Roald97
Master Commander & Forum Personality 2019
- Reactiescore
- 2.708
Maar dat maakt sowieso allemaal niet uit. We hadden nog zulke goede beslissingen kunnen maken. Drie kwart van de wereld kunnen recruiten. 100 massa's per dag kunnen doen. Als er geen spelers zijn, dan kun je gewoon niks. Simple as that. Je hebt mensen nodig voor dit spel. Wij hadden die mensen niet en daarom hebben we verloren.
Ja je hebt daar inderdaad mensen voor nodig. Mensen zoals Hangover, Jannes of Nyade? Spelers die tot het uiterste gaan voor hun stam. Dat is wat Vitae nodig had volgens jou. Zoals ik in mijn stukje al zei, jullie hadden zeker 2 van de 3 accounts kunnen binnen slepen. Maarja zet je je trots opzij om Nyade tot vriend te maken, idem ditto jannes in mindere mate.
Seau heeft ook een periode gehad dat er wat frontaccounts inactief waren, en er behoefte was aan extra spelers. Maks speelde in Seau, Maks heeft mij overtuigd om in Seau te spelen. Ik wist Jens, Michael, Hans, Roy en Daan te overtuigen om ook in Seau te komen spelen. Niet allemaal even actief, maar Jens en Michael hebben zich zichtbaar ingezet voor Seau, en allen geholpen aan de overwinning. Stukje rekruteringsbeleid, kan wel meer mensen bedenken die Seau heeft kunnen rekruteren die veel invloed hadden (denk bijv. aan Jan). Het moraal van dit verhaal, als je echt wilt, kun je altijd wel gemotiveerde spelers vinden, je moet het enkel goed aanpakken.