Top/Flop stammen

Reactiescore
2.064
Heb het eens nagevraagd en blijkbaar is de nieuwe speler op tasman de oude van Unique, die door HQ verneukt is. Geen idee hoe je dan ook bij Preau uitkomt

hij ging samen met Preau tegerlijkertijd aanvallen op HQ daarom kom ik op Preau uit:p
 

DeletedUser74339

Guest
mweh this toch wel een beetje stab elko:p, tasmain die eigenlijk bij HQ hoort daar spelers op laten zetten en die snel laten massa'en. Doe het gewoon eerlijk en ga via je eigenfront

Wij hebben hier absoluut geen nieuwe speler op gezet. Dat heeft John zelf gedaan. Dat deze meneer zelf wat aanvallen ging doen op sasori om zijn spelplezier terug te vinden is niet vanuit ons gestimuleerd.

Deze meneer is daarna overigens gewoon weer geïnstrueerd door John en consorten en zodoende hielden die aanvallen ook op. Wij hebben hier dus niks mee van doen en van een stab is al helemaal geen sprake.

Wij kunnen er niet veel aan doen dat het account Tasmanian zich niet wil verbinden aan HQ.


Bart - DOTN
 

DeletedUser75413

Guest
Wij hebben hier absoluut geen nieuwe speler op gezet. Dat heeft John zelf gedaan. Dat deze meneer zelf wat aanvallen ging doen op sasori om zijn spelplezier terug te vinden is niet vanuit ons gestimuleerd.

Deze meneer is daarna overigens gewoon weer geïnstrueerd door John en consorten en zodoende hielden die aanvallen ook op. Wij hebben hier dus niks mee van doen en van een stab is al helemaal geen sprake.

Wij kunnen er niet veel aan doen dat het account Tasmanian zich niet wil verbinden aan HQ.


Bart - DOTN

+1

Guys hou op met al die ... verhalen van jullie zeg!:mad: Word er beetje moe van.
En wie zegt dat Tazz bij HQ hoort? HQ is niet eens een stam maar (bijna) allemaal individuen die eigen belang voor stambelang zetten.

En ik heb zelf idd nieuwe speler op Tazz gezet, omdat ik zoals jullie allen weten nieuw werk heb en niet de vrije tijd meer over heb om te spelen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser59200

Guest
Heb het eens nagevraagd en blijkbaar is de nieuwe speler op tasman de oude van Unique, die door HQ verneukt is. Geen idee hoe je dan ook bij Preau uitkomt

Hiermee word alleen bedoeld dat hij samen met Preau aanvalt, werd een massa op sasori gedaan en hierbij ging op precies zelfde tijdstip Tasman mee doen..
Dus stuur hem alvast een uitnodiging of is het een soort mb :eek:
 

DeletedUser71618

Guest
Hiermee word alleen bedoeld dat hij samen met Preau aanvalt, werd een massa op sasori gedaan en hierbij ging op precies zelfde tijdstip Tasman mee doen..
Dus stuur hem alvast een uitnodiging of is het een soort mb :eek:

Al zou dat zo zijn - ik heb geen idee, gezien ik vrijwel niet speel op w44 atm - waarom is dat dan triest spel en waarom is het 'een beetje een stab'? Gewoon trieste beweringen van Theo Walcott die slechts op aannames gebaseerd zijn.

Goh, natuurlijk, een aanval samen - ik weet weeral niet of dat ook echt samen afgesproken was, maar alles kan natuurlijk - betekent dat hij bij Preau zou horen en een invite zou moeten krijgen? Juist, al mijn aanvalspartners haal ik direct de stam binnen!

Maar slim zeg om dit zo te posten, je werkt het in ieder geval in de hand dat Tasman nooit of zeker niet snel meer bij HQ zal belanden. Door een houding als deze zou je wel het resultaat kunnen bereiken dat hij liever solo blijft dan met jullie.
 
