Top/Flop stammen

  • Topicstarter Imprint of Pleasure
  • Startdatum
Reactiescore
500
Dat hoeft ook niet Jop :p
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
500
Zo beter, schat?
 
Reactiescore
660
Deze classic lijkt gespeeld. Op naar de volgende lijkt het wel? Of komt er toch nog iets uit de bus?
 
Reactiescore
500
Als de fronten dan verdeeld zouden worden dan, kon het nog leuk worden hoor ;p
 
Reactiescore
500
Reactiescore
660
Het gekke is dat iedereen wel weet wie er gaat winnen. En toch stiekem koesteren ze een hoop die hen uren doet investeren waar ze achteraf spijt van gaan hebben. Althans, zo voel ik dat aan.
Voorlopig nog geen topstam gespot.

Dat was van mezelf uit het begin van de classic. Wat ik me nu zit af te vragen. Natuurlijk was de winnaar bekend. Maar hebben die mensen uit soul en eventueel wecant nu echt geen spijt dat ze nachten hebben zitten draaien en vrienden hebben weten gaan sporten of whatever, en ze konden niet mee. En voor wat, voor iets wat te voorspellen was.

Natuurlijk mogen we van geluk spreken dat die mensen er dan wel waren, want anders hoeven we geeneens een classic te beginnen als we weten dat ze weer gaan meespelen.

Zijn van die vragen die me bezighouden. Zomaar, na een bangelijke goede 'vive le velo'.
 
Reactiescore
500
Als Risk nu aan het begin gewoon vertellen waar ze spelen, is het probleem denk ik opgelost :D
 
Reactiescore
1.139
Heb er geen spijt van en ga ook nu nog zeker door. ^^

Moet wel zeggen dat ik het jammer vond van wecan't dat er zo weinig waren die er voor gingen eigenlijk niemand meer op het laats.
Der waren er buiten account diplo nog 2 die speelde en ook maar in een mate waar je niet veel extra's aan hebt.
Nu heeft iedereen zo wel weer zijn rede en ik begrijp ook wel bij vele dat er geen motivatie meer was maar blijft toch wel teleurstellend hoe er gespeeld is in het algemeen.
Ondanks dat zijn er ook wel aantal spelers geweest die er wel nog lange tijd voor gegaan zijn en die gewoon echt niet meer konden door dat ze te druk waren in privé dus daar nog altijd veel respect voor.
Zo draait het er op uit dat wederom de enige serieuze pre-made stam eenvoudig wint zonder enige echte vorm van tegenstand helaas. Hopelijk zullen er vorige classic 2 van dit soort pre-made's zijn of beter een stuk of 10 :p
 
Reactiescore
500
Jup, hoewel ik het nu van een paar accounts al meteen wist hoor :p
 
Bovenaan