Top/Flop stammen

DeletedUser75778

Guest
Ik moet zeggen dat ik meer geniet van Rebecca dan van die serieuze snotapen.
 

DeletedUser71227

Guest
Jij snapt het, maar velen niet. En die oplossing waar jij over spreekt had de wereld nog meer verpest Axel, dus was zeker ook geen optie;)

@Naevius, we hebben inderdaad Milf geen vrijgeleide gegeven om iets dat ontstond als een probleem binnen Milf, om te zetten in een voordeel voor Milf t.o.v. Hora, ik ben heel erg benieuwd wie wel volgens het geschreeuw van jullie zou hebben gehandeld binnen Milf, denk niemand.. Jullie blijven je verhaal volhouden, maar Hora heeft zich tot op zekere hoogte welwillend opgesteld tijdens die situatie en lang niet zoveel voordeel eruit gehaald als mogelijk was geweest. Milf haalt nu wel MAXIMAAL voordeel uit de situatie. Dat is gewoon een feit dat als een paal boven water staat en wie dat niet kan zien heeft een gigantisch bord voor de kop, prima.

Hier één van de PMs die we gelijk ontvingen, lieve Kip die in deze vorm banchecks deed zoals daarvoor mee gedreigd in een PM richting YourNext.



Dat is pas zielig gedrag..

Hoezo zou het een aanzienlijk voordeel zijn geweest voor MILF/OW destijds? Shithappens lag daar en wordt vervangen door een andere speler van ow/milf. Meer dan de helft vd dorpen waren al overgenomen door Yolo/rhyp, de jumper uit milf/ow zou shithappens vervangen maar dan met ruim 60% minder dorpen. Oftewel, voor de stab lag er 1 speler boven sate (shithappens) en na de stab zou die vervangen worden door 1 andere. Geen voordeel lijkt me? zeker niet als die speler het moet doen met ruim 60% minder dorpen dan shithappens voorheen.

Ik zal nooit ontkennen dat wij nu voordeel halen uit deze situatie, dat klopt. Die pm vind ik wel erg laag en sta ik niet achter.
 

DeletedUser27722

Guest
Hoezo zou het een aanzienlijk voordeel zijn geweest voor MILF/OW destijds? Shithappens lag daar en wordt vervangen door een andere speler van ow/milf. Meer dan de helft vd dorpen waren al overgenomen door Yolo/rhyp, de jumper uit milf/ow zou shithappens vervangen maar dan met ruim 60% minder dorpen. Oftewel, voor de stab lag er 1 speler boven sate (shithappens) en na de stab zou die vervangen worden door 1 andere. Geen voordeel lijkt me? zeker niet als die speler het moet doen met ruim 60% minder dorpen dan shithappens voorheen.

Ik zal nooit ontkennen dat wij nu voordeel halen uit deze situatie, dat klopt. Die pm vind ik wel erg laag en sta ik niet achter.

Eens.

Vind ik de grootste fout van Hora, ook een van de enige die ze gemaakt hebben.
Heb het zelf genoeg tegen Aldo gezegd, laat Sh gewoon door iemand vervangen worden, door 1 jumper, je hoefde zelfs geen phalanx te vrezen zoals Yolo tegen zich krijgt in C53.. Het zou geen voordeel voor Milf opleveren, integendeel, die jumper zou nog geen kwart hebben van de buffer die SH voor Saté was.

Jullie wisten maar al te goed, dat Sate alleen met zo'n front niet al te veel kans had en het heel moeilijk zou krijgen, met een Crag, rhyp van yolo die de plaats van SH overnamen en Minions en Brigitte aan de andere kant, zo'n front is heel moeilijk. Dus ja, sowieso voordeel aan gehad, niet qua dorpen nee, want sate mocht ze hebben, om zo nog een grote front te krijgen.

Als je gewoon een jumper had toegelaten en niet zo kut gedaan toen die kwam, dan zat je in deze situatie niet, kan ik alvast garanderen. Hora profiteerde op papier niet maximaal nee, maar je weet maar al te goed hoe moeilijk sate het zou hebben met zo'n massief front tegen Hora én Yolo, hou je dus niet zo van de domme.

Het lijkt vaak alsof Hora de good guys zijn die met Naps strooien etc, maar je doet dat ook alleen maar als het je goed uitkomt hoor, niet als tegen van medeleven, dat maak je mij niet wijs hoor.
 

