Top/Flop stammen

Reactiescore
30
Achja, 't was een leuke wereld jongens. Hoop alleen wel op wat andere vormen van tegenstand de volgende keer in de tweede helft van de wereldduur.
 

DeletedUser73972

Guest
Dus je bent solidair met cheaters, en dan verbaast dat men niet wacht op jouw mening over een recruit?
Of hoe moet ik dat zien?

Door de ban van fluffy EN het recruiten van alexander ben ik gestopt.
Beiden vonden tijdens mijn vakantie plaats.

En toch zit je je oude team/stam af te vallen door te zeggen dat het je verbaast dat ze de 30% gehaald hebben?

Komt op mij over als een enorme contradictie.


Afvallen? ik zeg wat ik toen dacht, omdat het mijn ex stam daar was moet ik ze plots verbloemen ofzo ? :p

Wat een mooie doch nietszeggende metafoor.

Komt wel overeen met de rest van je posts.

Oeh , feel the burn hoor!

Och onderbeztting op No Haul wereld....
De winnende accounts/stammen op de eerdere farmwerelden hadden gemiddeld ook maar 2 of 3 spelers.
Daarbij zitten er in Church ook wel paar accounts waar ik amper mensen van online zie.

wel hier zaten ze aan een gemiddelde van 0,57 actieve spelers per account :p
 
Reactiescore
1.094
Snap sowieso niet, waarom heeft men bepaalde recruits gedaan? We hadden nog het oog op deflunt een flinke discussie hierover.

Echter als je nu ook ziet, Alexander heeft jou gecf't. En die loopt nu vrolijk smurf te katapulteren. Snap echt niet dat dat soort spelers nog uberhaupt een stam inkomen.
 

DeletedUser

Guest
Door de ban van fluffy EN het recruiten van alexander ben ik gestopt.
Beiden vonden tijdens mijn vakantie plaats.

Wat maakt het dikgedrukte EN anders aan mijn eerdere quote?


Afvallen? ik zeg wat ik toen dacht, omdat het mijn ex stam daar was moet ik ze plots verbloemen ofzo ? :p

Je snapt wel niet heel veel.

Jij bent degene die aangeeft dat het de inactiviteit is wat IB de das om heeft gedaan, terwijl jij daar zelf debet aan bent.
Maw, jij bent dus wel de laatste om kritiek te leveren op IB.

Nogmaals, jij vermeld niet zonder reden dat je maar tot Januari bij IB zat, enkel zodat deze treurige nederlaag jou niet aangerekend kan worden.
Een vrij typerende shine mentaliteit die je veel tegenkomt op TW, en die je al snel ongeschikt maakt voor elke echte topstam op wat voor wereld dan ook.

Oeh , feel the burn hoor!

IKR.

wel hier zaten ze aan een gemiddelde van 0,57 actieve spelers per account :p

Dus je was gestopt maar zat nog wel in de chat van IB ofzo?
Hoe moet ik dat zien.
 

DeletedUser73972

Guest
Wat maakt het dikgedrukte EN anders aan mijn eerdere quote?

Dat maakt anders dat ik geen cheaters supporter, wat jij me wou dicteren.

Je snapt wel niet heel veel.

Jij bent degene die aangeeft dat het de inactiviteit is wat IB de das om heeft gedaan, terwijl jij daar zelf debet aan bent.
Maw, jij bent dus wel de laatste om kritiek te leveren op IB.

Nooit vermeld, ik heb enkel gezegd dat er zware inactiviteit heerste, die er niet was toen ik leavde. met mij of zonder mij, in een 1v1 had IB nooit aan church kunnen typen, en dat heb ik ook altijd al gezegd, maar jij hebt de eerste 100 paginas van dit topic niet mee wat ik je vergeef.

Nogmaals, jij vermeld niet zonder reden dat je maar tot Januari bij IB zat, enkel zodat deze treurige nederlaag jou niet aangerekend kan worden.
Een vrij typerende shine mentaliteit die je veel tegenkomt op TW, en die je al snel ongeschikt maakt voor elke echte topstam op wat voor wereld dan ook.

Wat wil JIJ MIJ aanrekenen dan vraag ik me af, dit kan misschien als test gelden voor jouw kennis over deze wereld gezien ik het hier over concrete zaken heb. Ik ben gestopt toen ik me niet meer kon vinden in de gang van zaken.

Dus je was gestopt maar zat nog wel in de chat van IB ofzo?
Hoe moet ik dat zien.

Yep! Gezien ik mijn acc nog wou helpen (met mijn co's was helemaal niets mis) moest er gedeft moeten worden indien ik beschikbaar zou zijn.
 

DeletedUser

Guest
Dat maakt anders dat ik geen cheaters supporter, wat jij me wou dicteren.

Neuh, je stopt natuurlijk niet uit solidairiteit, maar omdat je zo teleurgesteld bent in je stamgenoten.
Logisch.


