Top/Flop stammen

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Zo hoort het he.
 
Reactiescore
1.367
Scrub ga toch edelen
 

DeletedUser76972

Guest
Veel leden van strong zijn gecleared en worden binnenkort geedeld. Bekijk gerust de statistieken nog eens binnen 2 weken.
Stamleden van jouw mailde me dat ze die oorlogsverklaring niet handig vonden en dat daar niet intern over overlegd was..
En of ik ondanks de verklaring toch niet wilde aanvallen.

Ironisch om jouw dan hier trots over je stam te zien doen.
 
Reactiescore
18
Stamleden van jouw mailde me dat ze die oorlogsverklaring niet handig vonden en dat daar niet intern over overlegd was..
En of ik ondanks de verklaring toch niet wilde aanvallen.

Ironisch om jouw dan hier trots over je stam te zien doen.

daar is intern overleg over geweest. Zal niet zeggen dat alle leden hiermee akkoord waren maar de noordelijke cluster wel. Enkel sommigen die ongeveer aan het front lagen waren er niet zo tevreden over.
 

DeletedUser35742

Guest
Nou, ook W48 is alweer afgegleden tot een ordinaire stabwereld.

Mijn stam B-INF heeft 1 BG, namelijk Black Castle. We hadden een gedeeld forum en gezamenlijk aanvalsplan tegen Spuit 11. We zouden morgen een gecoordineerde aanval opzetten. Vannacht hebben 2 leden van onze BG (Sir Chopchop en C0okiemonst3r) hun stam verlaten, hebben zich bij S11 gevoegd, en hebben direct hun ex stamgenootjes aangevallen. Dit allemaal in 1 nacht. Terwijl ze wisten waar de OS stond, welke dorpen offence waren, wie waar vanuit ondersteuning had gestuurd etc.

Dapper dit, bravo. TW is verdorie niet meer wat het geweest is. Had gehoopt dat met het verstrijken van de tijd de leuke, volwassen spelers over zouden blijven. Het tegenovergestelde (en wat dat tegenovergestelde dan precies is moeten jullie zelf maar invullen) blijkt helaas waar te zijn.
 
Reactiescore
24
Nou, ook W48 is alweer afgegleden tot een ordinaire stabwereld.

Mijn stam B-INF heeft 1 BG, namelijk Black Castle. We hadden een gedeeld forum en gezamenlijk aanvalsplan tegen Spuit 11. We zouden morgen een gecoordineerde aanval opzetten. Vannacht hebben 2 leden van onze BG (Sir Chopchop en C0okiemonst3r) hun stam verlaten, hebben zich bij S11 gevoegd, en hebben direct hun ex stamgenootjes aangevallen. Dit allemaal in 1 nacht. Terwijl ze wisten waar de OS stond, welke dorpen offence waren, wie waar vanuit ondersteuning had gestuurd etc.

Dapper dit, bravo. TW is verdorie niet meer wat het geweest is. Had gehoopt dat met het verstrijken van de tijd de leuke, volwassen spelers over zouden blijven. Het tegenovergestelde (en wat dat tegenovergestelde dan precies is moeten jullie zelf maar invullen) blijkt helaas waar te zijn.

Gek, ik zou toch zweren dat met een bijna identieke situatie paar weken geleden jij zei dat het geen stab was. Enige verschil was dat er bij die situatie wel een paar keer grondstoffen werden verkocht.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser61161

Guest
Nou, ook W48 is alweer afgegleden tot een ordinaire stabwereld.

Mijn stam B-INF heeft 1 BG, namelijk Black Castle. We hadden een gedeeld forum en gezamenlijk aanvalsplan tegen Spuit 11. We zouden morgen een gecoordineerde aanval opzetten. Vannacht hebben 2 leden van onze BG (Sir Chopchop en C0okiemonst3r) hun stam verlaten, hebben zich bij S11 gevoegd, en hebben direct hun ex stamgenootjes aangevallen. Dit allemaal in 1 nacht. Terwijl ze wisten waar de OS stond, welke dorpen offence waren, wie waar vanuit ondersteuning had gestuurd etc.

Dapper dit, bravo. TW is verdorie niet meer wat het geweest is. Had gehoopt dat met het verstrijken van de tijd de leuke, volwassen spelers over zouden blijven. Het tegenovergestelde (en wat dat tegenovergestelde dan precies is moeten jullie zelf maar invullen) blijkt helaas waar te zijn.

Thx, heb ze bij mijn stablijst in notities gevoegd :D

Maar even iets anders, jij met al je skills kan die spelers toch wel weg edelen? Zou geen probleem voor jou moeten zijn dus nu heb je alleen maar meer edel voer :eek:
lucky u
 

DeletedUser35742

Guest
Gek, ik zou toch zweren dat met een bijna identieke situatie paar weken geleden jij zei dat het geen stab was. Enige verschil was dat er bij die situatie wel een paar keer grondstoffen werden verkocht.

Als Astra* speler is stabs natuurlijk jouw field of expertise.

