, vermoedens zijn meer dan genoeg niet?
Rofl
 
Reactiescore
1.094
Knock Knock hoor ik daar een slap excuus? Volgens mij zat de speler die op fluffy de laatste 2 dagen zat, gister al te zeggen dat er vandaag niemand was e.d. Dat hij ervoor kiest die info te delen, prima.

Mocht (ik neem aan dat je The Punisher bedoelt) the punisher hebben gestabt, die heeft pas vanaf een uur of pak hem beet 11 vanmorgen besloten aanvallen te sturen. Toen was het halve account al gecleard. Om 9 uur had Ben Coward al een avvd van 1,5 mil en pieterpost iets van 800k en dat kwam niet omdat ze op stacks liepen. Toen duurde het nog bijna 2 uur voordat the punisher maar ook iets deed.
 
Reactiescore
1.094
wtf martjin ben jij actief ofzo

Ja, ik help joel met de CL winnen :p

Tja is ook zijn keuze, verder is en blijft het een stab als ze onderlin een NAP hebben. Daar spreek ik over, niet of hij wel of niet heeft verteld aan mensen dat hij er niet is.

Wat ik heb begrepen is dat slechts One inch warrior en Fluffy een nap hadden.
Maar het is niet zo dat een eventuele schending van de NAP fluffy in zijn totaal zou hebben geschaad, want er werd gewoon niks gedaan zelfs zonder inmenging van the punisher en dat werd van te voren zelfs aangekondigd.
 

DeletedUser77725

Guest
Waarom zou dit zelf een stab zijn op fluffy? Hij word aangevallen door hunt en nog een paar spelers die geen nap hadden met hem.
 
Reactiescore
1.165
Tja is ook zijn keuze, verder is en blijft het een stab als ze onderlin een NAP hebben. Daar spreek ik over, niet of hij wel of niet heeft verteld aan mensen dat hij er niet is.

Zoals sseg al zei, One Inch Warrior heeft een NAP met Fluffy, heeft dit ook netjes bij ons aangegeven. Volgens Punisher zelf hadden ze geen nap. Niks geen stab dus.
 
Reactiescore
1.094
The Punisher vandaag om 20:52 uur
Ik had eerst ook een NAP met hem maar hij begon me 14-08-2016 12:55:05 opeens aantevallen en heeft toen een paar dorpjes overgenomen van mij. Dus toen heeft hij de NAP beëindigd

The Punisher | Classic
 

DeletedUser60542

Guest
Geen sprake van een stab hier hoor.
De enige nap was met one inch, en dieh eeft dit netjes gezegd en ook geen aanval gestuurd..

Spijtig dat die precies weg was, maar dit plan was al gemaakt ver voor het bekend was dat hij weg was.

Verder 1e wave op ons waren wij er ook niet dus we staan gelijk:D
 

DeletedUser75820

Guest
Bact is wel ineens heel stil nu? ze worden op elk front gepakt. ik kan me nog herinneren dat er vanuit bact gezegd werd dat na de eerste dag 5-6 dorpjes pakken een goed resultaat was met 3k incommings op para. Dit is hoe we het doen hunt style, ondertussen 100+ dorpen gepakt van fluffy. En nu moet het argument komen dat fluffy zogenaamd onbemand was in BS want je had makkelijk vv kunnen regelen toen de aanvallen begonnen. Hunt heeft verder niks te bewijzen, bact is deze oorlog begonnen en heeft ondertussen niks klaargespeeld wat ik persoonlijk echt hilarisch vind.
 
Reactiescore
1.075
tsja wat valt er te zeggen, jeroen was er niet, de speler (jens) die de massa ging regelen zei de hele week al dat alles onder controle was, geen OS aanvraag, niets.
Als je dan inlogt en je ziet dat Jens plots verdwenen is stel je je daar toch vragen bij.
de spelers van Ziubird zijn ermee gequit toen de tot dan geslaagde actie op danoon (tot dan 9 dorpen gepakt) en dan de nieuwe co die plots zegt ik log wel en hou in de gaten, en ook weer met de noorderzon verdwijnt zonder zelfs maar gelogd te hebben.
 

