Top/flop stammen

Reactiescore
3.452
Je kan toch lezen?
En wat loop je te janken over een geel boetje, ga wat doen.

Heb jij problemen met lezen ofzo?
Ik op vakantie en Maick kon ook niet loggen ?

Die ongestelde bui is nog steeds niet over bij je:)
Maar bedankt voor je uitgebreide antwoord,geeft precies je niveau weer, en nu hup naar bed en morgen met het goede been uit bed stappen he?
 

DeletedUser76153

Guest
Nee hoor ik heb problemen met mensen die de mogelijkheid hebben hun brein te gebruiken, maar het dan gewoon niet doen.
Oh mijn ”bui” is al een tijdje voorbij hoor, kan je nagaan bij je maatjes op het zinkend schip, ik gedraag me in de chat.
 

DeletedUser70435

Guest
Dus... Victorious.
Je heft de stam Duck! op, om een nieuwe stam te maken die praktisch dezelfde leden hebben.
Kon je dan niet beter gewoon de leden ontslaan die geen toegevoegde waarde hadden?
Hmm waar zie ik nou hetzelfde toch gebeuren... :rolleyes2: Maar dan ipv opheffen gewoon verlaten.
 
Reactiescore
273
Hmm waar zie ik nou hetzelfde toch gebeuren... :rolleyes2: Maar dan ipv opheffen gewoon verlaten.

Moet ik de leden op noemen die niet naar onze stam zijn? Want dat is praktisch heel Peace :p
Dus dat argument is niet echt van toepassing, zoals het er nu uit ziet.

Korte uitleg...
Milan (future) en ik kwamen tegelijk in Peace.
Ik stap er uit, en even later stapt hij er uit.
Wij gaan samen een stam in.
Wouter (Phuture) komt er bij, want hij kent Milan goed.

Nou, kun je me nog eens uitleggen wat de vergelijking met Duck> Reign is? :rolleyes:
 

DeletedUser70435

Guest
Bij ons kende iedereen ook elkaar goed dus joinden de nieuwe stam ::rolleyes2:
 
Reactiescore
273
green.png
paddos Toegetreden 12th July 2016 - 18:08 648,507
green.png
bossbassie Toegetreden 12th July 2016 - 01:07 657,312
green.png
Dark Passenger Toegetreden 12th July 2016 - 00:08 30,066
green.png
WhyAmIDoingThis? Toegetreden 12th July 2016 - 00:08 366,203
green.png
Voice of Justice Toegetreden 12th July 2016 - 00:08 446,031
green.png
Fanatic. Toegetreden 11th July 2016 - 23:07 578,916
green.png
Kodakski Toegetreden 11th July 2016 - 23:07 463,225
green.png
St. Jimmy Toegetreden 11th July 2016 - 22:08 729,815
green.png
..RainBow.. Toegetreden 11th July 2016 - 21:08 570,692
green.png
Reverse Psychology Toegetreden 11th July 2016 - 20:08 1,240,009



Versus....



green.png
Phuture Noize Toegetreden 26th August 2016 - 14:07 1,111,744
green.png
Future Is An Illusion Toegetreden 24th August 2016 - 14:08 1,261,817
green.png
Final 24 Toegetreden 20th August 2016 - 12:06 1,306,522


Ik zie, als ik héél goed kijk, toch een minimaal verschil!


Edit:

En om mijn punt af te maken, en het onderwerp daarmee ook met rust te laten, laat ik je dit ook weten.
Toen ik uit .Peace gestapt was, heb ik 2 dagen geen contact gehad met (ex) stamleden.
Ik heb niemand gevraagd om een nieuwe stam te vormen, en zeker niet de intentie gehad om .Peace leden uit te nodigen in een stam.

Banned had ik opgericht omdat ik constant invites kreeg van stammen die me wouden rekruteren.
Milan stapte even later uit .Peace en wou graag zelf een stam leiden.
Ik heb hem aangeboden om de stam Banned over te nemen, en heb hem als oprichter ingesteld, en mezelf als normaal lid, zonder enige speciale functie.
Hij is nu mijn stamleider, en daar stopt het verhaal voor mij.

Daarmee is deze discussie dan ook gevoerd, en afgelopen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.452
met als verschil dat jij niet de intentie had om leden van Peace te inviten maar Milan wel:)


>>Ik wil dan ook afsluiten met het zeggen dat ik een nieuwe stam zal oprichten. Aangezien ik jullie niet wil backstabben zal ik eerlijk zijn en zeggen dat ik van uit deze stam enkele spelers zal gaan recruiteren.<<
 

DeletedUser

Guest
met als verschil dat jij niet de intentie had om leden van Peace te inviten maar Milan wel:)


>>Ik wil dan ook afsluiten met het zeggen dat ik een nieuwe stam zal oprichten. Aangezien ik jullie niet wil backstabben zal ik eerlijk zijn en zeggen dat ik van uit deze stam enkele spelers zal gaan recruiteren.<<

Selectief citeren heeft iets weg van fundamentalisme en is daarom al verwerpelijk.

