Top/Flop stammen

DeletedUser77130

Guest
Mijn uitspraak stond eigenlijk los van IG, maar was een reactie op jouw eerdere AF vertoon Je komt gewoon enorm arrogant over hier. Als je dan IG lekker gaat, kan je dat hier best doortrekken. Verder ga ik er niet op in, want dat is mijn taak niet. Het is aan forumgangers zelf om te beseffen dat ze niet al te best bezig zijn.

Mocht ik als een bakje softijs reageren dan loopt Devo zichzelf op te geilen.
Mocht ik als een bakje hopjesvla reageren dan vindt Devo zichzelf helemaal geweldig.

Ik vlieg er liever met twee benen gestrekt in op het moment dat 3 á 4 leden op dit AF een constante arrogantie vertonen. De leden van Devo zijn niet tegen opgewassen tegen mijn zelfverzekerde manier van schrijven. ;)
 
Reactiescore
1.015
Hoezo niet al te best bezig? IMO is er eindelijk wat openheid over de gehele gang van zaken op de wereld. beter dan dat schijnheilige billenlikgedoe wat ik normaal op AF zie

Je kan dat nog steeds op een normale manier brengen, toch?

Mocht ik als een bakje softijs reageren dan loopt Devo zichzelf op te geilen.
Mocht ik als een bakje hopjesvla reageren dan vindt Devo zichzelf helemaal geweldig.

Ik vlieg er liever met twee benen gestrekt in op het moment dat 3 á 4 leden op dit AF een constante arrogantie vertonen. De leden van Devo zijn niet tegen opgewassen tegen mijn zelfverzekerde manier van schrijven. ;)

Geen idee hoe de leden van Devo tegenover jou staan, maar je eigen reden lijkt me sterk. Ach, ik ga me er niet meer druk in maken. Ik heb wel wat betere dingen te doen nu :). Misschien tot nog eens.
 

DeletedUser71227

Guest
Naar mijn weten zit er nog steeds een groot verschil tussen het uiten van kritiek en het zijn van een arrogante forum troll. Het forum leeft weer en dat is deels te danken aan de discussie die op gang komt door de kritiek en openheid van zaken.
 

DeletedUser75767

Guest
Mocht ik als een bakje softijs reageren dan loopt Devo zichzelf op te geilen.
Mocht ik als een bakje hopjesvla reageren dan vindt Devo zichzelf helemaal geweldig.

Ik vlieg er liever met twee benen gestrekt in op het moment dat 3 á 4 leden op dit AF een constante arrogantie vertonen. De leden van Devo zijn niet tegen opgewassen tegen mijn zelfverzekerde manier van schrijven. ;)

Sorry dit is onzin, wanneer ik zelf meer tijd heb zal ik zeker reageren op je. Heb daar nu de tijd simpelweg niet voor. Daarbuiten vind ik je posts uitermate irritant. Niet eens je schrijfstijl, maar wat je naar buiten brengt. Je probeert Devo over te laten komen als een groep die alleen maar internt en wilt het laf noemen, zelfs nog hypocriet omdat je posts van andere Devo posters aanhaalt om je gelijk te krijgen. Het hele hypocrieten is dat in ERROR meer geïnternd/barbs gepakt dan in Devo. Zeker qua percentages.

Op dit moment heeft ERROR 50% (!!!) geínternd of barbs gepakt. Als je hier toch tegen wilt optreden dan moet je niet alleen naar je grote vijand Devo kijken, maar ook naar je eigen stam.

img


Ik zal later nog uitgebreider reageren, ik hoop morgen. Dan reageer ik ook op bloomkool.
 

DeletedUser73325

Guest
@imperio mundi
Die 34% geen stam zijn niet allemaal interns hoor, behalve barbaren zijn er ook spelers zonder stam dus die 50% haal je echt uit het niks, of in elk geval is dat niet uit deze grafiek op te maken.
Als je hetzelfde grafiekje erbij pakt voor devo verschillen de percentages bovendien niet zoveel hoor ;P
 

DeletedUser77130

Guest
Sorry dit is onzin, wanneer ik zelf meer tijd heb zal ik zeker reageren op je. Heb daar nu de tijd simpelweg niet voor. Daarbuiten vind ik je posts uitermate irritant. Niet eens je schrijfstijl, maar wat je naar buiten brengt. Je probeert Devo over te laten komen als een groep die alleen maar internt en wilt het laf noemen, zelfs nog hypocriet omdat je posts van andere Devo posters aanhaalt om je gelijk te krijgen. Het hele hypocrieten is dat in ERROR meer geïnternd/barbs gepakt dan in Devo. Zeker qua percentages.

