Top/Flop stammen

Reactiescore
3.576
In theorie wint iedereen altijd van mij, de praktijk is alleen altijd anders geweest.

Nou ik ken jouw niet dus ik kan idd niet oordelen of hij beter is of niet.
Wat ik wou duidelijk maken met mijn vorige post was dat je Sjoert te kort deed met jouw reactie.
Sjoert is niet gaan lopen hij is nooit gemotiveerd geweest op w40 of het was allesinds heel lang geleden.
Ik weet wat Sjoert kan op TW doordat ik jaren met hem op een wereld heb gespeeld en daar heeft die meer als 1 massa goed gedeft en dan spreken we over inc's dat wel wat hoger lag dan 300 :p

Waarmee ik nogmaals wil duidelijk maken dat hij niet is gaan lopen van zo'n troependumpje op w40.
 

DeletedUser

Guest
Jeroen jij had mij toen op pinkie gezet :p

Leuk om je dan weer hier tegen te komen. Hopelijk ben je mede door die ervaring beter geworden.

Nou ik ken jouw niet dus ik kan idd niet oordelen of hij beter is of niet.
Wat ik wou duidelijk maken met mijn vorige post was dat je Sjoert te kort deed met jouw reactie.
Sjoert is niet gaan lopen hij is nooit gemotiveerd geweest op w40 of het was allesinds heel lang geleden.
Ik weet wat Sjoert kan op TW doordat ik jaren met hem op een wereld heb gespeeld en daar heeft die meer als 1 massa goed gedeft en dan spreken we over inc's dat wel wat hoger lag dan 300 :p

Waarmee ik nogmaals wil duidelijk maken dat hij niet is gaan lopen van zo'n troependumpje op w40.

Voor een niet gemotiveerde speler was hij anders verdacht actief. Het blijft gewoon verdacht dat je stopt als er incomings komen, ik kan dat niet los van elkaar zien. Deff dan en stop daarna. Nu zul je altijd gestopt zijn omdat je vluchtte.

Daarnaast is beter of slechter dan een tegenstander inmiddels zo'n achterhaalde discussie. Of je wint van de ander ligt niet aan time skills, maar heeft alles te maken met hoe goed je stam is en hoe goed die stam in diplomatie is. En dan niet afkomen met 1 vs 1. Zo'n strijd is nog nooit op TW gestreden en zal ook nooit gebeuren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.576
Voor een niet gemotiveerde speler was hij anders verdacht actief. Het blijft gewoon verdacht dat je stopt als er incomings komen, ik kan dat niet los van elkaar zien. Deff dan en stop daarna. Nu zul je altijd gestopt zijn omdat je vluchtte.

Daarnaast is beter of slechter dan een tegenstander inmiddels zo'n achterhaalde discussie. Of je wint van de ander ligt niet aan time skills, maar heeft alles te maken met hoe goed je stam is en hoe goed die stam in diplomatie is. En dan niet afkomen met 1 vs 1. Zo'n strijd is nog nooit op TW gestreden en zal ook nooit gebeuren.

Tja ik kreeg op w37 een account in paar maanden tijd was ik mss 5x gelogt?
Terwijl ik de skypechats volspamde tot laat in de nacht en ik heel fel actief was.
Maar de wereld liet mij koud en boeide mij niks.
Waarmee ik wil zeggen dat je heel actief kan zijn en toch niks kan doen, voor de buitenwereld lijkt het dat hij dan IG ook veel doet terwijl dat totaal anders kan zijn.
Je mag het verdacht vinden maar ik heb hem al situatie's zien deffen die wellicht 20x zo moeilijk waren en deze heeft hij prima afgewerkt.
Dan ga je mij niet wijsmaken dat hij 300 simpele inc's niet aankon.

Dat laatste klopt ja :)
 

DeletedUser

Guest
Leuk om je dan weer hier tegen te komen. Hopelijk ben je mede door die ervaring beter geworden.



Voor een niet gemotiveerde speler was hij anders verdacht actief. Het blijft gewoon verdacht dat je stopt als er incomings komen, ik kan dat niet los van elkaar zien. Deff dan en stop daarna. Nu zul je altijd gestopt zijn omdat je vluchtte.

