Top/Flop stammen

DeletedUser68252

Guest
Nee, dan ben je de stamsfeer boven alles aan het stellen. Zoals het hoort want met een goede stamsfeer bereik je meer dan met die extra rekruut. Dat is dan ook een belangrijke factor geweest waardoor Creed! als premade W34 heeft gewonnen.

Hier wil ik me volledig bij aansluiten. Die stamsfeer is door deze 2 rekruuts bij Meow ook aangetast.

Ja want Xyroptus was ook echt van plan om EdjeRaketje en The Owner2 aan te vallen na een nauwe samenwerking sinds dag 1. Laat me toch niet lachen.

Dat jullie Show in al die tijd niet hebben weggeveegd typeert juist jouw hopocriete denkvermogen. Jullie hebben sinds de start van w47 nog geen 1 keer een noemenswaardig offensief op de mat gelegd tegen Show. Dus kom niet aankakken met je calimero gedrag.

Lolz made me laugh. Er is nog niet zo heel erg lang front met Show. Team Rocket lag eerst voor een hele lange tijd in de weg. Geen idee hoe je hierbij komt maar we hebben in de tijd dat we front hebben met Show 2 kansen gehad om aan te vallen, een keer deden we dit en werd het account op het nippertje aan zijn front gered met def van Meow, de 2e keer zaten wij inmiddels niet meer in Angels en kozen we ervoor Vestige eerst op te ruimen.

Nee hoor ik constateer enkel dat ons leidingsteam en zijn adviseurs duidelijk goed werken. In tegenstelling tot andere stammen.

zou je wel moeten doen joh :rolleyes:

Het werkt echt super, een adviseur die al zijn taken neerlegt omdat je 2 accounts rekruut om vervolgens een conflict te hebben in je stam waarin een dreigement word gemaakt: ''Als de 2 rekruuts 1 fout maken is het zij eruit of wij eruit.''
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75339

Guest
Die stamsfeer is door deze 2 rekruuts bij Meow ook aangetast.

En dat baseer je op een gesprek met zowat de enige tegenstander van hun komst :p ?
Het gebeurt maar zelden dat je bij een beslissing alle spelers van een stam ter grote van meow kan tevredenstellen.
De samenwerking (def, vv's , etc) werd al uitgevoerd dus was maar een kleine stap om ze dan ook daadwerkelijk te rekruteren wat dan ook zonder ophef is gebeurd.

Die stamsfeer is door deze 2 rekruuts bij Meow ook aangetast.
Lolz made me laugh. Er is nog niet zo heel erg lang front met Show. Team Rocket lag eerst voor een hele lange tijd in de weg. Geen idee hoe je hierbij komt maar we hebben in de tijd dat we front hebben met Show 2 kansen gehad om aan te vallen, een keer deden we dit en werd het account op het nippertje aan zijn front gered met def van Meow, de 2e keer zaten wij inmiddels niet meer in Angels en kozen we ervoor Vestige eerst op te ruimen.

Angels heeft lang genoeg tegen show aan gelegen om offensieven te voeren.
De 2de poging waren jullie gekicked door de uitvoering van de vorige poging zeker :D.
Dus vonden jullie er maar niets beters op dan wat te gaan internen.

Het werkt echt super, een adviseur die al zijn taken neerlegt omdat je 2 accounts rekruut om vervolgens een conflict te hebben in je stam waarin een dreigement word gemaakt: ''Als de 2 rekruuts 1 fout maken is het zij eruit of wij eruit.''

Die adviseur lijkt me dan ook je enige bron :p.
Goed 1 iemand heeft moeilijk gedaan over die rekruut , dat is intussen bijgepraat dus ik zie geen probleem.
Dat dreigement is ook maar loos en werd in het vuur van de discussie opgeworpen , maar dat is zoals hierboven vermeld allemaal verleden tijd.
Niemand van meow gaat uit meow mochten 1 van de rekruuts een "fout" maken.

We zijn per slot van rekening geen angels he , die na "een foutje" tussen jou en maick de hele stam maar opdoeken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74267

Guest
En dat baseer je op een gesprek met zowat de enige tegenstander van hun komst :p ?
Het gebeurt maar zelden dat je bij een beslissing alle spelers van een stam ter grote van meow kan tevredenstellen.
De samenwerking (def, vv's , etc) werd al uitgevoerd dus was maar een kleine stap om ze dan ook daadwerkelijk te rekruteren wat dan ook zonder ophef is gebeurd.



Angels heeft lang genoeg tegen show aan gelegen om offensieven te voeren.
De 2de poging waren jullie gekicked door de uitvoering van de vorige poging zeker :D.
Dus vonden jullie er maar niets beters op dan wat te gaan internen.



