Top/Flop stammen

DeletedUser77250

Guest
een kleine flop , maar goed, zoveel zijn we niet kwijt.

en voor de rest gaan we het rustigaan doen, om weer de fun terug te krijgen, en stop met al die privee berichten niemand krijgt dorpen lol, en nee we gaan niet op delete.
sommige mensen willen even weg van dat gezeur van al die mensen die alleen maar puntengeilen en aan hun ego denken.

Een grote flop bedoel je?

Dan moet je ook niet rondvertellen tegen iedereen dat je stopt.
 

DeletedUser

Guest
een kleine flop , maar goed, zoveel zijn we niet kwijt.

en voor de rest gaan we het rustigaan doen, om weer de fun terug te krijgen, en stop met al die privee berichten niemand krijgt dorpen lol, en nee we gaan niet op delete.
sommige mensen willen even weg van dat gezeur van al die mensen die alleen maar puntengeilen en aan hun ego denken.

Maar je zat im War! en niet in .I. wat hebben zij ermee te maken?
 

DeletedUser77435

Guest
lol, nouja over 500 zware cav die je zomaar krijgt valt ook te lachen xD

we hadden massa op de stam .i. , kregen zelfde dag massa in noorden, en verder valt er neit veel te vertellen xD , (kleine flop hoor) :0

we gaan rustigaan gewoon afkicken, zelf nog mijn uurtjes, lekker wat farmen, mensen vervelen die mij vervelen, nouja, tw leventje
we zien de fun er nu gewoon neit meer in hoe alles is verlopen. en andere info die we hoorden en ons wat liet schrikken.
 

DeletedUser76316

Guest
lol, nouja over 500 zware cav die je zomaar krijgt valt ook te lachen xD

we hadden massa op de stam .i. , kregen zelfde dag massa in noorden, en verder valt er neit veel te vertellen xD , (kleine flop hoor) :0

we gaan rustigaan gewoon afkicken, zelf nog mijn uurtjes, lekker wat farmen, mensen vervelen die mij vervelen, nouja, tw leventje
we zien de fun er nu gewoon neit meer in hoe alles is verlopen. en andere info die we hoorden en ons wat liet schrikken.

Met welk gezicht heb je dit geschreven? Je 3e? Wij zullen iig niet afkicken zoals jij beweert om te doen.
Have fun!
 

DeletedUser

Guest
Eeuwig zonde dat ik zo ver bij dat Baby Dragon account vandaan lig
 

DeletedUser

Guest
Watdan? Ik zou blij zijn in jouw plaats. Ze zouden je namelijk keihard wegspelen :D

Dat is een voorbarig oordeel. Van Jannes weet ik dat het een geduchte tegenstander is, maar dat het niet onmogelijk is. Die andere 3 zijn actiever op het AF dan IG dus daar heb ik al helemaal geen angst voor. Zie niet waarom wij keihard weggespeeld zouden worden.

En @ Olifantje, dat zie je me nergens zeggen toch?
 

DeletedUser61161

Guest
Dat is een voorbarig oordeel. Van Jannes weet ik dat het een geduchte tegenstander is, maar dat het niet onmogelijk is. Die andere 3 zijn actiever op het AF dan IG dus daar heb ik al helemaal geen angst voor. Zie niet waarom wij keihard weggespeeld zouden worden.

En @ Olifantje, dat zie je me nergens zeggen toch?

Waarom het Af met IG vergelijken?:p

Volgens mij ben je net iets te lang gestopt Yohan, deze jongens kennen de bazen van vroeger niet.

Ik ben gewoon al 9 jaar bezig met dit kut spelletje he :rolleyes:
 
Bovenaan