Top/Flop Stammen

DeletedUser

Guest
Welke laatste aanval? Je bedoelt de fake massa van Mental? Waar je gelijk op het AF zei dat je onder vuur lag en je iedere speler die een aanval stuurde een pm ging sturen of het een fake of echte is?:eek:

Het was dan ook een fake-massa behalve van TTV maar die moest natuurlijk zijn front omgooien van Mental naar Legend dus zijn bijbedoeling is ook al duidelijk.. Maar dat het een fake-massa was waren we al snel achter nadat er meerdere aanvallen in de nacht aankwamen en er meerdere aanvallen uit één dorp kwamen :p
 

DeletedUser60969

Guest
3 aanvallen noem ik geen massa noob:mad:

Je was anders behoorlijk in paniek :mad:

Het was dan ook een fake-massa behalve van TTV maar die moest natuurlijk zijn front omgooien van Mental naar Legend dus zijn bijbedoeling is ook al duidelijk.. Maar dat het een fake-massa was waren we al snel achter nadat er meerdere aanvallen in de nacht aankwamen en er meerdere aanvallen uit één dorp kwamen :p

Dat bleek op dat moment kennelijk niet.
Maar de fake massa bijvoorbeeld voor de kerst, zat je hier ook al te posten dat Cabbie het niet 1 vs 1 aan kon en dat het laf was. De fake massa was nog niet eens begonnen en er werd gezegd dat je goed kon deffen omdat je nog geen dorpen verloren bent (ook logisch). Dan worden er met een nachtblitz dorpjes gepakt en is dat ook al niet eerlijk :mad:

+

Trouwens ook leuk, waar een NAP is met Fresh hebben sommige spelers er geen boodschap aan. (Met opzeg)
Plots wordt er geleaved uit de stam, Legend gejoind en wordt er vol in de aanval gegaan op Mental.

Het is maar hoe je met alle aanvallen wil pronken, kennelijk wordt er alles uit de kast gehaald om ook maar verdere winsten op YKMN te halen. Maar als er iets is wat Mental doet dan is het stab stab stab. Ben benieuwd wat er nu weer voor excuses hiervoor komen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74856

Guest
Je was anders behoorlijk in paniek :mad:

Het is maar hoe je met alle aanvallen wil pronken, kennelijk wordt er alles uit de kast gehaald om ook maar verdere winsten op YKMN te halen. Maar als er iets is wat Mental doet dan is het stab stab stab. Ben benieuwd wat er nu weer voor excuses hiervoor komen.

Daarom ben ik ook gestopt :(

Veel te veel bla bla
 

DeletedUser60969

Guest
Geen poep gaan praten Gerwin.. De eerste massa was een fake massa's + 10-tal treinen. De massa met kerst was van heel Mental en daarbij zaten een 1k clears (waardoor wij ook die 3,5m verdediger van de dag hebben gehaald).. en daar nog een zelfde aantal fakes bij, bij deze aanval werden 15 treinen gesloopt/gesniped/gebackdraft en een dorpje werd gepakt. De paar nachten daarna (hoe.. gaan we niet over beginnen, het was slim) werden er 21 dorpen gepakt.

Dat wij offensief en defensief beter zijn, wist ik al.. maak je daar maar geen zorgen over.

Bart

Massa van kerst was echt niet van heel Mental.
Je hebt veel OS gekregen van Fresh, en volgens mij zijn er ook behoorlijk wat troepen verslagen.

Ik durf ook niet te oordelen of je offensief of defensief beter bent dan Mental, zo erg ben ik ook alweer niet overtuigt van je en loop ook niet graag naast mijn eigen schoenen als ik het over Mental moe hebben.
Je loopt er in ieder geval wel erg te koop mee als je onder aanval ligt, en al helemaal over het resultaat. Dan krijg ik meer de indruk dat je trots bent op wat je hebt gepresteerd, terwijl je dan toch wel beter zou moeten kunnen dan de dorpenverlies als je zo goed bent als je werkelijk zegt.
Ik vind het prima resultaat voor je, maar een rare conclusie van je post.
 

DeletedUser

Guest
Geen poep gaan praten Gerwin.. De eerste massa was een fake massa's + 10-tal treinen. De massa met kerst was van heel Mental en daarbij zaten een 1k clears (waardoor wij ook die 3,5m verdediger van de dag hebben gehaald).. en daar nog een zelfde aantal fakes bij, bij deze aanval werden 15 treinen gesloopt/gesniped/gebackdraft en een dorpje werd gepakt. De paar nachten daarna (hoe.. gaan we niet over beginnen, het was slim) werden er 21 dorpen gepakt.

Dat wij offensief en defensief beter zijn, wist ik al.. maak je daar maar geen zorgen over.

Bart

Misschien had jij achteraf toch ook een plekje verdient bij 'het grootste ego' :p
 

DeletedUser60969

Guest
Geef ik je gelijk in, het was inderdaad niet heel Mental, ik bedoelde eigenlijk heel oost-mental.. ik heb ze toentertijd in notities gezet.

- Cabbie
- Buckshot
- Biervertier
- Rempdebiel
- Mazumba (die alleen niet aanviel, maar NAP was opgezegd, gezien dit moest)
- De tuinman
- Erikxl
- stecol
- Siebfrancis

Bij de OS van Fresh sla je de plank compleet mis, er stond toen alleen van respectievelijk Ovice/Eaglez wat ondersteuning bij ons , maar dit was niet zoveel als er tegenwoordig beschikbaar is. De 100-150 deffence van Dom2 stond deze keer ook niet bij ons (jammer genoeg), aangezien Fresh Dom2 ging aanvallen op het moment dan Mental ons aanviel (toeval:eek:).

Dus nee Gerwin, wat je zegt, klopt niet, maar je had het ook niet kunnen weten gezien je aan de andere kant van de wereld ligt. En tja, naja.. de vergelijking, maak ik heel simpel. +/- 7500 aanvallen gehad in het totaal van Mental (clear/fakes) en 20 dorpen verloren bij de nachtblitz (slim). +/- 1600 aanvallen gegeven aan Mental en 75 dorpen gepakt. Maargoed, dit zijn ook geen denderend hoge getallen, van beiden kanten niet.. alleen de ratio ligt bij ons een tikkeltje hoger.

Oke, laten we je lijstje even pakken.
Allereerst valt Mazumba al af aangezien die niet aanviel.

De volgende spelers hebben zo goed als geen ODA gekregen, dus die zijn kennelijk op geen enkele manier geblockt of ze stuurden fakes. Dus ik weet niet hoe serieus ik je lijstje moet nemen, of ze moeten dus wel clears gestuurd hebben die je gedodged hebt.
- Buckshot
- Biervertier
- Mazumba (viel dus niet aan)
- siebfrancis

Speler met een beetje ODA, wellicht op een stack gelopen
- Rempdebiel

Rest van de aanvallers hebben samen 8,2 ODA erbij gekregen (erg ruw bij elkaar opgeteld) tegen 23 mil ODD van jou. Zo te zien ook veel van Cabbie geblocked.
Het lijkt mij erop dat je vooral veel grote stacks aan het front had staan, van de def die je had gezien de stop die eraan kwam.

Daarnaast hoorde ik en heb ik gelezen dat vanuit Fresh wel degelijk veel OS stond, maar dat is wat ik heb gehoord van mijn kant.
Hoe relevant is dat lijstje? Zijn dat allemaal spelers die dus (samen) 1k clears sturen of zitten daar veel fakes bij of spelers die maar 10 aanvallen stuurden?

Als ik die stats zie dan snap ik de arrogantie nog niet zo...
 

DeletedUser

Guest
Oke, laten we je lijstje even pakken.
Allereerst valt Mazumba al af aangezien die niet aanviel.

De volgende spelers hebben zo goed als geen ODA gekregen, dus die zijn kennelijk op geen enkele manier geblockt of ze stuurden fakes. Dus ik weet niet hoe serieus ik je lijstje moet nemen, of ze moeten dus wel clears gestuurd hebben die je gedodged hebt.
- Buckshot
- Biervertier
- Mazumba (viel dus niet aan)
- siebfrancis

Speler met een beetje ODA, wellicht op een stack gelopen
- Rempdebiel

Rest van de aanvallers hebben samen 8,2 ODA erbij gekregen (erg ruw bij elkaar opgeteld) tegen 23 mil ODD van jou. Zo te zien ook veel van Cabbie geblocked.
Het lijkt mij erop dat je vooral veel grote stacks aan het front had staan, van de def die je had gezien de stop die eraan kwam.

Daarnaast hoorde ik en heb ik gelezen dat vanuit Fresh wel degelijk veel OS stond, maar dat is wat ik heb gehoord van mijn kant.
Hoe relevant is dat lijstje? Zijn dat allemaal spelers die dus (samen) 1k clears sturen of zitten daar veel fakes bij of spelers die maar 10 aanvallen stuurden?

Als ik die stats zie dan snap ik de arrogantie nog niet zo...

Wie hoeveel clears heeft gestuurd boeit me geen drol, totaal waren het er 1000 en totaal 2k aanvallen. We hebben niet alle clears geblocked. Had dom2 wel ondersteund was dat wel het geval geweest.

En er stond 50 deff van fresh bij ons, aangezien ovice/eaglez moesten halveren van de stam.