Als je mij belachelijk wilt maken op het AF, kom dan met het hele verhaal.

Verder zal ik morgen mijn kant van het verhaal uit de doeken doen op het AF zo dat ook spelers die niet in .Peace zaten mijn redenering kunnen begrijpen. Als ze er dan voor willen kiezen om dat niet te doen dan mogen ze dat van mij en heb ik daar vrede mee. Als ze een discussie aan willen gaan ben ik bereid alle vragen te beantwoorden en mijn kant te verdedigen. Maar dan wel het liefst op een behoorlijk niveau, zowel respectabel als met onderbouwing. Selectieve citaten en andere uitspraken rondstrooien wordt niemand wijzer van.

Ik kom nu behoorlijk fel uit de hoek, dat begrijp ik maar vat het alsjeblieft niet persoonlijk op, een meningsverschil heeft iedereen wel eens en ik speel enkel in op de felheid die er momenteel heerst op het forum om voor me zelf op te staan. Ik mag dan ook nog iedereen van .Peace en momenteel zelfs van Reign (ja, ja, die jongens (vooral Bram en Diego) zijn druk bezig met hun reputatie op te poetsen en dat mag dus even tussendoor gemeld worden :p).
 
Reactiescore
3.452
Selectief citeren heeft iets weg van fundamentalisme en is daarom al verwerpelijk.

Als je mij belachelijk wilt maken op het AF, kom dan met het hele verhaal.

Verder zal ik morgen mijn kant van het verhaal uit de doeken doen op het AF zo dat ook spelers die niet in .Peace zaten mijn redenering kunnen begrijpen. Als ze er dan voor willen kiezen om dat niet te doen dan mogen ze dat van mij en heb ik daar vrede mee. Als ze een discussie aan willen gaan ben ik bereid alle vragen te beantwoorden en mijn kant te verdedigen. Maar dan wel het liefst op een behoorlijk niveau, zowel respectabel als met onderbouwing. Selectieve citaten en andere uitspraken rondstrooien wordt niemand wijzer van.

Ik kom nu behoorlijk fel uit de hoek, dat begrijp ik maar vat het alsjeblieft niet persoonlijk op, een meningsverschil heeft iedereen wel eens en ik speel enkel in op de felheid die er momenteel heerst op het forum om voor me zelf op te staan. Ik mag dan ook nog iedereen van .Peace en momenteel zelfs van Reign (ja, ja, die jongens (vooral Bram en Diego) zijn druk bezig met hun reputatie op te poetsen en dat mag dus even tussendoor gemeld worden :p).


Pardon ?
Dat jij de stam wil verlaten is helemaal prima Milan!

Tuurlijk valt het te betreuren als er leden leaven die een iets wat andere visie hebben qua activiteit in de zomerperiode( jullie laatste recruut zagen we al helemaal nooit in de chat of op het forum btw)

Maar om dan in je afscheidspost te zetten dat je een nieuwe stam wil beginnen en dat je van plan bent leden te werven uit Peace komt nogal " apart" over vind je niet ?
Een deel wordt aangeschreven en een deel niet,wat had je dan gedacht Milan, dat dat goed zou vallen in de stam?
Je probeert je ex stam uiteen te halen , dus hou je opmerking maar ff voor je dat ik dat bericht postte alleen maar om je belachelijk te maken , de feiten liggen er vriend :)


Ik wens je oprecht het allerbeste toe maar ga nu niet de grote onschuld uithangen !
 

DeletedUser

Guest
Ik denk nog steeds dat je het uit de context trekt en zal dan nog eens morgen mijn verhaal doen maar dan op het AF, zoals gezegd.

Voor nu houd ik het even voor gezien. Welterusten!
 
Reactiescore
3.452
Dat mag jij denken , jij leaved de stam en zet op het forum dat jij leden gaat recruteren uit je ex stam,niets meer niets minder

En slaap lekker
 

DeletedUser76153

Guest
Hij mag geen spelers recruiten uit . Peace? Je moet er even bij stilstaan, dat als hij personen recruit uit .Peace dat er iets misgaat bij .Peace.
Wat Milan doet is perfect normaal.
 

DeletedUser72568

Guest
Er gaat niets mis hoor, wacht maar even op het verhaal van Milan. Dat zal het een en ander ophelderen vermoed ik. ;)
 

DeletedUser

Guest
Hoezo? Jij hebt geen idee wat er intern allemaal gebeurt.. Duck! heeft problemen gehad, en staat er nu ook weer prima voor (in de vorm van Reign). Maar als jij graag overhaast generaliseert moet je dat vooral doen:p
 

DeletedUser76153

Guest
Hoezo? Jij hebt geen idee wat er intern allemaal gebeurt.. Duck! heeft problemen gehad, en staat er nu ook weer prima voor (in de vorm van Reign). Maar als jij graag overhaast generaliseert moet je dat vooral doen:p
Exact. Maar .Peace flopt, net zoals Duck! dat deed.

En ik heb wel een goed idee wat er intern verloopt, heb een paar puntjes voor de neus gekregen.
 
Bovenaan