Top/Flop stammen

Reactiescore
1.094
Hoe begin je in hemelsnaam je relaas met 'je weet niet eens wie ik ben' om vervolgens te beginnen over onze gemeenschappelijke geschiedenis, oftewel we weten dus wel van elkaar wie we zijn. What the f...echt hoor.

Die bewuste speler ken ik wel (van dezelfde wereld waar ik jou van ken, zoals je overigens ook gewoon weet) + hij heeft zelf tekst en uitleg gegeven. 6 alineas tekst, maar wat probeer je nou echt te zeggen?

Ik zou eerst eens beginnen naar jezelf te kijken. Jij had gelijk je oordeel klaar voordat je ook maar enig begrip had van de situatie en die overigens nog steeds niet hebt.
Ik heb al aantal keer aangegeven dat je behoorlijk mis zat dus dat je vervolgens gaat wijzen naar mijn tekst en uitleg is domweg jezelf onderuit halen.

Meer heb ik er niet over te zeggen, ochja behalve: karma.
 
Reactiescore
1.075
ligt het aan mij of word het woordje karma vaak gebruikt bij hokuz :x
 
Reactiescore
1.094
Dat ligt meer aan zijn manier van reageren nu dan aan dat 'het hokuz is', kan veel zeggen maar heb hele leuke gevechten gehad met hem, en het contact was op w16 ook aangenaam. Dus wat dat betreft kan ik zeker waardering voor hem opbrengen.
 
Reactiescore
1.075
op w37 kwam destijds het woordje karma toch vaak terug bij hokuz. Zijn manier van reageren is dan ook niets verandert in die tijd:p
 

DeletedUser

Guest
op w37 kwam destijds het woordje karma toch vaak terug bij hokuz. Zijn manier van reageren is dan ook niets verandert in die tijd:p

Het is zelfs bijna interessant wat je daarboven vertelt Stef. Hemaal top. Jij hebt verstand van dit spel, dat zie je zo. :eek:
 

DeletedUser62977

Guest
Redelijk flop, een stam met een speler die: bliksemvis heet kan je niet serieus nemen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.367
Redelijk flop, een stam met een speler die: bliksemvis heet kan je niet serieus nemen

Jij hebt een "." achter je naam waardoor je geen OG meer bent en je mening niet belangrijk is!
 

DeletedUser35742

Guest
De 'gemeenschappelijke' geschiedenis heeft alleen betrekking op dat je Astra* in mijn handtekening ziet staan. Verder weet je helemaal niks over mij of over mijn oude account, zeker niet wat relevant is voor de discussie hier. Dus bespaar me die onzin.

En ja klopt hij heeft zelf tekst en uitleg gegeven. Die text en uitleg verschilt totaal met jou verhaal en dan moeten we jou geloven omdat jij de situatie hebt meegemaakt of oh nee dat heb je niet :rolleyes:

En dan kom je vervolgens doen alsof je het niet begrijpt terwijl eigenlijk je geen idee hebt wat je moet zeggen omdat je je ergens mee ging bemoeien zonder weet te hebben van de situatie. Grappig.

Nog een non-post. Mensen die veel woorden gebruiken om niks te zeggen zijn nog nooit van toegevoegde waarde geweest.

Om je nog 1 keertje op je hypocretie te wijzen voordat ik je fijn blokkeer: je haalt onze geschiedenis aan. Je zegt dat ik niet weet wie jij bent. Je gebruikt de woorden 'maar jou kennende'. Wil je amicaal doen en doen alsof we elkaar al jaren goed kennen of wil je zo afstandelijk mogelijk doen? Make up your damn mind.

Ik reageerde op het verhaal van sseg voordat hij zelf met een duidelijkere uitleg kwam. Dat moet je hem 'kwalijk' nemen, niet mij. Hij was degene die zei dat ie gestabt was zonder dat ie het zelf in perspectief plaatste. Sinds die tijd heb jij mij niet meer over het verhaal gehoord. M'n mening kan dus best verandert zijn sinds ik het hele verhaal ken, maar dat zou jij niet weten. Maar sterke one-liners posten ben je hartstikke goed in hoor. Bravo.
 
Reactiescore
24
Nog een non-post. Mensen die veel woorden gebruiken om niks te zeggen zijn nog nooit van toegevoegde waarde geweest.

Je mag ook gewoon zeggen dat je geen argumenten meer hebt. Want alles wat jij poste waren puur jou speculaties die je als waarheid probeerde te vertellen, daar wordt je nu op afgerekend.

Om je nog 1 keertje op je hypocretie te wijzen voordat ik je fijn blokkeer: je haalt onze geschiedenis aan. Je zegt dat ik niet weet wie jij bent. Je gebruikt de woorden 'maar jou kennende'. Wil je amicaal doen en doen alsof we elkaar al jaren goed kennen of wil je zo afstandelijk mogelijk doen? Make up your damn mind.

Vertel dan als je het zo goed weet? Mijn posts op het w16 forum zijn namelijk nog net op 2 handen te tellen.
Wil echter niet zeggen dat ik nooit het AF heb gelezen, waar jij behoorlijk aanwezig was.
Dat ik weet wie jij bent op een publiek forum wil ook niet suggereren dat wij elkaar kennen en of dat jij weet wie ik ben. Dus waarom die vooroordelen dan?

Ik reageerde op het verhaal van sseg voordat hij zelf met een duidelijkere uitleg kwam. Dat moet je hem 'kwalijk' nemen, niet mij. Hij was degene die zei dat ie gestabt was zonder dat ie het zelf in perspectief plaatste. Sinds die tijd heb jij mij niet meer over het verhaal gehoord. M'n mening kan dus best verandert zijn sinds ik het hele verhaal ken, maar dat zou jij niet weten. Maar sterke one-liners posten ben je hartstikke goed in hoor. Bravo.

