Top/Flop stammen

DeletedUser68570

Guest
@Sven, met meer activiteit in het noorden doel ik op maar aanvallen vanuit jullie kant, de accounts plata (TSL voorheen) deden vrijwel nooit wat op mij, tot de massa in februari. En hetzelfde geld voor accounts als nunada... accounts die voorheen zonder Seau def stonden etc. Ik durf namelijk te wedden dat dat wel echt een verschil had gemaakt. Zeker gezien het feit TSL des tijds nog 70k/70k over zijn hele front linke had samen met tniof, als je die def elders had in kunnen zetten... hetzelfde geld voor def die aan het fromt bij nunada stond. Wellicht was er niet bijster veel nodig, maar alles had geholpen. Al met al had je waarschijnlijk een heel account extra kunnen stacken at t seau front. Plus dan had je de aansluiting met wao gehad en hadden ook zij meer def beschikbaar gehad. Of dat uiteindelijk het verschil had gemaakt kan niemand zeggen, maar een verschil/verbetering was het zeker wel.
 

DeletedUser

Guest
Waarom neem je elke keer andermans grappen over? xD

Geen idee waar je het over hebt, maar ik zie door deze post net pas de post van Steven. Die post was overigens kwalitatief een stuk zwakker dan de mijne, dus kan er mee leven. Over het algemeen ben ik wel origineel hoor, dus laat dat 'elke keer' maar weg. :eek:
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Iedereen heeft zijn eigen beeld van een groepje met het hoogste aanzien. De mensen die jij hier nu opnoemt zijn de mensen die tegenwoordig nog enkel classics spelen zover ik weet. Totaal niet relevant voor een wereld als deze. Ik heb het over mensen die normale werelden spelen, en daarbij blijf ik van mening dat die mensen vaak onterecht een goede reputatie hebben.

Hier kleine toevoeging aan, de helft van die spelers uit Thecounts zijn rijtje spelen ook op normale werelden. Op dit moment zelfs. Niet louter classics.

Foute keuzes? Misschien wel risicovol. Maar fout zeker niet, er was genoeg kwaliteit binnen vitae om grote fronten op te kunnen vangen. Daarnaast was het organisatorisch goed geregeld met de DEF. De bans hebben echter roet in het eten gegooid, evenals de shitload mensen die toen gestopt zijn.

Waarom zou je zoveel risicovolle beslissingen nemen. Ik kom weer terug op status en trots. Verder komt het uit jouw mond ook niet zo geloofwaardig meer onderhand. Op wereld 38 liep je stam ook leeg, ook iets met foute keuzes? W30 ook wereldwinst misgelopen toch? Ach ach, meedoen is belangrijker dan winnen hè. :p

Een inschattingsfout is het in my opinion helemaal niet. Het klopt inderdaad dat onze ligging risico vol was en we de rim tot in een ver gevorderd stadium nog niet in handen hadden, echter kon de stam dit risico dragen en verliep het prima tot half Januari. De def was uitermate goed georganiseerd, fronten stonden op orde (en indien dit niet het geval was, zoals destijds 1x bij shadowlord gebeurde door een def wisseling voor een optimalisatie werd dit weer snel herstelt) De bans hebben Vitae de das om gedaan, niet het niet veilig hebben van de rim. Het had ons hooguit een voordeel gegeven in het verloop van de wereld.

Zoals ik het al zei wil ik het geen fouten noemen gezien ze dat in mijn ogen niet zijn, het klopt zoals al aangegeven dat het risico vol was, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Vitae had met haar visie zonder een banwave het erg ver kunnen schoppen en had hele goeie troefkaarten in handen. Het had uiteraard gunstiger gekund als Jordi en ik de zomer vakantie beter hadden ingeschat, waar wij veel terrein zijn verloren. 3/4e van de spelers op vakantie inclusief de complete leiding. :p

Ook na zo een banwave moet een stam zich toch kunnen herpakken. Desnoods had je alle safezone spelers naar het front verhuist en de barbaren door hen laten internen. Ondertussen rekruteer je de rim safe, zodat je je daar niet meer om hoeft te bekommeren. Neem bijvoorbeeld de dorpen van Digital love. Die hebben we 'netjes' verdeeld. Maar het waren Vayne en Bier die hun groot extra groot aan het maken waren, dat terwijl je ook een Pathos of iets dergelijks naar het front had kunnen halen.

