Top/Flop stammen

DeletedUser5148

Guest
Luister eens goed iedereen.
YOLO of Melvin moet zich niet verantwoorden. Dit is Tribal Wars. YOLO heeft zijn redenen voor de keuzes die het maakt. Dat er keuzes worden gemaakt die de tegenstand niet bevalt, dat is meer dan logisch (jullie zijn namelijk tegenstand). En daarmee is de kous af, zo simpel is het!
@TheVoid: Hij kan niet snipen, hij is slecht, hij kan niets van dit spel? Nouja, als wij er in YOLO de tijd en moeite in stoppen, dan zal hij snel dingen leren, trust me.
@TheVoid: Waarom hij voor YOLO kiest? Let's compare: als Error jou een beter voorstel op tafel legt dan OW, dan ga jij toch ook voor Error kiezen?! Hetzelfde is gebeurd bij Wata. Dat jij hier zo verontwaardigd over bent is grappig. Ik vind het mooi dat je op het puntje van je stoel gaat zitten omdat je zo negatief gehyped bent door deze beslissing. Vooral doorgaan met tilten, hoe meer jullie gek worden van onze keuzes hoe beter.

YOLO doet er alles aan om zijn positie te versterken in deze wereld. Dat jullie dat maar niets vinden is logisch. Maar wij zijn GEEN verantwoording verschuldigd.
@Melvin & T: Laat ze maar zeggen boys. ;)
 

DeletedUser61134

Guest
Vraag me soms af of Melvin gewoon dom is, of zich dom voorhoud..
Maar even weer ter zake, Devo bestond allang niet meer. Enige account die nog speelde van .The Void gezien hun als enige niet meededen met #DevoDelete

Wees blij dat we er nog zijn, anders was W45 nu al gesloten met winst voor Hora :rolleyes:
Die 2000 barbaren had je binnen maandje weg en Yolo heeft minder edels & Mensen die konden edelen :p

Dat terzijde ik vind je wel een vieze leugenaar Melvin.
Wat is er mis met je dat je mensen durft te vertellen dat Yolo een kans maakt in deze wereld xD
Dat is gewoon eerste klas mensen voorliegen en dat weet je zelf ook
Durf te wedden als Devo weg was dat jij snel je sollicitatie bij Hora ingediend had.

Of sterker nog je probeerde Aldo en killerstyle al te rekruteren :rolleyes:

Of liet Brigitte spioneren. etc..
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Vraag me soms af of Melvin gewoon dom is, of zich dom voorhoud..
Maar even weer ter zake, Devo bestond allang niet meer. Enige account die nog speelde van .The Void gezien hun als enige niet meededen met #DevoDelete

Wees blij dat we er nog zijn, anders was W45 nu al gesloten met winst voor Hora :rolleyes:
Die 2000 barbaren had je binnen maandje weg en Yolo heeft minder edels & Mensen die konden edelen :p

Dat terzijde ik vind je wel een vieze leugenaar Melvin.
Wat is er mis met je dat je mensen durft te vertellen dat Yolo een kans maakt in deze wereld xD
Dat is gewoon eerste klas mensen voorliegen en dat weet je zelf ook
Durf te wedden als Devo weg was dat jij snel je sollicitatie bij Hora ingediend had.

Of sterker nog je probeerde Aldo en killerstyle al te rekruteren :rolleyes:

Of liet Brigitte spioneren. etc..

Sorry dat ik mensen vertel dat Yolo kans maakt, het is natuurlijk al lang een besliste zaak dat wij gaan winnen :p.

Verder zegt de reactie van Jona al genoeg.
 

DeletedUser17072

Guest
Sorry dat ik mensen vertel dat Yolo kans maakt, het is natuurlijk al lang een besliste zaak dat wij gaan winnen :p.

Verder zegt de reactie van Jona al genoeg.

Het zegt ook al genoeg dat jullie niet willen toegeven dat het een stab is. Overstappen naar de vijand is namelijk gewoon een stab. Dan kan je wel zeggen dat wasabi liever voor jullie mb wil spelen, als nog blijft het een stab.

Daarnaast vind ik het ook schijnheilig aan iedereen die zegt dat ze geen informatie doorspelen mochten ze naar de vijand gaan, bewust of onbewust geef je die toch wel.. Echt Melvin je zet jezelf nu wel lekker voor schut.:p
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Het zegt ook al genoeg dat jullie niet willen toegeven dat het een stab is. Overstappen naar de vijand is namelijk gewoon een stab. Dan kan je wel zeggen dat wasabi liever voor jullie mb wil spelen, als nog blijft het een stab.

