Top/Flop stammen

DeletedUser35742

Guest
Denk dat, hetgeen hokuz wil zeggen heel duidelijk is.


Als er een aanval gepland staat, en voorbereiding is rond, ga je niet zomaar met 2 stamleden weg en in de target stam gaan zitten. Waar je dan überhaupt al helemaal niet je ex-stamleden van een paar uur geleden aanvalt en edelt.

Dit is de algemene definitie van een stabber. Lijkt me duidelijk toch?

En al hetgeen jij er nu bijhaalt heeft totaal geen meerwaarde.

Valt me trouwens op dat alle stabbers in 1 stam gaan zitten :)

Jammer dat de bedanken knop er niet meer is op het forum. Je scheelt me een hoop tijd. Dikke kus!
 
Reactiescore
489
Generic Female (|F|) is toch wel een goede leider. Zijn MB edelt een dorp dat geclaimd was door een stamlid van Generic en als je verhaal wilt halen reageert die 'spijtig'. Mooi werk :)
 
Reactiescore
489
Jup, jammer genoeg durft de andere leiding niets te doen omdat het hun 'beste' lid is :D
 
Reactiescore
489
Lol nee :D meer dan PP farmen deden we niet en we hadden dit bij leiding gemeld maar hun deden niets ;)
 
Reactiescore
1.094
Denk dat, hetgeen hokuz wil zeggen heel duidelijk is.

Als er een aanval gepland staat, en voorbereiding is rond, ga je niet zomaar met 2 stamleden weg en in de target stam gaan zitten.
Waar je dan überhaupt al helemaal niet je ex-stamleden van een paar uur geleden aanvalt en edelt.

Dit is de algemene definitie van een stabber. Lijkt me duidelijk toch?

Dat is nou net het punt, mijn situatie is identiek!

Toen was het volgens hokuz geen stab en nu het hem is overkomen is het opeens wel een stab. Dat is de hele discussie die mac duck & ik proberen te voeren!

Daarom klopt wat J. zegt, voor hokuz is het een stab zodra het hem uitkomt.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
24
Denk dat, hetgeen hokuz wil zeggen heel duidelijk is.

Als er een aanval gepland staat, en voorbereiding is rond, ga je niet zomaar met 2 stamleden weg en in de target stam gaan zitten. Waar je dan überhaupt al helemaal niet je ex-stamleden van een paar uur geleden aanvalt en edelt.

Dit is de algemene definitie van een stabber. Lijkt me duidelijk toch?

En al hetgeen jij er nu bijhaalt heeft totaal geen meerwaarde.

Ik denk dan niet dat je alles hebt begrepen en of gelezen.
Ik ontken nergens dat hokuz gestabt is, het punt is dat hij bij een identieke situatie, namelijk de situatie van een maand geleden waarbij sseg werd gestabt zei dat het geen stab was, en dus slechts spreekt van een stab als het hem betreft.

Alles wat er omheen werd bediscussierd was meer omdat hij dus over die stab die sseg is overkomen oordeelde zonder weet van die situatie.

waarom begin je dan over iets te zeveren wat al een maand geleden is gebeurd (dull)

Omdat het hypocriet is wat hij doet?
 

DeletedUser77159

Guest
Elke keer als ik het forum lees en ik scroll vrolijk naar beneden. ben ik als ik onderaan ben altijd kwijt wat ook alweer het onderwerp van het topic is. Hoe zou dat komen :eek:
 
Bovenaan