Daarnaast is beter of slechter dan een tegenstander inmiddels zo'n achterhaalde discussie. Of je wint van de ander ligt niet aan time skills, maar heeft alles te maken met hoe goed je stam is en hoe goed die stam in diplomatie is. En dan niet afkomen met 1 vs 1. Zo'n strijd is nog nooit op TW gestreden en zal ook nooit gebeuren.

Dus jij denkt dat motivatie iets met activiteit te maken heeft? lachwekkend :rolleyes:
Het enige waar ik actief in ben is skypen :rolleyes:
Ik deed niks IG, de laatste maand wat ik enkel deed was troepen recruteren en mijn co's commanderen dat ze dingen moesten doen :p
 

DeletedUser

Guest
Tja ik kreeg op w37 een account in paar maanden tijd was ik mss 5x gelogt?
Terwijl ik de skypechats volspamde tot laat in de nacht en ik heel fel actief was.
Maar de wereld liet mij koud en boeide mij niks.
Waarmee ik wil zeggen dat je heel actief kan zijn en toch niks kan doen, voor de buitenwereld lijkt het dat hij dan IG ook veel doet terwijl dat totaal anders kan zijn.
Je mag het verdacht vinden maar ik heb hem al situatie's zien deffen die wellicht 20x zo moeilijk waren en deze heeft hij prima afgewerkt.
Dan ga je mij niet wijsmaken dat hij 300 simpele inc's niet aankon.

Dat laatste klopt ja :)

vergeet de 20x zo langer niet qua tijd :rolleyes:
 

DeletedUser76155

Guest
Wow, ik wist niet dat purple zo'n speler was...
Ik zit zelf in Vin. En heb er echt een toptijd, samenwerking is goed en er word ook goed gecommuniceerd.
Maar slechts een klein deel kijkt op het AF (ik kijk ook eens j de zoveel tijd:p) dus veel van onze stamgenoten wisten dit wss niet eens en hebben ze dus op een ja gestemt.
Ik vind het jammer dat Vin hierdoor een slechte reputatie krijgt omdat er toch best een aantal leuke spelers in zitten! Ik heb contact opgenomen met synyster over de situatie van purple, wie weet doet dit de wonden helen.

Grtzz
 

DeletedUser76100

Guest
Beetje last van stemmingswisselingen? Vin. blijft presteren, met of zonder Purple. We wisten wat er aan de hand was met Purple en we bieden graag iemand de kans. Daarnaast, stopt niemand in onze stam en als de aanvallen lopen dat hij/zij direct weer gaat spelen.

Wat nu blijkt (nadat iemand me dit stuurde) is dat ik vergeten ben om niet te schrijven. Als een dyslect, komt dit vaak voor, dat ik sneller denk dan dat ik typ. Dus bij deze: "We wisten NIET wat er aan de hand was met Purple". Mijn excuses voor het ongemak. We kregen pas later te horen dat Purple in zijn vorige stam gestab(t?) had, terwijl wij hier niks van wisten toen hij zijn sollicitatie stuurde, het stond dus ook niet in zijn sollicitatie (of course).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.576
Wat nu blijkt (nadat iemand me dit stuurde) is dat ik vergeten ben om niet te schrijven. Als een dyslect, komt dit vaak voor, dat ik sneller denk dan dat ik typ. Dus bij deze: "We wisten NIET wat er aan de hand was met Purple". Mijn excuses voor het ongemak. We kregen pas later te horen dat Purple in zijn vorige stam gestab(t?) had, terwijl wij hier niks van wisten toen hij zijn sollicitatie stuurde, het stond dus ook niet in zijn sollicitatie (of course).

Is hij gekickt of zelf weg gegaan?
 

DeletedUser74339

Guest
Kijk, ik heb Synyster even de tip gegeven. Mede omdat ik weet dat hij hiervan niet op de hoogte was. Het zou natuurlijk vreemd zijn als we het WEL wisten en dan de recruit deden. Dit is dus pertinent niet zo.

Wij als stam zijn intern aan het nadenken hoe we hier mee omgaan. Uiteraard is dit een lastige kwestie. Voor zover ik het nu zie is de speler in kwestie te snel geweest in zijn beslissing. Dit is vervelend maar niet met opzet lijkt het.
 