Verder geloof ik best dat de def goed georganiseerd was, maar het staat buiten kijf dat Seau meer middelen had voor het front met Vitae. Geen discussie over mogelijk. Die achterstand qua middelen + nog een actief front met Rush (niet vergelijkbaar met het relatief inactieve WAO aan het Seau front) bracht Vitae al in een mindere positie. Begrijp mij goed, ik zeg niet dat WAO slechter/beter was dan Rush. Ik zeg enkel dat Rush wel eens een steek uit deelde, daar waar WAO maanden lang passief heeft lopen stacken.
 

DeletedUser3435

Guest
'De mensen met het hoogste aanzien'. Dat is maar een heel klein groepje. Je stelling klopt idd niet. Jou probleem is dat je geen onderscheid maakt tussen de echte toppers die het ook steeds weer waar maken en de neppers. Als je dat wel zou doen dan zou je zien dat bijv. Howlin, KPHS, DeJoey, Valmont (die allen bij de groep spelers met het hoogste aanzien behoren) etc nog nooit van hun leven hebben 'gerend'.
Haha, wil je nu autoritair overkomen? Sorry hoor maar klopt echt niks van. :D Sebastian Valmont is ten eerste nooit een topper geweest, het is een heel actief gozertje dat toen tijd teveel had en ziek veel kon farmen toen het 'massafarmen' nog niet echt van de orde was. Hij en een paar andere introduceerde dat nolife massafarmen, daarvoor werd het spelletje toch nog net iets anders gespeeld. Op W18 had hij het accountje Perfect By Nature zo hard zitten rushen dat het cluster echt nergens op sloeg en toen de klappen begonnen te vallen (door kleine stammetjes in zijn gatenkaascluster) was hij opeens weg.. W16 heb ik ook op zijn account gezeten, ging ook echt nergens over. Accounts die een maand 1ste staan op een wereld zijn in jou perceptie misschien een meerwaarde, in feite stellen zo een accounts niks voor. DeJoey was een normale speler en een heel leuke knul, dus heb ik hem via W13 naar mijn account op W18 gehaald. Was een degelijke samenwerking, wederom niks speciaals of out of the box gezien, gewoon een prima medespeler. Over KHPS kan ik niks zeggen, Howlin/DeJoey waren gewoon heel normale spelers in Phalanx.

De reden waarom nieuwere spelers of spelers die niet zo lang op niveau meedraaien hun zien als de top, is omdat ze op elke 'classic' erbovenuit steken. Ligt dit aan de kwaliteit? Waarschijnlijk wel maar gezien met welke teams ze spelen is dat ook vooral te danken aan hun buitensporige activiteit. Het is ook niet dat je serieuze tegenstand hebt op de classic als je bij wijze van spreke met 20 nolifers in één stam kruipt. Er zijn maar weinig spelers die kwalitatief gezien echt boven de grote middenmaat uitstaken, Valmont is daar al zeker geen van en Howlin/DeJoey imo ook niet. Het is zo een simpel spelletje en uiteindelijk kan bijna iedereen tegenwoordig wel snipen/backtimen/cancelsnipen, het verschil wordt gemaakt op basis van activiteit. Dit was vroeger wel anders, toen had je figuren zoals Demo/DC..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68252

Guest
Haha, wil je nu autoritair overkomen? Sorry hoor maar klopt echt niks van. :D Sebastian Valmont is ten eerste nooit een topper geweest, het is een heel actief gozertje dat toen tijd teveel had en ziek veel kon farmen toen het 'massafarmen' nog niet echt van de orde was. Hij en een paar andere introduceerde dat nolife massafarmen, daarvoor werd het spelletje toch nog net iets anders gespeeld. Op W18 had hij het accountje Perfect By Nature zo hard zitten rushen dat het cluster echt nergens op sloeg en toen de klappen begonnen te vallen (door kleine stammetjes in zijn gatenkaascluster) was hij opeens weg.. W16 heb ik ook op zijn account gezeten, ging ook echt nergens over. Accounts die een maand 1ste staan op een wereld zijn in jou perceptie misschien een meerwaarde, in feite stellen zo een accounts niks voor. DeJoey was een normale speler en een heel leuke knul, dus heb ik hem via W13 naar mijn account op W18 gehaald. Was een degelijke samenwerking, wederom niks speciaals of out of the box gezien, gewoon een prima medespeler. Over KHPS kan ik niks zeggen, Howlin/DeJoey waren gewoon heel normale spelers in Phalanx.

De reden waarom nieuwere spelers of spelers die niet zo lang op niveau meedraaien hun zien als de top, is omdat ze op elke 'classic' erbovenuit steken. Ligt dit aan de kwaliteit? Waarschijnlijk wel maar gezien met welke teams ze spelen is dat ook vooral te danken aan hun buitensporige activiteit. Het is ook niet dat je serieuze tegenstand hebt op de classic als je bij wijze van spreke met 20 nolifers in één stam kruipt. Er zijn maar weinig spelers die kwalitatief gezien echt boven de grote middenmaat uitstaken, Valmont is daar al zeker geen van en Howlin/DeJoey imo ook niet. Het is zo een simpel spelletje en uiteindelijk kan bijna iedereen tegenwoordig wel snipen/backtimen/cancelsnipen, het verschil wordt gemaakt op basis van activiteit. Dit was vroeger wel anders, toen had je figuren zoals Demo/DC..

Demo was geen no lifer wil je insinueren? :D Die man was er 24u per dag bij wijze van spreken.
 

DeletedUser

Guest
Haha, wil je nu autoritair overkomen? Sorry hoor maar klopt echt niks van. :D Sebastian Valmont is ten eerste nooit een topper geweest, het is een heel actief gozertje dat toen tijd teveel had en ziek veel kon farmen toen het 'massafarmen' nog niet echt van de orde was. Hij en een paar andere introduceerde dat nolife massafarmen, daarvoor werd het spelletje toch nog net iets anders gespeeld. Op W18 had hij het accountje Perfect By Nature zo hard zitten rushen dat het cluster echt nergens op sloeg en toen de klappen begonnen te vallen (door kleine stammetjes in zijn gatenkaascluster) was hij opeens weg.. W16 heb ik ook op zijn account gezeten, ging ook echt nergens over. Accounts die een maand 1ste staan op een wereld zijn in jou perceptie misschien een meerwaarde, in feite stellen zo een accounts niks voor. DeJoey was een normale speler en een heel leuke knul, dus heb ik hem via W13 naar mijn account op W18 gehaald. Was een degelijke samenwerking, wederom niks speciaals of out of the box gezien, gewoon een prima medespeler. Over KHPS kan ik niks zeggen, Howlin/DeJoey waren gewoon heel normale spelers in Phalanx.

De reden waarom nieuwere spelers of spelers die niet zo lang op niveau meedraaien hun zien als de top, is omdat ze op elke 'classic' erbovenuit steken. Ligt dit aan de kwaliteit? Waarschijnlijk wel maar gezien met welke teams ze spelen is dat ook vooral te danken aan hun buitensporige activiteit. Het is ook niet dat je serieuze tegenstand hebt op de classic als je bij wijze van spreke met 20 nolifers in één stam kruipt. Er zijn maar weinig spelers die kwalitatief gezien echt boven de grote middenmaat uitstaken, Valmont is daar al zeker geen van en Howlin/DeJoey imo ook niet. Het is zo een simpel spelletje en uiteindelijk kan bijna iedereen tegenwoordig wel snipen/backtimen/cancelsnipen, het verschil wordt gemaakt op basis van activiteit. Dit was vroeger wel anders, toen had je figuren zoals Demo/DC..

Je blijft grappig ondanks al die wartaal wat je uitslaat.
 

DeletedUser3435

Guest
Demo was geen no lifer wil je insinueren? :D Die man was er 24u per dag bij wijze van spreken.
Dat is net het hele punt, op dat moment had je niet zoveel mensen die dat deden... Toen viel het natuurlijk wel op.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Komop Kreppie zeg nog eens iets gemeens. We hangen aan die vrouwelijke lippen van je. :D
 
Reactiescore
86
Haha, wil je nu autoritair overkomen? Sorry hoor maar klopt echt niks van. :D Sebastian Valmont is ten eerste nooit een topper geweest, het is een heel actief gozertje dat toen tijd teveel had en ziek veel kon farmen toen het 'massafarmen' nog niet echt van de orde was. Hij en een paar andere introduceerde dat nolife massafarmen, daarvoor werd het spelletje toch nog net iets anders gespeeld. Op W18 had hij het accountje Perfect By Nature zo hard zitten rushen dat het cluster echt nergens op sloeg en toen de klappen begonnen te vallen (door kleine stammetjes in zijn gatenkaascluster) was hij opeens weg.. W16 heb ik ook op zijn account gezeten, ging ook echt nergens over. Accounts die een maand 1ste staan op een wereld zijn in jou perceptie misschien een meerwaarde, in feite stellen zo een accounts niks voor. DeJoey was een normale speler en een heel leuke knul, dus heb ik hem via W13 naar mijn account op W18 gehaald. Was een degelijke samenwerking, wederom niks speciaals of out of the box gezien, gewoon een prima medespeler. Over KHPS kan ik niks zeggen, Howlin/DeJoey waren gewoon heel normale spelers in Falanx.

Autoritair willen overkomen:eek:? Hoe kom je erop. Maar oké.

De discussie over Valmont ga ik niet aan beginnen. Die heb jij al vaak genoeg met anderen gevoerd en het is niet bepaald nuttig om dat nog eens over te doen. Verder wil ik even opmerken dat jij (Detlef en KPHS (omdat je daar niks over kan zeggen) er buiten gelaten) over tijden van W13/W18 spreekt. Inmiddels zijn we 30 werelden en een paar jaar verder, als ze toen heel normale spelers waren kunnen ze nu toch extreem goed zijn? Wanneer heb jij voor het laatst tegen/met hen gespeeld (W30 ofzo?) en hoe kan jij dus ooit zo accuraat als je nu doet vaststellen wat hun niveau is? Overigens betwijfel ik of je überhaupt enigszins weet wat zij de afgelopen werelden hebben gedaan.

De reden waarom nieuwere spelers of spelers die niet zo lang op niveau meedraaien hun zien als de top, is omdat ze op elke 'classic' erbovenuit steken. Ligt dit aan de kwaliteit? Waarschijnlijk wel maar gezien met welke teams ze spelen is dat ook vooral te danken aan hun buitensporige activiteit. Het is ook niet dat je serieuze tegenstand hebt op de classic als je bij wijze van spreke met 20 nolifers in één stam kruipt. Er zijn maar weinig spelers die kwalitatief gezien echt boven de grote middenmaat uitstaken, Valmont is daar al zeker geen van en Howlin/DeJoey imo ook niet. Het is zo een simpel spelletje en uiteindelijk kan bijna iedereen tegenwoordig wel snipen/backtimen/cancelsnipen, het verschil wordt gemaakt op basis van activiteit. Dit was vroeger wel anders, toen had je figuren zoals Demo/DC..

Toch wel benieuwd waar je dit soort dingen vandaan haalt. Op de juiste momenten actief zijn is niet hetzelfde als buitensporige activiteit. Ik heb nu een aantal werelden en classics met ze gespeeld en die activiteit, waar iedereen het altijd graag opgooit omdat dat wel zo makkelijk is, is echt niet zo extreem als je denkt. Enige classic dat ze echt beest actief waren was CL8 toen ze in hun eentje (met een klein beetje hulp van mij) tegen een enorme overmacht speelden. Overigens waren toen een aantal van hun directe tegenstanders ook niet zo heel veel minder actief. Maar goed, zoals ik al zei is het op activiteit gooien wel erg makkelijk. Als je daarentegen even verder kijkt bijv dus naar wat ze op CL8 hebben gedaan dan ben je toch wel heel erg kortzichtig en ook wel een beetje dom als je denkt dat de reden waarom ze er bovenuit steken (vooral) hun buitensporige activiteit is.
 
Bovenaan