Je bedoelt die gozer die aan werd gevallen door zijn stam nadat hij ze ten onrechte vertelde dat hij serieus speelde, wat niet zo was omdat ie aan het PP farmen was.

Hoe staat dat gelijk aan mensen die hun stam leaven, de vijand joinen, die vijand op de hoogte brengen van de aanvalsplannen van hun oude stam, de vijand wijzen op de makkelijke dorpjes, en zelf direct hun oude stam aanvallen. Allemaal in dezelfde nacht. Bonuspunten als je het weet te verdedigen hoor. Mocht het je lukken spreekt het helaas boekdelen over jou als speler.

...niet dat ik niet al lang weet wat voor figuur je bent natuurlijk.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Dan moet als Nilvaan jouw specialiteit haast wel falen zijn, toch?
 
Reactiescore
24
Als Astra* speler is stabs natuurlijk jouw field of expertise.

Je bedoelt die gozer die aan werd gevallen door zijn stam nadat hij ze ten onrechte vertelde dat hij serieus speelde, wat niet zo was omdat ie aan het PP farmen was.

Hoe staat dat gelijk aan mensen die hun stam leaven, de vijand joinen, die vijand op de hoogte brengen van de aanvalsplannen van hun oude stam, de vijand wijzen op de makkelijke dorpjes, en zelf direct hun oude stam aanvallen. Allemaal in dezelfde nacht. Bonuspunten als je het weet te verdedigen hoor. Mocht het je lukken spreekt het helaas boekdelen over jou als speler.

...niet dat ik niet al lang weet wat voor figuur je bent natuurlijk.

Wat een belachelijk ongegronde beschuldigingen. Je weet niet eens wie ik ben, dus laat je vooroordelen maar even achterwege. Sowieso zeer treurig dat je gelijk terug moet grijpen naar het verleden. Als je die discussie wilt voeren moet je maar naar het w16 forum gaan. Zal er dan ook een melding van maken.

Net zoals bij 'die gozer' ja. Je kent het verhaal niet eens, je weet 0,0 van de situatie en toch weet je het te bestempelen als een niet-stab. Jij doet het overkomen alsof er puur op PP werd gespeeld en 0 inzet werd getoond voor de stam, maar waar je dat vandaan haalt is mij een heel groot raadsel. Jij hebt alleen het woordje PP zien staan en daar je hele argumentatie op gebouwd, een erg slechte fundering.

En ja hoor ik kan het prima staven, want ik weet wel wat van de situatie. Zo weet ik dat er alles behalve puur op PP verdienen werd gespeeld. Jij hebt alleen dat woordje gezien en dat er zelf van gemaakt want het staat verder nergens. Er was nml. constant sprake van groei, en inzet, veel inzet voor die stam.

Ook had de stamleider excuses aangeboden voor de kick. Dat kwam overigens omdat ze hadden begrepen dat hij niet zou doorspelen, wat dus niet waar was. Daarna volgde een re-invite. En heeft hij inmiddels een (groot) deel van zijn stam voorbij gegroeid.

Behalve dat kon ik ook nergens ontdekken hoe een leugen (zo noem jij het) een stab goed spreekt. De standaard die in stammen waar ik zat werd altijd gehanteerd dat er minstens een nap van een paar dagen volgde.
Gek zeg hoe je nog met je post mij wilde wijzen op morele principes (van w16) :D

Dus wil je even voortaan wat onderzoek gaan doen voordat je hier onterechte conclusies trekt, en ook nog eens belachelijk rare sneren probeert na te geven. Zou je eens sieren als je gewoon toe geeft er naast te zitten.
Jou kennende ga je er hoogstwaarschijnlijk weer omheen breien
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser35742

Guest
Hoe begin je in hemelsnaam je relaas met 'je weet niet eens wie ik ben' om vervolgens te beginnen over onze gemeenschappelijke geschiedenis, oftewel we weten dus wel van elkaar wie we zijn. What the f...echt hoor.

Die bewuste speler ken ik wel (van dezelfde wereld waar ik jou van ken, zoals je overigens ook gewoon weet) + hij heeft zelf tekst en uitleg gegeven. 6 alineas tekst, maar wat probeer je nou echt te zeggen?
 
Reactiescore
24
De 'gemeenschappelijke' geschiedenis heeft alleen betrekking op dat je Astra* in mijn handtekening ziet staan. Verder weet je helemaal niks over mij of over mijn oude account, zeker niet wat relevant is voor de discussie hier. Dus bespaar me die onzin.

En ja klopt hij heeft zelf tekst en uitleg gegeven. Die text en uitleg verschilt totaal met jou verhaal en dan moeten we jou geloven omdat jij de situatie hebt meegemaakt of oh nee dat heb je niet :rolleyes:

En dan kom je vervolgens doen alsof je het niet begrijpt terwijl eigenlijk je geen idee hebt wat je moet zeggen omdat je je ergens mee ging bemoeien zonder weet te hebben van de situatie. Grappig.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan