Top/Flop Stammen

DeletedUser

Guest
Re: Het enige echte Woordenboek van Wereld 38

Roald heeft wel een oordeel daarover, ben ik heel zeker :) Net zoals mij vindt hij die dingen niet echt proper. Maar niet de hele stam hoef je te blijven blamen. Sommige spelers die dingen verkeerd hebben gedaan zijn weg. Anderen deden dan wel zo'n 'stab' maar nogmaals, hoe serieus kun je die hoek nog nemen... Na 3x van kamp gewisseld te hebben kan je daar alles verwachten lijkt me.

Bovendien kun jij dat nu nog altijd doen en verklaren waarom DET properder speelt dan Amen destijds.
Je hebt een prestatie behaald, een inactieve stam wegspelen. (laat ons eerlijk zijn, Amen was sinds ik hier was al relatief inactief, camaro, aes, gerl op dat moment...)
Ik zeg dat ik geen wrok tegen DET, ze zijn namelijk op dit moment de beste stam. Spreek mij maar persoonlijk aan :) DET is de beste stam, zal zeker nog een tijdje vlotjes groeien :) Maar of het de uiteindelijke beste gaan worden weet ik niet.
Echter hoe 'goed' je ook bent, ook DET heeft vuile acties gedaan. En je mist inderdaad mijn punt op dat vlak, het gaat niet over bluffen, ik hoef namelijk niets te bewijzen of te doen :) Het gaat over of ik er zin in heb en of er iemand iets aan heeft :)
 

DeletedUser67517

Guest
Re: Het enige echte Woordenboek van Wereld 38

tih had nergens iets mee te maken, ik denk dat je destijds hippowdown bedoeld, deze speler is op het moment gestopt.
Voorderest heeft juvy niks met t hacke e.d. temaken gehad..

[02:17:34] Carlo | Captain Hook: ik zei em
[02:17:35] Carlo | Captain Hook: matthi
[02:17:56] Carlo | Captain Hook: ik heb momenteel geen zin om een account te verdedigen aangezien het nieuws dat ik had
[02:18:03] Carlo | Captain Hook: van mijn schoonbroer
[02:18:15] Carlo | Captain Hook: en niemand wou de account volledig op vv nemen
[02:18:21] Carlo | Captain Hook: wat ik ook snapte
[02:18:24] Carlo | Captain Hook: toen zei mathi
[02:18:54] Carlo | Captain Hook: probeer in fel te geraken tot je jezelf terug goed genoeg voelt (mentaal dan) om terug te komen
[02:19:15] Carlo | Captain Hook: zo was de account toch nog veilig (want ik zou vanuit nurse en ijzeren geen aanvallen krijgen)
[02:19:28] Carlo | Captain Hook: en had ik effe de tijd om alles op een rijtje te zetten


Mathias speelt op TIH right?!
 

DeletedUser67517

Guest
Re: Het enige echte Woordenboek van Wereld 38

Echter hoe 'goed' je ook bent, ook DET heeft vuile acties gedaan. En je mist inderdaad mijn punt op dat vlak, het gaat niet over bluffen, ik hoef namelijk niets te bewijzen of te doen :) Het gaat over of ik er zin in heb en of er iemand iets aan heeft :)

Noem dan eens voorbeelden van vuile acties die DET heeft gedaan, die niet volgens de wereldwijde afspraken zijn gegaan?
Je blijft er constant op terug komen, maar wanneer ik om voorbeelden vraag heb je op een gegeven moment geen zin in een discussie.
Lekker simpel is dat.
 

DeletedUser

Guest
Re: Het enige echte Woordenboek van Wereld 38

[02:17:34] Carlo | Captain Hook: ik zei em
[02:17:35] Carlo | Captain Hook: matthi
[02:17:56] Carlo | Captain Hook: ik heb momenteel geen zin om een account te verdedigen aangezien het nieuws dat ik had
[02:18:03] Carlo | Captain Hook: van mijn schoonbroer
[02:18:15] Carlo | Captain Hook: en niemand wou de account volledig op vv nemen
[02:18:21] Carlo | Captain Hook: wat ik ook snapte
[02:18:24] Carlo | Captain Hook: toen zei mathi
[02:18:54] Carlo | Captain Hook: probeer in fel te geraken tot je jezelf terug goed genoeg voelt (mentaal dan) om terug te komen
[02:19:15] Carlo | Captain Hook: zo was de account toch nog veilig (want ik zou vanuit nurse en ijzeren geen aanvallen krijgen)
[02:19:28] Carlo | Captain Hook: en had ik effe de tijd om alles op een rijtje te zetten


Mathias speelt op TIH right?!

nee :p.. hij is daarnaast ook gestopt.
als je niet eens weet waar je het over hebt kan je beter niet posten
 

DeletedUser

Guest
Re: Het enige echte Woordenboek van Wereld 38

Omdat ik geen zin heb om uitleg te typen en omdat het toch geen nut heeft :)
 

DeletedUser73739

Guest
Re: Het enige echte Woordenboek van Wereld 38

nee :p.. hij is daarnaast ook gestopt.
als je niet eens weet waar je het over hebt kan je beter niet posten

Dus omdat iemand is gestopt is dit stuk tekst niet meer relevant? Kan ik me niet bij aansluiten.

Ik denk dat als Carlo gewoon netjes tegen FeL had gezegd dat er problemen waren, hij op een eervolle manier een NAP had kunnen krijgen en er niks aan de hand was geweest.
 

DeletedUser67517

Guest
Re: Het enige echte Woordenboek van Wereld 38

Omdat ik geen zin heb om uitleg te typen en omdat het toch geen nut heeft :)
Tuurlijk heeft het geen nut, want ik zou niet weten welke acties er vies waren die DET heeft uitgevoerd. Dus een uitleg typen die makkelijk weerlegt kan worden is inderdaad nutteloos.
 

DeletedUser54257

Guest
Re: Het enige echte Woordenboek van Wereld 38

[02:17:34] Carlo | Captain Hook: ik zei em
[02:17:35] Carlo | Captain Hook: matthi
[02:17:56] Carlo | Captain Hook: ik heb momenteel geen zin om een account te verdedigen aangezien het nieuws dat ik had
[02:18:03] Carlo | Captain Hook: van mijn schoonbroer
[02:18:15] Carlo | Captain Hook: en niemand wou de account volledig op vv nemen
[02:18:21] Carlo | Captain Hook: wat ik ook snapte
[02:18:24] Carlo | Captain Hook: toen zei mathi
[02:18:54] Carlo | Captain Hook: probeer in fel te geraken tot je jezelf terug goed genoeg voelt (mentaal dan) om terug te komen
[02:19:15] Carlo | Captain Hook: zo was de account toch nog veilig (want ik zou vanuit nurse en ijzeren geen aanvallen krijgen)
[02:19:28] Carlo | Captain Hook: en had ik effe de tijd om alles op een rijtje te zetten


nee :p.. hij is daarnaast ook gestopt.
als je niet eens weet waar je het over hebt kan je beter niet posten


Wel grappig dat je dat stuk aanhaalt...

Een juvy! (IT, Hippo) account is aan de verliezende hand, dus gaat maar leugens opspelen om zo veilig te komen liggen...
Een Nap aanvragen, even de zaak uitleggen ... was ook een optie geweest... het zou althans veel netter zijn gegaan.

Opzich wel een taktiek, en het is een spelletje... Maar het maanden laten aanslepen, stamleider tegen elkaar opzetten , maanden lang liegen en bedriegen, spioneren 1.4mil interne, spelers vanop FeL accounts tegen ons opzetten, (kan wel een boek schrijven) en vervolgens doodleuk terug gaan Juvy! en die "overtuigde, gemanipuleerde spelers van Arrow meenemen..."

Ik snap niet hoe je dat stuk tekst als verdediging gebruikt. Als iemand Prive redenen heeft om geen TW Te spelen dan vangt de stam het op. Dan ga je niet een groot schandaal op poten zetten om iedereen te kakken te zetten.


Mvg

Pieter
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser54257

Guest
Zou ik 1 topic doen of 2?

Juvy/Amen vs Det/Faith

Of ze opsplitsen ? Wat lijkt jouw het beste..
Of andere suggesties?

Nog even over mijn laatste zin.. Ik ga er uiteraard mee akkoord dat er idd jammer is dat er stabs etc. gebeuren ;) Maar dit keur ik zeker niet goed. Maar om er weken over te discussiëren is niet echt nuttig , en het gebeurt bij elke stam.. Geen enkele stam is hier heiliger als de andere , tijd dat we dit gewoon toegeven.

Tevens hoort het ook bij het spel in het algemeen. Mensen maken helaas niet altijd de beste keuze , of maken achteraf een onpopulaire keuze om voor een andere stam (de vijand) te kiezen. Uiteindelijk is het zo en kan je er toch niks meer aan doen om op het af te gaan bashen op elkaar :p

Krokobite naar Amen , of Aes naar DET. Praktisch gewoon dezelfde situatie met het verschil dat Kroko langer stamloos was.. Uiteindelijk is het van de ene stam naar de vijand. Wat ook de reden is .. Het is zo!

Of dat nu van Det/amen of welke andere stam een minder goede stam maakt? Dat weet ik niet.. Het zijn nog altijd de stats die spreken. Dat het de reputatie schaad is altijd een andere zaak. Maar de reputatie maakt een stam niet slechter of beter. Just my opinion.. Wie uiteindelijk de wereld wint.. Dat is de beste stam ;) Al bestaat die uiteindelijk door een samengooi van faith/det/juvy/amen leden (niet dat ik dit ooit zie gebeuren..) enkel tw verandert heel snel! Dit heeft Juvy bewezen ;)

Freddy is toch Yves van TheArrow.

Als dit niet zo is excuses. Zo ja... Hoe schijnheilig kan je zijn... Jij hebt de grootste stab in W38 gedaan, eigenlijk de grootste stab die ik in 7 jaar TW gezien heb. Het bedrog en de details van de stab bespreek ik uitgebreid in andere topics maar zijn van onnoemelijk kwaad.

Jullie acties overstijgen alles. Maar goed niemand die verantwoordelijkheid neemt of het "goed" probeerd te maken.

Als Freddy, Yves is van TheArrow, ben jij 1 van de oorzaken van al die haat... dat je dat nog niet ziet is gewoon nogmaals een teken dat er met spelers van Juvy! of medeplichtigen ECHT iets scheelt.
 

DeletedUser62454

Guest
Freddy is toch Yves van TheArrow.

Als dit niet zo is excuses. Zo ja... Hoe schijnheilig kan je zijn... Jij hebt de grootste stab in W38 gedaan, eigenlijk de grootste stab die ik in 7 jaar TW gezien heb. Het bedrog en de details van de stab bespreek ik uitgebreid in andere topics maar zijn van onnoemelijk kwaad.

Jullie acties overstijgen alles. Maar goed niemand die verantwoordelijkheid neemt of het "goed" probeerd te maken.

Als Freddy, Yves is van TheArrow, ben jij 1 van de oorzaken van al die haat... dat je dat nog niet ziet is gewoon nogmaals een teken dat er met spelers van Juvy! of medeplichtigen ECHT iets scheelt.


Wil je kappen de 'jullie' vorm te grbuiken en wil je ook stoppen met doen alsof de wereld vergaat en iederen van de 'jullie' groep verdiend voor eeuwig te blijven branden in de hell.
Bovendien heb ik al wel wat grotere stabs op w38 meegemaakt hoor, je getier gaat op het moment niet echt iets opleveren denk ik zo.
 

DeletedUser

Guest
Re: Het enige echte Woordenboek van Wereld 38

En weer ben je er om weer juvy! door het slijk te halen. Je scheert wel snel iedereen binnen deze stam over dezelfde kam... Mijn tip aan jouw bekijk het ook eens vanuit een ander perspectief. Soms is dat lastig aangezien sommige mensen niet over dat empatisch vermogen beschikken maar je kan het altijd proberen.
 
Reactiescore
972
Re: Het enige echte Woordenboek van Wereld 38

En weer ben je er om weer juvy! door het slijk te halen. Je scheert wel snel iedereen binnen deze stam over dezelfde kam... Mijn tip aan jouw bekijk het ook eens vanuit een ander perspectief. Soms is dat lastig aangezien sommige mensen niet over dat empatisch vermogen beschikken maar je kan het altijd proberen.

Ik denk dat jullie dat toch echt voor een groot deel aan jullie zelf te danken. Als er stamleden zijn die reageren in de trend van "huilie huilie" en "waar zijn de zakdoekjes", dan is het inderdaad erg aannemelijk dat Juvy over één kam geschoren wordt. Bovendien is er niemand die optreed (voor mij is dat toch echt een raadsel) in Juvy tegen deze achterlijke acties van zowel de leiding als enkele spelers van Juvy. Dan is dat inderdaad een vrij logisch gevolg, waar alleen jullie aan wat kunnen veranderen.
 
Reactiescore
972
Wil je kappen de 'jullie' vorm te grbuiken en wil je ook stoppen met doen alsof de wereld vergaat en iederen van de 'jullie' groep verdiend voor eeuwig te blijven branden in de hell.
Bovendien heb ik al wel wat grotere stabs op w38 meegemaakt hoor, je getier gaat op het moment niet echt iets opleveren denk ik zo.

Zoals gezegd in het Woordenboek topic, hebben jullie dat aan jullie zelf te danken. En haha, welke andere grotere stabs? Dit is toch echt de allergrootste, ben benieuwd welke jij in gedachte hebt.
 

DeletedUser

Guest
Die van jouw account was anders ook een mooie. Verder speelt camaro volgens mij niet in Juvy!. Dus jullie is incorrect.
 
Reactiescore
972
Die van jouw account was anders ook een mooie. Verder speelt camaro volgens mij niet in Juvy!. Dus jullie is incorrect.

Dan is die van Juvy nog altijd een veel grotere. Nogmaals (na duizend keer herhalen), hebben wij met Aesth uiterst netjes gehandeld. Jullie daarentegen niet. Of wou je die discussie weer opnieuw voeren, wetende dat ons punt door meerdere Amen'ers en Juvy'ers is "goedgekeurd"?
 
Bovenaan