Daarnaast vind ik het ook schijnheilig aan iedereen die zegt dat ze geen informatie doorspelen mochten ze naar de vijand gaan, bewust of onbewust geef je die toch wel.. Echt Melvin je zet jezelf nu wel lekker voor schut.:p

Ik zet me voor schut? Reactie van je co net gelezen? Ik vind het alleen nogal grappig dat als een mb overstapt ik beschuldigd wordt van een stab, net of ik die mb ben? Ik snap z'n overstap, zou ook geen moraalbreker van Axel willen zijn :p.

Hij speelt geen informatie door, kan niet. Hij weet niks zoals Axel zegt.
 

DeletedUser5148

Guest
Vraag me soms af of Melvin gewoon dom is, of zich dom voorhoud..
Maar even weer ter zake, Devo bestond allang niet meer. Enige account die nog speelde van .The Void gezien hun als enige niet meededen met #DevoDelete

Wees blij dat we er nog zijn, anders was W45 nu al gesloten met winst voor Hora :rolleyes:
Die 2000 barbaren had je binnen maandje weg en Yolo heeft minder edels & Mensen die konden edelen :p

Dat terzijde ik vind je wel een vieze leugenaar Melvin.
Wat is er mis met je dat je mensen durft te vertellen dat Yolo een kans maakt in deze wereld xD
Dat is gewoon eerste klas mensen voorliegen en dat weet je zelf ook
Durf te wedden als Devo weg was dat jij snel je sollicitatie bij Hora ingediend had.

Of sterker nog je probeerde Aldo en killerstyle al te rekruteren :rolleyes:

Of liet Brigitte spioneren. etc..

ALS (assumptie) Devo niet was over gegaan in Error/OW, dan lag er nu 2k barbs.
Dat is écht dikke onzin. Jullie praten jullie eigen beleid goed door middel van een assumptie. Mij boeit jullie recruiteringsbeleid niet. Melvin zou het ook niet mogen boeien. YOLO doet zijn ding, jullie doen jullie ding.
OW moet zich niet verantwoorden, YOLO ook niet.
TW-spelers zijn poppetjes en er zijn in dit verhaal twee kampen die met poppetjes aan het spelen zijn. Jullie halen Naevius en co, wij hebben Wasa gefixed.
Mondje toe en doorspelen.

En als je denkt dat OW deze wereld al heeft gewonnen dan denk je mis. Iedereen uit de top 4 maakt evenveel kans op dit moment. Als Devo kan vallen op 2 weken, dan MOET dat (assumptie) in principe ook lukken met andere stammen. Het hangt natuurlijk af wie er aan het roer staat in die stammen. En YOLO heeft een backbone zoals geen ander. PS: kijk even op TW-stats en kijk naar de groei van de YOLO-spelers. Ga dan even reflecteren vooraleer je YOLO onterecht beschrijft als een stam die 0% kans maakt op wereldwinst. Dat idee is absurd. Melvin liegt dus helemaal niemand voor als hij mensen hiermee kan overhalen.

Nog één ding: "durf te wedden dat ALS (assumptie)..."
=> Het boeit me niet, het boeit Melvin niet. Nogmaals een veronderstelling, een hypothese waarmee je jezelf sterker voordoet dan dat je werkelijk bent.

Laat de feiten spreken. De feiten zijn te vinden op nl.twstats.
 

DeletedUser17072

Guest
Ik zet me voor schut? Reactie van je co net gelezen? Ik vind het alleen nogal grappig dat als een mb overstapt ik beschuldigd wordt van een stab, net of ik die mb ben? Ik snap z'n overstap, zou ook geen moraalbreker van Axel willen zijn :p.

Hij speelt geen informatie door, kan niet. Hij weet niks zoals Axel zegt.

Ja Melvin, ten eerste probeer je het goed te praten. Kijk dat hij liever in Yolo wil spelen, dat is zijn eigen keus en wens hem daar ook het beste. Maar probeer het dan niet goed te praten, overstappen naar de vijand = stab. Nja Melvin jullie zullen ook niet blij zijn als wij uit jullie stam proberen te rekruteren.

Daarnaast heeft die beste man in skype chats gezeten waarvan alles besproken is, zoals gezegd bewust of onbewust informatie zal die wel doorgeven..:rolleyes:
 

DeletedUser59942

Guest
En ik ben geen Watashi?
Vraag aan hem waarom hij liever voor ons speelt? Heb gehoord dat moraalbreker/dorpenuitbouwen voor The Void niet zo leuk schijnt te zijn. Jullie leiding geeft spelers één optie en daar moeten ze maar mee dealen, moeilijk om daar profijt uit te halen he? :rolleyes:

Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar je dit vandaan hebt, aangezien watashi er nooit iets over heeft gezegd.

Welk profijt haalt Tazoq/Vengeance Rising eruit dat jullie hem internen?

En ik vraag me nog steeds af waar je Vengeance vandaan haalt.
Je gaat niet zomaar een random naam noemen in zo'n discussie, dus hoe past hij in dit plaatje?
 

