Top/Flop stammen

Reactiescore
324
Je weet zelf net zo goed dat dit een totaal andere situatie is. Je vergelijking slaat daarom ook op niks. Poco deed effectief mee met de massa op Eisbar en stuurde incs op 70u+ loopafstand.
Nadat er vel kritiek kwam vanuit Fire en aangezien de Poco bespeler naar Meow gaat, lijkt het erop dat Meow snel de dorpen heeft ge-edeld waar de clears vandaan kwamen, om zo niet geassocieerd to worden met een stab.

Gaat Joost naar Meow dan?
 

DeletedUser75236

Guest
Je weet zelf net zo goed dat dit een totaal andere situatie is. Je vergelijking slaat daarom ook op niks. Poco deed effectief mee met de massa op Eisbar en stuurde incs op 70u+ loopafstand.
Nadat er vel kritiek kwam vanuit Fire en aangezien de Poco bespeler naar Meow gaat, lijkt het erop dat Meow snel de dorpen heeft ge-edeld waar de clears vandaan kwamen, om zo niet geassocieerd to worden met een stab.

l0l geloof je je eigen onzin eigenlijk nog? Actief mee deed bij de massa op eisbar. Volgens mij liepen er Maximum 27 aanvallen vanuit poco loco. Waarvan je niet eens 1 aanvalsrapport kan laten zien. Omdat Meow ze zo gezegd weg edelt door de drama?

Moest je toch zoveel screens hebben over die aanvallen moet je keer kijken wanneer die dorpen geedelt werden en wanneer jullie gezeik op het AF begon. ;)

En idd Joost naar Meow? Jullie weten meer als ons blijkbaar :D:D:D
 

DeletedUser34772

Guest
Dus als ik mijn stamgenoot inc geef, om bijv. actief te dodgen heb ik gestabt/niet netjes gehandeld, volgens Fire! Weer wat geleerd over mierenneuken. Dit is weer next level voor mij.

Het verschil zit er in dat je stamgenoot allicht weet waarom hij die incs krijgt, dat dit afgesproken is, en dat de stamgenoot hier geen probleem mee heeft (OMDAT HET EEN STAMGENOOT IS). Dit is een totaal ander verhaal, en dat gelijk willen stellen aan de huidige situatie is gewoon te gek voor woorden.
 

DeletedUser

Guest
Het verschil zit er in dat je stamgenoot allicht weet waarom hij die incs krijgt, dat dit afgesproken is, en dat de stamgenoot hier geen probleem mee heeft (OMDAT HET EEN STAMGENOOT IS). Dit is een totaal ander verhaal, en dat gelijk willen stellen aan de huidige situatie is gewoon te gek voor woorden.

Als ik er BG neer zet i.p.v. stamgenoot blijft het hetzelfde verhaal. Dus niet zo erg te gek voor woorden.
 

DeletedUser27691

Guest
Je weet zelf net zo goed dat dit een totaal andere situatie is. Je vergelijking slaat daarom ook op niks. Poco deed effectief mee met de massa op Eisbar en stuurde incs op 70u+ loopafstand.
Nadat er vel kritiek kwam vanuit Fire en aangezien de Poco bespeler naar Meow gaat, lijkt het erop dat Meow snel de dorpen heeft ge-edeld waar de clears vandaan kwamen, om zo niet geassocieerd to worden met een stab.

Je hebt er echt de nougabollen weet van.....
 

DeletedUser76151

Guest
Ja, zo zal het vast gegaan zijn. Fire! begint het AF onder te spugen en Meow edelt snel die dorpen, omdat we bang zijn voor kritiek. Robin, what-the-fuck. Je posts gaan steeds van hoog niveau naar diepe kloven in de aardkorst zo laag en ik twijfel even aan je verstand momenteel. <3

Daar lijkt het wel op ja. Waarom zou je anders eerst poco mee laten doen aan een massa, om vervolgens toch zijn dorpen te edelen?
 

DeletedUser34772

Guest
Als ik er BG neer zet i.p.v. stamgenoot blijft het hetzelfde verhaal. Dus niet zo erg te gek voor woorden.

Maar het was geen BG meer, aangezien Choco Bier verlaten had. Er was niet gecommuniceerd. Het was niet afgesproken. En de incs kwamen van de andere kant van de wereld, dus de kans dat het om dodgen ging was vrij nihil.
 

DeletedUser27691

Guest
Daar lijkt het wel op ja. Waarom zou je anders eerst poco mee laten doen aan een massa, om vervolgens toch zijn dorpen te edelen?

