Top/Flop Stammen

DeletedUser62454

Guest
Dan is die van Juvy nog altijd een veel grotere. Nogmaals (na duizend keer herhalen), hebben wij met Aesth uiterst netjes gehandeld. Jullie daarentegen niet. Of wou je die discussie weer opnieuw voeren, wetende dat ons punt door meerdere Amen'ers en Juvy'ers is "goedgekeurd"?

Voor jou geldt het zelfde, 'jullie'.
 

DeletedUser33379

Guest
Re: Het enige echte Woordenboek van Wereld 38

Ik denk dat jullie dat toch echt voor een groot deel aan jullie zelf te danken. Als er stamleden zijn die reageren in de trend van "huilie huilie" en "waar zijn de zakdoekjes", dan is het inderdaad erg aannemelijk dat Juvy over één kam geschoren wordt. Bovendien is er niemand die optreed (voor mij is dat toch echt een raadsel) in Juvy tegen deze achterlijke acties van zowel de leiding als enkele spelers van Juvy. Dan is dat inderdaad een vrij logisch gevolg, waar alleen jullie aan wat kunnen veranderen.

oke man, heel ruig.
je weet wss de helft niet van juvy, je gaat weer af op geruchten wat er gebeurd is in het zuiden.
ik heb zelfs met een groepje gezeten om er over te praten, en plannen te bedenken hoe we het daar recht krijgen, ook met leden de tegenpartij, maar er kwam gewoon niets goeds uit. en zij maar zeggen dat het allemaal onze schuld is :D

wat hou ik er van om de beste te zijn :D
 

DeletedUser75377

Guest
Re: Het enige echte Woordenboek van Wereld 38

oke man, heel ruig.
je weet wss de helft niet van juvy, je gaat weer af op geruchten wat er gebeurd is in het zuiden.
ik heb zelfs met een groepje gezeten om er over te praten, en plannen te bedenken hoe we het daar recht krijgen, ook met leden de tegenpartij, maar er kwam gewoon niets goeds uit. en zij maar zeggen dat het allemaal onze schuld is :D

wat hou ik er van om de beste te zijn :D


Dat groepje is er inderdaad geweest, Ook met de FeL leden.
Wij kwamen zelfs met een tegenvoorstel.
Maarja dan maar zeggen dat we er niks voor gedaan hebben terwijl wij gewoon lang genoeg hebben overlegt om een oplossing te vinden.
 
Reactiescore
972
Re: Het enige echte Woordenboek van Wereld 38

oke man, heel ruig.
je weet wss de helft niet van juvy, je gaat weer af op geruchten wat er gebeurd is in het zuiden.
ik heb zelfs met een groepje gezeten om er over te praten, en plannen te bedenken hoe we het daar recht krijgen, ook met leden de tegenpartij, maar er kwam gewoon niets goeds uit. en zij maar zeggen dat het allemaal onze schuld is :D

wat hou ik er van om de beste te zijn :D

Dat groepje is er inderdaad geweest, Ook met de FeL leden.
Wij kwamen zelfs met een tegenvoorstel.
Maarja dan maar zeggen dat we er niks voor gedaan hebben terwijl wij gewoon lang genoeg hebben overlegt om een oplossing te vinden.

Ik weet alles en ik denk dat jij dat onderschat. Welk tegenvoorstel was dat dan, dat jullie bobdecat wilden ipv TheArrow? Hoe belachelijk. Van jou verbaast het me overigens niets dat je die stabs goedkeurt.
 

DeletedUser75377

Guest
Re: Het enige echte Woordenboek van Wereld 38

Ik weet alles en ik denk dat jij dat onderschat. Welk tegenvoorstel was dat dan, dat jullie bobdecat wilden ipv TheArrow? Hoe belachelijk. Van jou verbaast het me overigens niets dat je die stabs goedkeurt.

Ja het was een voorstel van een van de leden binnen ons, Leek ons nog best normaal hoor .
We hebben geluisterd na FeL.
Totdat Pieter zich er een beetje in ging bemoeien, en beetje uit ging flippen.
 