DeletedUser

Guest
Eens.

Vind ik de grootste fout van Hora, ook een van de enige die ze gemaakt hebben.
Heb het zelf genoeg tegen Aldo gezegd, laat Sh gewoon door iemand vervangen worden, door 1 jumper, je hoefde zelfs geen phalanx te vrezen zoals Yolo tegen zich krijgt in C53.. Het zou geen voordeel voor Milf opleveren, integendeel, die jumper zou nog geen kwart hebben van de buffer die SH voor Saté was.

Jullie wisten maar al te goed, dat Sate alleen met zo'n front niet al te veel kans had en het heel moeilijk zou krijgen, met een Crag, rhyp van yolo die de plaats van SH overnamen en Minions en Brigitte aan de andere kant, zo'n front is heel moeilijk. Dus ja, sowieso voordeel aan gehad, niet qua dorpen nee, want sate mocht ze hebben, om zo nog een grote front te krijgen.

Als je gewoon een jumper had toegelaten en niet zo kut gedaan toen die kwam, dan zat je in deze situatie niet, kan ik alvast garanderen. Hora profiteerde op papier niet maximaal nee, maar je weet maar al te goed hoe moeilijk sate het zou hebben met zo'n massief front tegen Hora én Yolo, hou je dus niet zo van de domme.

Het lijkt vaak alsof Hora de good guys zijn die met Naps strooien etc, maar je doet dat ook alleen maar als het je goed uitkomt hoor, niet als tegen van medeleven, dat maak je mij niet wijs hoor.

Uhu, ze wisten maar al te goed dat die phalanx in 1 2 3 zou opbreken, de massa stond waarschijnlijk al gepland zoals onlangs iemand liet vallen. Gewoon hypocriet, enige reden dat ik mijn mening ook maar voor mij heb gehouden, ondanks dat ik de huidige situatie ook zwaar kut vind. Ik had gewoon die rhyp en minions noob terug geduwd ter compensatie.
 
Reactiescore
735
Ieder zijn idee over wat 'normaal' gedrag is, becca acht haar gedrag normaal, net zoals jij jouw gedrag normaal acht, Fabian.

Becca geeft openlijk toe dat haar gedrag niet normaal is? Dikke lulkoek natuurlijk dat haar gedrag onder wat voor definitie dan ook normaal te noemen is, weet je zelf ook wel.

Het laatste wat ik over de kwestie Saté wil zeggen is dat er geen enkele moeite is gedaan om sympathie te wekken vanuit dat account tijdens die SH periode, de kanker verwijzingen en zogenaamde doodsvonnissen die er gedaan zijn richting Thijs, tsja, het ging mij vele malen te ver. Niks naar Milf toe, maar na die uitspraken was ik zelf minder coulant geweest dan Aldo en wie zich daarin niet kan vinden moet zich toch eens achter zijn oren krabben. Als Hora dergelijke uitspraken had gedaan of een account binnen Hora dan was Ches er zeker geen onderdeel meer van geweest, ongeacht de gevolgen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser27722

Guest
Becca geeft openlijk toe dat haar gedrag niet normaal is? Dikke lulkoek natuurlijk dat haar gedrag onder wat voor definitie dan ook normaal te noemen is, weet je zelf ook wel.

Het laatste wat ik over de kwestie Saté wil zeggen is dat er geen enkele moeite is gedaan om sympathie te wekken vanuit dat account tijdens die SH periode, de kanker verwijzingen en zogenaamde doodsvonnissen die er gedaan zijn richting Thijs, tsja, het ging mij vele malen te ver. Niks naar Milf toe, maar na die uitspraken was ik zelf minder coulant geweest dan Aldo en wie zich daarin niet kan vinden moet zich toch eens achter zijn oren krabben. Als Hora dergelijke uitspraken had gedaan of een account binnen Hora dan was Ches er zeker geen onderdeel meer van geweest, ongeacht de gevolgen.

Ieder zijn definitie van 'normaal' is verschillend, de een vindt stabben normaal, de andere niet.
De een vindt een AF post maken om 5.30u normaal, de andere niet.