Reactiescore
2.039
Reactiescore
2.039
Zijde 1:
Stammen: P.
Zijde 2:
Stammen: HQ

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 176
Kant 2: 27
Verschil: 149

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,686,834
Kant 2: 258,509
Verschil: 1,428,325

chart



HORY SHET
 

DeletedUser59200

Guest
Daar geef ik je helemaal gelijk in hoor P. speelt veel meer samen dan HQ:p

Maar ik gaf enkel antwoord op dat TasmanianDevil exact gelijk aanviel met P. op HQ.

Natuurlijk hij zit niet in de stam alhoewel niet meer omdat Yorni erop is gekomen naar mijn mening een stabber (yorni = jay).
 

DeletedUser59200

Guest
Begreep juist dat hij door jullie gestabt was eigenlijk

Ohh dat is bijzonder :rolleyes:

Wil dan wel specifieker antwoord dan want er is niks vanuit ons kant gebeurd, kan wel hele verhalen over hem vertellen maar weet niet of dat het waard is.:eek:
 

DeletedUser75413

Guest
Daar geef ik je helemaal gelijk in hoor P. speelt veel meer samen dan HQ:p

Maar ik gaf enkel antwoord op dat TasmanianDevil exact gelijk aanviel met P. op HQ.

Natuurlijk hij zit niet in de stam alhoewel niet meer omdat Yorni erop is gekomen naar mijn mening een stabber (yorni = jay).

Arjan al mocht tazz in de stam dan zou tazz HQ nog niet joinen. HQ is geen stam, maar een hoop individuen (op een paar na). Diegene die nog voor elkaar klaar staan zijn alleen de oud Snow leden volgens mij?

Dat tazz aanviel "met p." Was meer toeval dan iets anders. De aanvallen vanuit tazz zijn ook gestopt vanwege bepaalde redenen.
 

DeletedUser74404

Guest
Oud HQ, dan spreek ik over hq, de rim stam, is nog een hechte groep die samenwerkt hoor.
 

DeletedUser75413

Guest
Is weinig van te merken.
Volgens mij is dat ook een groep die liever deff thuis houdt terwijl het 100% safe acc zijn ipv het front te Stacken.
 

DeletedUser74404

Guest
Is weinig van te merken.
Volgens mij is dat ook een groep die liever deff thuis houdt terwijl het 100% safe acc zijn ipv het front te Stacken.

Dat denk je verkeerd,, onze safe account, jerex, erique en turowski zijn massas deff kwijt geraakt aan het front, dit omdat iedereen meteen stopte en niet ging deffen. Deff thuis houden doen ze sws niet
 

DeletedUser59200

Guest
Arjan al mocht tazz in de stam dan zou tazz HQ nog niet joinen. HQ is geen stam, maar een hoop individuen (op een paar na). Diegene die nog voor elkaar klaar staan zijn alleen de oud Snow leden volgens mij?

Dat tazz aanviel "met p." Was meer toeval dan iets anders. De aanvallen vanuit tazz zijn ook gestopt vanwege bepaalde redenen.

Heb ook niet over jou John integendeel jou heb ik altijd al gemogen. Gaat enkel over Yorni :p
 

DeletedUser76647

Guest
Yorni was toch die kerel die alex en willem hielp om op w43 te stabben ?



@nensul nub daarom heeft iedereen in die skypechat alleen maar ruzie omdat sfe accounts geen def sturen rofl

Hup P. !!
 

DeletedUser74404

Guest
@Lion Nee, oud HQ stuurt, maar enkel oud HQ kan toch niet heel het front stacken, en zo komen er ruzies.
 

DeletedUser74404

Guest
Ach ach, Tasmaniandevil werkt echt niet samen met preau. Krijg ik toch een hoop treinen van binnenkomend, voelt toch aan als een stab, op een gebied die ik als safe beschouwde...
 
Bovenaan