Deleted User - 2242732

Guest
Re: Het enige echte Woordenboek van Wereld 38

@brutes

Dat was dat gesprek waar jij opnieuw ging roepen en discussieren waarom je de beste bent?
Dat was het gesprek waar de helft die in het gesprek zat niet reageerde?
Dat was het gesprek waar er weer met modder werd gegooid naar elkaar zonder duidelijk te overleggen als 2 leidingen en wouter naar mij uiteindelijk kwam vragen om wat te bemiddelen? :confused:

Ik heb jouw inbreng in het gesprek toen ik erin zat nog even opgezocht.
even de quotes:
[3/02/2015 23:15:41] b: ik heb genoeg laten zien dat ik me niet meer hoef te deffen
[3/02/2015 23:15:49] b: op vorige werelden
[3/02/2015 23:20:32] b: ik ben toch persoonlijk de beste?
[3/02/2015 23:20:52] b: kijk anders even naar de winsten die liquicity de afgelopen 3 dagen heeft?
Tot zover jouw enorme(!) input in de bemiddelingen. :)


Nee sorry hiermee heb ik het wel gehad bart, ik durf wel zeggen van mezelf dat het lang duurt voor ik met iemand niet meer wil overleggen maar jij bent de enige die dik aan deze lijn zit. ;) als er 1 iets is op deze wereld waar ik een stronthekel aan heb ben jij het wel die overal dit zit rond te roepen hoe goed je wel bent. Of je nu de beste bent of niet, laat ik in het midden, iedereen heeft er z'n meningen over. Maar wanneer valt je cent dat je met je gedrag steeds dieper in je put van arrogantie valt? Dat mensen niet meer met je willen spreken? Wanneer heb je dan door dat je hier minder bereikt dan dat je wint? :confused:
Waarschijnlijk kom je weer af met 'jaloesie', toont maar weer hoe kortzichtig je denkt.

Jullie weten trouwens zo goed als ik dat ik een aparte groep gemaakt had voor de mensen waarmee ik WEL over de kwestie kon spreken. Det moest dit helemaal niet doen overigens, maar we stoppen er wel onze tijd in.
Wie zat daar in? wouter, jordy, maarten en ik.
Hier het volledige gesprek. Normaal kap ik geen skypegesprekken op het AF, maar nu vragen jullie er gewoon om. :eek:

als jullie willen bespreken, wil ik hier verdergaan (y)
[3/02/2015 23:23:51] Robin | CDU & melkor: zonee, jammer dan.
[3/02/2015 23:24:35] Robin | CDU & melkor: denk dat juvy! enerzijds wel wat hun naam kan verbeteren en Fel wat aan hun 'stamcluster' kan gebruiken. zoals ik het gesprek volgt komt daar van geen beiden wat in huis (y)
[3/02/2015 23:26:16] Maarten ..: laat maar wat horen dan indd
[3/02/2015 23:26:20] Maarten ..: zonder bobdecat erbij te betrekken
[3/02/2015 23:26:57] Wouter Puts: Nja ik weet niet of er een optie is:p
[3/02/2015 23:27:31] Robin | CDU & melkor: kijk
[3/02/2015 23:27:34] Robin | CDU & melkor: wat ik net tegen juvy! zei
[3/02/2015 23:27:48] Robin | CDU & melkor: ik vind het best belachelijk dat er overlegd wordt.
[3/02/2015 23:27:51] Robin | CDU & melkor: maar ook goed
[3/02/2015 23:27:54] Robin | CDU & melkor: waarom belachelijk?
[3/02/2015 23:30:20] Robin | CDU & melkor: om eerlijk te zijn vind ik het beetje vreemde situatie, eerst brengen jullie Fel van niks op de hoogte dat ze naar jullie gaan, er een spion tijdenlang info doorstuurt naar wouter en nu zou Fel opeens moeten gaan onderhandelen...nu Arrow niet wil komen naar juvy!.... Maar aan andere kant was het gedrag van pieter ook niet netjes dus dat compenseert het mss wat.Dusja, bekijk alles eens vanuit een buitenstaander ipv steeds vanuit jullie eigen perspectief...
[3/02/2015 23:30:34] Robin | CDU & melkor: het goede is dat er weer gesprekken zijn natuurlijk
[3/02/2015 23:30:39] Robin | CDU & melkor: maar ik vroeg me ten eerste af
[3/02/2015 23:30:44] Robin | CDU & melkor: waarom zat jens niet in het gesprek?
[3/02/2015 23:30:58] Wouter Puts: Omdat hij geleaved was:p.
[3/02/2015 23:31:24] Robin | CDU & melkor: ah ok xd
[3/02/2015 23:31:29] Jordy | I Thought She Was 18: Nu is me kaartje nog niet af
[3/02/2015 23:31:33] Jordy | I Thought She Was 18: al die afleiding :(
[3/02/2015 23:42:42] Robin | CDU & melkor: maarja, julllie zetten jullie actie dus gewoon door? het is dus nog niet erg genoeg dat jullie 1 account midden in Fel overnemen? (en dit zeg ik absoluut niet omdat ik bg ben met Fel ofzo, zoals je zag was ik ook boos op pieter z'n rage in de chat en heb ik ook m'n gedacht gezegd.) Wouter jij komt naar mij zeggen dat je het spijtig vindt dat mensen steeds jullie komen afkraken op het AF bij spelersaanvragen omdat jullie een stabstam zijn. Maar met zo'n acties haal je dat idee nu niet bepaald naar beneden, versterk je het alleen maar, ik hoop dat je dat zelf beseft. Ook waarom je van louis ten eerste op het account gezet hebt en waarom je later van hem ook steeds maar info bleef aannemen is mij eigenlijk een raadsel... Wij hadden info vanuit iemand van amen gekregen, heb ik per direct mee naar vlemis gestapt, dat is gwn laf. Na al de moeite die maarten voor Arrow gedaan heeft, de inc die hij gekregen heeft van captain etc vind ik het behoorlijk straf dat hij hier zo rustig met jullie nog zit te overleggen en nog steeds de moeite ervoor doet. Vervolgens komt jens op captain zonder dat fel ook maar weet dat het account aan juvy! kant staat. Wanneer Fel uiteindelijk hoort dat jens op het account zit (moeten ze zelf ondervinden, dus ze werden niet op de hoogte gebracht) krijgt maarten nog geen 2?3? dagen later een vloot incommings over hem van nurse joy, captain en Arrow... En ja, Fel plande een massa op hem, maar stel je in hun plaats, wat zou je doen als je vijand (met hun voorhistorie al) je zoiets flikt? In plaats van OP DAT MOMENT naar Fel leiding te stappen en zeggen dat je info weet van de massa en dat louis erachter zitten laten jullie captain gewoon aanvallen op een onstackt en leeg front (wat louis ook wist).... Je kon ook bv gewoon nurse joy laten aanvallen hebben om de smids neer te halen als countermasssa... allemaal mogelijkheden... allemaal zaken die jullie niet gedaan hebben... En dan komen praten over jullie 'imago'... Zie de zaken eens als die van een buitenstaander... En ja, natuurlijk is het onaanvaardbaar wat pieter op Facebook zei, ik vind dat ook niet door de beugel kunnen, maar iedereen weet hoe hij is, dat is een 1mansactie, die van jullie stam niet....
[3/02/2015 23:58:42] Jordy | I Thought She Was 18: Mjah, dehele stam stond achter het joinen
[3/02/2015 23:58:57] Jordy | I Thought She Was 18: De spionage wist eigenlijk weinig mensen van
[3/02/2015 23:59:00] Jordy | I Thought She Was 18: Ik ookk niet
[3/02/2015 23:59:30] Jordy | I Thought She Was 18: Tot op de dag dat er een rekruutforum stond voor 3 spelers Zjroy, captain, arrow
[3/02/2015 23:59:39] Jordy | I Thought She Was 18: Met daar uitleg bij met voor en nadelen
[3/02/2015 23:59:51] Jordy | I Thought She Was 18: Stond bij dat beide accs bevriend zijn met ons
[4/02/2015 0:00:01] Jordy | I Thought She Was 18: Wist ik totaal niks van
[4/02/2015 0:00:14] Robin | CDU & melkor: ik had gesproken met maarten hier toen ik nog geen leiding was
[4/02/2015 0:00:24] Jordy | I Thought She Was 18: En dan is er 2 keer een stemming geweest omdat de 1ste maal niet overtuigend genoeg was
[4/02/2015 0:03:52] Robin | CDU & melkor: ik moest toen wat bijspringen met maks en cona richting leiding Fel. Ik zei tegen maarten dat hij moest zorgen dat dat stuk midden in de cluster goed zat, hij zei direct tegen me dat ze terugkeerden. De spelers deden helemaal aardig tegen hen en ze hadden regelmatig contact, dus waarom zouden er problemen zijn. Maar wat er gebeurde op captain was gewoon glimlachen naar Fel en als ze hun omdraaien een mes uithalen. En wouter heeft een speler op het account Arrow gezet, nog steeds netjes doen tegen fel, vriendelijk zijn, zelfs afkomen uiteindelijk om een massa op captain te plannen om hun vertrouwen nog maar meer te winnen... Terwijl hij al die tijd info achter Fel hun neus doorstuurde...
[4/02/2015 0:04:08] Robin | CDU & melkor: Stam heeft gewoon van jullie leiding niet alle info gekregen toen ze stemden, jammergenoeg.
[4/02/2015 0:04:42] Jordy | I Thought She Was 18: Tjah
[4/02/2015 0:05:07] Jordy | I Thought She Was 18: Uiteindelijk kijkt de stam naar de voordelen
[4/02/2015 0:05:15] Jordy | I Thought She Was 18: Niet het hele verhaal erachter
[4/02/2015 0:05:18] Robin | CDU & melkor: nee
[4/02/2015 0:08:25] Robin | CDU & melkor: wat jij zegt is 'we recruiteren Fel, Faith, nero, MLV en alle stammen op deze wereld tot 1 stam. Wereld gewonnen, we kijken alleen maar voordelen...' je weet toch zo goed als ik dat dit niet zo is... Ik moet je zeggen dat bv onze stam ook niet alle info gekregen had omtrend aes, maar daarvoor zal onze stam moeten boeten, en heeft het ook al gedaan, we hebben al onze leden dan ook onze excuses aangeboden en hun meningen opnieuw gevraagd. (jullie zien bv later wel wat hieruit komt)

Einde gesprek.

Jullie weten zo goed als ik dat ik altijd moeite doe om te bemiddelen, jullie te helpen, maar hier kwam niks van input in het gesprek van juvy!-kant.
Stop dus eens met te doen alsof jullie moeite gedaan hebben en erken WAT er gebeurd is en dat niemand er wat wou aan doen. Enige wat jullie wilden zijn de accounts, of daar nu 100 stabs voor nodig zijn of geen doet er niet toe. :bijl:

Gesprekken tussen Juvy en Fel is uit de hand gelopen.
[3/02/2015 22:27:51] Robin | CDU & melkor: oei? (worry)
[3/02/2015 22:27:52] Robin | CDU & melkor: wat dan?
[3/02/2015 22:27:57] Robin | CDU & melkor: moet ik ffe bemiddelen?
[3/02/2015 22:29:08] Wouter Puts: Ja sure
----------------------

[3/02/2015 23:12:22] Robin | CDU & melkor: kan ik die gesprekken zien?
[3/02/2015 23:14:52] Wouter Puts: Morgen oké? ;)
[3/02/2015 23:15:11] Robin | CDU & melkor: dus vandaag overleggen jullie niet meer?
[3/02/2015 23:16:00] Wouter Puts: Ik ben bekaf
[3/02/2015 23:16:02] Wouter Puts: Haha
Niks meer gehoord in de groepschat de dag erna, niks meer overlegd. Flink veel moeite gedaan inderdaad. :rolleyes:
arrow zonder bezetting wisselen met bobdecat. juvy! zoekt doet geen moeite om te bemiddelen, ze zoeken alleen maar voordelen voor henzelf.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62454

Guest
Inderdaad. En ik zal het blijven zeggen.

Wie ben jij dan om (in gods naam) respect voor te hebben?
Je bent individueel nergens maar dan ook nergens van op de hoogte als ik je posts goed lees.
Buiten verwachting ben ik van mening dat je een schreeuwer bent en een zuurpruim. Al je posts draaien om hetzelfde en respect voor de vijand is ZEKER niet in dit lijsje te vinden. Je neemt niet eens de tijd om ze te leren kennen, je neemt niet eens de tijd om een mening te vormen?
Laten we niet vergeten dat ik tegenovergesteld ben van wie jij bent.
Jij hebt een Amen stabb waargemaakt die nog steeds zwaar weegt en zwaarder heeft gewogen dan elke account hop die tot zover op w38 is geweest.
Als je dan toch mij over een kam scheert, ben jij voor mij de enige vijand die geen individueel respect verdient.
 
Reactiescore
972
Wie ben jij dan om (in gods naam) respect voor te hebben?
Je bent individueel nergens maar dan ook nergens van op de hoogte als ik je posts goed lees.
Buiten verwachting ben ik van mening dat je een schreeuwer bent en een zuurpruim. Al je posts draaien om hetzelfde en respect voor de vijand is ZEKER niet in dit lijsje te vinden. Je neemt niet eens de tijd om ze te leren kennen, je neemt niet eens de tijd om een mening te vormen?
Laten we niet vergeten dat ik tegenovergesteld ben van wie jij bent.
Jij hebt een Amen stabb waargemaakt die nog steeds zwaar weegt en zwaarder heeft gewogen dan elke account hop die tot zover op w38 is geweest.
Als je dan toch mij over een kam scheert, ben jij voor mij de enige vijand die geen individueel respect verdient.

Ah, wat een wanhoopspost. Pure, ongefundeerde, subjectiviteit. Je hebt geen enkele inhoudelijke post weerlegt en je bent enkel afgekomen met het argument "spreek ons niet aan met jullie".

En prima,ik nodig je uit om een nieuwe discussie te voeren over welke recruit van vijandelijke accounts viezer is. Ik ben ook in staat om wat objectieve spelers van andere werelden te vragen om hun mening en ze zullen recht in één lijn zitten met mijn argumenten.

Je posts drijven op niks. Je weerlegt niks. Deze post was enkel een enorme uitspatting van frustratie en machteloosheid. Nogmaals, ik nodig je uit om de discussie aan te gaan. Weet wel dat je kansloos bent :)
 

DeletedUser65921

Guest
Ik wou jullie mooie discussie (die off-topic was) niet volledig weg doen, dus heb hem hier gezet.
Veel plezier ermee verder.
 

DeletedUser62454

Guest
Ah, wat een wanhoopspost. Pure, ongefundeerde, subjectiviteit. Je hebt geen enkele inhoudelijke post weerlegt en je bent enkel afgekomen met het argument "spreek ons niet aan met jullie".

En prima,ik nodig je uit om een nieuwe discussie te voeren over welke recruit van vijandelijke accounts viezer is. Ik ben ook in staat om wat objectieve spelers van andere werelden te vragen om hun mening en ze zullen recht in één lijn zitten met mijn argumenten.

Je posts drijven op niks. Je weerlegt niks. Deze post was enkel een enorme uitspatting van frustratie en machteloosheid. Nogmaals, ik nodig je uit om de discussie aan te gaan. Weet wel dat je kansloos bent :)

Ik lok geen discussie uit, propoganda freakje, dat doe je zelf door mij een stabber te noemen terwijl je geen enkel idee hebt.
Ja prima, moraal van het verhaal is dat ik 10 keer cleaner ben dan jij en dat 3/4 van juvy dat ook is.
Ik zie jou post meer als een wanhopige poging weer je gelijk te scoren.
 

DeletedUser54257

Guest
Re: Het enige echte Woordenboek van Wereld 38

Ja het was een voorstel van een van de leden binnen ons, Leek ons nog best normaal hoor .
We hebben geluisterd na FeL.
Totdat Pieter zich er een beetje in ging bemoeien, en beetje uit ging flippen.

Hoe belachelijk.. ik zal een vergelijking maken zodanig je het mss snap.

Juvy! komt ons huis leeg roven , vervolgens komen ze met een voorstel of wij de inboedel willen terugkopen.

Dit is zo'n beetje wat jullie voorgesteld hebben. Eerst Arrow pikken en vervolgens het willen wisselen tegen bob.
En ja ik was kwaad, dat jullie uberhaubt zo normaal doen erover.
Tevens was dat "juvy!'s" voorstel, maar Louis noch Yves wou dorpen afstaan (een eerder voorstel van een ander gesprek) laat staan alle dorpen in ruil voor bob.

Hoe dan ook een bepaald deel cluster afstaan van Arrow was het beste voorstel wat we gezien hebben en wat op tafel gelegen heeft. Een voorstel wat zelfs nog in onze vingers snijden was. Maar dat heeft juvy! afgewezen. ALthans Yves en louis.

Verder verwacht je dat ik normaal reageer, wel ik reageer alleen normaal tegen eervolle mensen die respect hebben en tonen naar anderen.

Pieter

ps: Sorry cona ;-)
 

DeletedUser59368

Guest
Wat Pieter zegt hierboven.. Er zijn voorstellen geweest.
Maar er kwam geen oplossing. Dat Yves en louis ons geen duidelijkheid gaven met wat ze precies wilde. Konden we ook niet deftig onderhandelen.

Alsnog denk ik dat we er toch nooit uitgeraakt zouden zijn.
Situatie was omzeep en er moest een knoop doorgehakt worden.
 

DeletedUser54257

Guest
Wat Pieter zegt hierboven.. Er zijn voorstellen geweest.
Maar er kwam geen oplossing. Dat Yves en louis ons geen duidelijkheid gaven met wat ze precies wilde. Konden we ook niet deftig onderhandelen.

Alsnog denk ik dat we er toch nooit uitgeraakt zouden zijn.
Situatie was omzeep en er moest een knoop doorgehakt worden.

Ja dit zeg je wel mooi.. knopen doorgehakt, zullen we W38 weer te kakken zetten of niet...

Dat je captain terug in Juvy! haalde was al schandalige situatie.. maar dat jullie Arrow aan de haak geslagen hebben is te erg. Ik blijf dat zeggen. Niet of niemand kan daar iets ter verdediging brengen. De helft zegt dat ze het niet wisten en de andere helft zegt dat ze het niet kan schelen...

Ik blijf erbij, iedereen weet het nu, en toch ondersteunen overige juvy leden de acties...
Arrow kan nog steeds teruggeven worden... Dan bespaar je je eigen ondergang door dit soort praktijken...
 
Bovenaan