Zo overdrijven Fabian, dus als iemand in Hora scheldt met kanker of andere zaken, dan zou jij per direct de stam uit gaan? Daarbij, de ene reageert al wat emotioneler dan de andere, hadden we een actieve forummod, dan stond die post er een pak minder lang dan hij er stond, maar ja, we zeggen allemaal wel soms dingen die we niet menen in een opwelling.

Dus, omdat sate overdreven reageert, dan zou je daardoor anders handelen dan indien ze niets zeiden?
Tja, dat zal Aldo dan een betere leider maken, om de situatie los van hoe sate erna zich gedroegen te behandelen. Het bleef een klote stab van Thijs, als ze nu niets of veel zeiden, dat verandert de situatie niet en dat zou de 'oplossing' ook niet mogen beïnvloeden. In vergelijking, als een slachtoffer haar verkrachter nu uitscheld voor alles en nog wat op een rechtszaak, dat zou het oordeel van de rechter toch ook niet mogen beïnvloeden? Staat los van elkaar. Je moest sympathie hebben met de situatie, niet met het account of bespelers in kwestie, het moge nog jouw grootste vijanden of beste vrienden zijn.
 

DeletedUser72524

Guest
Zijde 1:
Stammen: Roths.
Zijde 2:
Stammen: MILF

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3
Kant 2: 0
Verschil: 3

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 28,394
Kant 2: 0
Verschil: 28,394

chart
 

DeletedUser17072

Guest
Becca geeft openlijk toe dat haar gedrag niet normaal is? Dikke lulkoek natuurlijk dat haar gedrag onder wat voor definitie dan ook normaal te noemen is, weet je zelf ook wel.

Het laatste wat ik over de kwestie Saté wil zeggen is dat er geen enkele moeite is gedaan om sympathie te wekken vanuit dat account tijdens die SH periode, de kanker verwijzingen en zogenaamde doodsvonnissen die er gedaan zijn richting Thijs, tsja, het ging mij vele malen te ver. Niks naar Milf toe, maar na die uitspraken was ik zelf minder coulant geweest dan Aldo en wie zich daarin niet kan vinden moet zich toch eens achter zijn oren krabben. Als Hora dergelijke uitspraken had gedaan of een account binnen Hora dan was Ches er zeker geen onderdeel meer van geweest, ongeacht de gevolgen.

Och Fabian, geef eens voorbeelden waarom wij geen enkele sympathie hebben getoond tijdens de SH periode. Daarnaast dat ik zo gescholden heb tegen Thijs, had niet mogen gebeuren. Echter had ik met hem de avond ervoor een prima gesprek met hem, waarbij hij ook nog zei dat hij respect voor me toonde. Als je de volgende dag dan aanvallen van die zelfde persoon op je dak krijgt in je safe, tja. Daarnaast kwamen die zogenaamde doodvonnissen absoluut niet Ow/Milf, dat je daar ons nog steeds voor beschuldigd terwijl er geen enkele bewijs, vind ik een schande van je.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Reactiescore
735
Och Fabian, geef eens voorbeelden waarom wij geen enkele sympathie hebben getoond tijdens de SH periode. Daarnaast dat ik zo gescholden heb tegen Thijs, had niet mogen gebeuren. Echter had ik met hem de avond ervoor een prima gesprek met hem, waarbij hij ook nog zei dat hij respect voor me toonde. Als je de volgende dag dan aanvallen van die zelfde persoon op je dak krijgt in je safe, tja. Daarnaast kwamen die zogenaamde doodvonnissen absoluut niet Ow/Milf, dat je daar ons nog steeds voor beschuldigd terwijl er geen enkele bewijs, vind ik een schande van je.

Ik heb het helemaal niet over Facebook Dennis dat weet je zelf ook wel;)

E: je wist het dus niet, maar nu wel

@ Axel, tot een bepaald niveau kon ik het ook apart zien en plaatsen betreft Becca namens Saté en Milf, maar toen het echt te ver ging was het klaar.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser76902

Guest
Zijde 1:
Stammen: Roths.
Zijde 2:
Stammen: MILF

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3
Kant 2: 0
Verschil: 3

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 28,394
Kant 2: 0
Verschil: 28,394

chart

De strijd is wel oneerlijk, ze hebben een dikke 1000x jouw punten.
Moesten ze nu minstens 2000x jouw punten hebben, dan konden we spreken van een eerlijke strijd.
 