Die adviseur lijkt me dan ook je enige bron :p.
Goed 1 iemand heeft moeilijk gedaan over die rekruut , dat is intussen bijgepraat dus ik zie geen probleem.
Dat dreigement is ook maar loos en werd in het vuur van de discussie opgeworpen , maar dat is zoals hierboven vermeld allemaal verleden tijd.
Niemand van meow gaat uit meow mochten 1 van de rekruuts een "fout" maken.

We zijn per slot van rekening geen angels he , die na "een foutje" tussen jou en maick de hele stam maar opdoeken.

Uitkijken jongens, moraalridder Hans in de building.
 
Reactiescore
3.536
Door de ogen van Jannes

Hallo vriendjes en vriendinnetjes​



Zoals gezegd hier mijn topic, ik neem iedereen graag mee achter de grote muren van wat ooit Angels moest voor stellen. Waar liep het fout? Wie is er verantwoordelijk? Speelde er meer? Was dit al langer gepland? Wie faalde als stamgenoot? Allemaal vragen die ik helaas zelf niet ALLEMAAL kan oplossen maar graag ter discussie breng door opmerkelijke gebeurtenissen die mij in deze richting wijzen.

Ik Jannes ben jullie gezagvoerder van de dag en geef jullie met veel plezier een blik op de situatie zoals ik deze beleefd heb. Dit verhaal is geheel mijn subjectieve mening zo objectief mogelijk gebracht. Helaas was ik geen leider of zat ik in het groepje dat samen is weggelopen en ben ik daarom beperkt in mijn kennis. Wel was ik lid van Angels en heb ik hier en daar contacten in andere stammen die mij het 1 en ander toevertrouwd hebben en ik toch graag deel met iedereen.

De spelers die 0,0 interesse hebben in mijn topic en die dit nu zoals iedereen toch gaan lezen hebben bij voorbaad al gefaald. Als je al tot hier bent geraakt is de kans bijzonder klein dat je erdoor zal scrollen.

Angels/PP Een p-made die succesvol gestart werd door Castiel en Maick. Mijn complimenten alvast daarvoor. Zoals in elke stam op elke wereld moet je enige obstakels overbruggen. De eerste kwam er door de kick van Prins Pils.

http://prntscr.com/azyuvg

Stukje van het gesprek dat plaatsvond tussen Maick en team PP. Zoals te lezen is, wijst Maick hun op de overtreding die ze begaan zijn (zoals een leider moet doen). Vervolgens reageert in mijn ogen Emile belachelijk,... Als je een fout maakt (expres of perrongeluk) moet je nederig zijn en dit willen oplossen en je zeker niet zo gedragen als te lezen is. De stamregel was dat katapulten sturen op AH niet mag. Hier is een stemming over geweest in de stam in het begin van de wereld, dus dit is gewoon democratisch besloten. Kan je u niet vinden in de regels ben je wat mij betreft vrij te vertrekken, vertrek je niet dan ga je akkoord met de regels. Nu Sven kwam later pas in de stam en wie leest de stamregels nu na? Juist niemand doet dat :D Dat Sven niet op de hoogte was van deze kata regel kan ik in dat opzicht wel begrijpen. Al had hij bij zichzelf wel de vraag kunnen stellen wat de kata regels in Angels zijn. Want elke deftige stam heeft dit tegenwoordig toch, ook Sven zijn stam op w42. Maar alsnog kan ik begrijpen dat hij er geen kwaad inzag AH te slopen. Liefst 600 kata aanvallen van elk 10 stuks werden verstuurd. Expres of onbewust en ik neig naar onbewust te denken zat team PP gewoon fout, klaar. Maick zijn opmerking is dus zeker terecht, Emile gedraagt zich niet volwassen in mijn opinie en Maick word pist (wat ik zeker kan begrijpen). We kennen Maick/PH allemaal, hard maar rechtvaardig. Beter maak je hem niet boos, dat Emile hem uitdaagde van hem te kicken en dat Maick dit dan effectief ook doet verbaasde mij dus niet echt. Echter had Maick na zijn diplomatische poging het onderling te regelen beter overlegd met de leiding wat te doen hiermee IPV zelf te handelen en te kicken. Want hij heeft in de leidingschat wel meegedeeld dat hij PP ging kicken, waarmee Jordi en Castiel zeker niet mee akkoord gingen maar hij had er klaarblijkelijk geen oren naar. Ik begrijp beide partijen, Sven maakte een fout, Emile gedraagt zich kinderachtig en Maick had zijn hoofd cool moeten houden. Zo gezegd zo gebeurd PP was uit Angels.

