Top/Flop stammen

DeletedUser77250

Guest
Dus Sam jij zegt nu dat Willem grotendeels is gestopt door reacties op het AF en niet door alle stabs, spionnen, hacks die zich afspelen op w48 ? Verbeter mij als ik je posts verkeerd lees of begrijp.

Overigens is voor mij de fun er ook compleet af. Stabs, spionnen, hacks, iedereen lijkt er alles aan te willen doen om te winnen. De mensen die daar plezier aan beleven moeten er mee doorgaan, mij niet meer gezien.
 

DeletedUser61161

Guest
Dus Sam jij zegt nu dat Willem grotendeels is gestopt door reacties op het AF en niet door alle stabs, spionnen, hacks die zich afspelen op w48 ? Verbeter mij als ik je posts verkeerd lees of begrijp.
Hij zegt toch duidelijk dat Willem is gestopt door stabs etc etc maar dat door de posts op het Af de keuze makkelijker was voor Willem ivm dat hier redelijk veel retards posten...

Denk dat die dit bedoelde.
 

DeletedUser68345

Guest
Dus je hebt iemand anders zen handtekening eigenlijk er in staan want jij hebt er nooit gespeeld?

Of vat ik dit verkeerd op?

J. heeft op Indo gespeeld. Wij gebruiken ook hetzelfde account voor het AF.
Ik denk dat hij zijn best gedaan heeft om het uit te klaren in game... Als jullie ons niet geloven is dat niet ons probleem.
 

DeletedUser77250

Guest
Hij zegt toch duidelijk dat Willem is gestopt door stabs etc etc maar dat door de posts op het Af de keuze makkelijker was voor Willem ivm dat hier redelijk veel retards posten...

Denk dat die dit bedoelde.

Gelukkig besta jij nog om het mij uit te leggen Sjoert :x
 

DeletedUser23360

Guest
Fides en de kata. Onmogelijke stam die liever met katapulten gaat gooien dan eens normaal gaat spelen. De beste actie was een troependump vanwege weer een intern.
Sommige werelden zijn het gewoon niet waard.
 

DeletedUser

Guest
Fides en de kata. Onmogelijke stam die liever met katapulten gaat gooien dan eens normaal gaat spelen. De beste actie was een troependump vanwege weer een intern.
Sommige werelden zijn het gewoon niet waard.

Don't worry, fides is dood :)

Sam
 

DeletedUser61161

Guest
Fides en de kata. Onmogelijke stam die liever met katapulten gaat gooien dan eens normaal gaat spelen. De beste actie was een troependump vanwege weer een intern.
Sommige werelden zijn het gewoon niet waard.

niet zo wenen joh...
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Wie is Sam?:eek:
 
Bovenaan