Top/Flop stammen

Reactiescore
1.015
Ik heb niks gequote, maar welk antwoord had je dan verwacht? Het hoeft niet goed te zijn, maar correct.
 

DeletedUser73082

Guest
Over de pp discussie,
Ik heb over het algemeen niet zoveel tegen pp abusers. Ik ben te lui om op werelden zo te spelen dat ik bergen pp kan binnenharken waardoor ik uiteindelijk gewoon op werelden die ik speel genoeg heb voor pa & am. Echter vind ik de pp abuse een van de meest overschatte manieren van spelen. PP abusen in combinatie met een goede speler, wat je op deze wereld terugziet in de vorm van een .Howlin die nu op de nummer 1 plek van de wereld staat ben ik weliswaar nog amper tegengekomen, maar over het algemeen wordt dominatie, waar het in TW enkel en alleen om gaat, er maar lichtjes door aangetast. De meeste pp abuser schieten namelijk als het erop neer komt stelselmatig tekort in activiteit en skills tegenover spelers die minder of niet pp abusede die wel de goede skills en activiteit hadden Dit fenomeen komt telkens terug op werelden, en het is daarom dat ik niet op de hate train spring tegen pp abusers. Het enige jammere aan de pp functies is dat de startfase nu verpest is als het gaat om erkenning voor je skills, inzicht en activiteit. Vroeger was het zo dat de mensen die het slim en goed hadden aangepakt dat konden terugzien in de ranglijsten, nu worden die toch nog te lang gedomineerd door de verdwaalde pp abusertjes. Kortom, het is een probleem, maar er wordt naar mijn inzien toch veel te veel over gezeikt en veelal als excuus gebruikt voor het eigen falen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73082

Guest
Een vogeltje fluisterde het me binnen, ik kan altijd verkeerd zitten uiteraard.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Uilen ook.
 

DeletedUser

Guest
Over de pp discussie,
Ik heb over het algemeen niet zoveel tegen pp abusers. Ik ben te lui om op werelden zo te spelen dat ik bergen pp kan binnenharken waardoor ik uiteindelijk gewoon op werelden die ik speel genoeg heb voor pa & am. Echter vind ik de pp abuse een van de meest overschatte manieren van spelen. PP abusen in combinatie met een goede speler, wat je op deze wereld terugziet in de vorm van een .Howlin die nu op de nummer 1 plek van de wereld staat ben ik weliswaar nog amper tegengekomen, maar over het algemeen wordt dominatie, waar het in TW enkel en alleen om gaat, er maar lichtjes door aangetast. De meeste pp abuser schieten namelijk als het erop neer komt stelselmatig tekort in activiteit en skills tegenover spelers die minder of niet pp abusede die wel de goede skills en activiteit hadden Dit fenomeen komt telkens terug op werelden, en het is daarom dat ik niet op de hate train spring tegen pp abusers. Het enige jammere aan de pp functies is dat de startfase nu verpest is als het gaat om erkenning voor je skills, inzicht en activiteit. Vroeger was het zo dat de mensen die het slim en goed hadden aangepakt dat konden terugzien in de ranglijsten, nu worden die toch nog te lang gedomineerd door de verdwaalde pp abusertjes. Kortom, het is een probleem, maar er wordt naar mijn inzien toch veel te veel over gezeikt en veelal als excuus gebruikt voor het eigen falen.

Meh, hoezo is het een probleem?
I mean, ze bouwen keurige dorpjes voor je uit om ze dan in een wat later stadium easy te kunnen edelen....ideaal toch?
 
Reactiescore
3.582
Speler: Narcissistic Illy.
Stam: Destination Unknown

Risicovolle aanwinst als we het stamcluster van DestU bekijken?
 

DeletedUser76151

Guest
interessante recruit ja, zou de reden daarachter wel eens willen weten
 
Reactiescore
3.582
interessante recruit ja, zou de reden daarachter wel eens willen weten

Ik zou denken dat het een kennis is en het tactische gedeelte erachter maar achterwege gelaten word, of DestU is een groot bewonderaar van FQ op w46 en trekken hun niets aan van clustering :D

Hoezo risicovol, als ze allemaal wat pp naar hem overmaken domineert hij zn omgeving zo

Tenzij er nog andere goede abusers tegen hem aanliggen, of enkele spelers samenwerken tegen hem staat hij er alleen voor of hij moet pbg's en NAP's gaan maken. Ben dus gewoon benieuwd wat de bedoeling erachter is.
 
Bovenaan