Top/Flop stammen

DeletedUser35742

Guest
Ben echt vies gestabt. Was grondstoffen aan het verpatsen. Stam vraagt iedereen of ze actief doorspelen, ik zeg ja.
Krijg random een kick, en vervolgens attacks van mijn stam terwijl ze nog in mijn vriendenlijst staan.

Als de stam vraagt of je actief speelt en jij zegt ja terwijl dat niet zo is, want je speelt voor de PP, dan ben jij toch gewoon aan het liegen en zijn de attacks geoorloofd?
 
Reactiescore
1.094
Wacht, dus omdat ik niet actief genoeg doorspeel in de stam hun ogen mag je ex stam je binnen een uur na een kick attacken?

Er wordt gevraagd speelt men actief door (aan iedereen), er werden daar geen voorwaarden aan verbonden als in troepen, punten of iets dergelijks. Dus ik heb daarop geantwoord ja, ik speel voor gs te verkopen (en daarbij groeide ik ook gewoon, mines, opslagplaatsen en markt etc.).
Vervolgens zonder pardon en overleg een kick, en binnen het uur krijg ik aanvallen. Dat is gewoon een stab of ik nou voor de gs speel -waar ik eerlijk voor uit kwam- of niet.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Ben het met HoKuZpOkUz eens. Denk dat de stam met die vraag (of iedereen actief doorspeelt) vooral bedoelde of je speelde voor de toekomst, dus echt voor het winnen van de wereld om het even makkelijk te zeggen, of dat je speelt voor PP wat in jouw geval is en dus uiteindelijk deze wereld opgeeft.
 

DeletedUser

Guest
Dan zouden ze dat duidelijker moeten aangeven. Ik zie dit inderdaad als een stab. Er werd (naar wat ik dus net lees) nergens aangegeven wat er bedoeld werd met 'actief doorspelen'. En door deze onduidelijkheid vanuit de stam is deze desbetreffende speler de dupe geworden.
 
Reactiescore
1.094
Ben het met HoKuZpOkUz eens. Denk dat de stam met die vraag (of iedereen actief doorspeelt) vooral bedoelde of je speelde voor de toekomst, dus echt voor het winnen van de wereld om het even makkelijk te zeggen, of dat je speelt voor PP wat in jouw geval is en dus uiteindelijk deze wereld opgeeft.

Dan zouden ze dat duidelijker moeten aangeven. Ik zie dit inderdaad als een stab. Er werd (naar wat ik dus net lees) nergens aangegeven wat er bedoeld werd met 'actief doorspelen'. En door deze onduidelijkheid vanuit de stam is deze desbetreffende speler de dupe geworden.

Dan nog is dat geen reden om aan te vallen binnen 1 uur na een kick.

Ik mag dan me niet volledig gefocust hebben op die stam, qua groei enzo.
Ik had gewoon scouts gestuurd of os enzo, en ik ook best een vv had willen pakken indien dat nodig was geweest. Ik was dan ook gewoon actief aan het mee denken/praten op het forum. Ik had ook best mijn vv willen afgeven indien ik klaar was geweest met Gs verkopen, dan had mijn stam er alsnog wat aan gehad.

Als ik nou iets gedaan had wat mijn stam of bepaalde spelers in het diskrediet brachten, oké. Maar dat is absoluut niet het geval geweest, er werd juist altijd heel positief op mij gereageerd.
 

DeletedUser

Guest
Ik was het dus met je eens hè. Of bedoel je het niet zo op die manier dat je mijn 'ongelijk' wilt bewijzen?
 
Reactiescore
1.094
Ik zag het hoor :p maar ik vond het niet zozeer de kern. Je hebt zeker gelijk dat is ook een reden waarom dit een niet te volgen actie is, maar in principe is het wel of niet voldoen aan de eisen van een stam niet zozeer het punt, juist de aanval(len) gelijk na de kick.

Het is principieel verkeerd door te vergelden met een stab. Dat is hetzelfde als ik een stam zou leaven plotseling en gelijk als stamloze de safezone ofzo zou gaan edelen. Net zo verkeerd.
 

DeletedUser76166

Guest
Ik vind dat de stam in z'n recht staat, als ze PP farmers niet eens meer mogen kicken en aanvallen..
 
Reactiescore
1.094
Ik vind dat de stam in z'n recht staat, als ze PP farmers niet eens meer mogen kicken en aanvallen..

