Top/flop stammen

DeletedUser

Guest
Ik erger me kapot aan de manier hoe jij post enigste wat je te vermelden heb dat het geen stab inplaats van met regelrechte en harde bewijzen te komen ....

toen ik nog in Deca zat was er degelijk spraken van 1 mogelijke samenwerking en is daarom het gedeeld forum met RQ gemaakt . laat ik het zo zeggen waarom zou Deca en gedeeld forum met RQ aangaan om vervolgens niet samen te werken?? zie er het nut niet van in.

Zoals ik hoorde zijn er mensen van RQ naar SiQ gegaan en hebben die zelfde dag gelijk Deca aangevallen persoonlijk vind ik dat gewoon vies spel(stabben) je had tenminste als beide kanten beleefd waren gewoon een 3 dagen NAP kunnen afspreken ik zeg nu niet dat RQ fout zit of Deca? maar waar gaat dit heen? je hebt èèn gedeeld forum maar je werkt niet samen? dan vraag ik me echt af wat beiden stammen nog met het gedeeld forum deden? en of ze zich niet afvroegen waarom het er nog steeds was?, wat ik dan wel jammer vindt is dat SiQ hier de schuld van krijgt:( want hun konden niet weten dat er èèn gedeeld forum was als RQ zegt dat er geen samenwerking was..

Wij worden beschuldigd, en wij moeten met bewijzen komen? Deca. komt met oude halfbakken, inconcrete onzin. Ja, er waren gesprekken, maanden terug. Maar er waren geen afspraken. Er is geen gezamenlijke aanval gepland. Er was een gedeeld forum maar daarin werd niks gezegd. Waarom het er nog was weet niemand.

Je zegt dat je je kapot ergert aan mijn posts. Hoe denk je dat ik me voel op het moment dat iemand onterecht beschuldigd wordt van een stab. Ik ken al die gasten van |RQ|, en ze zijn allemaal recht door zee. Ik vertrouw ze allemaal stuk voor stuk. Zij stabben niet.

De siuatie van Deca. kan je vergelijken met een voor sommige herkenbaar verhaaltje...
Het alsof je met twee op een feestje bent, je praat wat. Je voelt een klik en gaan gaan samen naar bed. De morning after denkt de man 'ja dat was nog eens lang geleden, tot nooit meer!'. De vrouw is volledig geschrokken want had het gevoel dat er een klik was. Volgend feestje ziet de vrouw dezelfde man een andere vrouw binnen doen en die meenemen.
Dus in dit verhaaltje is |RQ| de man, Deca. de jaloerse vrouw en Siq. de andere vrouw. Ik probeer hiermee duidelijk te maken dat niet alles ethisch verlopen verlopen is. Ondanks dat geen enkele partij echt onethisch is, hoop ik toch dat iedereen aanvoelt dat er toch enkele dingen niet correct waren. De vraag of dit een stab was is dezelfde als 'is dit overspel?' Hier zou ik zeggen: neen, maar het is ook niet 100% correct.

Meer |RQ| die naar bed probeert te gaan met Deca., maar dat wilt Deca niet. Vervolgens slaapt |RQ| met SiQ. Dan klopt Deca aan: "Hee! Wij hadden een relatie!".

Goh, het volgende 'vieze' incidentje van SiQ, dit keer indirect.

Is er een manier waarop je iemands posts onzichtbaar kan maken op het AF?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76293

Guest
Wij worden beschuldigd, en wij moeten met bewijzen komen? Deca. komt met oude halfbakken, inconcrete onzin. Ja, er waren gesprekken, maanden terug. Maar er waren geen afspraken. Er is geen gezamenlijke aanval gepland. Er was een gedeeld forum maar daarin werd niks gezegd. Waarom het er nog was weet niemand.

Je zegt dat je je kapot ergert aan mijn posts. Hoe denk je dat ik me voel op het moment dat iemand onterecht beschuldigd wordt van een stab. Ik ken al die gasten van |RQ|, en ze zijn allemaal recht door zee. Ik vertrouw ze allemaal stuk voor stuk. Zij stabben niet.

Om het maar op de Deca. manier te zeggen:

'Amen'
 

DeletedUser57918

Guest
Toch grappig hoe mensen hun woorden in een bepaalde context zetten om zo een compleet andere situatie te beschrijven.

Na onderling overleg met de leiding van RQ , werd besloten dat een bondgenootschap een stap te ver was, men besefte ook dat gezien de looptijden het onmogelijk was om jullie deffensief te helpen. Hiermee heeft de leiding duidelijk ingestemd, er werd duidelijk afgesproken dat de samenwerking enkel op offensief vlak zou plaatsvinden.

Wist je dat praten een WERKwoord is? Meer nog het is een actie die een reactie verwacht dus praten impliceert een samenwerking. Als dat praten dan nog eens gaat over de vijand, raportjes en informatie delen enzo lijkt me dat toch een vorm van samenwerken. Deca. heeft rapportjes over die dorpen , jullie over die... Dat is toch een vorm samenwerken, een soort verbintenis...
Het is toch gek dat vooral Siq. hier reageert terwijl zij eigenlijk niks weten over wat er als dan niet afgesproken is...

Bump
 

DeletedUser57788

Guest
Meer |RQ| die naar bed probeert te gaan met Deca., maar dat wilt Deca niet. Vervolgens slaapt |RQ| met SiQ. Dan klopt Deca aan: "Hee! Wij hadden een relatie!".

Vreemd, ik herinner me dat ik zelf ingestemd heb met een samenwerking tussen Deca. & |RQ|.
Er werd gevraagd wat zij (de leiding van |RQ|) van deca. Verwachtte in die samenwerking , ik kreeg het volgende antwoord : 'we verwachten gewoon dat jullie druk zetten op SiQ.' , dit werd ook gedaan & die rapporten werden gedeeld op het gedeeld forum.
Dit was de samenwerking die |RQ| zelf in gedachten had & ik heb bij de overeenkomst met de leiding nog eens extra beklemtoond dat er enkel een offensieve samenwerking zou plaatsvinden.
Moet ik nou echt men tijd verspillen & die gesprekken terugzoeken op skype? Hopelijk heeft de ex leiding van |RQ| zelf nog een beetje eergevoel & bevestigen ze dit gewoon, want ze weten zelf ook dat dit de waarheid is.
 

DeletedUser

Guest
Vreemd, ik herinner me dat ik zelf ingestemd heb met een samenwerking tussen Deca. & |RQ|.
Er werd gevraagd wat zij (de leiding van |RQ|) van deca. Verwachtte in die samenwerking , ik kreeg het volgende antwoord : 'we verwachten gewoon dat jullie druk zetten op SiQ.' , dit werd ook gedaan & die rapporten werden gedeeld op het gedeeld forum.
Dit was de samenwerking die |RQ| zelf in gedachten had & ik heb bij de overeenkomst met de leiding nog eens extra beklemtoond dat er enkel een offensieve samenwerking zou plaatsvinden.
Moet ik nou echt men tijd verspillen & die gesprekken terugzoeken op skype? Hopelijk heeft de ex leiding van |RQ| zelf nog een beetje eergevoel & bevestigen ze dit gewoon, want ze weten zelf ook dat dit de waarheid is.

Druk zetten? Op het moment dat ik werd weggespeeld werd er helemaal geen druk op gezet. En dat was al een poos na die gesprekken. Ik kan me niet herinneren dat er ooit druk op is gezet. Misschien nadat het contact al minimaal was tussen |RQ| en Deca.? En ik al naar SiQ. ging.
 

DeletedUser

Guest
Wist je dat praten een WERKwoord is? Meer nog het is een actie die een reactie verwacht dus praten impliceert een samenwerking. Als dat praten dan nog eens gaat over de vijand, raportjes en informatie delen enzo lijkt me dat toch een vorm van samenwerken. Deca. heeft rapportjes over die dorpen , jullie over die... Dat is toch een vorm samenwerken, een soort verbintenis...
Het is toch gek dat vooral Siq. hier reageert terwijl zij eigenlijk niks weten over wat er als dan niet afgesproken is...

Hier nog even op ingaan. Ik zeer dicht betrokken bij die gesprekken. Dus ik weet precies wat er wel en niet afgesproken is. Daarom ben ik hier zo boos over. Deca. heeft zich constant afzijdig gehouden. En nu beginnen ze te klagen dat er een samenwerking was. Wat gedeelde rapportjes. En dan niet eens rapportjes van de spelers die over zijn gegaan.
 

DeletedUser57788

Guest
Druk zetten? Op het moment dat ik werd weggespeeld werd er helemaal geen druk op gezet. En dat was al een poos na die gesprekken. Ik kan me niet herinneren dat er ooit druk op is gezet. Misschien nadat het contact al minimaal was tussen |RQ| en Deca.? En ik al naar SiQ. ging.

De rapporten die gedeeld werden op het forum, tonen alleen maar aan dat er wel degelijk druk gezet werd he -.-
Hoeveel deff is er verschoven geweest binnen SiQ. ? Hoeveel deff heeft schedel er bijvoorbeeld al doorgejaagd? Zijn dat geen duidelijke gevolgen van druk zetten op SiQ. ?
 
Reactiescore
766
De rapporten die gedeeld werden op het forum, tonen alleen maar aan dat er wel degelijk druk gezet werd he -.-
Hoeveel deff is er verschoven geweest binnen SiQ. ? Hoeveel deff heeft schedel er bijvoorbeeld al doorgejaagd? Zijn dat geen duidelijke gevolgen van druk zetten op SiQ. ?

Dat zijn eerder duidelijke gevolgen van een wereld met twee top-stammen die oorlog voeren:D
 

DeletedUser69389

Guest
Wat grappig dat Siq en consorten niet ingaan op hetgeen Jurgen aanhaalt.
 
Reactiescore
766

DeletedUser

Guest
Ik kan niet altijd direct reageren. Niet meteen conclusies trekken.

Dat jullie SiQ aanvallen heeft helemaal niets te maken met |RQ| helpen.
Op het moment dat |RQ| die druk namelijk nodig had, gaven jullie die niet.

Missie geslaagd btw:
http://puu.sh/oYNHf/bb0c980be1.png
 
Reactiescore
1.853
Ik kan niet altijd direct reageren. Niet meteen conclusies trekken.

Dat jullie SiQ aanvallen heeft helemaal niets te maken met |RQ| helpen.
Op het moment dat |RQ| die druk namelijk nodig had, gaven jullie die niet.

Missie geslaagd btw:
http://puu.sh/oYNHf/bb0c980be1.png
Ben ik eigenlijk ook wel blij om. Dat houdt namelijk in dat je ook niet meer op mijn posts kan reageren wat dus ook weer inhoudt dat ik geen onzinnige argumenten/posts hoef te pareren. (Zoals bovenstaande bijvoorbeeld)

Grap? Ik was eigenlijk best serieus. Een topstam kenmerkt zich niet enkel door middel van kwaliteit hé. Als je snapt wat ik bedoel..
 
Reactiescore
766
Ben ik eigenlijk ook wel blij om. Dat houdt namelijk in dat je ook niet meer op mijn posts kan reageren wat dus ook weer inhoudt dat ik geen onzinnige argumenten/posts hoef te pareren. (Zoals bovenstaande bijvoorbeeld)


Grap? Ik was eigenlijk best serieus. Een topstam kenmerkt zich niet enkel door middel van kwaliteit hé. Als je snapt wat ik bedoel..

Goeie serieuze vraag? :confused:
 

DeletedUser57788

Guest
Ik kan niet altijd direct reageren. Niet meteen conclusies trekken.

Dat jullie SiQ aanvallen heeft helemaal niets te maken met |RQ| helpen.
Op het moment dat |RQ| die druk namelijk nodig had, gaven jullie die niet.

Missie geslaagd btw:
http://puu.sh/oYNHf/bb0c980be1.png


Wanneer was dat precies? Want als ik mij niet vergis legt Deca. al een maand druk op SiQ. , wel niet altijd even intensief , maar schedel bv ligt al een maand onder vuur. Hij krijgt ook al een maand lang ondersteuning vanuit SiQ., ook werd AK een aantal keer onder druk gezet. Als ik mij niet vergis waren er ook afspraken tussen ILT & Donki om samen op AK te gaan, alleen is Donki pas overgegaan tot aanvallen, nadat ILT zijn clears al aangekomen waren.

Met andere woorden, we hebben genoeg druk gelegd op SiQ. , wat de kern van de overeenkomst was met |RQ|.

Of zijn dat dan weer momenten die niet zo belangrijk waren voor |RQ| & bijgevolg niet bijdragen tot de overeenkomst?:rolleyes::rolleyes:
Kom op, laten we realistisch blijven he. Het valt niet te ontkennen dat er een afspraak was tussen |RQ| & Deca. , overigens schrik ik er ook niet van dat de leden van |RQ| overgestapt zijn vlak nadat Donki gebroken werd. Volgens mij begonnen ze allemaal wat aan zichzelf te denken & wisten ze dat dit hun toekomst zou verzekeren.
Meerdere spelers zouden die keuze maken, wil niet zeggen dat het 100% correct werd afgehandeld met Deca.
 

DeletedUser76166

Guest
Ongeveer hetzelfde als spelers als Eyepatch die dingen hadden gezegd naar SiQ toe en vervolgens overstappen naar deca..
 

DeletedUser57788

Guest
Ongeveer hetzelfde als spelers als Eyepatch die dingen hadden gezegd naar SiQ toe en vervolgens overstappen naar deca..

Alleen heeft Eyepatch nog de moeite gedaan om de spelers waarmee hij had samengewerkt, zelf te contacteren.
 
Bovenaan