Top/Flop stammen

DeletedUser5071

Guest

NoSkillsOnlyLuck

Daar was ik zowat zoals mensen nu van Team Rocket denken. Super actief en in de top3 draaiend en massaal farmen. Maar als het op skills en inzicht aankomt kan het beter.
Ik heb daarna rete veel geoefend met defwerk.
 

DeletedUser61161

Guest
NoSkillsOnlyLuck

Daar was ik zowat zoals mensen nu van Team Rocket denken. Super actief en in de top3 draaiend en massaal farmen. Maar als het op skills en inzicht aankomt kan het beter.
Ik heb daarna rete veel geoefend met defwerk.

Super actief? hoe kan Team rocket dan 2 dorpen verliezen in 1 ochtend?
 

DeletedUser62977

Guest
Nou we gaan het zien of War! top of flop is, eerste "Massa" is een feit.

Als dit het niveau gaan zijn dan maak ik me geen zorgen Klikkiee :eek:
 

DeletedUser58625

Guest
Fake treintje op 24u, moet kunen

En wie stuurt daar zijn clears/fakes als OS?
 

DeletedUser62977

Guest
War! Naar mijn mening dikke flop.

Leuke opzet van massa maar blijkt uiteindelijk een grote flop, random os die wordt gestuurd op dorpen die niet eens worden aangevallen en os die voor andere aanvallen komen? Mogen dan wel fakes zijn, maar ik lach me kapot :D

OS tussen aanvallen door

Als je fakes stuurt, doe het dan iig niet zo overduidelijk in de NB

redelijk overduidelijk

Het concept random losse edels sturen moeten jullie mij ook maar eens uitleggen... :eek:


Edels

Een leider als revenge moet je hebben!

Toch leuk een leuke massa hoor! 300 aanvalletjes, 24 edels voel me vereerd ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77435

Guest
mooi gespeeld .i. , en veel suc6 verder op deze wereld. na sommige info zijn we erachtergekomen dat een paar dingen niet zouden (zullen) werken op deze wereld ,

altijd in voor een praatje, maar de fun is er af nu.

mvg. richard.
 

DeletedUser

Guest
mooi gespeeld .i. , en veel suc6 verder op deze wereld. na sommige info zijn we erachtergekomen dat een paar dingen niet zouden (zullen) werken op deze wereld ,

altijd in voor een praatje, maar de fun is er af nu.

mvg. richard.

Wat is er gebeurd dan? :eek:
 

DeletedUser77435

Guest
een kleine flop , maar goed, zoveel zijn we niet kwijt.

en voor de rest gaan we het rustigaan doen, om weer de fun terug te krijgen, en stop met al die privee berichten niemand krijgt dorpen lol, en nee we gaan niet op delete.
sommige mensen willen even weg van dat gezeur van al die mensen die alleen maar puntengeilen en aan hun ego denken.
 
Bovenaan