Op dit moment heeft ERROR 50% (!!!) geínternd of barbs gepakt. Als je hier toch tegen wilt optreden dan moet je niet alleen naar je grote vijand Devo kijken, maar ook naar je eigen stam.

img


Ik zal later nog uitgebreider reageren, ik hoop morgen. Dan reageer ik ook op bloomkool.

Over barbarendorpen maken wij ons geen zorgen, zo lang ons cluster goed in elkaar zit. Voor bepaalde accounts hebben we idd aan de noodrem moeten trekken, in verband met de te groot opgelopen looptijden, terwijl er de man 60 clears aan de grens lagen ten opzichte van 15-30 dorpen grens. Dat is killing. ;)

Voor de statistieken:
ERROR: 1/3 veroverde dorpen is een barbarendorp. (Zitten ook een flink aantal 5k punters tussen, die komen ergens vandaan...)
Devo: 3/10 dorpen is een veroverd barbarendorp.

24xevjn.png
 
Reactiescore
222
--> hier is het antwoord van je stamgenoot ;)
recruiten of internen, komt allemaal op hetzelfde neer

Dat maakt wel degelijk uit. Zit een redelijk groot verschil in.

Nooit gespeeld, enkel via vv. Ik toon echter meer sympathie richting ERROR dan devo.



Dat jullie een solli gehad hebben ben ik me van bewust, echter was dat voor dat Didi INSA joinde.
Verder vind ik je stelling vreemd. Fusie of niet, maakt niet uit als je door iemand heen moet? Als het niet uitmaakt, laten we dan met zijn allen met elkaar fuseren. Of ga je ervan uit dat the void, didi makkelijk wegspeeld? Waarom zou je hem dan op je account aannemen? Daarnaast vind ik het raar dat the void aangeeft niet onze kant op te willen groeien. Hoe kan het dan zo zijn dat The Void per se door Didi zou moeten?

Dat klopt, ik zei al een tijdje terug.

Als je een extra speler nodig bent & de buurman die interesse in de stam had/heeft is het niet erg vreemd om een fusie aan te gaan ?
Qua interne richtingen moet the void didi edelen, dmv fusie of op edelen maakt mij vrij weinig uit.
Het is maar net hoe je het wilt hebben, dit is overigens de 1e x dat The void 'internt'

Ik ga er ook niet van uit dat weg spelen makkelijk gaat, maar uit eindelijk zouden we er wel door heen komen.

En ga nu maar weer fijn met jouw barbies spelen.



Wat je feitelijk zegt is dat Heer Didi is gemeldt: "Wij edelen jouw weg of je komt bij ons op een account spelen." En toen is hij zo geschrokken dat hij graag alle dorpen aan .The Void doneren wilde om daarna op .The Void door te spelen? Spelers met een kromme moraal zijn de eersten die vallen. Het feit dat Promo de acca niet zelf kan draaien en Didi bang is voor confrontaties die hij vrijwel zou winnen met de juiste taktiek ondermijnt de status van Devo. :D
Dat maakt jij er van, gelukkig weet ik dat je erg kortzichtig bent & totaal geen normaal inzicht hebt/toont.
Wij hebben toen hem gewoon afgewezen & thats it. Is trouwens ook al enkele maanden terug dus totaal niet van toepassing met dreigen oid.

Als jij solliciteert & we wijzen je af hebben we je dus bedreigd ?
Kortzichtig gefrustreerd mannetje :D

Over barbarendorpen maken wij ons geen zorgen, zo lang ons cluster goed in elkaar zit. Voor bepaalde accounts hebben we idd aan de noodrem moeten trekken, in verband met de te groot opgelopen looptijden, terwijl er de man 60 clears aan de grens lagen ten opzichte van 15-30 dorpen grens. Dat is killing. ;)

Voor de statistieken:
ERROR: 1/3 veroverde dorpen is een barbarendorp. (Zitten ook een flink aantal 5k punters tussen, die komen ergens vandaan...)
Devo: 3/10 dorpen is een veroverd barbarendorp.

