Top/flop stammen

DeletedUser76018

Guest
Welke stammen zijn top en welke flop?
Discussieer er maar op los!
 

DeletedUser74005

Guest
Sesam, open u!

Het is nog wat vroeg, maar zolang jullie on-topic blijven, heb ik er geen problemen mee. Wie weet zorgt dit ervoor dat het hier weer wat actiever wordt ;)
 

DeletedUser75777

Guest
Wat vinden jullie van de stam waar ik lid van ben?

Commemorate omnes Victimas
oftwel Paris.
 

DeletedUser76669

Guest
Paris. lijkt me een prima stam.

Ik schijn graag even een licht op Opus en haar profiel:

"Wij zijn voorstander van een agressieve en snelle speelstijl en houden daarom zowel ons spelersaantal als onze diplomatieke relaties bewust beperkt."

Het beperkte spelersaantal: 30 + 15 in Opus²

Daarnaast is de stamnaam - en het account genaamd -Serf - ook nog eens een overgenomen van een prestigieuze w1 stam. Vrij triest.
 

DeletedUser65510

Guest
Paris. lijkt me een prima stam.

Ik schijn graag even een licht op Opus en haar profiel:



Het beperkte spelersaantal: 30 + 15 in Opus²

Daarnaast is de stamnaam - en het account genaamd -Serf - ook nog eens een overgenomen van een prestigieuze w1 stam. Vrij triest.

Is een vroege 1 aprilgrap :cool::D
 

DeletedUser75777

Guest
Paris. lijkt me een prima stam.

Ik schijn graag even een licht op Opus en haar profiel:



Het beperkte spelersaantal: 30 + 15 in Opus²

Daarnaast is de stamnaam - en het account genaamd -Serf - ook nog eens een overgenomen van een prestigieuze w1 stam. Vrij triest.

Lach me ook dood om -Serf- zijn persoonlijke tekst
 

DeletedUser76206

Guest
Stammen komen en stammen gaan, geen enkel blijft bestaan:rolleyes:

Kort samengevat, een stam nu al beoordelen is veel te vroeg.
 

DeletedUser75951

Guest
Je kan wel de verschillende spelers beoordelen die in de stam zitten. Zijn zo goed als allemaal degelijke spelers. Voor de samenwerking en het voortbestaan van de stam is het inderdaad nog te vroeg, vandaar dat ik zei: ALS je ze kan samenhouden :p
 

DeletedUser76531

Guest
Je kan wel de verschillende spelers beoordelen die in de stam zitten. Zijn zo goed als allemaal degelijke spelers. Voor de samenwerking en het voortbestaan van de stam is het inderdaad nog te vroeg, vandaar dat ik zei: ALS je ze kan samenhouden :p

we gaan ons best doen ;)
 
Bovenaan