Top/Flop stammen

DeletedUser

Guest
We hebben een toerist in ons cluster..

Blauw zijn wij
Geel is de MB van de MB van YOLO
6dqyqt.jpg
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Dat is het probleem een beetje.. Zie nergens dat hij dit hotel heeft geboekt.
Gelukkig zijn er 2 deurwaarders onderweg :eek:

Hmm hopelijk heeft hij een reisverzekering afgesloten..
 

DeletedUser

Guest
Hmm hopelijk heeft hij een reisverzekering afgesloten..

Haha, nee helaas niet.
De schoonmaakster van de kamer kwam zojuist langs en geen reisverzekering ;(
Alleen maar makkelijker om hem eruit te zetten, daarom zijn 2 deurwaarders onderweg!
 

DeletedUser17072

Guest
ERROR was amper 20% van het puntenaantal van Devo en 25% van het dorpenaantal van Devo 6 weken geleden, nu bijna 40%, Devo heeft lange tijd zitten klooien in ons gebied met fusies, interns vv-ing etc.. De spelers die nog konden worden geïnternd op zuid zijn vrijwel op en ERROR heeft haar plicht gedaan door die mede op te vegen. Daarnaast stond ERROR er lange tijd alleen voor tegen Devo en heeft ERROR moeten boksen tegen dorpen die met 25k/25k gestackt stonden en volgebouwde clears bevatten.

Dat error er alleen voor stond is niet waar, jullie front werd geost door O.W. waardoor jullie alles zelf mobiel konden houden.
 

DeletedUser76150

Guest
Wij hebben geen bovenhand, we zijn nog steeds underdog. Maar een guesswhoisback die er op één middag 8k pp doorheen raust, omdat OldCaptain zijn muur constant blijft slopen* vinden wij wel grappig hier. :)
*Binnen 5 minuten 6x een muur van 3 naar 20 bij 3/60 clears op één dorp.
Kijk ik ben het met je eens dat er wat pp doorheen werd gegooid. Alleen dit is wel heel overdreven zoals jij suggereert.
En nou vind ik dat het wel mag aangezien heel error clears gooide op GWIB. En overigens deed nuts en dicktator dat ook.
 

DeletedUser77130

Guest
Kijk ik ben het met je eens dat er wat pp doorheen werd gegooid. Alleen dit is wel heel overdreven zoals jij suggereert.
En nou vind ik dat het wel mag aangezien heel error clears gooide op GWIB. En overigens deed nuts en dicktator dat ook.

Tegenwoordig staan al die dorpen van jou vol met 40k/40k, dus waarom de rush om er 8k pp doorheen te rausen?

Binnen 10 minuten 3x een muur van 3 naar 20... reken ff mee a.u.b.. ;)

Daarnaast was plan A op Remkoo, dei medici en jou te gaan, maar remkoo werd een subtarget toen bleek dat die toch aardig kan deffen. :D
 

DeletedUser

Guest
Ja we zijn niet zo bekend, maar dat is vrij logisch hoor :p

Hier hebben we 4 van YOLO gepakt:
2lc3caw.jpg
En hier van Bro. (de oude MB stam);
muapll.jpg
En de huidige MB stam W.M.W;
2moxhyb.jpg

12 dorpjes totaal ;p

Oei die had ik niet langs zien komen. Tja ik vind het geen probleem hoor.
Doe lekker jullie ding, dat doen wij ook namelijk ;)
 

DeletedUser

Guest
Tegenwoordig staan al die dorpen van jou vol met 40k/40k, dus waarom de rush om er 8k pp doorheen te rausen?

Binnen 10 minuten 3x een muur van 3 naar 20... reken ff mee a.u.b.. ;)

Daarnaast was plan A op Remkoo, dei medici en jou te gaan, maar remkoo werd een subtarget toen bleek dat die toch aardig kan deffen. :D

Medici is ook wel n aardige speler hoor, boekten winst op jullie zonder massa. Helaas is Sander daarna paar dagen vrij ziek geweest en Aron zat midden in examens en heeft geprobeerd het account alleen vooruit te trekken. Slecht opgevangen door Devo als stam, anders stond dat account er gewoon nog zonder verliezen, ben ik zeker van.
 

DeletedUser27722

Guest
Tegenwoordig staan al die dorpen van jou vol met 40k/40k, dus waarom de rush om er 8k pp doorheen te rausen?

Binnen 10 minuten 3x een muur van 3 naar 20... reken ff mee a.u.b.. ;)

Daarnaast was plan A op Remkoo, dei medici en jou te gaan, maar remkoo werd een subtarget toen bleek dat die toch aardig kan deffen. :D

Plan hoeveel is .The Void?:eek:
 

DeletedUser76150

Guest
Tegenwoordig staan al die dorpen van jou vol met 40k/40k, dus waarom de rush om er 8k pp doorheen te rausen?
Omdat we zoveel mogelijk troepen willen besparen. Dat lijkt me logisch. En 40k/40k lijkt me wel heel overdreven..

Binnen 10 minuten 3x een muur van 3 naar 20... reken ff mee a.u.b.. ;)
Ook dit was weer om troepen te besparen.

Daarnaast was plan A op Remkoo, dei medici en jou te gaan, maar remkoo werd een subtarget toen bleek dat die toch aardig kan deffen. :D

Remkoo heeft een stuk kleiner front als dat GWIB heeft. Veel makkelijker en overzichterlijker te deffen. En het is lastig deffen tegen een dicktator die wel 40k/40k stacks in letterlijk elk front dorp heeft, en dat vervolgens probeert te verbergen door te ontkennen dat hij die deff kreeg van O.W.. Hij heeft elk mobiel deff dorp ter beschikking.
 