DeletedUser

Guest
Kijk, ik heb Synyster even de tip gegeven. Mede omdat ik weet dat hij hiervan niet op de hoogte was. Het zou natuurlijk vreemd zijn als we het WEL wisten en dan de recruit deden. Dit is dus pertinent niet zo.

Wij als stam zijn intern aan het nadenken hoe we hier mee omgaan. Uiteraard is dit een lastige kwestie. Voor zover ik het nu zie is de speler in kwestie te snel geweest in zijn beslissing. Dit is vervelend maar niet met opzet lijkt het.

Heeft vandaag (1 dag na leaven) een andere ex-stamgenoot overgenomen:rolleyes:
 

DeletedUser75767

Guest
Kijk, ik heb Synyster even de tip gegeven. Mede omdat ik weet dat hij hiervan niet op de hoogte was. Het zou natuurlijk vreemd zijn als we het WEL wisten en dan de recruit deden. Dit is dus pertinent niet zo.

Wij als stam zijn intern aan het nadenken hoe we hier mee omgaan. Uiteraard is dit een lastige kwestie. Voor zover ik het nu zie is de speler in kwestie te snel geweest in zijn beslissing. Dit is vervelend maar niet met opzet lijkt het.

''Oeps ik stuur per ongeluk een trein naar mijn stamgenoot, natuurlijk niet met opzet''. Zo komt het over wat jij daarmee aangeeft.

Ben inderdaad benieuwd hoe jullie hiermee omgaan, ben zeker nieuwsgierig naar wat de sancties gaan zijn. Mochten die er überhaupt komen...
 
Reactiescore
3.576
Uit zijn vorige stam? Volgens hem is hij zelf weggegaan.

Ik doelde in jullie stam.
Hoe kan die speler nu nog niet gekickt zijn?

Kijk, ik heb Synyster even de tip gegeven. Mede omdat ik weet dat hij hiervan niet op de hoogte was. Het zou natuurlijk vreemd zijn als we het WEL wisten en dan de recruit deden. Dit is dus pertinent niet zo.

Wij als stam zijn intern aan het nadenken hoe we hier mee omgaan. Uiteraard is dit een lastige kwestie. Voor zover ik het nu zie is de speler in kwestie te snel geweest in zijn beslissing. Dit is vervelend maar niet met opzet lijkt het.

Nadenken?
Hij stuurt aanvallen op een stamgenoot, leaved de stam dan.
Vnd 1 dag na de feiten neemt hij een ex stamgenoot over.

Dat zijn al 2 stabs.
Hoe in godsnaam moet je daarover nadenken?
Dat jullie het eerst niet wisten, prima maar je weet het nu wel en het word alleen maar erger.
Die moet NU gekickt worden, voor je het weet doet die hetzelfde bij jullie het is nu eenmaal een stabber.

Heeft vandaag (1 dag na leaven) een andere ex-stamgenoot overgenomen:rolleyes:

Schandalig dat die nog niet gekickt is :confused:
 

DeletedUser76100

Guest
Ik doelde in jullie stam.
Hoe kan die speler nu nog niet gekickt zijn?



Nadenken?
Hij stuurt aanvallen op een stamgenoot, leaved de stam dan.
Vnd 1 dag na de feiten neemt hij een ex stamgenoot over.

Dat zijn al 2 stabs.
Hoe in godsnaam moet je daarover nadenken?
Dat jullie het eerst niet wisten, prima maar je weet het nu wel en het word alleen maar erger.
Die moet NU gekickt worden, voor je het weet doet die hetzelfde bij jullie het is nu eenmaal een stabber.



Schandalig dat die nog niet gekickt is :confused:

Op dit moment zit de andere leider lekker op een strand, hopelijk hebben we vanavond van hem een reactie.
 

DeletedUser74339

Guest
''Oeps ik stuur per ongeluk een trein naar mijn stamgenoot, natuurlijk niet met opzet''. Zo komt het over wat jij daarmee aangeeft.

Ben inderdaad benieuwd hoe jullie hiermee omgaan, ben zeker nieuwsgierig naar wat de sancties gaan zijn. Mochten die er überhaupt komen...

Wat ik hiermee bedoel is dat hij echt in de veronderstelling was dat die andere speler stopte, en zodoende niet opzettelijk stabt.
 
Bovenaan