Top/Flop stammen?

Reactiescore
660
Ja robbeke ik zie het ook wel gebeuren helaas.

Maar met de stam kus so is het inderdaad zo afgesproken dat de bg/nap geld tot we can verloren of gewonnen heeft
Met stop. Is er niks afgesproken , we werken samen en daarom niet tegen elkaar maar er is geen officieele bg/nap dit kan misschien komen.maar misschien ook niet.

Ik snap je punt volledig over wat je zegt en hier ben ik zelf ook bang voor want eerst samen werken en dan vijanden zijn als altijd zonde
Maar so be it.

We hebben allemaal het zelfde doel en dat is smooi niet nog eens laten winnen :)
En zolang dit niet gelukt is zullen we samen werken


Dit feestje is voorlopig dus nog niet helemaal doorgegaan.
 

DeletedUser

Guest
1. Ik speel niet 24/7, ik heb 3 andere co's. Die allemaal dezelfde instelling hebben over jou. Jij denkt dat ik er alleen op zit, nouja kijk eens goed naar je mededelingen, dan kan je zien dat je altijd verschillende antwoorden gehad hebt. Respect hoor je te hebben voor medespelers, respect moet worden verdient. 1 van jouw stamleden, Behnaan heeft mijn resptect verdient; Want hij is niet beginnen schelden toen het even tegen zat.


Dankjewel derp! Lijkt me niet meer dan normaal toch! Je probeert het spelletje zo goed mogelijk te spelen, en uiteindelijk deze wereld viel het onze kant op.

Ruben
 
Bovenaan