Top/Flop stammen

DeletedUser76150

Guest
Jij krijgt 20 clears (van de week een keer 60 clears) op een dorp wat geprevdeft is met 40k/40k en blijft pp burnen net zo lang tot je het dorp blijft houden. 8K Is mijn persoonlijke conservatieve inschatting. Het zou net zo goed 15k kunnen zijn, maar 8k is daarbij heel dun ingeschat. ;)
Tsja, er is ook veel gesniped + gerecapt. Niet zoals jij allemaal suggereert alles 40k/40k prev deff. Er waren ook dorpen waar niks meer in stond waar dus gesniped/gerecapt is.
 

DeletedUser77130

Guest
Tsja, er is ook veel gesniped + gerecapt. Niet zoals jij allemaal suggereert alles 40k/40k prev deff. Er waren ook dorpen waar niks meer in stond waar dus gesniped/gerecapt is.

Er is niet gerecapt GuessWho, alle edels liepen dood met die vieze stacks van je. :D
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Waar gaat deze discussie nou over jongens, mag je nu zelfs je def niet gebruiken als je het kan? Misschien had Devo de stamdef wel beter kunnen verdelen :rolleyes:.
 

DeletedUser27722

Guest
Waar gaat deze discussie nou over jongens, mag je nu zelfs je def niet gebruiken als je het kan? Misschien had Devo de stamdef wel beter kunnen verdelen :rolleyes:.

Dei had meer moeten krijgen ja, maar na 3 fake massa's waar ze ook al zoveel def opeisten werd merendeel naar guess gestuurd omdat die wél hard onder vuur lag. Dei had ook niet de activiteit om dat allemaal te bolwerken en er zijn vv's vereist , door het vele front, op zoveel accounts tegelijk..
 

DeletedUser76150

Guest
Er is niet gerecapt GuessWho, alle edels liepen dood met die vieze stacks van je. :D
Dan neem ik bij deze aan dat jij creativity bent. Want dat account is het enige wat ik niet heb hoeven snipen omdat daar inderdaad genoeg deff stond. Nuts, dicktator en oldcaptain heb ik wel degelijk een aantal keren moeten snipen/recappen.
 

DeletedUser77130

Guest
Dan neem ik bij deze aan dat jij creativity bent. Want dat account is het enige wat ik niet heb hoeven snipen omdat daar inderdaad genoeg deff stond. Nuts, dicktator en oldcaptain heb ik wel degelijk een aantal keren moeten snipen/recappen.

Neem aan wat je wilt jongen. :D

Het feit dat ik iets weet betekent nog niet dat ik op een bepaalde acca speel. Causaliteit en correlatie zijn niet gelijk aan elkaar. :p
 

DeletedUser

Guest
Dan lijkt me dat er toch echt iets mis gaat binnen Devo.

Medici slecht opgevangen, gevolg is een acc op delete (Verbeter me als dit niet zo is, maar ik meen gelezen te hebben dat het op delete staat)
Saccha slecht opgevangen, gevolg is ruim 50 dorpen verlies binnen 2 dagen.

Het heeft op delete gestaan ja, account is paar dagen onbemand/op delete geweest, dus ERROR heeft daar vrij kunnen edelen.
 

DeletedUser42600

Guest
Heb er wel vertrouwen in dat devo hier uit gaat komen en ook al is het met wat verliezen het en der of een heel account dat ze kwijt raken weg gespeeld zijn ze nog lang niet.

Dus kom op devo ^-^
 
Reactiescore
2.303
Ik denk het niet :) Wat ik al te horen kreeg.
 

DeletedUser

Guest
Begint wel erg te worden. Eerst een toerist in ons cluster (clusterfucker) en een dag later begint een van de MB's van YOLO gebouwen zoals kazerne te vernietigen -,-
 

DeletedUser27722

Guest
Begint wel erg te worden. Eerst een toerist in ons cluster (clusterfucker) en een dag later begint een van de MB's van YOLO gebouwen zoals kazerne te vernietigen -,-

Yolo en CF'en? Nee toch? Kan niet! Die zijn daar zéér tegen hoor... :rolleyes:
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Na afgelopen dagen kunnen we toch wel een conclusie trekken?
Wat denken jullie :
Devo flopstam of een ongelukkige samenloop van omstandigheden en ze gaan voor de comeback?
 

DeletedUser59942

Guest
Van wat ik hoor/lees waren de aanvallen op Devo van de afgelopen week nog (lang) niet op volle kracht.
Het is te verwachten dat dit zwaar valt met zoveel front, maar als ik kijk hoeveel klappen ze nu al krijgen ben ik benieuwd hoe ze het gaan volhouden als Yolo/Error/Hora echt op volle kracht gaan.

E: Ik zou ze zeker geen flop noemen, volgens mij zit er genoeg kwaliteit. Echter zitten ze in een vervelende positie waar ze zich snel uit moeten werken willen ze aan de top blijven.
 

DeletedUser73749

Guest
Ik zeg ze gaan voor de comeback, al ziet het er niet al te best uit
 

DeletedUser61134

Guest
Van wat ik hoor/lees waren de aanvallen op Devo van de afgelopen week nog (lang) niet op volle kracht.
Het is te verwachten dat dit zwaar valt met zoveel front, maar als ik kijk hoeveel klappen ze nu al krijgen ben ik benieuwd hoe ze het gaan volhouden als Yolo/Error/Hora echt op volle kracht gaan.

E: Ik zou ze zeker geen flop noemen, volgens mij zit er genoeg kwaliteit. Echter zitten ze in een vervelende positie waar ze zich snel uit moeten werken willen ze aan de top blijven.

Zijn druk bezig hoor.
Met minder spelers dan accounts is het een drukke boel ^^

Ook wel weer uitdagend natuurlijk :p
 

DeletedUser77130

Guest
Van wat ik hoor/lees waren de aanvallen op Devo van de afgelopen week nog (lang) niet op volle kracht.
Het is te verwachten dat dit zwaar valt met zoveel front, maar als ik kijk hoeveel klappen ze nu al krijgen ben ik benieuwd hoe ze het gaan volhouden als Yolo/Error/Hora echt op volle kracht gaan.

E: Ik zou ze zeker geen flop noemen, volgens mij zit er genoeg kwaliteit. Echter zitten ze in een vervelende positie waar ze zich snel uit moeten werken willen ze aan de top blijven.

O.W. op volle kracht kan ook leuk worden. :D
 
Bovenaan