He? Ik kan dit niet volgen. Sseg heeft het namelijk al aantal weken geleden in perspectief geplaatst, hoezo reageer je dan 2 dagen geleden in reactie op mij nog alsof het geen stab is? Wederom spreek je jezelf erg tegen hier.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.094
Ik reageerde op het verhaal van sseg voordat hij zelf met een duidelijkere uitleg kwam. Dat moet je hem 'kwalijk' nemen, niet mij. Hij was degene die zei dat ie gestabt was zonder dat ie het zelf in perspectief plaatste. Sinds die tijd heb jij mij niet meer over het verhaal gehoord. M'n mening kan dus best verandert zijn sinds ik het hele verhaal ken, maar dat zou jij niet weten. Maar sterke one-liners posten ben je hartstikke goed in hoor. Bravo.

Nou nee, ga nou niet het verhaal verdraaien. Jij beweerde dat ik niet actief speelde en daardoor en leugenaar was. Dat heb jij alleen gebasseerd op de woordjes "PP verkopen", dat heeft echt niks met mijn uitleg te maken.

Daarna weigerde je onderbouwen waarom je zou mogen vergelden met een stab en was je ook nog steeds niet overtuigd. Maar dat was nog steeds omdat jij en of 2 andere vonden dat ik niet groeide in punten en of troepen en niks deed voor de stam (of iets dergelijks). Onjuiste aannames.
 

DeletedUser61161

Guest
wat een kut discussie? volgens mij ging het hier over 2 stabbers (cookimonster en die andere noob).
Mac duck, gewoon bakkes dicht, aangezien je het hele punt mist + je voegt totaal niks toe met deze onnodige discussie.
 
Reactiescore
1.094
Nee. Het gaat erom dat hokuz iets alleen als een stab ziet als het hemzelf overkomt, zelfs als situaties (zoals beschreven althans) identiek zijn. Mac Duck heb dus zeker een punt.
 

DeletedUser61161

Guest
Nee. Het gaat erom dat hokuz iets alleen als een stab ziet als het hemzelf overkomt, zelfs als situaties (zoals beschreven althans) identiek zijn. Mac Duck heb dus zeker een punt.

oke dus omdat iemand puur aan zichzelf denkt is dat een reden om de stab te negeren?
Inderdaad, jullie hebben een goed punt (clap)

Volgens mij doen jullie nu gewoon precies hetzelfde wat hokuz eerder bij jou deed wat jou of jullie dus gewoon hypocriet maakt.

Verder hou ik wel van je hoor maar deze discussie is gewoon bullshit.
 

DeletedUser72071

Guest
oke dus omdat iemand puur aan zichzelf denkt is dat een reden om de stab te negeren?
Inderdaad, jullie hebben een goed punt (clap)

Volgens mij doen jullie nu gewoon precies hetzelfde wat hokuz eerder bij jou deed wat jou of jullie dus gewoon hypocriet maakt.

Verder hou ik wel van je hoor maar deze discussie is gewoon bullshit.

Begrijpend lezen gevorderden
 
Reactiescore
24
oke dus omdat iemand puur aan zichzelf denkt is dat een reden om de stab te negeren?
Inderdaad, jullie hebben een goed punt (clap)

Volgens mij doen jullie nu gewoon precies hetzelfde wat hokuz eerder bij jou deed wat jou of jullie dus gewoon hypocriet maakt.

Verder hou ik wel van je hoor maar deze discussie is gewoon bullshit.

Ik heb echt geen idee wat je probeert te zeggen. Je hebt het echt niet begrepen. De clue is dat hokuz iets een stab noemt wanneer het hem goed uitkomt. Dat doen sseg en ik absoluut niet, dus nee wij zijn zeker niet hypocriet. Sterker nog voor mijn argumentatie geloof ik ook daadwerkelijk dat wat hem is overkomen een stab is, dus wat je daar zegt slaat nergens op.
 

DeletedUser61161

Guest
Ik heb echt geen idee wat je probeert te zeggen. Je hebt het echt niet begrepen. De clue is dat hokuz iets een stab noemt wanneer het hem goed uitkomt. Dat doen sseg en ik absoluut niet, dus nee wij zijn zeker niet hypocriet. Sterker nog voor mijn argumentatie geloof ik ook daadwerkelijk dat wat hem is overkomen een stab is, dus wat je daar zegt slaat nergens op.

waarom begin je dan over iets te zeveren wat al een maand geleden is gebeurd (dull)
 

DeletedUser15644

Guest
Nee. Het gaat erom dat hokuz iets alleen als een stab ziet als het hemzelf overkomt, zelfs als situaties (zoals beschreven althans) identiek zijn. Mac Duck heb dus zeker een punt.

Denk dat, hetgeen hokuz wil zeggen heel duidelijk is.


Als er een aanval gepland staat, en voorbereiding is rond, ga je niet zomaar met 2 stamleden weg en in de target stam gaan zitten. Waar je dan überhaupt al helemaal niet je ex-stamleden van een paar uur geleden aanvalt en edelt.

Dit is de algemene definitie van een stabber. Lijkt me duidelijk toch?

En al hetgeen jij er nu bijhaalt heeft totaal geen meerwaarde.

Valt me trouwens op dat alle stabbers in 1 stam gaan zitten :)
 

DeletedUser61161

Guest
Forza en acta een fusie :eek:

Raar dat er nog steeds mensen bij Team rocket in de stam willen zitten :p Verbaas me er echt over.
 
Bovenaan