Top/Flop stammen

Reactiescore
205
Grappig hoe een simpele fusie zoveel ergernis teweeg kan brengen..

Maar nogmaals mijn antwoord hieromtrent (staat ook bij spotprenten)

Tja, fusie was op het moment dat jij ermee afkwam nog niet eens besproken, of toch niet door mij?
Dus vond ik dat raar om te zeggen dat ik zou fuseren als ik zelf nog nooit met didi gesproken had, mijn co jerome wel.

Heer didi vandaag om 11:26 uur
Hey jongens...

Ik ga fuseren met The Void.
Dit hing al een paar maanden in de lucht, en ik heb bij deze besloten om het toch door te laten gaan.

Het hangt al maanden in de lucht en jij hebt er als medespeler van het account nog niks over besproken?

we spelen al de hele wereld met maar 2 terwijl accounts van de helft van de punten soms zelfs met 4 a 5 zitten. Werd ook wat te druk door RL en met leiding erbij, vandaar dat het niet zo uitzonderlijk is om een extra speler erbij te willen.

Heer didi vandaag om 11:54 uur
Zijn co's zijn gestopt.

Je speelt steeds met 2, maar toch zijn je co's gestopt? Maakt Didi ons dit nu wijs, of hebben jullie Didi dit wijsgemaakt?

Als je een extra speler nodig bent & de buurman die interesse in de stam had/heeft is het niet erg vreemd om een fusie aan te gaan ?
Qua interne richtingen moet the void didi edelen, dmv fusie of op edelen maakt mij vrij weinig uit.
Het is maar net hoe je het wilt hebben, dit is overigens de 1e x dat The void 'internt'
Ik ga er ook niet van uit dat weg spelen makkelijk gaat, maar uit eindelijk zouden we er wel door heen komen.

Jeh, we zullen het nu nooit weten helaas. Ik had me verheugd op de confrontatie met devo en vooral the void, ook al waren we bijna 2 maanden later begonnen en nog een stuk kleiner. Nu zijn we in 1 week tijd de helft van onze leden kwijt en is the void 1 mil aan gratis dorpjes rijker. Maakt w45 niet bepaald leuker. Slim of vies gespeeld van devo. Misschien. Vooral jammer.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser27722

Guest
Het hangt al maanden in de lucht en jij hebt er als medespeler van het account nog niks over besproken?





Je speelt steeds met 2, maar toch zijn je co's gestopt? Maakt Didi ons dit nu wijs, of hebben jullie Didi dit wijsgemaakt?

Hoe zo zijn er co's al gestopt? Dat klopt niet, heer Didi zal dat fout begrepen hebben, we spelen al altijd met 2 zoals Jerome al zei.

Maanden in de lucht is veel gezegd, het is al eens besproken geweest een aantal maanden terug, maar we wisten niet dat er 2 op Heer Didi zaten en vonden destijds dan 4 teveel, nu vinden we dat wel kunnen, gezien ons RL drukker en drukker wordt en we beiden dezelfde sociale agenda hebben, goed om er dan een buitenstaander extra op ons account te verkrijgen om de activiteit op die uren onder andere te verhogen.

Is dit nu zo abnormaal? Er zijn in deze wereld al zoveel fusies gebeurt en gebeuren (zoals Hora met ex-Season doet), waarom is dit dan hét discussiepunt plots? Niet veel beters om over te praten binnen Error?

Fusie was in dit geval de beste oplossing, een random co gaan zoeken is minder aan mij besteed en minder te vertrouwen.
 

DeletedUser77130

Guest
Promo en ik kunnen gerust het account draaiend houden dat doen we al van dag 1 tot nu.
Volgens mij kunnen de meeste bevestigen dat wij één van de actievere accounts zijn van deze wereld.

Heer didi en ik kwamen al van het begin goed overeen en een fusie werd al meermaals besproken maar er kwam nooit iets van. Maar nu is het eindelijk zover.

Wie zou er niet een speler toelaten op je account waar je goed met overeenkomt en waarmee je al van het begin van de wereld met samenwerkt en ja de punten zijn altijd een cadeau.
Wie zou er neen tegen zeggen ?


Hoge bomen vangen veel wind zeker ?

Jerome

Aangenaam kennis te maken. :D

Heer promo, inderdaad, mevrouw LGW. :eek:

"Lord" staat er voor niks. :eek:

Van het weekend stonden de poorten van Heer Didi wagenwijd open, anders kom je niet aan die 113.000.000 geroofde grondstoffen als rover van de dag.
Even een snelle berekening: 100 dorpen x 400.000 grondstoffen x 3 te vullen vakjes = max. 120.000.000. Nog links en rechts wat barbfarming erbij. Dat is best een vernuftige methode, moet ik zeggen. :p
 
Reactiescore
205
Hoe zo zijn er co's al gestopt? Dat klopt niet, heer Didi zal dat fout begrepen hebben, we spelen al altijd met 2 zoals Jerome al zei.

