Top/Flop stammen

DeletedUser75798

Guest
De manier waarop het werd aangehaald (no off) was niet al te positief gekleurd.
 

DeletedUser

Guest
Idd, zoals Aron zegt, jullie proberen iemand zwart te maken ( de manier waarop) maar jullie internen zelf ook...
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Maar wij zijn finity, jullie zijn babe, dus horen jullie onderdanig te zijn aan onze superieure interntactiek.
 
Reactiescore
372
Idd, zoals Aron zegt, jullie proberen iemand zwart te maken ( de manier waarop) maar jullie internen zelf ook...

Ik had het over het feit dat een account gerekt wordt en jullie meteen aan het internen beginnen. Bij Lords of Shadow ook al. Ben je werkelijk zo simpel dat je dat verband niet kon leggen? Moet ik er nu werkelijk iedere keer een tekening bij gaan maken zodat men niet van die achterlijke conclusies gaat trekken?

Maar hey ga jullie gang hoor. Ons maakt het niet uit. Zegt alleen iets over de manier waarop jullie verliezen incasseren.
 

DeletedUser

Guest
Idd, zoals Aron zegt, jullie proberen iemand zwart te maken ( de manier waarop) maar jullie internen zelf ook...

Ik probeerde oprecht niemand zwart te maken, ik vroeg me gewoon af wat er gaande was ;) Dat Babe zo snel de keus maakt om dat account te internen vind ik tbh ook wel een beetje apart, en volgens mij snap je zelf ook wel dat er een verschil is tussen internen omdat een acc vast ligt bv of omdat het 1 dagje aanvallen gehad heeft ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik probeerde oprecht niemand zwart te maken, ik vroeg me gewoon af wat er gaande was ;) Dat Babe zo snel de keus maakt om dat account te internen vind ik tbh ook wel een beetje apart, en volgens mij snap je zelf ook wel dat er een verschil is tussen internen omdat een acc vast ligt bv of omdat het 1 dagje aanvallen gehad heeft ;)

Dan ist goed <3
 

DeletedUser63354

Guest
Horologium was het kleinste account van Babe. De hoofdspeler had al aangegeven te willen fuseren omdat zijn co's niet meer zo actief waren. Dat PD dan toevallig een prima aanval uitvoert is voor ons het teken dat we het beter meteen kunnen internen.

Niks meer, niks minder.
 
Reactiescore
420
Horologium was het kleinste account van Babe. De hoofdspeler had al aangegeven te willen fuseren omdat zijn co's niet meer zo actief waren. Dat PD dan toevallig een prima aanval uitvoert is voor ons het teken dat we het beter meteen kunnen internen.

Niks meer, niks minder.

Zo moeilijk was dat toch niet?
 
Reactiescore
660
sinds wanneer heb jij een ego:eek:

Ik en ego, het gaat over internen?? Daar ben ik gewoon goed in hoor.

Ik geef een vb, jij biedt je dorpen aan, en nog voor zin geeindigd is, zijn er al een paar binnen.

deal?
 

DeletedUser

Guest
Horologium was het kleinste account van Babe. De hoofdspeler had al aangegeven te willen fuseren omdat zijn co's niet meer zo actief waren. Dat PD dan toevallig een prima aanval uitvoert is voor ons het teken dat we het beter meteen kunnen internen.

Niks meer, niks minder.

Helder, danku :)
 

DeletedUser71125

Guest
[43.46.81] Nightmare (361|448) K43 9,811 Freddy K [BaBe] .Pablo Escobar [BaBe] 2015-11-23 16:45:54
333 | (365|449) K43 9,811 Freddy K [BaBe] .Pablo Escobar [BaBe] 2015-11-23 15:37:23

wat gebeurt hier dan :O zijn ook geen dorpen van freddy in pablo ze cluster :^)
 
Bovenaan