DeletedUser75798
Guest
Let the speculate game begin.
Maar wij zijn finity, jullie zijn babe, dus horen jullie onderdanig te zijn aan onze superieure interntactiek.
Idd, zoals Aron zegt, jullie proberen iemand zwart te maken ( de manier waarop) maar jullie internen zelf ook...
Idd, zoals Aron zegt, jullie proberen iemand zwart te maken ( de manier waarop) maar jullie internen zelf ook...
Ik probeerde oprecht niemand zwart te maken, ik vroeg me gewoon af wat er gaande wasDat Babe zo snel de keus maakt om dat account te internen vind ik tbh ook wel een beetje apart, en volgens mij snap je zelf ook wel dat er een verschil is tussen internen omdat een acc vast ligt bv of omdat het 1 dagje aanvallen gehad heeft
![]()
Maar wij zijn finity, jullie zijn babe, dus horen jullie onderdanig te zijn aan onze superieure interntactiek.
Horologium was het kleinste account van Babe. De hoofdspeler had al aangegeven te willen fuseren omdat zijn co's niet meer zo actief waren. Dat PD dan toevallig een prima aanval uitvoert is voor ons het teken dat we het beter meteen kunnen internen.
Niks meer, niks minder.
sinds wanneer heb jij een ego![]()
zeker van vorige week was hij toch nog volop bezig![]()
Horologium was het kleinste account van Babe. De hoofdspeler had al aangegeven te willen fuseren omdat zijn co's niet meer zo actief waren. Dat PD dan toevallig een prima aanval uitvoert is voor ons het teken dat we het beter meteen kunnen internen.
Niks meer, niks minder.