Top/Flop stammen?

Reactiescore
660
Hij toont gewoon aan. En internen staat volgens sommige niet zo goed op je CV.
 

DeletedUser64943

Guest
Onzin is wanneer iemand er volledig naast zit. Wat niet zo is. Beetje overdrijven om wat reacties uit te lokken, ja dat misschien wel.
Niet dat ik me te hard wil bemoeien maar ODA scoren en edelen van de tegenstander zijn 2 totaal verschillende zaken. Al kunnen ze met elkaar te maken hebben. Het kan evengoed niks met elkaar te maken hebben.

Maar je medespelers helpen met clearen is alvast ook goed hoor. Daar niet van.

Social groeit erg hard en dat is op zich al een knappe prestatie. Niemand die dat tegenspreekt.


jou naam ken ik nog van vorige classic, (positief maak je niet druk)
daar doet deze post maar weer eens eer aan ;)

oda en edelen zijn idd 2 verschillende dingen, maar als je ze naast elkaar gaat leggen (dat de ODA stijgt op mementen dat je veel dorpen krijgt, kun je er donder op zeggen dat je wel moeite moet doen om te edelen ;])
het andere opzicht is dus idd dat je je clears gebruikt, en daar zijn ze voor.

wat ik er iig mee wilde zeggen in mijn vorige post, was dat bij social niet geinternd is.
 
Reactiescore
660
Klopt. En ik heb het ook HEEL veel gedaan vroeger.
Ondertussen toch van afgestapt.
Maar hey Derpina, ieder zijn eigen speelstijl he!
 

DeletedUser72420

Guest
de speelstijl van derpina is internen en schuil zoeken bij anderen als het leven even niet meer mee zit ;)
Ook heb ik van verschillende leden van rats. gehoord dat ze overal op zeikt en iedereen het leven zuur maakt in deze classic en dat derpina (nele) dit spel erg serieus neemt, daarom denk ik zo dat je maar naar een rehab moet gaan, de meeste hier spelen die voor de fun en hebben nog wel een leuke vakantie......

Toch dan slecht he als iemand die niet 24/7 speelt maar 200k achter je staat?
Zonder te internen, nja met iemand van 80k fuseren noem ik niet een grote fusie(zeker niet zelfs).....
Maar ja als jij zo denkt te winnen heb je het goed mis, de wereld is nog niet ten einde en als je met z'on instelling deze wereld doorzet gaat het je niet lukken.

Ook word er gepraat(onder andere door derpina) over respect hebben voor andere, ik zie respect voor mensen die boven mij staan, mensen zoals mijn ouders en opa en oma, maar dat is jou vast nog nooit verteld door je ouders, ook spreek ik oudere netjes aan en dan toon ik natuurlijk ook wel wat respect, zoals het hoort, maar ik toon geen respect voor iemand die tw de hele dag 24/7 speelt in haar vrije tijd bij haar studie, sorry hoor maar dat gaat mij toch echt iets te ver..


MvG Paul.
 

DeletedUser74024

Guest
de speelstijl van derpina is internen en schuil zoeken bij anderen als het leven even niet meer mee zit ;)
Ook heb ik van verschillende leden van rats. gehoord dat ze overal op zeikt en iedereen het leven zuur maakt in deze classic en dat derpina (nele) dit spel erg serieus neemt, daarom denk ik zo dat je maar naar een rehab moet gaan, de meeste hier spelen die voor de fun en hebben nog wel een leuke vakantie......

Toch dan slecht he als iemand die niet 24/7 speelt maar 200k achter je staat?
Zonder te internen, nja met iemand van 80k fuseren noem ik niet een grote fusie(zeker niet zelfs).....
Maar ja als jij zo denkt te winnen heb je het goed mis, de wereld is nog niet ten einde en als je met z'on instelling deze wereld doorzet gaat het je niet lukken.

Ook word er gepraat(onder andere door derpina) over respect hebben voor andere, ik zie respect voor mensen die boven mij staan, mensen zoals mijn ouders en opa en oma, maar dat is jou vast nog nooit verteld door je ouders, ook spreek ik oudere netjes aan en dan toon ik natuurlijk ook wel wat respect, zoals het hoort, maar ik toon geen respect voor iemand die tw de hele dag 24/7 speelt in haar vrije tijd bij haar studie, sorry hoor maar dat gaat mij toch echt iets te ver..