DeletedUser73272

Guest
Kunnen we de wereld gewoon niet afsluiten met zn allen? Dan kan iedereen lid zijn van een rekruutstam, dat is toch heerlijk en voor iedereen een wereldwinst! :rolleyes:

En dan is deze discussie ook niet meer nodig.
 
Reactiescore
2.303
nee.
 
Reactiescore
3.457
Het zegt ook al genoeg dat jullie niet willen toegeven dat het een stab is. Overstappen naar de vijand is namelijk gewoon een stab . Dan kan je wel zeggen dat wasabi liever voor jullie mb wil spelen, als nog blijft het een stab.

Daarnaast vind ik het ook schijnheilig aan iedereen die zegt dat ze geen informatie doorspelen mochten ze naar de vijand gaan, bewust of onbewust geef je die toch wel.. Echt Melvin je zet jezelf nu wel lekker voor schut.:p



http://nl.twstats.com/nl45/index.php?page=player&mode=tribe_changes&id=516752

Ai ai,is dit dan ook een stab?:confused:
 

DeletedUser61134

Guest
@Sera

Devo is echt niet in 2 weekjes weg xD
Praktisch alle accounts stonden al 2 maand op inactief en sommige hebben we letterlijk de wachtwoorden op moeten vragen en het account terughalen omdat er niemand meer op zat of bereikbaar was xD
Ook Saté & Friggin waren al weken weg en Dennis en ik hebben al meerdere keren met elke hoofdspeler van Devo gepraat over gewoon elk account op delete te zetten zodat we niemand achterlieten.

Alleen Shithappens en Void waren tegen dusja dan maar plan B :rolleyes:


Ja let's be honest.
Gaf het een weekje als Devo op barbaar ging en Melvin ging heel Hora bij langs voor rekruteringen en spionnetjes ^^
Of ze namen een BG met OW en Yolo ging op Hora bashen (alsnog zou hij mensen van Hora gaan rekruteren :rolleyes:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72071

Guest
Ja let's be honest.
Gaf het een weekje als Devo op barbaar ging en Melvin ging heel Hora bij langs voor rekruteringen en spionnetjes ^^
Of ze namen een BG met OW en Yolo ging op Hora bashen (alsnog zou hij mensen van Hora gaan rekruteren :rolleyes:)
Het gaat er eerder om dat je de suggestie maakt dat brigitte mogelijk zal spioneren.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ja let's be honest.
Gaf het een weekje als Devo op barbaar ging en Melvin ging heel Hora bij langs voor rekruteringen en spionnetjes ^^
Of ze namen een BG met OW en Yolo ging op Hora bashen (alsnog zou hij mensen van Hora gaan rekruteren :rolleyes:)

Waar heb je het nou allemaal over? Probeer je nu te beweren dat ik spelers van Hora wil stelen en ik daar een spy heb? :p
 

DeletedUser61134

Guest
Jeetje iemand uit groep 8 kan nog beter lezen dan jullie :rolleyes:

"Gaf het een weekje als Devo op barbaar ging"

@Eagle

Ik maak een statement waarbij ik dus zeg dat Melvin jullie als spion gaat vragen.
Wat jullie met zijn vraag doen mogen jullie zelf bepalen.

Maar hij zou jullie 100% gevraagd hebben om voor Yolo te werken tegen Hora in bovenstaande situatie.
("Gaf het een weekje als Devo op barbaar ging")
 
Reactiescore
2.303
Jeetje iemand uit groep 8 kan nog beter lezen dan jullie :rolleyes:

"Gaf het een weekje als Devo op barbaar ging"

@Eagle

Ik maak een statement waarbij ik dus zeg dat Melvin jullie als spion gaat vragen.
Wat jullie met zijn vraag doen mogen jullie zelf bepalen.

Maar hij zou jullie 100% gevraagd hebben om voor Yolo te werken tegen Hora in bovenstaande situatie.
("Gaf het een weekje als Devo op barbaar ging")

Wat zijt gij ant smoren, jezus.
 

DeletedUser77001

Guest
Jeetje iemand uit groep 8 kan nog beter lezen dan jullie :rolleyes:

"Gaf het een weekje als Devo op barbaar ging"

@Eagle

Ik maak een statement waarbij ik dus zeg dat Melvin jullie als spion gaat vragen.
Wat jullie met zijn vraag doen mogen jullie zelf bepalen.

Maar hij zou jullie 100% gevraagd hebben om voor Yolo te werken tegen Hora in bovenstaande situatie.
("Gaf het een weekje als Devo op barbaar ging")

Wat ik mij afvraag aan je statement is: waarom zou yolo tegen hora in gaan dan? Dat volg ik niet helemaal:confused:
 
Bovenaan