24xevjn.png

Wij hebben zeker al 2M aan 10k barbaren moeten edelen als stam, dus tel er al maar vast 200 af.
Error front heeft veel BB's gepakt, aangezien ze bang waren voor Clusterfucks vanuit jullie, dus maakt er maar 1/5 van.
Dat is nog altijd beter dan 1/3 BB's, right ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77130

Guest
Dat maakt jij er van, gelukkig weet ik dat je erg kortzichtig bent & totaal geen normaal inzicht hebt/toont.
Wij hebben toen hem gewoon afgewezen & thats it. Is trouwens ook al enkele maanden terug dus totaal niet van toepassing met dreigen oid.

Als jij solliciteert & we wijzen je af hebben we je dus bedreigd ?
Kortzichtig gefrustreerd mannetje :D

Het is óf een dreiging geweest óf een verzoek vanuit .The Void.. Alle andere scenario's zijn reeds afgestreept.
Als jDevo daar openheid over zou verschaffen, zou dat een discussie van een halve week schelen.


Wij hebben zeker al 2M aan 10k barbaren moeten edelen als stam, dus tel er al maar vast 200 af.
Error front heeft veel BB's gepakt, aangezien ze bang waren voor Clusterfucks vanuit jullie, dus maakt er maar 1/5 van.
Dat is nog altijd beter dan 1/3 BB's, right ?

Van de week nog 5 CF verwijderd. CF ben ik nooit bevreesd voor geweest, ik weet hoe die verwijderd moeten worden.

Het feit dat de looptijden onhoudbaar zouden zijn was een verhoogd risico bij een massa-aanval (clear je één dorp, dan liggen er gelijk 4 á 5 open). Dat scenario wilden we voor blijven, Devo lag al aan onze grenzen en begon in de vorm van Remkoo1, Dei Medici, MgdBallie en Maxislive dicht te clusteren. Tenzij je alleen een open target als vijand wilt hebben en de oorlog saai wilde spelen met 60 clears per speler van Devo aan deze grenzen van ERROR-leden. Wij ontkennen ook niet dat we de clusters dicht hebben moeten gooien op 5 plaatsen in ons stamcluster.
 

DeletedUser61134

Guest
Wij hebben zeker al 2M aan 10k barbaren moeten edelen als stam, dus tel er al maar vast 200 af.
Error front heeft veel BB's gepakt, aangezien ze bang waren voor Clusterfucks vanuit jullie, dus maakt er maar 1/5 van.
Dat is nog altijd beter dan 1/3 BB's, right ?

En de 100+ dorpen van spelers die uit hun stam gaan/getrapt worden wanneer wij de aanval inzetten :(
 

DeletedUser17072

Guest
@imperio mundi
Die 34% geen stam zijn niet allemaal interns hoor, behalve barbaren zijn er ook spelers zonder stam dus die 50% haal je echt uit het niks, of in elk geval is dat niet uit deze grafiek op te maken.
Als je hetzelfde grafiekje erbij pakt voor devo verschillen de percentages bovendien niet zoveel hoor ;P

dan pak je die 8% dr erbij en voila je zit wel tegen de 50% aan. :rolleyes:
 

DeletedUser27722

Guest
Mocht ik als een bakje softijs reageren dan loopt Devo zichzelf op te geilen.
Mocht ik als een bakje hopjesvla reageren dan vindt Devo zichzelf helemaal geweldig.

Ik vlieg er liever met twee benen gestrekt in op het moment dat 3 á 4 leden op dit AF een constante arrogantie vertonen. De leden van Devo zijn niet tegen opgewassen tegen mijn zelfverzekerde manier van schrijven. ;)

Zelfverzekerde manier van schrijven?
Devo doet gewoon de moeite niet om daadwerkelijk een deftige post te formuleren op 99% van jou merendeel ongefundeerde aantijgingen.
 
Reactiescore
222
Het is óf een dreiging geweest óf een verzoek vanuit .The Void.. Alle andere scenario's zijn reeds afgestreept.
Als jDevo daar openheid over zou verschaffen, zou dat een discussie van een halve week schelen.




Van de week nog 5 CF verwijderd. CF ben ik nooit bevreesd voor geweest, ik weet hoe die verwijderd moeten worden.