Poco deed voor geen meter mee.....

Gaan jullie echt tot het einde vd wereld blijven huilen? Straks is jullie Fire uitgedoofd :D
 

DeletedUser75236

Guest
Daar lijkt het wel op ja. Waarom zou je anders eerst poco mee laten doen aan een massa, om vervolgens toch zijn dorpen te edelen?

Mee laten doen aan een massa? Waar heb jij het zelfs over? Hebben we heel Loco al opgeedelt dan? Of waar zijn die aanvallen van die dorpen die nog steeds in zijn bezit zijn dan? Jullie zitten echt wel diep in die geweldig grote tunnel hoor. Zou zeggen ga een keer naar buiten dan vertel je misschien minder onzin. :)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Voor een tegenstander van Fire! Heeft Meow toch best een kort lontje hier hoor.
 

DeletedUser76151

Guest
Mee laten doen aan een massa? Waar heb jij het zelfs over? Hebben we heel Loco al opgeedelt dan? Of waar zijn die aanvallen van die dorpen die nog steeds in zijn bezit zijn dan? Jullie zitten echt wel diep in die geweldig grote tunnel hoor. Zou zeggen ga een keer naar buiten dan vertel je misschien minder onzin. :)

Het is zeker allemaal pure toeval dat Poco loco toevallig weet dat er een massa loopt op Eisbar, dat hij toevallig besluit incs te sturen, en dat allemaal zonder ook maar enig contact met Meow? Lijkt me niet eh.
Overigens kom ik genoeg buiten hoor, maak je daar maar geen zorgen over
 

DeletedUser75236

Guest
Het is zeker allemaal pure toeval dat Poco loco toevallig weet dat er een massa loopt op Eisbar, dat hij toevallig besluit incs te sturen, en dat allemaal zonder ook maar enig contact met Meow? Lijkt me niet eh.
Overigens kom ik genoeg buiten hoor, maak je daar maar geen zorgen over

Of ik gaf Poco loco coords en vroeg beleefd om die dorpen leeg te zetten en hij stuurde die inc's op Eisbar omdat ik toch binnen de 10uur nog een GM van 27 zou halen dmv zijn acc op te edelen? Dat die stopt is zijn zaak en als die dan zo lief is om leeg te zetten wie ben ik dan om dat niet te accepteren?
Als jij blijft door rammen over die massa op jullie ijskar is dat jullie ding. Voor zo ver ik weet lopen er van de bestaande dorpen van Loco geen aanvallen op eisbar en zullen er al zeker geen gaan aankomen. Kennelijk ben je te dom om dit te begrijpen OF je begrijpt het juist heel goed en wilt Meow visa versa zwart maken. Verder zeur je me toch ook wel de kop af van de speler van PocoLoco.(Geen idee waarom want heel fire vind hem slecht?!) Ik heb op nog geen enkele solli moeten reageren vanuit bier dus geen idee waar je je waan ideetjes haalt dat die al in Meow zou zitten of een solli zou hebben staan bij ons.

Ohja vergeet niet te roepen dat we interns hebben he. Maar dat krijg je nu eenmaal als je bazig bent en een BG van jullie de kop in drukt en ze allemaal gaan lopen. :=D
Had je misschien toch maar deff naar Bier moeten sturen en of meer vv's gedraaid wanneer ze dat vroegen. (Dus niet een BG chat hebben waaruit 90% van fire leaved om zo maar 10 mensen van fire in die chat te hebben.)
Opzich zeer mooi uitgewerkt van jullie. Bier als BG nemen om 1 veilig front te hebben om ze daarna voor 90% te dumpen en een paar te rekruten. Maar goed ga je toch ontkennen en weer beginnen janken over Meow dit Meow dat maar pas wel op dat je kampvuurtje niet doofd he
 

DeletedUser34772

Guest
Ik reageer niet omdat je post niet aan mij gericht was. Desalniettemin, wat de reden ook moge zijn, en of ze nu aankomen of niet, je bg aanvallen vlak na het leaven van je stam is niet netjes. Dat hebben meerdere Meow spelers ook al aangegeven, dus ik denk niet dat ik hier een controversieel standpunt mee inneem.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.788
Ohja vergeet niet te roepen dat we interns hebben he. Maar dat krijg je nu eenmaal als je bazig bent en een BG van jullie de kop in drukt en ze allemaal gaan lopen. :=D

Had je misschien toch maar deff naar Bier moeten sturen en of meer vv's gedraaid wanneer ze dat vroegen. (Dus niet een BG chat hebben waaruit 90% van fire leaved om zo maar 10 mensen van fire in die chat te hebben.)