MvG Paul.


1. Ik speel niet 24/7, ik heb 3 andere co's. Die allemaal dezelfde instelling hebben over jou. Jij denkt dat ik er alleen op zit, nouja kijk eens goed naar je mededelingen, dan kan je zien dat je altijd verschillende antwoorden gehad hebt. Respect hoor je te hebben voor medespelers, respect moet worden verdient. 1 van jouw stamleden, Behnaan heeft mijn resptect verdient; Want hij is niet beginnen schelden toen het even tegen zat.
2. Hoe zou ik het leven zuur maken van anderen? Geef mij 1 naam? Die hier kan getuigen dat ik iets gedaan heb wat niet juist was.

Ten slotte wordt hier welk heel erg op de man/vrouw gespeeld, namelijk niet op het acc derpina, maar op mij. Ik stel voor dat je je persoonlijke illusies voor jou houdt, en objectief over dit spel oordeelt. En zeg dan eens hoeveel k ik geinterned heb, en dan vergelijken we dat met jouw 80k. En jij speelt niet 24/7, je moet kijken wie je toevoegd als vriend want je gaat bijna niet van tribal wars af. Zelfs snachts heb je tijd voor aanvallen te versturen.

Hoogachtend,
Derp

Ps: Ik denk dat je jouw probleem afschuift op mij?
 

DeletedUser74029

Guest
de speelstijl van derpina is internen en schuil zoeken bij anderen als het leven even niet meer mee zit ;)
Ook heb ik van verschillende leden van rats. gehoord dat ze overal op zeikt en iedereen het leven zuur maakt in deze classic en dat derpina (nele) dit spel erg serieus neemt, daarom denk ik zo dat je maar naar een rehab moet gaan, de meeste hier spelen die voor de fun en hebben nog wel een leuke vakantie......

Toch dan slecht he als iemand die niet 24/7 speelt maar 200k achter je staat?
Zonder te internen, nja met iemand van 80k fuseren noem ik niet een grote fusie(zeker niet zelfs).....
Maar ja als jij zo denkt te winnen heb je het goed mis, de wereld is nog niet ten einde en als je met z'on instelling deze wereld doorzet gaat het je niet lukken.

Ook word er gepraat(onder andere door derpina) over respect hebben voor andere, ik zie respect voor mensen die boven mij staan, mensen zoals mijn ouders en opa en oma, maar dat is jou vast nog nooit verteld door je ouders, ook spreek ik oudere netjes aan en dan toon ik natuurlijk ook wel wat respect, zoals het hoort, maar ik toon geen respect voor iemand die tw de hele dag 24/7 speelt in haar vrije tijd bij haar studie, sorry hoor maar dat gaat mij toch echt iets te ver..


MvG Paul.

Ik wil wel even weten waar jij die onzin vandaan haalt dat leden van .Rats tegen jou klagen over nele. Kan je mij daar bewijs van geven? Of loop je weer uit je nek te lullen..?
 

DeletedUser72420

Guest
1. Ik speel niet 24/7, ik heb 3 andere co's. Die allemaal dezelfde instelling hebben over jou. Jij denkt dat ik er alleen op zit, nouja kijk eens goed naar je mededelingen, dan kan je zien dat je altijd verschillende antwoorden gehad hebt. Respect hoor je te hebben voor medespelers, respect moet worden verdient. 1 van jouw stamleden, Behnaan heeft mijn resptect verdient; Want hij is niet beginnen schelden toen het even tegen zat.
2. Hoe zou ik het leven zuur maken van anderen? Geef mij 1 naam? Die hier kan getuigen dat ik iets gedaan heb wat niet juist was.

Ten slotte wordt hier welk heel erg op de man/vrouw gespeeld, namelijk niet op het acc derpina, maar op mij. Ik stel voor dat je je persoonlijke illusies voor jou houdt, en objectief over dit spel oordeelt. En zeg dan eens hoeveel k ik geinterned heb, en dan vergelijken we dat met jouw 80k. En jij speelt niet 24/7, je moet kijken wie je toevoegd als vriend want je gaat bijna niet van tribal wars af. Zelfs snachts heb je tijd voor aanvallen te versturen.

Hoogachtend,
Derp

Ps: Ik denk dat je jouw probleem afschuift op mij?

Ik ga bijna niet van tribal wars af??
 

DeletedUser39679

Guest
Ik wil wel even weten waar jij die onzin vandaan haalt dat leden van .Rats tegen jou klagen over nele. Kan je mij daar bewijs van geven? Of loop je weer uit je nek te lullen..?

Ik wacht al een hele tijd op een antwoord nog op mijn post .. over mijn backstab op Death By A 1000 Cuts.
Ik ben nog steeds benieuwd
 

DeletedUser73696

Guest
dat is onzin, niet ALLE volgensmij spreekt de ODA van social boekdelen, tevens heeft hij al lang de feiten laten zien, en jou mening dus tegen gesproken

ODA spreekt boekdelen? Dat is echt de grootste onzin, dat wil meer zeggen dat je dom aanvalt. Wij spelen slim en daardoor is onze ODA niet al te hoog. Ik denk dat we pas 8 clears maximaal zijn verloren, terwijl we toch zeker een minimum van 10/12 dorpen hebben gepakt laatste tijd en heel wat troepen gecleard.

Social heeft dus een speelstijl die hem straks de kop kan gaan kosten. Als je zo met me aanval omgaat ;) Verder zal ik ook maar is feiten gaan pakken van spelers uit jou stam of worden me posts dan te lang, want die minimaal 100 interns passen denk ik niet in 1 post.
 

DeletedUser73942

Guest
ODA spreekt boekdelen? Dat is echt de grootste onzin, dat wil meer zeggen dat je dom aanvalt. Wij spelen slim en daardoor is onze ODA niet al te hoog. Ik denk dat we pas 8 clears maximaal zijn verloren, terwijl we toch zeker een minimum van 10/12 dorpen hebben gepakt laatste tijd en heel wat troepen gecleard.

Social heeft dus een speelstijl die hem straks de kop kan gaan kosten. Als je zo met me aanval omgaat ;) Verder zal ik ook maar is feiten gaan pakken van spelers uit jou stam of worden me posts dan te lang, want die minimaal 100 interns passen denk ik niet in 1 post.

Mijn aanval gaat mijn de kop kosten 5 dagen is die shit weer herbouwd;)
 

DeletedUser73852

Guest
ODA spreekt boekdelen? Dat is echt de grootste onzin, dat wil meer zeggen dat je dom aanvalt. Wij spelen slim en daardoor is onze ODA niet al te hoog. Ik denk dat we pas 8 clears maximaal zijn verloren, terwijl we toch zeker een minimum van 10/12 dorpen hebben gepakt laatste tijd en heel wat troepen gecleard.

Social heeft dus een speelstijl die hem straks de kop kan gaan kosten. Als je zo met me aanval omgaat ;) Verder zal ik ook maar is feiten gaan pakken van spelers uit jou stam of worden me posts dan te lang, want die minimaal 100 interns passen denk ik niet in 1 post.

Wat lul jij nu?
Clears zijn er om gebruikt te worden he.
Een full nuke die niet loopt is verspilde tijd om een nieuwe te maken.
En jah, hij kan er niet aan doen dat hij in een omgeving zit waar ze goed deffen (onderandere de spelers van WeCan, waar ik zelf ook mee te maken heb (gehad)) en dus weten zn clears der uit te pikken.

Je lage oda zegt eerder genoeg over je omgeving en het soort spelers dat jij hebt moeten pakken voor groot te worden..
Maarjah.
 

DeletedUser

Guest
het ging meer over de manier waarop social deffde, niet waarop hij aanviel.

anyway kzie t probleem daar ook niet mee.
 
Reactiescore
974
En jah, hij kan er niet aan doen dat hij in een omgeving zit waar ze goed deffen (onderandere de spelers van WeCan, waar ik zelf ook mee te maken heb (gehad)) en dus weten zn clears der uit te pikken.

Hij ligt pas sinds kort met een klein frontje tegen We Can aan. Het goede deffen wil ik overigens niet echt tegenspreken, maar grotendeels van de gekregen clears op Izanami zijn gedodged. Wel ja, als je maar vaak genoeg wordt aangevallen komt die ODD uiteindelijk toch wel hoog genoeg en naarmate verder in de game zijn er wat meer mogelijkheden voor stacks. Eerdere aanval waren er slechts 4 clears totaal aan troepen gestopt van de 200 att's ofzo om maar als voorbeeld te noemen.. :D

het ging meer over de manier waarop social deffde, niet waarop hij aanviel.

anyway kzie t probleem daar ook niet mee.

Neuh, hij refereert naar zijn off/def verhouding.
 

DeletedUser73942

Guest
Hij ligt pas sinds kort met een klein frontje tegen We Can aan. Het goede deffen wil ik overigens niet echt tegenspreken, maar grotendeels van de gekregen clears op Izanami zijn gedodged. Wel ja, als je maar vaak genoeg wordt aangevallen komt die ODD uiteindelijk toch wel hoog genoeg en naarmate verder in de game zijn er wat meer mogelijkheden voor stacks. Eerdere aanval waren er slechts 4 clears totaal aan troepen gestopt van de 200 att's ofzo om maar als voorbeeld te noemen.. :D



Neuh, hij refereert naar zijn off/def verhouding.

Mijn off deff verhouding valt reuze mee;)
 
Reactiescore
974

DeletedUser64943

Guest
ODA spreekt boekdelen? Dat is echt de grootste onzin, dat wil meer zeggen dat je dom aanvalt. Wij spelen slim en daardoor is onze ODA niet al te hoog. Ik denk dat we pas 8 clears maximaal zijn verloren, terwijl we toch zeker een minimum van 10/12 dorpen hebben gepakt laatste tijd en heel wat troepen gecleard.

Social heeft dus een speelstijl die hem straks de kop kan gaan kosten. Als je zo met me aanval omgaat ;) Verder zal ik ook maar is feiten gaan pakken van spelers uit jou stam of worden me posts dan te lang, want die minimaal 100 interns passen denk ik niet in 1 post.

mag je hier zeggen dat iemand dom is? of moet je dat dan netjes verwoorden door te zeggen dat ze niet goed in hun bolletje zijn.


een clear is een clear, dom aanvallen kan dus niet. want zijn troepen moeten weg.
als je spelers van 100k moet legen, kunnen je helemaal tactics gaan bedenken dit, tactics dat. maar veel winst zul je er niet op maken, omdat die speler niet voor niks nu nog maar 100k heeft.
zijn dorpen moeten leeg, wat doe je dan? net zo lang faken tot hij alles dodgen?

Nahh, je geeft hem op al zijn dorpen 2 clears, en kunt diezelfde dag nog de speler wegwerken. (kijk naar 1ns2n3r) savonds gecleard volgende middag was hij weg.


waarom ga je stoer lopen doen over de interns die ik heb gemaakt op wereld5? tevens is dit niet het account waar ik wereld 5 mee gewonnen heb, want ik ben toen voor nood naar reintje the 1st over gegaan.
op die wereld klaagden er echter nooit iemand over interns dit interns dat. het ging tenslotte om het front, en de oorlog waar je elke dag/nacht druk mee was. mooie tijden. minder gezeik. minder gehuil om interns, minder gehuil om kata's
kata's waren er niet voor niks. gebruiken dus. en tja, wie de bal kaatst......
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Op limited haul werelden is elk beetje gs dat je uitspaard een voordeel tegenover een ander. Dus op zich is het slimmer clears te sparen enzo.

Maarja ik ga ook altijd vegen hoor :p To much ODA-geil :$

minder gehuil om kata's
kata's waren er niet voor niks. gebruiken dus. en tja, wie de bal kaatst......

De enige reden waarom ze er zijn is omdat ze niet kunnen weggelaten worden.

Dus je redenering dat ze er met reden zijn klopt niet. Het was de bedoeling hier zonder gebouwsloopshizzle te werken (ram wel ofc)
 

DeletedUser64943

Guest
ik schrijf ook dat ze er waren, niet dat ze er zijn.

op nieuwe werelden merk ik dat niemand ze nodig vind, en dus is het een gentlements-rule dat je ze niet gebruikt. prima.

ik schreef niet voor niks "waren" omdat ik het over w5 had.
 
Bovenaan