Nooit vermeld, ik heb enkel gezegd dat er zware inactiviteit heerste, die er niet was toen ik leavde. met mij of zonder mij, in een 1v1 had IB nooit aan church kunnen typen, en dat heb ik ook altijd al gezegd, maar jij hebt de eerste 100 paginas van dit topic niet mee wat ik je vergeef.


Ik heb het hele topic gelezen, maar ik heb inderdaad de meeste van jou posts overgeslagen, gezien het voornamelijk ongebrijpelijk onsamenhangend gebrabbel is.

Wat wil JIJ MIJ aanrekenen dan vraag ik me af, dit kan misschien als test gelden voor jouw kennis over deze wereld gezien ik het hier over concrete zaken heb. Ik ben gestopt toen ik me niet meer kon vinden in de gang van zaken.

Je bent gestopt met spelen, en toch ben je daarna nog IB ambasadeur op het forum.
Als je je niet meer kunt vinden in de filosofie van een stam, is dat niet echt gebruikelijk.


Yep! Gezien ik mijn acc nog wou helpen (met mijn co's was helemaal niets mis) moest er gedeft moeten worden indien ik beschikbaar zou zijn.

Zullen vast hele gezellige gesprekken geweest zijn tussen jou en Alex.
Als je stopt vanwege een recruit, ga je wel vrolijk in de chat blijven met diezelfde recruit.

Klinkt allemaal ontzettend logisch ja.
 

DeletedUser73972

Guest
Neuh, je stopt natuurlijk niet uit solidairiteit, maar omdat je zo teleurgesteld bent in je stamgenoten.
Logisch.

Dat is inderdaad wat ik bedoelde en jij me op afrekende.

Ik heb het hele topic gelezen, maar ik heb inderdaad de meeste van jou posts overgeslagen, gezien het voornamelijk ongebrijpelijk onsamenhangend gebrabbel is.

daar zal je dan wel een uurtje of 12 aan gezeten hebben :p

Je bent gestopt met spelen, en toch ben je daarna nog IB ambasadeur op het forum.
Als je je niet meer kunt vinden in de filosofie van een stam, is dat niet echt gebruikelijk.

fout, ik was geen IB ambassadeur , ik reageerde enkel op beschuldigingen die aan mijn of het vroegere ib adres geplaatst werden, zover ik me herinner heb ik een paar niet zo slimme dingen gezegd, maar zat ik toch wel het vergrote merendeel uit verdedigend standpunt te posten voor vroegere acties. ik had geen weet van wat er zich binnen IB afspeelde die tijd.

Zullen vast hele gezellige gesprekken geweest zijn tussen jou en Alex.
Als je stopt vanwege een recruit, ga je wel vrolijk in de chat blijven met diezelfde recruit.

Klinkt allemaal ontzettend logisch ja.

Alex had geen skype
 
Reactiescore
1.094
fout, ik was geen IB ambassadeur , ik reageerde enkel op beschuldigingen die aan mijn of het vroegere ib adres geplaatst werden, zover ik me herinner heb ik een paar niet zo slimme dingen gezegd, maar zat ik toch wel het vergrote merendeel uit verdedigend standpunt te posten voor vroegere acties. ik had geen weet van wat er zich binnen IB afspeelde die tijd.

Dat is niet helemaal waar, want als jij in (eind) januari bent gestopt heb je je hier ook verdedigt over de toen actuele onderwerpen. Zoals dat met al die BG's waarin jij (en dat is begin april) o.a. aankaart dat ik een onjuist wereldverloop schets door te stellen dat jullie met 6 a 7 BG's speelde en wij met alleen Anvers. Maar daar kan je dan niet of niet volledig over oordelen als je eind januari bent gestopt. Gezien je dan 2 maanden niet hebt meegemaakt, iig niet IG. En je feitelijk maar 3 hoogstens 4 weken tegen Church heb gespeeld.

En nee, dat kan je inderdaad gehoord hebben van je (ex)stamgenoten. Maar je kan pas oordelen als je het zelf IG bewust hebt meegemaakt. Want ik heb jou inderdaad een paar keer dingen horen zeggen die niet overeen kwamen met de werkelijkheid (o.a. die gelijktijdige aanvallen op tragic).
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Dat is inderdaad wat ik bedoelde en jij me op afrekende.

Tuurlijk, de gebande speler is inmidels al gedwongen tot stoppen, en dus geen enkele last meer voor je stam.
Maar toch volhouden dat dat een reden is om te stoppen.:eek:

Man man, wat een onzin redenatie.


daar zal je dan wel een uurtje of 12 aan gezeten hebben :p

Nee hoor, je kan na een paar woorden al wel zien of een post de moeite waard is om verder te lezen of niet.
99% sloeg op niks, of had geen "must know" inhoud.
:eek:

fout, ik was geen IB ambassadeur , ik reageerde enkel op beschuldigingen die aan mijn of het vroegere ib adres geplaatst werden, zover ik me herinner heb ik een paar niet zo slimme dingen gezegd, maar zat ik toch wel het vergrote merendeel uit verdedigend standpunt te posten voor vroegere acties. ik had geen weet van wat er zich binnen IB afspeelde die tijd.

Je zat in de chat, maar je had geen idee.:rolleyes:


In hoeverre is dan je eerder statement dat het je verbaasde dat IB de 30% heeft gehaald, terwijl toen jij stopte alles nog super goed verliep dan serieus te nemen?:confused:

Daarbij heb ik jou wel degelijk hele discussies met Segg zien voeren waaruit wel degelijk valt af te leiden dat je de boel aan het omdraaien was.:rolleyes:


Alex had geen skype

Volgens jou was je het niet eens met het stambbeleid in het algemeen, dan in de chat blijven plakken is alsnog niet erg logisch.
En uiteraard heeft alex geen skype.:rolleyes:

Enige wat je doet is ontkennen wat je uitkomt, mooi mee lullen en mooi weer spelen.
Een geluk voor IB dat zo zo'n labiele en totaal niet loyale speler al op tijd kwijt raakten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73972

Guest
Tuurlijk, de gebande speler is inmidels al gedwongen tot stoppen, en dus geen enkele last meer voor je stam.
Maar toch volhouden dat dat een reden is om te stoppen.:eek:

Man man, wat een onzin redenatie.

Het feit dat er dus iemand gecheat had in mijn stam en de reactie hierrond mogen geen aanleiding zijn om te stoppen volgens jou?



Nee hoor, je kan na een paar woorden al wel zien of een post de moeite waard is om verder te lezen of niet.
99% sloeg op niks, of had geen "must know" inhoud.
:eek:

Je zat in de chat, maar je had geen idee.:rolleyes:

Zoals ik al zei, de agelopen 2 maand zijn daar 20 berichten gepost ofzo, zowat 0 communicatie ging via die chat.


In hoeverre is dan je eerder statement dat het je verbaasde dat IB de 30% heeft gehaald, terwijl toen jij stopte alles nog super goed verliep dan serieus te nemen?:confused:

Daarbij heb ik jou wel degelijk hele discussies met Segg zien voeren waaruit wel degelijk valt af te leiden dat je de boel aan het omdraaien was.:rolleyes:

Omdraaiien waarnaar? Sseg kaartte al die namen & stammen aan en ik vond dat disproportioneel en hier en daar zat er ook een (klein) foutje. Daarop was ik ook gaan kijken waarmee church had samengewerkt. Ik ben niet zelf de initiator geweest in zo'n discussie en al zéker niet toen ik gestopt was.

Volgens jou was je het niet eens met het stambbeleid in het algemeen, dan in de chat blijven plakken is alsnog niet erg logisch.
En uiteraard heeft alex geen skype.:rolleyes:

Alex had echt geen skype ;)

Enige wat je doet is ontkennen wat je uitkomt, mooi mee lullen en mooi weer spelen.
Een geluk voor IB dat zo zo'n labiele en totaal niet loyale speler al op tijd kwijt raakten.

Wat een geluk zeg!
 
Reactiescore
1.094
Je mist wel echt de essentie van zijn posts rupel..

Overigens ben ik het wat dat betreft met Amokro eens, als je stam een account + spelers verliest (door bans ja ok) dan ga je daar bovenop nog eens leaven. Klinkt nou niet supportive voor je stam, alles behalve eigenlijk.

Als jij dan beweerd dat IB een goed lopende stam etc. is maar je kan klaarblijkelijk je ei niet kwijt over het joinen van alexander en bans waarmee je vanaf dan geen gedoe meer krijgt, dan betwijfel ik in hoeverre IB dat ook daadwerkelijk was.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser73972

Guest
Je mist wel echt de essentie van zijn posts rupel..

Overigens ben ik het wat dat betreft met Amokro eens, als je stam een account + spelers verliest (door bans ja ok) dan ga je daar bovenop nog eens leaven. Klinkt nou niet supportive voor je stam, alles behalve eigenlijk.

Als jij dan beweerd dat IB een goed lopende stam etc. is maar je kan klaarblijkelijk je ei niet kwijt over het joinen van alexander en bans waarmee je vanaf dan geen gedoe meer krijgt, dan betwijfel ik in hoeverre IB dat ook daadwerkelijk was.

IB was onder mij ook geen soepel lopende stam hoor met massas die werden uitgesteld. Toen ik leavde was er op elk account nog meer dan genoeg activiteit... een cheater in je midden en je stam die zonder jou te raadplegen een speler recruit die jou cf't dan is dit reden genoeg om je stam te verlaten. het acc niet eens he, ik gewoon als co speler die besloot de groep niet meer te leiden gezien die recruit en beloofde aan mijn eigen acc dmvj er te zijn wanneer het nodig was en ik zou kunnen... Ik snap echt niet waar hier het probleem gemaakt word door iemand die niet eens de wereld gespeeld heeft
 
Reactiescore
660
Ik zou church nog eens willen feliciteren met hun knappe overwinning.
 
Bovenaan