Opzich zeer mooi uitgewerkt van jullie. Bier als BG nemen om 1 veilig front te hebben om ze daarna voor 90% te dumpen en een paar te rekruten. Maar goed ga je toch ontkennen en weer beginnen janken over Meow dit Meow dat maar pas wel op dat je kampvuurtje niet doofd he

Mooi om te zien dat jij je ook eens het mannetje voelt, het is je gegunt knul. Verder zou je je neus niet in zaken moeten steken waar hij niet hoort. Er zijn zeer duidelijke redenen voor de leave van fire spelers uit de Bier chat. Ik voel geen enkele behoefte om verbeterpunten tussen bier en fire te bespreken. Fire weet wat ze aan bier hadden, daarom hebben we ook alle waardevolle herplaatst of gerekruteerd. Poco loco valt inderdaad niet onder de waardevolle spelers. Ik heb megod geen idee wie daar ooit op heeft gespeeld, noch zien posten op het interne forum. Bier wist ook wat ze aan Fire hadden; een permanent bondgenootschap en een kwalitatieve/kwantitatieve overmacht t.o.v. meow.
 

DeletedUser75236

Guest
Ik reageer niet omdat je post niet aan mij gericht was. Desalniettemin, wat de reden ook moge zijn, en of ze nu aankomen of niet, je bg aanvallen vlak na het leaven van je stam is niet netjes. Dat hebben meerdere Meow spelers ook al aangegeven, dus ik denk niet dat ik hier een controversieel standpunt mee inneem.

Zeg ik dan ergens dat het netjes is? Ik vraag al 2dagen om de aanvalsrapportjes. Want er word drama gemaakt over niets en elke keer wij dat aanhalen word er gezegd dat Meow dan maar snel die dorpen internde. Waar die speler zijn troepen op dodged is zijn zaak. Aankomen gingen ze nooit doen tenzij je me een aanvalsrapport kan voorleggen. Verder word er ook geschreeuwd dat dat acc mee deed met de massa op eisbar.
Opzich had ik dan beter gewacht en de aanvallen eerst laten aankomen he. Maar raar dat toevallig juist die *27* dorpen aanvallen en de overige 150+ niet..
Dus rapportjes of ander onderwerp <3
 

DeletedUser34772

Guest
Ik zei in dat bericht dat je citeert dat het er niet toe doet of die aanvallen aankomen.
 

DeletedUser74267

Guest
Van mij hadden ze gewoon aan mogen komen hoor :cool:

Had m'n vvdd alleen maar beter gemaakt :mad:

Stacknub.

Ja, zo zal het vast gegaan zijn. Fire! begint het AF onder te spugen en Meow edelt snel die dorpen, omdat we bang zijn voor kritiek. Robin, what-the-fuck. Je posts gaan steeds van hoog niveau naar diepe kloven in de aardkorst zo laag en ik twijfel even aan je verstand momenteel. <3

Wij zijn hier niet degene die het probleem maken volgens mij, dat is Fire! over een ex-Bier lid.

Anne, logica is normaal toch wel één van je sterkere punten. Problemen maken over een stab is niks nieuws, en al helemaal niks raars. Dat speculeren van Robin ben ik ook geen fan van, maar feit blijft dat Meow zulke reacties uitlokt met zo'n opmerking op het AF. Had wel wat meer van je verwacht.

Zeg ik dan ergens dat het netjes is? Ik vraag al 2dagen om de aanvalsrapportjes. Want er word drama gemaakt over niets en elke keer wij dat aanhalen word er gezegd dat Meow dan maar snel die dorpen internde. Waar die speler zijn troepen op dodged is zijn zaak. Aankomen gingen ze nooit doen tenzij je me een aanvalsrapport kan voorleggen. Verder word er ook geschreeuwd dat dat acc mee deed met de massa op eisbar.
Opzich had ik dan beter gewacht en de aanvallen eerst laten aankomen he. Maar raar dat toevallig juist die *27* dorpen aanvallen en de overige 150+ niet..
Dus rapportjes of ander onderwerp <3

De stab trachten te ontwijken d.m.v. rapportjes te vragen? Voor de mensen die je nog serieus namen, als die er überhaupt nog waren, is er eindelijk genoeg bewijs om letterlijk alles wat uit jouw achterlijke mond komt met een berg zout te nemen. Ik heb medelijden met je ouders maatje.
 
Bovenaan