Maanden in de lucht is veel gezegd, het is al eens besproken geweest een aantal maanden terug, maar we wisten niet dat er 2 op Heer Didi zaten en vonden destijds dan 4 teveel, nu vinden we dat wel kunnen, gezien ons RL drukker en drukker wordt en we beiden dezelfde sociale agenda hebben, goed om er dan een buitenstaander extra op ons account te verkrijgen om de activiteit op die uren onder andere te verhogen.

Is dit nu zo abnormaal? Er zijn in deze wereld al zoveel fusies gebeurt en gebeuren (zoals Hora met ex-Season doet), waarom is dit dan hét discussiepunt plots? Niet veel beters om over te praten binnen Error?

Fusie was in dit geval de beste oplossing, een random co gaan zoeken is minder aan mij besteed en minder te vertrouwen.

Lees jij wel? Ik speel niet in Error:eek:
Ik ben je fucking buurman. Fuseren? Dus sowieso dat het een discussiepunt is als jullie mijn stamgenoten constant weg lopen plukken om als slaven te fungeren op jullie accounts.
 

DeletedUser27722

Guest
Lees jij wel? Ik speel niet in Error:eek:
Ik ben je fucking buurman. Fuseren? Dus sowieso dat het een discussiepunt is als jullie mijn stamgenoten constant weg lopen plukken om als slaven te fungeren op jullie accounts.

Je had pas erna ge-edit en gezegd dat je blijkbaar bij INSA zit?
Ik dacht altijd in Error omdat je daar soms defte, my bad.
Hoe zou ik dat moeten weten? Wellicht nog nooit met jou gepraat IG?

Slaven? Niet overdrijven aub en constant? 2 leden zitten in devo, of gaan er zitten als Tazoq die fusie afrond.
Er is al zo lang goed contact met Heer Didi.

Aangenaam kennis te maken. :D



"Lord" staat er voor niks. :eek:

Van het weekend stonden de poorten van Heer Didi wagenwijd open, anders kom je niet aan die 113.000.000 geroofde grondstoffen als rover van de dag.
Even een snelle berekening: 100 dorpen x 400.000 grondstoffen x 3 te vullen vakjes = max. 120.000.000. Nog links en rechts wat barbfarming erbij. Dat is best een vernuftige methode, moet ik zeggen. :p

Haha nee jongen, ik had gewoon een week amper gefarmd en alle dorpen zaten gewoon vol, meer niet?
Didi's dorpen staan niet leeg, tenzij als ik ze ga edelen.

Wil je gerust alle farmrapporten doorsturen hoor, zijn allemaal volle geshapte barbs, die jaloersheid mag best ophouden eigenlijk, zie niet in wat jij hierin te zoeken hebt? Bloemkool des te meer, gezien dat zijn stamleden zijn. (ook degene die alle info zal doorgespeeld hebben, we weten al dus wie die spy zal zijn. ;))
 

DeletedUser77130

Guest
JHaha nee jongen, ik had gewoon een week amper gefarmd en alle dorpen zaten gewoon vol, meer niet?
Didi's dorpen staan niet leeg, tenzij als ik ze ga edelen.

Wil je gerust alle farmrapporten doorsturen hoor, zijn allemaal volle geshapte barbs, die jaloersheid mag best ophouden eigenlijk, zie niet in wat jij hierin te zoeken hebt? Bloemkool des te meer, gezien dat zijn stamleden zijn. (ook degene die alle info zal doorgespeeld hebben, we weten al dus wie die spy zal zijn. ;))

Stuur maar door naar Gwib, die had een klein ladinkje rapporten te verwerken van het weekend, daar kunnen deze ook nog wel bij.
 
Reactiescore
205
Je had pas erna ge-edit en gezegd dat je blijkbaar bij INSA zit?
Ik dacht altijd in Error omdat je daar soms defte, my bad.
Hoe zou ik dat moeten weten? Wellicht nog nooit met jou gepraat IG?

Slaven? Niet overdrijven aub en constant? 2 leden zitten in devo, of gaan er zitten als Tazoq die fusie afrond.
Er is al zo lang goed contact met Heer Didi.

Stond al in de post ervoor, net als het feit dat jullie constant mijn stamgenoten wegpikken. Ik raad je aan die te lezen, mocht je geïnteresseerd zijn.
 

DeletedUser75812

Guest
Dus uhhm, is Heer Didi een goeie toevoeging (speler) voor het niveau op .Void?:p
 

DeletedUser75767

Guest

DeletedUser75767

Guest
Over de percentages begon Devo, hoor. ;)

Daar begon ik mee ja, maar dat komt omdat ik klaar was met jouw manier van posten. Alles afkraken wat er gebeurd bij Devo op het gebied van interns/barbs, uiteindelijk komt de aap uit de mouw en blijkt dat het erger is bij ERROR. Over hypocriet zijn gesproken, vandaar dat ik het aan heb gehaald.

En over jou persoonlijk, ik irriteer me niet als je zelfverzekerd post hoor. Ik irriteer me eraan dat je ofwel incorrecte feiten gebruikt, ofwel het zo erg uit verband rukt dat ze in jouw voordeel werken. Dit in combinatie met de arrogantie (mijn persoonlijke perceptie van jouw manier van posten) irriteert mij behoorlijk.
 
Bovenaan