Top/Flop stammen

DeletedUser69459

Guest
Dat zal ik met mijn co wel bespreken ;)

Waarom de ':eek:' trouwens? Voor zover ik weet hebben ze HQ verlaten omdat ze het niet meer zagen zitten, maar ik heb toch voldoende gezien om te weten dat de wereld zeker nog niet gespeeld is en dat HQ nog kan terugkomen. Er is dus geen enkele reden om niet terug te keren.
 

DeletedUser

Guest
Als jij pas sinds zondag speelt ben ik toch wel benieuwd wat jij gezien hebt om de visie van je co's te veranderen. Moet wel heel mind-blowing geweest zijn dan
 

DeletedUser69459

Guest
Als jij pas sinds zondag speelt ben ik toch wel benieuwd wat jij gezien hebt om de visie van je co's te veranderen. Moet wel heel mind-blowing geweest zijn dan

Wat is meestal de reden dat er nieuwe co`s worden gezocht? ;)
 

DeletedUser74339

Guest
Dat zal ik met mijn co wel bespreken ;)

Waarom de ':eek:' trouwens? Voor zover ik weet hebben ze HQ verlaten omdat ze het niet meer zagen zitten, maar ik heb toch voldoende gezien om te weten dat de wereld zeker nog niet gespeeld is en dat HQ nog kan terugkomen. Er is dus geen enkele reden om niet terug te keren.


Succes! NAP vervalt aanstaande vrijdag zoals afgesproken. Tot die tijd heb je alle vrijheid om het account goed te zetten.

En dat HQ deze massa eens heeft weten te stoppen is goed voor de motivatie. jammer voor HQ is dat ze dagelijks nog dorpen inleveren. Maar dat heeft men uiteraard vast goede redenen.

Game on!
 

DeletedUser69459

Guest
Succes! NAP vervalt aanstaande vrijdag zoals afgesproken. Tot die tijd heb je alle vrijheid om het account goed te zetten.

En dat HQ deze massa eens heeft weten te stoppen is goed voor de motivatie. jammer voor HQ is dat ze dagelijks nog dorpen inleveren. Maar dat heeft men uiteraard vast goede redenen.

Game on!

Zondag op maandag dus een nachtblitz? :D
 
Reactiescore
241
Succes! NAP vervalt aanstaande vrijdag zoals afgesproken. Tot die tijd heb je alle vrijheid om het account goed te zetten.

En dat HQ deze massa eens heeft weten te stoppen is goed voor de motivatie. jammer voor HQ is dat ze dagelijks nog dorpen inleveren. Maar dat heeft men uiteraard vast goede redenen.

Game on!


Onze beurt nu zeker om aan te vallen? :rolleyes:
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Aah goshie niet boos worden.
 
Reactiescore
382
Wil je nu zeggen dat preau hem geholpen heeft in het verleden of...?

Ja, dat was nog in de tijd dat Snow bestond, toen deed snow "massa" op HQ en toen kon Nensul zelf niet online zijn dus heeft Preau. zijn vv gedaan. Zonder Preau had Nensul nu 0 punten gehad, waarschijnlijk.
 

DeletedUser69459

Guest
ODD van de stam, of van PVM?

Hier had ik over gelezen gisteren :p

Ik heb het over de spelers in het algemeen. De nummer 5 heeft slechts 27mil ODD, dat zijn niet echt veel clears. Dat verbaast me eigenlijk wel, want er zijn slechts 2 grote stammen over.

De ODD score van king of PVM is gewoon tragisch slecht. Ik schaam me er bijna voor :D
 

DeletedUser74404

Guest
Ja, dat was nog in de tijd dat Snow bestond, toen deed snow "massa" op HQ en toen kon Nensul zelf niet online zijn dus heeft Preau. zijn vv gedaan. Zonder Preau had Nensul nu 0 punten gehad, waarschijnlijk.

Heb ik iedereen al hartelijk voor bedankt, en nou ssst
 

DeletedUser70338

Guest
Hier had ik over gelezen gisteren :p

Ik heb het over de spelers in het algemeen. De nummer 5 heeft slechts 27mil ODD, dat zijn niet echt veel clears. Dat verbaast me eigenlijk wel, want er zijn slechts 2 grote stammen over.

De ODD score van king of PVM is gewoon tragisch slecht. Ik schaam me er bijna voor :D


Hoe kun je je schamen voor de ODD score van King? Daar had hij toch geen invloed op? :)
 

DeletedUser69459

Guest
Hoe kun je je schamen voor de ODD score van King? Daar had hij toch geen invloed op? :)

Nee, maar het is gewoon laag in vergelijking met accounts op vorige werelden waar ik op speelde :p
Ik vind deffen nl. leuker dan aanvallen :D
 

DeletedUser71655

Guest
Oh deze wereld is nog lang niet klaar :rolleyes:

Als het aan jouw kwaliteiten ligt zal deze wereld snel gedaan zijn hoor.

Wil je nu zeggen dat preau hem geholpen heeft in het verleden of...?

Ja, sterker nog Preau heeft zijn account continue onder vv gehad toen hij zelf werd aangevallen door Snow.
Als Preau de vv had ging het goed, als hij er zelf eens was maakte hij weer een chaos van het account.:p

Ja toenn Snow me aanviel werd mijn vv gedaan, maar hou op met erin wrijven allemaal! :mad:

Correctie: Preau deed 95% toen je aanvallen kreeg, ik denk dat je Preau dankbaar mag zijn dat je überhaupt nog een account hebt joh.:D
 
Bovenaan