Bart
 

DeletedUser60969

Guest
Ik betwijfel het al, 3 van de 9 spelers blijkt je al niet aangevallen hebben of je moet net al die clears gedodged hebben.
Maar het zal wel, ook al stuurden ze elks 200 clears had je nog weinig verlies gezien je (misplaatste) ego :p
 

DeletedUser69389

Guest
Oke, laten we je lijstje even pakken.
Allereerst valt Mazumba al af aangezien die niet aanviel.

De volgende spelers hebben zo goed als geen ODA gekregen, dus die zijn kennelijk op geen enkele manier geblockt of ze stuurden fakes. Dus ik weet niet hoe serieus ik je lijstje moet nemen, of ze moeten dus wel clears gestuurd hebben die je gedodged hebt.
- Buckshot
- Biervertier
- Mazumba (viel dus niet aan)
- siebfrancis

Speler met een beetje ODA, wellicht op een stack gelopen
- Rempdebiel

Rest van de aanvallers hebben samen 8,2 ODA erbij gekregen (erg ruw bij elkaar opgeteld) tegen 23 mil ODD van jou. Zo te zien ook veel van Cabbie geblocked.
Het lijkt mij erop dat je vooral veel grote stacks aan het front had staan, van de def die je had gezien de stop die eraan kwam.

Daarnaast hoorde ik en heb ik gelezen dat vanuit Fresh wel degelijk veel OS stond, maar dat is wat ik heb gehoord van mijn kant.
Hoe relevant is dat lijstje? Zijn dat allemaal spelers die dus (samen) 1k clears sturen of zitten daar veel fakes bij of spelers die maar 10 aanvallen stuurden?

Als ik die stats zie dan snap ik de arrogantie nog niet zo...

Ik kan het beamen wat die beweerd, want ik heb dit mogen aanschouwen als vv´er zijnde.;)
 

DeletedUser60969

Guest
Deze spelers hebben allemaal aangevallen ja, sommige wel in de nacht, ook dat, maarja.. dat kan ik ze niet verwijten hé, niet iedereen is kwalitatief van een hoog niveau.

Als die 3 spelers ontkennen aangevallen te hebben, zijn er weer 3 leugenaars meer bij Mental.. het wordt dadelijk nog een zooitje leugenaars daar..:(

Allereerst, leg mij eens uit wat er mis is met snachts aanvallen? Moeten we je een berichtje doen net als je een voorbeeld gaf je een bericht moet doen 2 weken van te voren als er een massa komt? Over excuses gesproken...

En nogmaals, ik kijk puur op ODA.
Je posts lijken net alsof heel Mental aanvalt, of wat in later geval blijkt de oost spelers.
Of je hebt toevalligerwijs alle clears gedodged van ze, of ze hebben maar heel weinig clears gestuurd of ze hebben fakes gestuurd. Het lijkt mij in elk geval meer dat ze weinig tot geen clears hebben gestuurd, en je lijstje van 9 spelers groter lijkt dan dat hij werkelijk is.

Maar dit punt toelichten aan jou is vrijwel lastig merk ik al, want het boeit je geen drol of ze clears hebben gestuurd of niet. Zeg dat in het vervolg dan meteen als je een lijstje post, weet je ook hoe relevant het lijstje is :rolleyes:

Ik kan het beamen wat die beweerd, want ik heb dit mogen aanschouwen als vv´er zijnde.;)

Misschien kun jij het dan toelichten, of ze moeten allemaal gedodged hebben.
Maar blijkt wel weer dat Tasa niet de topdeffer is die hij zich voordoet als jij, iemand waar Bart zeggende niets mee te doen heeft, hem helpt (waar ook niets mis mee is)
 

DeletedUser

Guest
Ik ga hier verder niet meer op in, denk wat je wil denken Gerwin, het is je goed recht. Ik weet en de aanvallers zelf weten wie er allemaal hebben aangevallen. Al zeg ik 5x dat ze wel allemaal aangevallen hebben, jij denkt het toch beter te weten dan de deffer zelf, prima.. be my guest.

PS: heel even snel.. je post klopt ook echt van geen kant Gerwin:p. Je kijkt naar ODA zeg je.. maar als meerdere spelers clears sturen kun je dat aan ODA minder goed zien dan aan ODD. Bij de massa 2 verdedigers van de dag van: 3,5m en 1m.. die geven toch wel aan dat er een gros aantal clears is gestuurd en ook een gros aantal daarvan is geblocked.. maargoed, blijkbaar snap je dat niet?

Bart
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser60969

Guest
Lees mijn post nog eens, blijkt lastig te zijn.
- ik zeg nergens dat ze niets hebben gestuurd
- oda kan je zien per speler
- lijst niet relevant hoe jij het presenteert
- Jou woorden, wie wat stuurde boeit je geen drol

Ik word een beetje moe van jou en je posts hier (en oa dat ziekerige anti triador en ik ben zo goed gedrag)
Sorry.
 
Bovenaan