Top/Flop Stammen

DeletedUser72040

Guest
-serial killers- is al zowieso de flop stam, is gedoemd een massa stam te worden


achter Fire Breathing Rubber Duckies zit echter wel een uitgewerkt idee, ik vermoed dat deze stam, zoals style! het doet in casual 1, het in casual 2 (ook) zal doen

hopelijk komen er wel meerdere sterke stammen en kan de oorlog snel geopend worden :D
 

DeletedUser

Guest
666 / Develish Strategy is een van de enigste TOP stammen!
 

DeletedUser72040

Guest
mmm, te vroeg stadium om dat te kunnen aantonen, voorlopig lijkt het me een massa stam, maar je mag me zeker het tegendeel bewijzen

nu kan men enkel met zekerheid zeggen dat Duck! de enigste top stam is omdat ook ongeveer enkel Duck! leden al van zich hebben laten horen hier op het forum + omdat het een pre-made is + omdat vele leden zich al bewezen hebben op de vorige casual en verder ook gewoon top spelers zijn buiten de casual
 

DeletedUser40402

Guest
Iedereen die tegen Duck is en wat niveau heeft, meld je aan bij /Crea!
 

DeletedUser72040

Guest
ik weet niet wat er gebeurd is tussen jij en de anderen, maar voor mij ben je geen vijand :p

maar jammer dat je al direct ten onder wilt gaan dan...
 

DeletedUser40402

Guest
ik weet niet wat er gebeurd is tussen jij en de anderen, maar voor mij ben je geen vijand :p

maar jammer dat je al direct ten onder wilt gaan dan...

Ik heb tegen niemand echt iets in Duck hoor :p. Maar het is niet leuk als alle kwaliteit in 1 stam zit zoals in Casual 1 :p.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
/Crea alleen heeft al meer skills dan Duck!, op draakje na dan:p
 

DeletedUser65921

Guest
Omdat Duck een premade is is Duck top. Leg me dat eens uit Kjel?
 
Bovenaan