Top/Flop Stammen

DeletedUser71075

Guest
Hier mogen alle top en flop stammen gepost worden ^^
 
Reactiescore
1.699
Goedzo. Ga er maar lekker tegenin. Ik ben trots op je dragonfriend.
 

DeletedUser24338

Guest
.Spring heeft een aantal voor mij bekende namen, maar dat maakt ze nog geen topstam natuurlijk. :p Veel succes aan alle stammen. :)
 

DeletedUser7072

Guest
Laat ik het over een andere boeg gooien, wat maakt een stam een topstam? De ervaring van de leden, de vorm van hun cluster, de samenwerking binnen de stam, etc?

Boven de topstammen die we al hebben geef ik de stammen die Erebos hebben neergemaaid en TI hebben gestuit een ere vermelding als underdog. Toch mooi dat sommige stammen met minder ervaren leden wel zo samenwerken dat ze gecoördineerd een topspeler kunnen stuiten of zelfs van de kaart vegen. Ja het is 1 stam vs 1 speler maar het laat wel iets positiefs zien over de onderlinge samenwerking en communicatie.
 

DeletedUser74418

Guest
Ben ik zeker met je eens Dirk. Dit soort stammen werken heel leuk samen :)
 

DeletedUser

Guest
Laat ik het over een andere boeg gooien, wat maakt een stam een topstam? De ervaring van de leden, de vorm van hun cluster, de samenwerking binnen de stam, etc?

Boven de topstammen die we al hebben geef ik de stammen die Erebos hebben neergemaaid en TI hebben gestuit een ere vermelding als underdog. Toch mooi dat sommige stammen met minder ervaren leden wel zo samenwerken dat ze gecoördineerd een topspeler kunnen stuiten of zelfs van de kaart vegen. Ja het is 1 stam vs 1 speler maar het laat wel iets positiefs zien over de onderlinge samenwerking en communicatie.

+1, het niveau van de underdogs is in deze wereld naar verbazing erg hoog. Al meerdere ervaren spelers die zijn weggespeeld en opnieuw naar de top moeten proberen te klimmen.
 

DeletedUser65747

Guest
Daarbij lijkt het wel alsof iedereen kan snipen opeens haha.
 

DeletedUser65747

Guest
Zeg ook niet dat het moeilijk is maar waar je vroeger de 'noobs' gewoon aan kon vallen zonder dat je bang hoefde te zijn voor je treintje is dat nu wel wat gevaarlijker geworden.
 
Reactiescore
217
Zeg ook niet dat het moeilijk is maar waar je vroeger de 'noobs' gewoon aan kon vallen zonder dat je bang hoefde te zijn voor je treintje is dat nu wel wat gevaarlijker geworden.

Nee hoor heb bewijs, kijk maar :D:D:D

37c9826a42f7971cd86094c3a45f06f5.png
 
Bovenaan