DeletedUser42600

Guest
Wat is er dan fout aan 40k/40k stacks dat is toch gewoon slim en wat zal het of er os uit O.W. Komt of niet ook dat is toch slim
Alles beter dan in zien dat je verliest en omdat te voorkomen pp er maar in te gooien en uit eindelijk nog je dorpen verliezen :p hihi
 

DeletedUser59942

Guest
Medici is ook wel n aardige speler hoor, boekten winst op jullie zonder massa. Helaas is Sander daarna paar dagen vrij ziek geweest en Aron zat midden in examens en heeft geprobeerd het account alleen vooruit te trekken. Slecht opgevangen door Devo als stam, anders stond dat account er gewoon nog zonder verliezen, ben ik zeker van.

Dan lijkt me dat er toch echt iets mis gaat binnen Devo.

Medici slecht opgevangen, gevolg is een acc op delete (Verbeter me als dit niet zo is, maar ik meen gelezen te hebben dat het op delete staat)
Saccha slecht opgevangen, gevolg is ruim 50 dorpen verlies binnen 2 dagen.
 

DeletedUser76150

Guest
Wat is er dan fout aan 40k/40k stacks dat is toch gewoon slim en wat zal het of er os uit O.W. Komt of niet ook dat is toch slim
Alles beter dan in zien dat je verliest en omdat te voorkomen pp er maar in te gooien en uit eindelijk nog je dorpen verliezen :p hihi

Ja als heel error clears op ons gooit. En er worden vervolgens 5 dorpen verloren. Is toch ook gebeurd bij dicktator? Is nu ook aantal dorpen kwijt door een massa op hem.
En ik ben het met je eens dat het slim was, alleen volgens mij was het niet helemaal bekend bij alle leden van error en OW.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Dan lijkt me dat er toch echt iets mis gaat binnen Devo.

Medici slecht opgevangen, gevolg is een acc op delete (Verbeter me als dit niet zo is, maar ik meen gelezen te hebben dat het op delete staat)
Saccha slecht opgevangen, gevolg is ruim 50 dorpen verlies binnen 2 dagen.

Is volgens mij niet zo als ik het goed heb.
Devo zit gewoon even in de hoek waar de klappen vallen, maar dat heeft iedereen al eens gezeten dus is niets speciaals aan. Zaak voor Devo is om zich te herpakken en te laten zien dat ze wel degelijk hun plaats op de ranglijst waard zijn, maar ik denk dat ze beter eerst intern weer alle neuzen de zelfde kant op moeten zien te krijgen. Puur wat ik denk hoor ;)
 

DeletedUser59942

Guest
Is volgens mij niet zo als ik het goed heb.
Devo zit gewoon even in de hoek waar de klappen vallen, maar dat heeft iedereen al eens gezeten dus is niets speciaals aan. Zaak voor Devo is om zich te herpakken en te laten zien dat ze wel degelijk hun plaats op de ranglijst waard zijn, maar ik denk dat ze beter eerst intern weer alle neuzen de zelfde kant op moeten zien te krijgen. Puur wat ik denk hoor ;)

Ah, oke, dan kun je dat stuk even negeren, dacht dat ik dat gelezen had.

Uiteraard hebben stammen soms mindere periodes, ik heb nog geen enkele stam meegemaakt die daar niet mee te maken kreeg.
Klopt, ik ben ook benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken. Ik hoor van veranderingen, hoop dat ze het weer op de rails krijgen, zou zonde zijn als ze hier te lang in blijven zitten.
 

DeletedUser77130

Guest
Medici is ook wel n aardige speler hoor, boekten winst op jullie zonder massa. Helaas is Sander daarna paar dagen vrij ziek geweest en Aron zat midden in examens en heeft geprobeerd het account alleen vooruit te trekken. Slecht opgevangen door Devo als stam, anders stond dat account er gewoon nog zonder verliezen, ben ik zeker van.

Ik heb op Danooon de vv gedraaid, terwijl op mijn eigen account de teller stevig aan het oplopen was. Waarschijnlijk zou de terreinwinst lager zijn geweest ten opzichte van Dei medici, maar de schade is beperkt gebleven op Danooon mede door VV-werk en accurate opvang met troepen op gekozen pinpoint locaties vanuit ERROR. ;)

Plan hoeveel is .The Void?:eek:

Ligt te ver weg atm. Ook die MB-ers naast jou helpen niet mee. :D

Omdat we zoveel mogelijk troepen willen besparen. Dat lijkt me logisch. En 40k/40k lijkt me wel heel overdreven..


Ook dit was weer om troepen te besparen.



Remkoo heeft een stuk kleiner front als dat GWIB heeft. Veel makkelijker en overzichterlijker te deffen. En het is lastig deffen tegen een dicktator die wel 40k/40k stacks in letterlijk elk front dorp heeft, en dat vervolgens probeert te verbergen door te ontkennen dat hij die deff kreeg van O.W.. Hij heeft elk mobiel deff dorp ter beschikking.

Er stond 30k/30k in de frontdorpen met wat verdwaalde ZC's en in 2 dorpen 40k/40k. (Hebben we het als stam intern over gehad, maar het was een kamikaze actie die remkoo en Friggin veel clears gekost heeft), maar is ook niet zo gek als je op 3 verschillende dorpen daadwerkelijk 30 clears ziet lopen om er 30k/30k in te stouwen, niet? :eek:

Jij krijgt 20 clears (van de week een keer 60 clears) op een dorp wat geprevdeft is met 40k/40k en blijft pp burnen net zo lang tot je het dorp blijft houden. 8K Is mijn persoonlijke conservatieve inschatting. Het zou net zo goed 15k kunnen zijn, maar 8k is daarbij heel dun ingeschat. ;)
 
Bovenaan