Top/Flop stammen

DeletedUser64230

Guest
en fabian heeft em toch keihard gesniped w45 gister :')
arme ferry doet zo zn best en bereikt steeds net te weinig
 
Reactiescore
301
E.baw, top of flop? Ferrybroeren is/was de leider van Glory op wereld 41, iemand ervaring met deze stam/hem zelf?

Ik weet dat dit vrij vroeg is, maar is het top of flop?

ferryboeren is naar mijn weten idd. een goede speler, maar kan idd. ook soms plots uit het zicht verdwijnen! echter zeker een speler om in het oog te houden :)

want vinden jullie van de zoveelste poging van Farm? :)
 

DeletedUser

Guest
Ja en ik zag dat mike er ook in zat dus het kan in ieder geval niet die van Castiel zijn

Als je afroplayer bedoelt heb je het mis, daar speelt Rein de eigenaar van dat account en tevens de starter op w39. Mike speelt daar dus niet
 
Reactiescore
254
E.baw, top of flop? Ferrybroeren is/was de leider van Glory op wereld 41, iemand ervaring met deze stam/hem zelf?

Ik weet dat dit vrij vroeg is, maar is het top of flop?

Hij is nooit leider van Glory geweest. Ik ben de oprichter en dus ook leiding geweest, daarna nam Thijs/MyLittlePowney en nog later ook Kenneth/.Milkaway de leiding over. Dus geen idéé waar je dit vandaan hebt, maar het is iig foutief.
 

DeletedUser66265

Guest
Ferry is echt een geweldig persoon. Als iemand een teamspeler is, dan is hij het wel! Daarnaast is het een speler met veel inzicht en een enorm doorzettingsvermogen.

Of zijn stam een succes gaat worden, weet ik niet. Alleen is hij als speler toch wel een topper.

Ik heb nu meermaals met hem in de stam gezeten en toch echt een heel ander beeld van hem. Zoals dutch al aangaf kan hij zomaar verdwenen zijn. Hij is behoorlijk stil en in mijn ogen ook niet echt een stamspeler. Dat enorme inzicht betwijfel ik persoonlijk ook maar dat terzijde. Kortom geen verkeerde speler om erbij te hebben als hij maar in de safe zone ligt.
 

DeletedUser44415

Guest
Hij is nooit leider van Glory geweest. Ik ben de oprichter en dus ook leiding geweest, daarna nam Thijs/MyLittlePowney en nog later ook Kenneth/.Milkaway de leiding over. Dus geen idéé waar je dit vandaan hebt, maar het is iig foutief.

Ik herinner hem wel als iemand die graag pp gebruikt. Vraag me niet om bewijzen, het kan ook perryboeren. zijn.
 

DeletedUser74267

Guest
Ik heb nu meermaals met hem in de stam gezeten en toch echt een heel ander beeld van hem. Zoals dutch al aangaf kan hij zomaar verdwenen zijn. Hij is behoorlijk stil en in mijn ogen ook niet echt een stamspeler. Dat enorme inzicht betwijfel ik persoonlijk ook maar dat terzijde. Kortom geen verkeerde speler om erbij te hebben als hij maar in de safe zone ligt.

Op 38 nam hij mooi de benen toen hij een massa om zijn oren kreeg. Claimde het druk te hebben met werk oid, maar de timing was wel heel toevallig.
 

DeletedUser73696

Guest
Ik herinner hem wel als iemand die graag pp gebruikt. Vraag me niet om bewijzen, het kan ook perryboeren. zijn.

Ik herriner jou als MB'tje. Vraag me niet om bewijzen, het kan ook zijn dat ooit iemand jou serieus heeft genomen.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Same W30.
 

DeletedUser72071

Guest
op w34 had ferry na een discussie z'n vv aan een vijandige stam gegeven en elke stamgenoot van skype verwijderd.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Genoeg ervaringen dus met deze meneer. Nooit goed. :)
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Woepdiedoei.
 
Bovenaan