DeletedUser72015

Guest
Heeej luitjes Jeroen hier, terug van oefening in de bossen zoals bekent was ;)
even voor de duidelijkheid,
Inderdaad Jens en Tim hebben het account proberen te bespelen tijdens deze week.
Ben gewoon tevreden over hun werk (ja zelf had ik het misschien beter gedaan)
Ze zijn na een tijdje gewoon het overzicht kwijt geraakr
________________
En The Puniser was GEEN nap, dus geen stab :)
dat ook weer opgelost.

we wisten en weten dat de wereld al sinds de zomer gespeeld was.
mijn vraag aan hun was enkel, sla maar pakketjes op, voor de rest kijk je maar. (maandag ochtend zag ik de incommings komen en wist dat ik veel kwijt zou zijn)

Verder ben ik er nu weer :D
dus als je wilt praten doe het via PM, ben niet zoveel op het forum,
alleen als ik 100 app krijg van kijk is op het forum je bent weer het gespreks onderwerp......
 

DeletedUser77725

Guest
tsja wat valt er te zeggen, jeroen was er niet, de speler (jens) die de massa ging regelen zei de hele week al dat alles onder controle was, geen OS aanvraag, niets.
Als je dan inlogt en je ziet dat Jens plots verdwenen is stel je je daar toch vragen bij.
de spelers van Ziubird zijn ermee gequit toen de tot dan geslaagde actie op danoon (tot dan 9 dorpen gepakt) en dan de nieuwe co die plots zegt ik log wel en hou in de gaten, en ook weer met de noorderzon verdwijnt zonder zelfs maar gelogd te hebben.

Je moet er je geen vragen bij stellen hoor denk dat Jens gewoon geprobeerd heeft om acc te helpen en dat is al beter da niets, maar als jullie alles beter kunnen zullen we het zien als jullie inc krijgen. Wss denk je dat Jens iemand van Hunt is ofzo.
 

DeletedUser71618

Guest

Sinds wanneer is een dagje een tegenslag voldoende om te quitten? Of dat iemand je PP jat? Dat tweede kan je zelfs via support terugkrijgen, als je er snel genoeg bij bent.

Imo vrij slap om zo te kappen. Dat terwijl het gevecht net begonnen was? Net alsof een nachtblitz en een 15 dorpen verlies daardoor of een gecleard front genoeg zou zijn om direct de handdoek in de ring te gooien. Als ik het zo hoor valt het daar maximaal mee te vergelijken.

Niet dat het geen nare vent of actie is, maar daar hoef ik geen woorden meer aan vuil te maken lijkt me.
 
Reactiescore
1.094
de spelers van Ziubird zijn ermee gequit toen de tot dan geslaagde actie op danoon (tot dan 9 dorpen gepakt) en dan de nieuwe co die plots zegt ik log wel en hou in de gaten, en ook weer met de noorderzon verdwijnt zonder zelfs maar gelogd te hebben.

Teruggepakt*

En dan maar gaan katapulteren omdat ze gelijk weer worden verloren. Ach, kan ziubird binnenkort ook mooi meekomen met lvl 1 boertjes :D
 
Reactiescore
1.075
Sinds wanneer is een dagje een tegenslag voldoende om te quitten? Of dat iemand je PP jat? Dat tweede kan je zelfs via support terugkrijgen, als je er snel genoeg bij bent.

Imo vrij slap om zo te kappen. Dat terwijl het gevecht net begonnen was? Net alsof een nachtblitz en een 15 dorpen verlies daardoor of een gecleard front genoeg zou zijn om direct de handdoek in de ring te gooien. Als ik het zo hoor valt het daar maximaal mee te vergelijken.

Niet dat het geen nare vent of actie is, maar daar hoef ik geen woorden meer aan vuil te maken lijkt me.

let op, het was een opeenstapeling van, Bart is/was al een hele poos gequit ondertussen terwijl thomas af en toe nog kwam helpen, dus stond/staat Tom er helemaal alleen voor, als hij dan een tot dan geslaagde actie opzet met tot dan 9 dorpen winst of terug gepakt zoals Sseg het noemt (en klopt ook:p) zag hij het terug zitten om er vol voor te gaan, hij moest dan een aantal uurtjes weg en liet het over aan zijn nieuwe co en die verknoeide het weer helemaal, ofja hij heeft gewoonweg niet eens gelogged, dat samen gerekend met het feit dat hij het dus alleen mag/moet blijven doen is hij er ook mee gequit uiteindelijk.
 
Bovenaan