De stam geschokt niet alleen om het feit dat PP uit Angels was maar ook omdat er geen uitleg over de situatie is gekomen van een leidinggevende. Sommige mensen in de stamchat al aan het flippen, ja PP is weg dit komen we niet meer te boven, ect je kent zulke types wel. Sommige sloegen wat mij betreft een beetje door en overdreven wat te fel des te meer dat er wel eens duidelijkheid mocht gaan komen vanuit de leiding. 1 dag, 2 dagen geen teken van leven van Castiel, Jordi en vooral Maick. Verzachtende omstandigheden voor Jordi en Maick want deze waren op vakantie en daar zit je natuurlijk niet de hele tijd op je GSM/laptop TW te spelen. Maar 2 dagen geen teken van leven? Kom op zeg 5 minuutjes meer vragen we niet,... PP probeerde sinds zijn kick wat leden van Angels te ronselen voor zijn nieuwe stam die er ging komen. Maar ik ben blij te zeggen dat iedereen dat afgeslagen heeft want Angels komt op plaats 1 natuurlijk. Loyaliteit was dus zeker wel aanwezig bij sommige. Of ik dat vies vond van PP dat ze meteen leden van Angels wouden pikken weet ik niet maar toch wel beetje een ongepaste timing lijkt me? Mocht toch wat meer tijd tussen zitten IG misschien eerst afwachten of ze mogelijk zouden terugkomen.

Dag 3 na het ontslag van PP en de eerste leider spreekt de stam toe, YES EINDELIJK: http://prntscr.com/azyx7k
Wat laat natuurlijk maar wel netjes de stam toegesproken. Maar zo kon het natuurlijk niet langer, dus het werd tijd om de inactieve leiding tijdelijk te helpen tot alles weer op de rails is. Enkele mensen van de stam waaronder mezelf en ik noem er maar even 2 andere op, Miguel en Jonathan gaven allesinds al het goede voorbeeld. Topic met de huidige situatie geschetst, hoe we het gaan aanpakken, aangekaart hoe belangrijk stammentaliteit is, nieuwe duidelijkere regels, eerste nieuwe sollicitant in het topic waarin we opzoek zijn naar 1-2 nieuwe actieve leiders met het juiste profiel had zich al aangemeld. De problemen onder ogen zien en ze aanpakken dat is wat we als stamzijnde moesten doen, dat is wat je als stamlid en zeker als stamleider verplicht bent t.o.v je medespelers. Je probeert in de eerste plaats problemen te vermijden, stellen de problemen zich toch voor doe je minstens enkele pogingen deze op te lossen. Pas als alle middelen gefaald zijn mag er pas sprake zijn van opgeven. Dan kan je uzelf niets verwijten, de handdoek vroeger in de ring gooien is kort gezegd zwak.

De rust was wedergekeerd in de stamchat en de eerste trols over het kicken van PP werden al gemaakt :D

MAAR TOEN​

http://prntscr.com/b0q6wy

http://prnt.sc/b0qmgp

Team Noire wilt vertrekken hij uit zijn onvrede in zijn post: Inactieve leiding, Jordi was er in de eerste plaats om het leidingsteam te ondersteunen en niet hun plaats in te nemen.(Dan zet je een pol voor nieuwe leiders 2 min werk), geen plan voor de toekomst, visie, diplomatie (Dan zet je nogmaals een pol voor nieuwe leiders wat nog altijd maar 2 min duurt), een aantal accounts kenden veel spelerswisselingen. (In welke stam is dat niet?), waardoor je geen eenheid krijgt in een stam.Dus omdat een paar account wat spelerswisselingen kennen kan je geen eenheid krijgen in je stam, naar mijn mening zijn we nu redenen aan het zoeken om er te zoeken,... Belangrijk voor een topstam is juist de consistentie het op elkaar kunnen rekenen het elkaar kennen en respecteren.Ja dus je punt is? Naar mijn mening zat dat allemaal prima? Als je dingen gaat opsommen die belangrijk zijn voor een stam kan je inderdaad een hele waslijst aan puntjes maken om je afscheidspost wat te vullen. Op Noire hebben we duidelijk niet kunnen rekenen.
In samenhang met die spelerswisselingen staat de tegenvallende groei bij een aantal accounts. Oorzaak van het stilliggen zoeken, massa op hun buren, nieuwe spelers erop zetten. Wederom kleine moeite en het komt voor in de beste stammen.
De rim werd te weinig gedomineerd. (Atletiqo Madrid domineerde te weinig tegen Bayern, so what, ze zijn door ;p ik heb geen bedreigingen in de rim gezien in tegendeel er was geen dat je serieus kon noemen. IPV te klagen dat de rim te weinig gedomineerd werd had je ook actie kunnen ondernemen daar verandering in te brengen? Als je een perfecte stam zoekt waar geen werkpunten meer zijn was je beter solo gebleven. Je hebt nu een nieuwe stam gemaakt ik zie jullie de rim nu niet meer domineren dan dat Angels dit deed? Maargoed je haalde het ook enkel maar aan om iets aan te kunnen tonen, je moet immers iets zeggen om je vertrek te rechtvaardigen :D, wat de stam zou kunnen opbreken en voor een vitae2 zou kunnen zorgen. ('zou kunnen'? Het zou kunnen dat er ooit een komeet op de aarde gaat komen, gaan we er alvast een einde aan maken of weglopen naar een andere wereld? Wat is dit nu weer voor een onzin reden om je post te vullen, ik zelf zou betere dingen kunnen verzinnen.)
Een te impulsieve leider met Maick, die door zijn persoonlijkheid voor problemen binnen de stam zou zorgen... wat hij o.a ook deed met het ontslaan van Prins Pils. Dat was in de eerste plaats niet gebeurd als PP zich aan de stamregels had gehouden en Emile zich achteraf niet belachelijk gedroeg. Moest het dan nog een probleem zijn kon hij ook gewoon aftreden als leider. Zoals Castiel zei in 1 van mijn PS hierboven werd hij op non-actief gezet. Was dus prima op te lossen.)
 
Reactiescore
3.536
Re: Door de ogen van Jannes

http://prnt.sc/az340i en dan BAM http://prnt.sc/az4h6s toeval dat MyWayOrTheHardWay en Argwahn binnen de 2 uur hun vertrek ook aankondigen? Het moet wel want Laurens heeft niet gepusht Angels te leaven :rolleyes:

Wederom 2 spelers die 0,0 initiatief hebben genomen ook maar 1 probleem binnen de stam aan te kaarten of op te lossen ook vertrekken? Ik weet het niet wellicht waren ze net als Noire te zwak er iets aan te doen en lopen ze ook maar wat mee.

http://prnt.sc/azyre0 Ik onthoud deze zin: Toen Noire aan kwam kloppen of we een nieuwe stam wilde beginnen hoefden we ook niet lang na te denken. Hoezo toen Noire aankwam kloppen volgens Laurens hebben ze niemand gepusht om te leaven hoor :rolleyes::rolleyes:

http://prnt.sc/azyrts Hier onthou ik deze zin: Ondanks de moeite die sommige spelers in de stam steken waarvoor wij overigens heel veel respect hebben, zijn wij er niet van overtuigd dat Angels ons vertrouwen kan terugwinnen. Dus hij heeft nooit een probleem binnen de stam aangehaald, hij heeft ook 0,0 pogingen ondernomen er iets aan te doen maar bolt het nu wel af. Hij heeft veel respect voor de mensen die moeite in de stam steken, ik denk zelfs zoveel respect dat hij het niet eens een kans wil geven en meteen weg gaat. Wat een loyale speler die alles voor de stam geprobeerd heeft!

Mijn conclusie voorlopig: Noire heeft zwaar gefaald als stamlid alle bespelers erop, Jordi deed het nog een niveau erger hij faalde niet enkel als lid hij faalde ook als leider en zeggen dat je al een paar dagen geen leider meer was (wat niemand wist van de spelers) om jezelf al te kunnen indekken telt niet natuurlijk. De meelopers MWOTHW en Argwahn kan je ook niet meer serieus nemen 0,0 loyaliteit niet dat ik wat anders van Robin/Remakez verwacht had sinds w42. Wat een enorme flop speler is me dat zeg. Het enige positieve aan de situatie is dat ik hem niet meer zal tegenkomen in de stamchat. Elk nadeel heeft weer zijn voordeel zegt :D

Als ik vervolgens post op de afscheidspost van Noire dat ze stilaan wel mogen vertrekken uit de stam omdat ik de stam wil toespreken en hun dit niet moeten lezen want ze maken immers geen onderdeel meer uit van Angels word mijn post verwijderd. Lekker professioneel van de loyale stamspelers die voor Angels hebben gevochten tot het bittere einde! Met hun 0 bedankjes op hun vertrek post en 0 reacties op hun vertrek post buiten mezelf was er niet echt nog een reden te denken dat deze er nog zouden gaan komen, immers was zowat de hele stam online in de stamchat. En het is niet dat Jordi tijd had de discussiëren toch? http://prnt.sc/az35og Remember? Toch vond hij wel de tijd om te reageren op mij. Al was ik niet veel met zijn antwoord.

Ik stel mij wel de vraag of ze zijn vertrokken door de onzin redenen die ze aanhaalde of zat er toch meer achter? Ik heb toch het gevoel dat dit allemaal al veel en veel langer gepland stond dan enkele 'dagen' zoals ze zelf zeggen.

De overlopers van Psycho naar de nieuwe stam van Noire en co leek mij ook al langer een vast staand feit. Bjarne/Zaeres/Krondor weigerde in Psycho al eerder een stamaanval op Noire te doen een weekje geleden terwijl de stam dit juist wel wou doen, deze hebben ze daarom moeten uitstellen/verzetten. Waarom zou je denken? Stam gaat altijd voor op je persoonlijke relaties met buitenstaanders. Of hij hecht weinig waarde aan stambelang of het stond al vast dat hij naar het stammetje van Noire ging gaan net als Roald en co die toevallig of niet op het AF duidelijk lieten merken weinig zin te hebben in dit topic? Zoals je ziet stel ik dit niet vast maar juist in vraag, flippen hoef dus zeker niet. Ik heb het gevoel dat het allemaal al langer gepland stond dan enkele dagen. Helaas kan ik dit niet aantonen want bijna het volledige forum van Psycho is verwijderd zo slim zijn ze dan wel weer :boer: Hun afscheidstopics verdwenen, de mogelijke stamaanval op Noire was verdwenen op hun forum. Ik vind dit allemaal toch maar een vreemde kwestie. En nogmaals ik stel dit niet vast maar ik stel dit in vraag.

Maar geen paniek aub, als jij denkt: Wat is dit voor een onzin post met verdraaide waarheden dit kan ik allemaal easy weerleggen. Bespaar uzelf de moeite want er is nog altijd Jeremy/Vitalise die zijn huiswerk al gedaan heeft!

http://prnt.sc/azynfv Be my guest Jeremy, GL met mijn mening fout te verklaren :rolleyes:

http://prnt.sc/azyns2 Is dit een hopeloze poging mij wat schrik aan te jagen? Precies of ik ga mijn topic nu niet ga plaatsen xD

http://prnt.sc/azyo1w Das heel flink van je jonge, ga je schoudersklopjes maar bij Jordi halen ik denk dat Jona het atm wel al begrepen heeft :eek:

Verder wil ik alle goed ingestelde spelers van Angels nog bedanken voor de moeite die ze erin hebben gestoken. Wie de stam verlaten heeft nadat de zaak verloren was neem ik niets kwalijk en wens hun nog veel succes op w47.

Voor nu hou ik het hierbij het is langdradig genoeg maar wellicht toch wel interessante weetjes vergeleken het standaard 'rate een speler' topic. Laat het discussiëren, speculeren, oordelen beginnen en vooral laat de haters haten ik kan het wel hendelen met mijn natuurlijke zelfzekere charismatische uitstraling :cool:

Dit was het voor nu, ik dank u voor uw aandacht, geduld. Onze volgende afspraak zal voor binnen +-2-3 weken zijn voor mijn volgend topic over W50. IK KAN NU AL NIET MEER WACHTEN JIJ OOK?
 

DeletedUser74267

Guest
Re: Door de ogen van Jannes

Het zou mooi zijn als meer mensen zo'n stam-gerichte visie als jij hadden Jannes, hoewel je soms niet te volgen bent kan ik dat zeker waarderen aan je.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Re: Door de ogen van Jannes

Seau epic man man man...:D
 
Reactiescore
973
Re: Door de ogen van Jannes

het stond al vast dat hij naar het stammetje van Noire ging gaan net als Roald en co die toevallig of niet op het AF duidelijk lieten merken weinig zin te hebben in dit topic?

Nee, de beslissing om een SOTR, Noire, Krondor stam op te richten kwam op uiterst korte termijn. Ik heb gepushed in eerdere momenten serieus/onserieus om een stam te starten tussen onze 3 acc's, dat door zowel Noire als Krondor werd afgewezen als niet mogelijk doordat ze hun huidige stam niet wilden verlaten.
 

DeletedUser68252

Guest
Re: Door de ogen van Jannes

Hallo vriendjes en vriendinnetjes​



Zoals gezegd hier mijn topic, ik neem iedereen graag mee achter de grote muren van wat ooit Angels moest voor stellen. Waar liep het fout? Wie is er verantwoordelijk? Speelde er meer? Was dit al langer gepland? Wie faalde als stamgenoot? Allemaal vragen die ik helaas zelf niet ALLEMAAL kan oplossen maar graag ter discussie breng door opmerkelijke gebeurtenissen die mij in deze richting wijzen.

Ik Jannes ben jullie gezagvoerder van de dag en geef jullie met veel plezier een blik op de situatie zoals ik deze beleefd heb. Dit verhaal is geheel mijn subjectieve mening zo objectief mogelijk gebracht. Helaas was ik geen leider of zat ik in het groepje dat samen is weggelopen en ben ik daarom beperkt in mijn kennis. Wel was ik lid van Angels en heb ik hier en daar contacten in andere stammen die mij het 1 en ander toevertrouwd hebben en ik toch graag deel met iedereen.

De spelers die 0,0 interesse hebben in mijn topic en die dit nu zoals iedereen toch gaan lezen hebben bij voorbaad al gefaald. Als je al tot hier bent geraakt is de kans bijzonder klein dat je erdoor zal scrollen.

Angels/PP Een p-made die succesvol gestart werd door Castiel en Maick. Mijn complimenten alvast daarvoor. Zoals in elke stam op elke wereld moet je enige obstakels overbruggen. De eerste kwam er door de kick van Prins Pils.

http://prntscr.com/azyuvg

Stukje van het gesprek dat plaatsvond tussen Maick en team PP. Zoals te lezen is, wijst Maick hun op de overtreding die ze begaan zijn (zoals een leider moet doen). Vervolgens reageert in mijn ogen Emile belachelijk,... Als je een fout maakt (expres of perrongeluk) moet je nederig zijn en dit willen oplossen en je zeker niet zo gedragen als te lezen is. De stamregel was dat katapulten sturen op AH niet mag. Hier is een stemming over geweest in de stam in het begin van de wereld, dus dit is gewoon democratisch besloten. Kan je u niet vinden in de regels ben je wat mij betreft vrij te vertrekken, vertrek je niet dan ga je akkoord met de regels. Nu Sven kwam later pas in de stam en wie leest de stamregels nu na? Juist niemand doet dat :D Dat Sven niet op de hoogte was van deze kata regel kan ik in dat opzicht wel begrijpen. Al had hij bij zichzelf wel de vraag kunnen stellen wat de kata regels in Angels zijn. Want elke deftige stam heeft dit tegenwoordig toch, ook Sven zijn stam op w42. Maar alsnog kan ik begrijpen dat hij er geen kwaad inzag AH te slopen. Liefst 600 kata aanvallen van elk 10 stuks werden verstuurd. Expres of onbewust en ik neig naar onbewust te denken zat team PP gewoon fout, klaar. Maick zijn opmerking is dus zeker terecht, Emile gedraagt zich niet volwassen in mijn opinie en Maick word pist (wat ik zeker kan begrijpen). We kennen Maick/PH allemaal, hard maar rechtvaardig. Beter maak je hem niet boos, dat Emile hem uitdaagde van hem te kicken en dat Maick dit dan effectief ook doet verbaasde mij dus niet echt. Echter had Maick na zijn diplomatische poging het onderling te regelen beter overlegd met de leiding wat te doen hiermee IPV zelf te handelen en te kicken. Want hij heeft in de leidingschat wel meegedeeld dat hij PP ging kicken, waarmee Jordi en Castiel zeker niet mee akkoord gingen maar hij had er klaarblijkelijk geen oren naar. Ik begrijp beide partijen, Sven maakte een fout, Emile gedraagt zich kinderachtig en Maick had zijn hoofd cool moeten houden. Zo gezegd zo gebeurd PP was uit Angels.

Ik zal slechts op een heel klein stukje van je post gaan reageren.

Ondanks dat ik inderdaad niets wist van de houding tegen kata's op bepaalde gebouwen van Angels (Hiervoor heeft Prins Pils wel degelijk zijn excuses aangeboden, al laat je het hier overkomen dat dit niet zo is) bestond er geen regel over kata's, sterker nog, in de regels stond zelfs dat er nog geen directe regels voor kata's waren binnen de stam omdat er nog een discussie over gaande was.

584fb1b6260480ba1ca1b356da64b4fb.png


Jammer dat je zo laf bent om slechts een klein deel van het gesprek tussen Emile en Maick te laten zien, waardoor dit door velen verkeerd geïnterpreteerd zal gaan worden. Je laat Maick hier volledig buiten schot wat zwaar onterecht is. De agressieve manier waarop hij het gesprek begon is belachelijk te noemen. Ik kan daarom ook geheel in Emile zijn manier van reageren komen. Hij was zich van geen kwaad bewust.

Het missende begin van het gesprek zei:
[26-4-2016 23:45:06] Maick | Perfect Hatred: Graag rapportje van TO2
[26-4-2016 23:45:09] Maick | Perfect Hatred: waarin hij jullie AH's katat
[26-4-2016 23:47:16] Emile | My Pride: oooh zijn er zoveel
[26-4-2016 23:47:16] Emile | My Pride: :p
[26-4-2016 23:47:19] Maick | Perfect Hatred: nu dan emile
[26-4-2016 23:47:21] Maick | Perfect Hatred: ik wil ze allemaal
[26-4-2016 23:47:32] Maick | Perfect Hatred: en het is ook niet bij de leiding gemeld
[26-4-2016 23:48:58] Emile | My Pride: zijn er denk ik 600 ofzo
[26-4-2016 23:48:59] Emile | My Pride: maar sure
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Re: Door de ogen van Jannes

Ik heb mij al deze tijd op het forum koel gehouden, want hoewel het erg lang duurde: ik wist zeer zeker dat een topic zou gaan komen Jannes. En laat ik even één ding voorop stellen: dit is de enige reactie die ik ga plaatsen. Ik ben hier namelijk niet om een discussie te starten. Een verhaal heeft namelijk altijd meerdere kanten en ik denk dat meerdere kanten altijd gerespecteerd moeten worden. Dus bij deze: vanuit de ogen van mij.