Gelukkig heb je ook begrepen wat er is gezegd gezien je reactie :rolleyes:
 

DeletedUser58625

Guest
Bij die PP farmers moet je gewoon hun markt & boer sloepen, 't zal rap gedaan zijn.
Overigens kan je beter id rim herstarten en PP gaan verkopen, koersen zijn daar veel lager (60-80) terwijl ze id grotere continenten rond de 150-200 liggen. :)
 
Reactiescore
18
pff altijd die PP discussies. Is het niet de bedoeling om daar over te praten in de praathoek. En niet elk topic op dit forum van W48 te gaan gebruiken als een onnodig gebekvecht over al dan niet pp abusen of niet.

Als je es 10 jaar speelt dan mag je praten over de ervaring, en uit ervaring weet ik dat zelf al gooi je er 15K pp in om zo snel mogelijk te groeien. Je word geedelt door spelers met meer kwaliteiten. Is altijd zo geweest en zal altijd zo blijven.

Mvg Geoffrey
 

DeletedUser

Guest
pff altijd die PP discussies. Is het niet de bedoeling om daar over te praten in de praathoek. En niet elk topic op dit forum van W48 te gaan gebruiken als een onnodig gebekvecht over al dan niet pp abusen of niet.

Als je es 10 jaar speelt dan mag je praten over de ervaring, en uit ervaring weet ik dat zelf al gooi je er 15K pp in om zo snel mogelijk te groeien. Je word geedelt door spelers met meer kwaliteiten. Is altijd zo geweest en zal altijd zo blijven.

Mvg Geoffrey

Je begrijpt blijkbaar niet waar deze discussie over ging? Het ging over het feit dat een stam super onduidelijk is en dat een pp farmer gekickt werd. En daar bovenop ook nog eens een uur later werd aangevallen. We zien hier in deze discussie niets staan over het pp abusen. Geen flauw idee waar je dat ook vandaan haalt?
 
Reactiescore
18
Je begrijpt blijkbaar niet waar deze discussie over ging? Het ging over het feit dat een stam super onduidelijk is en dat een pp farmer gekickt werd. En daar bovenop ook nog eens een uur later werd aangevallen. We zien hier in deze discussie niets staan over het pp abusen. Geen flauw idee waar je dat ook vandaan haalt?


Ik weet waarover deze discussie gaat. Aangezien ik al sinds de 1ste pagina op aan het mee volgen ben. Maar iedere keer komt het PP gebruik terug naar boven.

En waarom zou je het niet doen, een pp farmer kicken (die doet toch niks, groeit niet en heeft amper troepen)
dusjah toch logisch dat je hem dan gaat farmen. Markt katapulteren en grondstoffen oprapen.
 

DeletedUser61161

Guest
pff altijd die PP discussies. Is het niet de bedoeling om daar over te praten in de praathoek. En niet elk topic op dit forum van W48 te gaan gebruiken als een onnodig gebekvecht over al dan niet pp abusen of niet.

Als je es 10 jaar speelt dan mag je praten over de ervaring, en uit ervaring weet ik dat zelf al gooi je er 15K pp in om zo snel mogelijk te groeien. Je word geedelt door spelers met meer kwaliteiten. Is altijd zo geweest en zal altijd zo blijven.

Mvg Geoffrey

Hey, haha hebben we de stabber ook weer :p

Je begrijpt blijkbaar niet waar deze discussie over ging? Het ging over het feit dat een stam super onduidelijk is en dat een pp farmer gekickt werd. En daar bovenop ook nog eens een uur later werd aangevallen. We zien hier in deze discussie niets staan over het pp abusen. Geen flauw idee waar je dat ook vandaan haalt?

Hij is stabber dus is logisch dat die het niet snapt.

Ik weet waarover deze discussie gaat. Aangezien ik al sinds de 1ste pagina op aan het mee volgen ben. Maar iedere keer komt het PP gebruik terug naar boven.

En waarom zou je het niet doen, een pp farmer kicken (die doet toch niks, groeit niet en heeft amper troepen)
dusjah toch logisch dat je hem dan gaat farmen. Markt katapulteren en grondstoffen oprapen.

stabber de stab stab :rolleyes:
 

DeletedUser35742

Guest
Hammer bro: als je geen discussierend vermogen hebt moet je misschien niet discussieren.
 

DeletedUser

Guest
Ik weet waarover deze discussie gaat. Aangezien ik al sinds de 1ste pagina op aan het mee volgen ben. Maar iedere keer komt het PP gebruik terug naar boven.

En waarom zou je het niet doen, een pp farmer kicken (die doet toch niks, groeit niet en heeft amper troepen)
dusjah toch logisch dat je hem dan gaat farmen. Markt katapulteren en grondstoffen oprapen.

Zoals al eerder gezegd werd: typisch een stabber. Je snapt toch hoop ik wel wanneer iemand uit de stam gezet wordt en daarna meteen na een uur wordt aangevallen, gezien wordt als een stab?
 
Bovenaan