Top/Flop stammen

DeletedUser

Guest
Oki dan gaan we weer verder met meester, poep bla bla.

Ik probeer alleen een discussie op gang te brengen.... Sorry als ik daarbij op je teentjes ben gaan staan.

Haha, tuurlijk. Je probeert gewoon een discussie op gang te brengen. Dat is goed gevonden van je. Het enige wat momenteel gebeurd is dat er een mob-mentality is tegen guard. Vanaf wij iets verkeerd doen springt iedereen erop. Jij bent daar een van de grootste voorbeelden van. Moest het niet zo extreem zijn als het momenteel is zou ik er me niets van aantrekken. Maar jullie zijn er echter zelfs in geslaagd om Willem, een eerlijke en goede gast te laten stoppen met tw.

Echt ik ben super trots op jullie manier van discussies houden. Congrats.

En "meester, poep bla bla"? Wow, super slim gevonden van je. Ik ga rap effe in een hoekje gaan wenen. Dit is waar je meestal voor wil gaan, toch?

Sam
 
Reactiescore
1.853
En "meester, poep bla bla"? Wow, super slim gevonden van je. Ik ga rap effe in een hoekje gaan wenen. Dit is waar je meestal voor wil gaan, toch?

Sam
Gelukkig is je postniveau wel van een fabuleus niveau!
 

DeletedUser

Guest
Gelukkig is je postniveau wel van een fabuleus niveau!

Ach ja, neem 1 zin om m'n voledige post af te breken. Dat is ongeveer gelijk aan wat jullie met guard doen. :rolleyes:

Als leerkracht zijnde heb ik nog niet veel kindjes met stront zien smijten, je moet je eigen gevoelens en gedachten niet veralgemenen hé Sam.:rolleyes:

Metafoor he lieverd :)
Het AF is inderdaad mogelijk wat erger dan de speelplaats over het algemeen. ;)

Sam
 
Reactiescore
1.853
Ach ja, neem 1 zin om m'n voledige post af te breken. Dat is ongeveer gelijk aan wat jullie met guard doen. :rolleyes:
Jij geeft mij de kans om je volledige post af te breken door middel van 1 zin te nemen. Daarbij heeft in de slachtofferrol kruipen vrij weinig nut. Jullie hadden de kans jullie er van te distantiëren wat niet gebeurd is, nuff said.
 

DeletedUser

Guest
Ik wou je net komen insmeren met kak :( maarja... het is blijkbaar een metafoor :(

Sorry, was een domme metafoor en een domme reactie op jou post ook. :p

Jij geeft mij de kans om je volledige post af te breken door middel van 1 zin te nemen. Daarbij heeft in de slachtofferrol kruipen vrij weinig nut. Jullie hadden de kans jullie er van te distantiëren wat niet gebeurd is, nuff said.

Hoezo bedoel je dat we ons hadden kunnen distantiëren? Ga je weer beginnen over hoe we meteen moesten geloven wat er gezegd werd in plaats van te proberen om een stamgenoot te vertrouwen?
En waar kruip ik juist in de slachtofferrol?

Verder doet het er niet echt doe dat ik je de kans geef om m'n volledige post af te breken met 1 zin. Als je de keuze maakt om een post af te breken aan de hand van 1 zin die zo goed als niets met de rest van de post te maken heeft wil dat gewoon zeggen dat je niet veel tegen de rest kan inbrengen. Dat is ook wat jullie bij elke post over guard doen. Alles waar je niets tegen kan inbrengen negeer je gewoon even.

De enige reden waarom ik hier op het forum kom is omdat jullie er werkelijk in geslaagd zijn om een goede gast het plezier in het spel te ontnemen. En ik vind dat gewoon verschrikkelijk zielig.

Sam
 

DeletedUser76885

Guest
Jij vraagt hem te solliciteren. Je gaat toch geen mensen vragen te solliciteren als je die niet in de stam wil?

[13:06:08] Raymon| Dora-The-Killer: Heb eerst ja gestemd tot ik allemaal jnfo kreeg toen ging alles van de baan

Dus je wou hem wel degelijk rekruten, wat je hierboven ontkent. Sowieso raar dat je na info gekregen te hebben nee stemt, terwijl je al weken voor die tijd wist dat hij op nanake wou inloggen om Guard te stabben. Dit speelt al van voor de stab van Team Rocket.

Gelukkig waren je leden fel tegen het rekruten van deze stabber en hebben ze het uit je hoofd weten te praten. Moet ik nu dan eigenlijk gaan roepen dat Born een stabber wil laten joinen? Nee, want ik scheer niet iedereen over 1 kam. Kan het merendeel nog wat van leren.



Hier hoef ik geen bewijs meer voor te leveren toch? Volgens mij gaf je dit op skype al toe. Ook hier verwijt ik Grail helemaal niets.



Klopt. Maar zoals ik hierboven al heb aangegeven wil Dora hem vervolgens wel rekruten. Guard verwijten dat we een stabstam waren en nog steeds zijn, terwijl de stabber direct van het acc gekickt is, maar vervolgens zelf (lees: Dora) wel een stabber willen aannemen.
Het gaat toch helemaal niet om of hij zich aan het stamplan moet houden? Dus als TR nog zou spelen en zich voortaan aan het stamplan zou houden is het prima? Het gaat over Irish Engineer, waar gelukkig nee op gestemd is.