Ten eerste: de situatie rond Noire. Ja Jannes, ik deed inderdaad moeilijk met de leave. Noire wilde namelijk al enige tijd uit de stam vertrekken. Ik heb dit al die tijd tegengehouden. Ik had deze zorgen al eerder geuit bij Castiel. Moet ik die zorgen bij de rest van de stam uiten? Natuurlijk niet. Dit brengt onrust binnen een stam als het grootste account van de stam en tevens leidersaccount aangeeft intern binnen het team moeite heeft om dat team binnen de stam te houden. Ze respecteerden echter mijn leiderspositie en we zijn alle tijd binnen de stam gebleven. De enige die dit niet kan begrijpen ben jij schijnbaar, want zelfs Castiel zelf begreep deze situatie:

L1GJYfw.png

Ik heb enorm lang de keuze gemaakt om binnen Angels te blijven. Wij hebben er echter voor gekozen deze zorgen behalve bij Baba ook bij onze directe buren neer te leggen. We werken hier immers close mee samen en het is dan ook niet meer dan logisch dit ook bij hun kenbaar te maken, alvorens we daadwerkelijk ook echt leaven. Dat vind ik niet meer dan logisch en respectabel naar hun toe.

Ten tweede: de situatie rond Angels. Ik snap dat je een screen plaatst waar ik voor het eerst serieus kan reageren, zoals ik op skype zei. Dat is ook geheel logisch, want die dag zat ik in Calgary.. De eindbestemming van mijn rondreis met mijn ouders. Ik ben begonnen in de Rocky Mountains - Lees: Rocky Mountains. Niet een stad van 1 miljoen mensen waar ik overal wifi heb -. Dus nee, de mogelijkheden voor communicatie waren niet altijd even best voor mij tot het moment van onze leave.
Dan komt er het feit dat de leiding niet door gecommuniceerd had dat ik afgetreden was als leider. Waarom had ik niks gezegd? Waarom heeft de leiding niks gezegd? Weet je, ik heb nog een beetje respect naar de rest van de leiding: dus de daadwerkelijke reden heb ik altijd buiten beschouwing gelaten. Maar gezien je mij volledig afvalt met dit topic, wat boeit het mij nog?
De leiding wachtte met dit nieuws omdat ik tegen Maick gezegd had dat ik best weer terug bij de leiding wilde komen als hij ervoor kon zorgen dat Prins Pils terug in de stam kwam. En dat zou ik ook echt doen als dat lukte.

i7hmlHT.png

In het laatste plaatje moet ik wel een stukje echt even zwart laten grotendeels, omdat er dingen instaan waarvan ik verwacht dat mensen die liever privé willen houden. De essentie staat er echter.

Er zijn natuurlijk altijd mensen die denken: dit kun je ook net gestuurd hebben naar Maick en doen alsof je dit al veel eerder gestuurd hebt. Ik kan natuurlijk twee dingen doen. Of het zelf laten zien of wachten op bevestiging bij Maick. Ik ga voor het eerste alvast, dus bij deze:

DF2HnFf.png

De problemen binnen Angels ga ik echter niet over uitwijden. Ik vind dat respectloos en Jannes: je hebt al een mooie printscreen gepost van het afscheidtopic: dus de redenen zijn bekend. Bedankt voor het in de grond trappen van Angels!

Ten derde, de situatie rond de nieuwe stam Fire!. Iedereen weet dat ik al de hele wereld nauwe banden heb met Survival of the Richest en Krondor28. Laat ik even één ding voorop stellen: de leave van Krondor28 heeft niks te maken met mijn latere aangekondigde vertrek en is dus niet van te voren afgesproken. Krondor28 kan dit zelf verder toelichten en ex-leden van de stam Psycho kunnen dit ook bevestigen.

Ten slotte: ik heb mij wekenlang volledig ingezet voor Angels. Soms moet ik echter keuzes maken. Ik weet dat het een lastige keuze is. Het is een lastige keuze voor mij geweest en ik weet dat het een lastige keuze om te accepteren is voor vele leden van Angels. True, een stam waar ik aan mede geleid heb, heeft gefaald om de wereld af te sluiten. Vind ik echter dat de stam Angels op zichzelf gefaald heeft? Nee. Het is een leuke en gezellige groep geweest, met accounts die achterbleven: true. Een leiding waar ik onenigheid mee heb gehad: true. Ik heb er wel echter nieuwe mensen leren kennen en ik heb het er gezellig gehad.
Zoals ik al eerder zei tegen Baba echter, ik heb ditmaal gekozen om mijn team te volgen. Ik ga er niet teveel over inwijden, maar mijn medespelers hebben zich nooit thuis gevoeld bij Angels en ze hebben vaker irritaties gehad. Ik ben leider af, en ik heb besloten bij mijn team te blijven.

Dat is mijn kant van het verhaal. Take it as you want.
 

DeletedUser72857

Guest
Re: Door de ogen van Jannes

Zoek de dt-fout, eerste krijgt 3pp.
 

