Top/Flop Stammen

DeletedUser69389

Guest
Tussen TW spelen en TW spelen zit een groot verschil. Liever 20 goede spelers dan 80 spelers waarvan 5 spelers maar iets kunnen en de overige 75 alleen maar internen en dom deff voor incs plaatsen.
 

DeletedUser

Guest
Had ik nou 5 keer weg gespeeld geweest omdat men zo denkt als Fide doet dan had dit spel weer voor een paar jaar mijn kont kunnen kussen of had ik er nooit meer aan begonnen en iedere gamer in mijn RL leven het ten strengste af geraden.

Ik raad je aan dit nog steeds te doen.
 
Reactiescore
2.507
Een goede strijder zorgt er altijd voor dat in het spel dat hij/zij zo geliefd vindt dat er in de toekomst altijd een grote hoeveelheid verschillende vijanden te bestrijden zijn.
Een wereld dood spelen omdat alleen maar een selectieve groep aan spelers er een degelijk account mogen hebben is killing voor een spel.

Uhmmm, waar komt dit me bekend voor... Damn...
Weet je wat je zojuist hebt betoogd schat? Tegen de stam waar je voor werkt....

Ik snap dat het lastig is om te volgen voor een bepaald aantal spelers, die ongetwijfeld reageren dat ik onzin lul en dat de situatie 'anders' in elkaar steekt. Als dit gebeurd zal ik met wat popcorn voor mijn beeldscherm zitten.

We weten allemaal waar UI uit ontstaan in. Uit vier stammen. Crows, Fear!, Irid en Deluxe. vier stammen die met elkaar in 'strijd waren' Maar die het nodig vinden zichzelf te verenigen tegen het grote kwaad Fide. Ik zal het dus ff nogmaals samenvatten, maar dan in andere woorden. 4 stammen gaan samenwerken tegen 1 stam. Uhmmmm....
Nu gaan we nogmaals bekijken wat jij betoogd:

"Een goede strijder zorgt er altijd voor dat in het spel dat hij/zij zo geliefd vindt dat er in de toekomst altijd een grote hoeveelheid verschillende vijanden te bestrijden zijn."

Uhm, ja, mwa, juist ja. Ben het met je eens. Maar de stam waar jij een DU van bent pakt dit heel anders aan. Nu gaan we naar jou conclusie:

"Een wereld dood spelen omdat alleen maar een selectieve groep aan spelers er een degelijk account mogen hebben is killing voor een spel"

You just did it bro.

Maar ik ga veder los van deze uitspraak, hebben jullie ook nog een NAP met de turken gehad, omdat een bepaalde speler in UI de kata's niet meer leuk vond. Kut, weer een vijand minder. Ik moet nu echt concluderen uit jou woorden dat UI, jou MB stam geen 'goede strijder' is.

Want een goede strijder zorgt ervoor dat er veel verschillende vijanden zijn om te bestrijden, want als dit niet gebeurd is het killing voor het spel.

Ik wil je enkel even op je eigen woorden wijzen. Ik ontken nog bevestig dat ik het met jou eens ben of niet, over wat jij zojuist hebt verkocht. Wat ik wel kwijt wil is zodra ik dit las. Spontaan een spastische aanval van vreugde kreeg. Bedankt hiervoor!
 

DeletedUser72963

Guest
a0d1cce04dc784d6ecb5b474a39f946b.png


Lang leven DU's


Screenshot_2016-11-28-00-04-29.png


Lang leve de update
 

DeletedUser7072

Guest
Ja, weet je wat het is: Fide kan steady honderdmiljoenen farmen. Jullie niet. Records halen is easy, zolang je het maar lang genoeg laat vol lopen.

Je hebt er meer aan om je totale farm met elkaar te vergelijken. Dat maakt tenminste duidelijk hoe de verschillen zijn.

Allemaal met de billen bloot :eek:
 

DeletedUser77699

Guest
@ Kragtwijk, jij concludeert dit alleen gebaseerd op W49, ik baseer het op volgende werelden die voor mij komen gaan zoals de gehele tekst eigenlijk weer geeft.
Wellicht handig om de gehele tekst te ontleden ipv kleine stukjes eruit te halen en die in jouw beleving gaande slaan op W49.
How Fide of you
 

DeletedUser

Guest
@ Kragtwijk, jij concludeert dit alleen gebaseerd op W49, ik baseer het op volgende werelden die voor mij komen gaan zoals de gehele tekst eigenlijk weer geeft.
Wellicht handig om de gehele tekst te ontleden ipv kleine stukjes eruit te halen en die in jouw beleving gaande slaan op W49.
How Fide of you

Dit is het wereld 49 forum.
 

DeletedUser7072

Guest
.BZRK heeft wel gelijk, maar de ondergang van tw is allang ingezet, wat jullie op deze wereld uitvreten zal daar weinig invloed op hebben.
 
Reactiescore
2.507
@ Kragtwijk, jij concludeert dit alleen gebaseerd op W49, ik baseer het op volgende werelden die voor mij komen gaan zoals de gehele tekst eigenlijk weer geeft.
Wellicht handig om de gehele tekst te ontleden ipv kleine stukjes eruit te halen en die in jouw beleving gaande slaan op W49.
How Fide of you

Lieve schat op te beginnen concludeer ik het inderdaad enkel op W49. Jij krijgt van mij drie pogingen om te raden waarom ik dit doe. Hiernaast snap ik niet wat dit ermee te maken heeft dat ik het 'alleen' op W49 baseer. Want op de manier die jij beschreven heeft gaan de werelden inderdaad sneller stuk. Dit heeft Met UI op deze wereld gedaan.