Het feit dat de looptijden onhoudbaar zouden zijn was een verhoogd risico bij een massa-aanval (clear je één dorp, dan liggen er gelijk 4 á 5 open). Dat scenario wilden we voor blijven, Devo lag al aan onze grenzen en begon in de vorm van Remkoo1, Dei Medici, MgdBallie en Maxislive dicht te clusteren. Tenzij je alleen een open target als vijand wilt hebben en de oorlog saai wilde spelen met 60 clears per speler van Devo aan deze grenzen van ERROR-leden. Wij ontkennen ook niet dat we de clusters dicht hebben moeten gooien op 5 plaatsen in ons stamcluster.

Ik weet vrij weinig over een fusie van the void. Dus daar zou ik op dit moment geen openheid over kunnen geven.
Hij zal of the void hebben gezocht of andersom voor die fusie, daar weet ik het fijne niet van.
Een bedreiging zeker niet & al helemaal niet aangezien hij maanden geleden afgewezen is, zou dus een totaal onzinnig iets zijn.

Maar voor alle details zou je bij hun 2 moeten zijn.
 

DeletedUser27722

Guest
Grappig hoe een simpele fusie zoveel ergernis teweeg kan brengen..

Maar nogmaals mijn antwoord hieromtrent (staat ook bij spotprenten)

Stomme interners bij Devo....




what.gif



Dus op één week voor ruime 1.8 mio punten internen en het geen intern noemen maar een fusie? Internnaabs. :eek:

Tja, fusie was op het moment dat jij ermee afkwam nog niet eens besproken, of toch niet door mij?
Dus vond ik dat raar om te zeggen dat ik zou fuseren als ik zelf nog nooit met didi gesproken had, mijn co jerome wel.

Was jij dan niet degene die zei dat ik in mijn gezicht afgewezen was? Terwijl ik het nog niet eens gevraagd had?
Ahja, dat of een co erbij zoeken, we spelen al de hele wereld met maar 2 terwijl accounts van de helft van de punten soms zelfs met 4 a 5 zitten. Werd ook wat te druk door RL en met leiding erbij, vandaar dat het niet zo uitzonderlijk is om een extra speler erbij te willen.

Noem het wat je wil, ja dat is internen, wat ik nu eens doe door omstandigheden, het maakt met voor de rest weinig uit wat jij daarvan vind. Mijn en didi's keuze. Zit jij niet in Error? Vanwaar heb je dan zo'n bericht van dat forum? Tss en dan klagen over de zogezegde spy's van Devo. :rolleyes:

Vanwaar komt die 1.8 miljoen btw?
 

DeletedUser77130

Guest
Van DR?:rolleyes:

Jullie interns?:rolleyes:

"Jullie interns."
http://nl.twstats.com/nl45/index.php?page=player&mode=conquers&id=487828367 :rolleyes:
Volgens mij weet je niet half waar je het over hebt. :eek:

Zelfverzekerde manier van schrijven?
Devo Ik, heer Promo, doet gewoon de moeite niet om daadwerkelijk een deftige post te formuleren op 99% van jou merendeel ongefundeerde aantijgingen.


Tja, fusie was op het moment dat jij ermee afkwam nog niet eens besproken, of toch niet door mij?
Dus vond ik dat raar om te zeggen dat ik zou fuseren als ik zelf nog nooit met didi gesproken had, mijn co jerome wel.

Sure.
 

DeletedUser19709

Guest
En ga nu maar weer fijn met jouw barbies spelen.



Wat je feitelijk zegt is dat Heer Didi is gemeldt: "Wij edelen jouw weg of je komt bij ons op een account spelen." En toen is hij zo geschrokken dat hij graag alle dorpen aan .The Void doneren wilde om daarna op .The Void door te spelen? Spelers met een kromme moraal zijn de eersten die vallen. Het feit dat Promo de acca niet zelf kan draaien en Didi bang is voor confrontaties die hij vrijwel zou winnen met de juiste taktiek ondermijnt de status van Devo. :D

Promo en ik kunnen gerust het account draaiend houden dat doen we al van dag 1 tot nu.
Volgens mij kunnen de meeste bevestigen dat wij één van de actievere accounts zijn van deze wereld.

Heer didi en ik kwamen al van het begin goed overeen en een fusie werd al meermaals besproken maar er kwam nooit iets van. Maar nu is het eindelijk zover.

Wie zou er niet een speler toelaten op je account waar je goed met overeenkomt en waarmee je al van het begin van de wereld met samenwerkt en ja de punten zijn altijd een cadeau.
Wie zou er neen tegen zeggen ?


Hoge bomen vangen veel wind zeker ?

Jerome
 
Bovenaan