Top/flop stammen

DeletedUser76206

Guest
Individueel kan je ze beoordelen, maar spelers kunnen de ene wereld eens goed spelen en andere zijn ze dan weer minder. Afgaande op de spelers er nu in weet ik weinig (behalve villageguard pp gebruiker is). Maar we zullen eens kijken na een maand of twee verder.
 

DeletedUser72159

Guest
We weten allemaal wel hoeveel er kan gebeuren als je in de top/stammen meedraait, behoorlijk veel. PP's vallen wel door de mand, deffers houden stand. :)
 
Reactiescore
1.075
Trek. is wel coowl ja
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Lekker trekken:p
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Super toll!
 
Reactiescore
1.075
.Super Doet zijn naam weer eer aan!

3de dorpje erbij ;)

het is vooral schrijnend hoe slecht je edelt, waardoor het duidelijk is dat je enorm aan abusen doet. Je hebt ondertussen al 3 kerk radiusen nodig, welke best duur zijn. Als je weet dat je die troepen niet bijeen hebt kunnen farmen vanuit het dorp zelf, heb je ofwel GS gekocht aan een paar 100PP of vanuit je 1e dorp verhandeld, welke me zou verbazen dat je zoveel gs op overschot hebt na de muntjes en edels te maken. Of je speelt gewoon met ongelovige dorpen natuurlijk :D
 

DeletedUser55869

Guest
het is vooral schrijnend hoe slecht je edelt, waardoor het duidelijk is dat je enorm aan abusen doet. Je hebt ondertussen al 3 kerk radiusen nodig, welke best duur zijn. Als je weet dat je die troepen niet bijeen hebt kunnen farmen vanuit het dorp zelf, heb je ofwel GS gekocht aan een paar 100PP of vanuit je 1e dorp verhandeld, welke me zou verbazen dat je zoveel gs op overschot hebt na de muntjes en edels te maken. Of je speelt gewoon met ongelovige dorpen natuurlijk :D

Meh., ikzelf heb op W41 enorm wijd gaan spelen in het begin; was wat moeilijker; maar zorgde wel dat ik genoeg ruimte had toen de wereld evolueerde.
Zeker in tegenstelling tot toenmalige stamgenoten.
Weet niet of dat zooo slecht is..
 

DeletedUser76531

Guest
idgaf, 3 mooie dorpen. Goede vrienden eromheen, nu uitbouwen etc etc. Je ziet het vanzelf wel :D
 
Bovenaan