BG stammen aanvalt? Hoe dan ook moet ik de rapportjes posten waar jullie kata's op TR hebben gegooid? Een boer of smederij level kan ik nog een keer inkomen als je kata's wilt gebruiken, maar jullie hebben zelfs ijzermijnen en leemgroeves met de grond gelijk gemaakt. Wat je Fides verwijt doen jullie zelf ook.


Overigens is voor mij de fun er ook compleet af. Stabs, spionnen, hacks, iedereen lijkt er alles aan te willen doen om te winnen. De mensen die daar plezier aan beleven moeten er mee doorgaan, mij niet meer gezien.
\

Lezen is moeilijk he? :p
Feit is gewoon dat jij mij beschuldigt zonder er amper wat van af te weten. Spijtig dat ik zelfs op je post reageer xD wat 'n tijdverspilling.
 

DeletedUser

Guest
\

Lezen is moeilijk he? :p
Feit is gewoon dat jij mij beschuldigt zonder er amper wat van af te weten. Spijtig dat ik zelfs op je post reageer xD wat 'n tijdverspilling.

Dus jij gelooft niet dat Willem nog zou spelen als jullie allemaal anders hadden gereageerd op het forum?

Sam
 
Reactiescore
1.853
Sorry, was een domme metafoor en een domme reactie op jou post ook. :p



Hoezo bedoel je dat we ons hadden kunnen distantiëren? Ga je weer beginnen over hoe we meteen moesten geloven wat er gezegd werd in plaats van te proberen om een stamgenoot te vertrouwen?
En waar kruip ik juist in de slachtofferrol?

Verder doet het er niet echt doe dat ik je de kans geef om m'n volledige post af te breken met 1 zin. Als je de keuze maakt om een post af te breken aan de hand van 1 zin die zo goed als niets met de rest van de post te maken heeft wil dat gewoon zeggen dat je niet veel tegen de rest kan inbrengen. Dat is ook wat jullie bij elke post over guard doen. Alles waar je niets tegen kan inbrengen negeer je gewoon even.

De enige reden waarom ik hier op het forum kom is omdat jullie er werkelijk in geslaagd zijn om een goede gast het plezier in het spel te ontnemen. En ik vind dat gewoon verschrikkelijk zielig.

Sam
Jij bent diegene die er opnieuw weer over begint.

Hypocriet ben je wel, je doet zelf exact hetzelfde als waar je 'ons' van beschuldigd. Ik behoor namelijk niet tot het 'jullie'.
 

DeletedUser

Guest
Jij bent diegene die er opnieuw weer over begint.
Hoezo ben ik degene die er weer over begonnen is? Tim wilde de "discussie" weer openen voor zover ik me herinner.
Mijn eerste reacties waren niet over guard maar over het feit dat dit forum de richting uitgaat zoals het casual2 forum.

Hypocriet ben je wel, je doet zelf exact hetzelfde als waar je 'ons' van beschuldigd. Ik behoor namelijk niet tot het 'jullie'.

Ik heb nog eens gekeken en ik zou me hier inderdaad graag voor verontschuldigen. Heb gezien dat jij inderdaad niet echt hebt bijgedragen tot die situatie. Denk dat probleem was dat de kleuren van jou profielfoto erg lijken op de kleuren van Tim z'n profielfoto. Waardoor ik jullie dus wat associeerde met elkaar. :oops:

Maar het feit blijft wel dat er een deel mensen op het AF erin geslaagd zijn om hem te laten stoppen met spelen. Als dit niet was gebeurd zou ik hier nooit iets gezegd hebben. Dat was ook niet persoonlijk tegen jou bedoeld, maar over een groot deel van het forum. Ik had wel wat beter moeten opletten en vermelden dat jij er inderdaad niet echt iets mee te maken had. Dit veranderd echter niets aan het feit dat ik vind dat er hier te ver is gegaan.

Alweer heb je het slechts over 1 zin van m'n post tho :)

Sam
 

DeletedUser61161

Guest
Hmm Willem is toch gequit door het vieze spel van sommige en niet door de AF posts??
Verder heeft Guard nu nog maar 2 goeie acc's in de stam naar wat ik heb horen zeggen he. :eek2:
Dus allemaal massa op Guard? (happy)
 

DeletedUser

Guest
Hmm Willem is toch gequit door het vieze spel van sommige en niet door de AF posts??
Verder heeft Guard nu nog maar 2 goeie acc's in de stam naar wat ik heb horen zeggen he. :eek2:
Dus allemaal massa op Guard? (happy)

Vuile spel had er zeker mee te maken :)
Maar zoals ik al eerder zei, zou me verbazen als iemand hier echt denkt dat hij ook gestopt zou zijn zonder de reacties op AF.

En wie zegt dat we maar met 2 goeie acc's zitten? :eek2:

Sam
 
Reactiescore
212
Vuile spel had er zeker mee te maken :)
Maar zoals ik al eerder zei, zou me verbazen als iemand hier echt denkt dat hij ook gestopt zou zijn zonder de reacties op AF.

En wie zegt dat we maar met 2 goeie acc's zitten? :eek2:

Sam
jij en nog iemand wss. Gehaktbal vind ik ook een mooi accie.
 

DeletedUser61161

Guest
Vuile spel had er zeker mee te maken :)
Maar zoals ik al eerder zei, zou me verbazen als iemand hier echt denkt dat hij ook gestopt zou zijn zonder de reacties op AF.

En wie zegt dat we maar met 2 goeie acc's zitten? :eek2:

Sam
uhm dat hoor ik uit Guard..
Sjondeer en smashingone werden genoemd (chuckle)
 
Bovenaan