DeletedUser73972

Guest
Re: Door de ogen van Jannes

Het meest negatieve dat ik uit deze post gehaald heb:

1:
Jordi was leider, wou dit eigenlijk niet meer zijn van Angels gezien zijn team weg wou, maar hij niet van verantwoordelijkheden wou gaan lopen. de kick van PP kan dan gezien worden als een uitweg waar Jordi misschien niet mee gesteld was angels-minded, maar wel dat hij nu een geldig excuus had zijn team te volgen weg van Angels. Dit moet je natuurlijk milderen door dat Jordi niet in 1 keer zijn handen terugtrok, maar nog aanbood leider te zijn indien PP zou terugkomen.

2:
oprecht vragen stellen bij waarom krondor niet mee wou doen met een massa op noire. Hoe kwam dit? wat was de gedachtengang hierachter? dat mag wel eens verklaard worden denk ik gezien ik me hoe het hier staat hier ook wel een vraagje bij stel.

Dit zijn de enige 2 gegronde bash-punten die ik heb gezien, maar als je door de andere verwijten wat heen kijkt / door prikt is dit alleszins een post die wel een mooi overzicht geeft van wat gebeurd is. eigen topic nodig? zeer zeker niet, maar het behoort dezer dagen wel tot het interessantere leesvoer dat je krijgt op w47 moet ik zeggen.
 
Reactiescore
499
Re: Door de ogen van Jannes

Zoek de dt-fout, eerste krijgt 3pp.

In de post van Jordi zie ik geen dt- fouten hoor :(
Wel wat andere grammaticale niet correcte zinnen, maar daar heb ik ook vaak last van :p
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Re: Door de ogen van Jannes

Om te reageren op punt 2:

Wat betreft Krondor28 (en in feite SotR): Bjarne en ik kennen elkaar al enorm lang. Het was een beetje dezelfde situatie als met Survival of the Richest. Hun aanvallen zou mij (en dat was bij hen ook zo) een krom gevoel in de maag geven. Ik weet dat het een andere wereld is en dergelijke, maar sommige spelers ken je al zolang dat het echt vrienden zijn geworden. Je kent hun online tijden door en door, je weet precies hoe ze spelen en het zou meer een oneerlijk spel - want let's be fair, ik weet bijvoorbeeld PRECIES wanneer ik Bjarne moet aanvallen wil ik de grootste kans hebben dat hij off is - en zoals ik al zei: een raar gevoel.

In de post van Jordi zie ik geen dt- fouten hoor :(
Wel wat andere grammaticale niet correcte zinnen, maar daar heb ik ook vaak last van :p

Ik heb dat ook vrij vlug in elkaar geflanst en niet terug gelezen. :D
 

DeletedUser72857

Guest
Re: Door de ogen van Jannes

Ik heb wel een inhoudelijke opmerking:

Als 'de laffe leavers' toch geen stamspelers zouden zijn en maar wat graag hadden willen leaven, wat hield jullie dan tegen om gewoon met de rest (volgens jou wel de goede groep) een doorstart te maken? Lijkt me handig een stam met enkel echte stamspelers dan?

Ik weet er het fijne niet van natuurlijk wat de onderliggende redenen zijn om te leaven, als het niet loopt dan loopt het niet en dan is het soms beter voor iedereen om andere lucht op te snuiven. Het is pas een probleem als spelers dit bij het eerste het beste probleem zouden doen of regelmatig opportunistisch van stam hoppen (chna-nung in dachte).

Over het Noire - Krondor deel: Als je elkaar kent van andere (nog actieve) servers dan lijkt het me logisch dat er zelfs over de stammen heen naps kunnen worden gemaakt. Dit ivm het weten van online tijden, anders kan je nooit met een gerust hart in je stamchats aangeven dat je der is vroeger inkruipt die dag. Ik geloof dat je graag wil denken dat het vormen van die nieuwe stam al langer op de agenda stond, alleen slaag je de bal volledig mis.

In de post van Jordi zie ik geen dt- fouten hoor :(
Wel wat andere grammaticale niet correcte zinnen, maar daar heb ik ook vaak last van :p

Ik had moeten verduidelijken dat het om de post van Jannes ging.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
499
Ik heb dat ook vrij vlug in elkaar geflanst en niet terug gelezen. :D

Haha, het viel mij ook pas bij de tweede keer lezen op ^-^
Maar toen puur omdat ik ging zoeken voor de 3pp :D

Zoek de dt-fout, eerste krijgt 3pp.


Niet bij werkwoordspelling maar wel d-t fout :D
Bij Jannes:
De spelers die 0,0 interesse hebben in mijn topic en die dit nu zoals iedereen toch gaan lezen hebben bij voorbaad (voorbaat) al gefaald. Als je al tot hier bent geraakt is de kans bijzonder klein dat je erdoor zal scrollen.


Goed genoeg :O
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan