Top/Flop Stammen

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Kom maar op!
 

DeletedUser52581

Guest
Nog een stam waar veel ervaren spelers verenigd zijn? Zitten helaas niet veel bekenden van mij op deze wereld.
 

DeletedUser71152

Guest
Ga toch weg grappenmaker :D een grote massa stam zonder ervaring ;)
 

DeletedUser73041

Guest
-DW- en dan vooral hun leider die precies uitlegt waarom hij op deze wereld speelt en waarom hij geen PP uitgeeft..
 

DeletedUser73016

Guest
Ziet er uit als de gemiddelde massa stam. Kreeg er zelf net ook een invite voor, uiteraard zonder enige vorm van begeleidend schrijven.

Het is het begin van de wereld. Mijn uitnodigingen worden gestuurd met een begeleidende mail. Dat anderen dit niet doen, kan ik weinig aan doen.

Dat het nu lijkt op een massastam, akkoord. Dat er betalende noobs tussenzitten, ook akkoord. Maar van de top 25 lijkt .Fairy mij het meest belovend. Daarbij vind ik het ook belangrijk om te zeggen dat geen enkele stam zich nu 'pro' mag noemen.

opmcd3.jpg
 
Reactiescore
372
Het is het begin van de wereld. Mijn uitnodigingen worden gestuurd met een begeleidende mail. Dat anderen dit niet doen, kan ik weinig aan doen.

Dat het nu lijkt op een massastam, akkoord. Dat er betalende noobs tussenzitten, ook akkoord. Maar van de top 25 lijkt .Fairy mij het meest belovend. Daarbij vind ik het ook belangrijk om te zeggen dat geen enkele stam zich nu 'pro' mag noemen.

Je bent duidelijk een ervaren expert. Wat is je mening over de rang 2 als ik vragen mag? Net zo positief?
 

DeletedUser

Guest

Waarop baseer je in dit stadium welke stam wel of niet veelbelovend is? Op het puntengemiddelde 3 uur na het starten van de wereld :rolleyes:?
En als leider kun je zeker veel doen aan het feit dat je medeleiders zomaar invites verspreiden - als je een stam opricht en zomaar op de wilde toer mensen uitnodigt waarvan je al dan niet weet of zij een aanwinst zijn, zou ik toch maar eens je rekruteringsbeleid gaan heroverwegen.
Daarmede ook of je uberhaupt capabel bent om een stam te leiden die na het aanvangen van de edelfase nog staat.
 

DeletedUser73016

Guest
Je bent duidelijk een ervaren expert. Wat is je mening over de rang 2 als ik vragen mag? Net zo positief?
We zitten nu nog niet in een fase waarbij een stam hebben belangrijk is. Ik weet best wel dat dit niet het type stam is, dat zich zal redden ;)
 

DeletedUser72285

Guest
stammen in het begin zijn gewoon nutteloos buiten als je met een groep ervaren vrienden zelfde richting kiest en dan een stam opricht , akkoord dan kan het nog
 

DeletedUser73016

Guest
Waarop baseer je in dit stadium welke stam wel of niet veelbelovend is? Op het puntengemiddelde 3 uur na het starten van de wereld :rolleyes:?
En als leider kun je zeker veel doen aan het feit dat je medeleiders zomaar invites verspreiden - als je een stam opricht en zomaar op de wilde toer mensen uitnodigt waarvan je al dan niet weet of zij een aanwinst zijn, zou ik toch maar eens je rekruteringsbeleid gaan heroverwegen.
Daarmede ook of je uberhaupt capabel bent om een stam te leiden die na het aanvangen van de edelfase nog staat.
Ik baseer me daar niet op. Klopt, we zijn aan het werken aan een rekruteringsbeleid, maar geloof me. Daar ben je niet mee bezig 3 uur nadat de wereld is gestart. En de tijd zal het leren.
 

DeletedUser

Guest
Ik baseer me daar niet op. Klopt, we zijn aan het werken aan een rekruteringsbeleid, maar geloof me. Daar ben je niet mee bezig 3 uur nadat de wereld is gestart. En de tijd zal het leren.

Nee, precies - daar had ik me maar mee bezig gehouden voordat de wereld startte en je met zowat 40 man in de stam zat.
 

DeletedUser73041

Guest
Sowieso je zegt dat jullie de stam zijn die het meest veelbelovend is in de top 25 maar vervolgens blijkt gewoon dat jullie random spelers aannemen (die er misschien helemaal niks van kunnen) dus waar is die 1e opmerking dan op gebaseerd vraag ik me af.
 

DeletedUser

Guest
Je kunt nu nog niets zinnigs zeggen over de kwaliteit van de stammen, behalve als er talent van een vorige wereld in zit. Dus om nu .Fairy al veelbelovend te noemen, is wat overdreven lijkt me.
 
Bovenaan