Hiernaast gaat jou hele stuk waaruit ik geciteerd heb gaat over het spel spelen en kansen bieden. Ik haak in op een onderdeel van jou post, waartoe ik mij geroepen voel om aan te haken en in te springen. Ik wil gerust ook de rest van je post 'ontleden' maar ik denk dat we daar allemaal niet vrolijk van worden?

Ik vind dit een zeer zwakke tegen reactie van jou, had eerlijk gezegd op wat meer gehoopt. Want ik ben het niet meteen met jou uitspraak eens, twee kampen laten strijden kan zeker leuk zijn en dit heeft Met Ui ook goed gedaan, maar je kunt ook overdrijven en dit is Met Ui nu ook aan het doen. En volgens jou mening/uitspraak is wat Met Ui nu doet "killing voor het spel".

Je hebt meerdere opties hoe je op zoiets kan antwoorden. Je verdedigd je uitspraak, je geeft toe dat de woorden verkeerd gekozen zijn, of je ziet opeens de waarheid en leaved de stam, zodat er opeens meer vijanden komen (want een 'goede strijder' zorgt natuurlijk voor veel vijanden).

Jij hebt ervoor kozen om mij te verwijten dat ik op het een uitspraak van jou inga. Misschien wel het gevolg/oorzaak/kern van een post. En je laatste 'zin' in hoofdletters.... Als ik jou was zou ik hier zelf een invulling op geven, want anders zal ik het graag doen en ik denk dat je mij geen open schot op doel moet gunnen.

Anyways trek je P&P doos open en heb wel weer eens zin in een deftige AF discussie over de morele-houding op W49, ookal zal dit er voor zorgen dat ik weer als een ego'tje wordt uitgemaakt :D:cool:
 
Reactiescore
2.507
Je bent toch ook gewoon een ego'tje ;)

Ik ben blij dat je dit aanhaalt Dirk, maar ik ben het uiteraard niet helemaal met je eens. Ik heb een duidelijke eigen mening en deze probeer ik zoveel mogelijk te verkopen. Hierdoor zien mensen waar ik tegen betoog dit vaak als een groot ego hebben. Terwijl ik vrijwel altijd bij te feiten blijf en hier een onderbouwde mening bij geef.

Daarnaast vind ik dat er een grens is tussen zelfverzekerd en een ego hebben is. Als je een ego hebt dan ben jij beter als de rest (voorbeeld: Melvin en Laurens). Iemand met zelfvertrouwen weet wat hij kan, maar zal zichzelf een stuk minder snel de betere speler dan... noemen.

Hiernaast vind ik het oevergrens niet verkeerd dat je een ego hebt, als je maar weet hoe en wanneer je het kan gebruiken.

PS, Inge vindt mannen met een ego niet aantrekkelijk, dus het is onmogelijk dat ik een ego heb:oops:
 

DeletedUser61134

Guest
Daarnaast vind ik dat er een grens is tussen zelfverzekerd en een ego hebben is. Als je een ego hebt dan ben jij beter als de rest (voorbeeld: Melvin en Laurens). Iemand met zelfvertrouwen weet wat hij kan, maar zal zichzelf een stuk minder snel de betere speler dan... noemen.

En wat als je jezelf beter vind dan de hele mensheid?
 
Reactiescore
1.730
Ik heb jou nooit op een groot ego betrapt kragtwijk. In tegenstelling tot andere hier die hele verenbossen tussen hun billetjes duwen.
 

DeletedUser7072

Guest
Ik ben blij dat je dit aanhaalt Dirk, maar ik ben het uiteraard niet helemaal met je eens. Ik heb een duidelijke eigen mening en deze probeer ik zoveel mogelijk te verkopen. Hierdoor zien mensen waar ik tegen betoog dit vaak als een groot ego hebben. Terwijl ik vrijwel altijd bij te feiten blijf en hier een onderbouwde mening bij geef.

Daarnaast vind ik dat er een grens is tussen zelfverzekerd en een ego hebben is. Als je een ego hebt dan ben jij beter als de rest (voorbeeld: Melvin en Laurens). Iemand met zelfvertrouwen weet wat hij kan, maar zal zichzelf een stuk minder snel de betere speler dan... noemen.

Hiernaast vind ik het oevergrens niet verkeerd dat je een ego hebt, als je maar weet hoe en wanneer je het kan gebruiken.

PS, Inge vindt mannen met een ego niet aantrekkelijk, dus het is onmogelijk dat ik een ego heb:oops:

Het is niet erg als je een ego hebt, zolang je de verwachtingen maar waar maakt! Als je dat niet doet ga je met een ego natuurlijk veel harder af dan zonder.

Ik heb jou nooit op een groot ego betrapt kragtwijk. In tegenstelling tot andere hier die hele verenbossen tussen hun billetjes duwen.

Aldo gaat iniedergeval inhoudelijk op posts in, dat kun je van veel anderen niet zeggen :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan