Top/flop stammen

DeletedUser61174

Guest
`welke worden er nu ingesloten dan ?

Komt er meer op neer dat jullie allemaal op een kluitje liggen en jij een heel groot gedeelte voor jezelf claimt met deze overnamens. Jullie gaan het straks heel moeilijk krijgen met edellijnen/richtingen.

Maar het boeit me vrij weinig want haast geen enkele stam zal nog heel lang bestaan, laat staan het einde van de wereld halen.
 

DeletedUser76531

Guest
Komt er meer op neer dat jullie allemaal op een kluitje liggen en jij een heel groot gedeelte voor jezelf claimt met deze overnamens. Jullie gaan het straks heel moeilijk krijgen met edellijnen/richtingen.

Maar het boeit me vrij weinig want haast geen enkele stam zal nog heel lang bestaan, laat staan het einde van de wereld halen.

We zullen zien :D
 

DeletedUser

Guest
Dat er nu al gesproken word over potentiële wereld winnaars is dan ook weer ver gezocht.
 
Reactiescore
13
Komt er meer op neer dat jullie allemaal op een kluitje liggen en jij een heel groot gedeelte voor jezelf claimt met deze overnamens. Jullie gaan het straks heel moeilijk krijgen met edellijnen/richtingen.

Maar het boeit me vrij weinig want haast geen enkele stam zal nog heel lang bestaan, laat staan het einde van de wereld halen.

wat vindt jij van paris. dan ?:eek:
 
Reactiescore
1.075
trek. is gewoon pro??
 

DeletedUser61174

Guest
Er valt nog niet veel over stammen te vinden, nog niemand heeft zich bewezen, en zoals ik al zei, de meeste stammen gaan toch floppen :p
 
Reactiescore
1.075
spreek lekker voor jezelf:mad:
 
Reactiescore
1.075
zou je willen ja :bijl:
 
Bovenaan