DeletedUser72524

Guest
De strijd is wel oneerlijk, ze hebben een dikke 1000x jouw punten.
Moesten ze nu minstens 2000x jouw punten hebben, dan konden we spreken van een eerlijke strijd.

Ach zij spelen het spel ook niet altijd even eerlijk. Dus dan doe ik het ook niet ;)
 

DeletedUser59942

Guest
Ik heb het helemaal niet over Facebook Dennis dat weet je zelf ook wel;)

E: je wist het dus niet, maar nu wel

@ Axel, tot een bepaald niveau kon ik het ook apart zien en plaatsen betreft Becca namens Saté en Milf, maar toen het echt te ver ging was het klaar.

Even 1 ding, Becca spreekt niet namens Milf, heeft ze ook nooit gedaan.
Als zij iets zegt is dat namens haarzelf of hooguit namens Saté.
 

DeletedUser72071

Guest
Even 1 ding, Becca spreekt niet namens Milf, heeft ze ook nooit gedaan.
Als zij iets zegt is dat namens haarzelf of hooguit namens Saté.

Dus, omdat sate overdreven reageert, dan zou je daardoor anders handelen dan indien ze niets zeiden? Tja, dat zal Aldo dan een betere leider maken, om de situatie los van hoe sate erna zich gedroegen te behandelen. Het bleef een klote stab van Thijs, als ze nu niets of veel zeiden, dat verandert de situatie niet en dat zou de 'oplossing' ook niet mogen beïnvloeden. In vergelijking, als een slachtoffer haar verkrachter nu uitscheld voor alles en nog wat op een rechtszaak, dat zou het oordeel van de rechter toch ook niet mogen beïnvloeden? Staat los van elkaar. Je moest sympathie hebben met de situatie, niet met het account of bespelers in kwestie, het moge nog jouw grootste vijanden of beste vrienden zijn.

Je vergelijkt een verkrachting nu met iemand backstabben in een computerspelletje.. :p

Verder is Rebecca geen officiële woordvoerder namens MILF nee, maar dat betekent niet dat haar uitspraken niks met MILF te maken hebben:

De leiders van partij A en partij B zijn aan het onderhandelen. Ondertussen zit iemand van partij B op de achtergrond allemaal verwensingen richting partij A te schreeuwen, waarop de leiding van partij B zegt dat zij niet bij de leiding hoort en het dus gewoon genegeerd kan worden ipv de oorsprong van het probleem, het schreeuwen, te laten doen stoppen.

Nou had ik het destijds niet helemaal goed gevolgd maar dit is hoe het voor mij overkwam.
 

DeletedUser59942

Guest
Rebecca is al 20 keer gestopt, wordt tijd dat ze een keer gestopt blijft en zich niet met w45 zaken bemoeit wat mij betreft.

Maar aangezien zij verder niks meer doet op w45 en ook niks meer te maken heeft met w45 vind ik dat haar uitspraken ook niks met Milf te maken hebben.
 

DeletedUser72071

Guest
Ik dacht juist dat Thijs heeft gestabt vanwege rebecca, of heb ik dat verkeerd meegekregen.
 
Reactiescore
735
Rebecca is al 20 keer gestopt, wordt tijd dat ze een keer gestopt blijft en zich niet met w45 zaken bemoeit wat mij betreft.

Maar aangezien zij verder niks meer doet op w45 en ook niks meer te maken heeft met w45 vind ik dat haar uitspraken ook niks met Milf te maken hebben.

Dat is een leuke redenering lol, het betreft Becca's uitspraken tijdens de SH problemen, toen was ze wel degelijk nog actief en dus een lid van Milf.
 

DeletedUser

Guest
Waarom gaan Yolo en Hora eigenlijk geen fusie aan in reactie op de fusie tussen Milf en OW? Op die manier krijg je 2 min of meer evenwaardige blokken tegen elkaar en blaas je de wereld weer volop leven in.

Deze vraag kwam bij me op toen ik las op een profiel van een Hora speler "Proficiat met de wereldwinst, Milf" en dat leek me toch zeer voorbarig. Kan natuurlijk ook cynisch zijn geweest :p.

Groeten van een bescheiden en neutrale W45 speler.
 
Bovenaan