Top/Flop Stammen

DeletedUser60969

Guest
Ik snap niet echt waar de discussie omtrent de aanval op ons eigenlijk overgaat. Ze hebben ons aangevallen.. die spelers die ik noemde en wie clears of wie fakes stuurde heb ik nergens gezegd, ik zeg alleen dat die spelers hebben aangevallen (die massa in ieder geval, want als ik de fake massa's erbij doe kom ik op veel meer dan 8 stuks uit :p). Dus ik weet niet waar je allemaal vandaan haalt wie met wat aanvalt ofzoiets, dat zeg ik toch nergens, nog even volhouden Gerwin, het is bijna weekend dan mag je slapen :p.

Bart

Allereerst noem je dat heel Mental je aanvalt, daarna heel oost mental waarvan je de spelers namen van noemt.
Daarop zeg ik dat sowieso 3 van de 9 spelers alleen maar fakes heeft gestuurd of clears wat je (toevallig) allemaal gedodged moet hebben. Dat maakt je lijstje niet zo wat het lijkt, dat is hetzelfde als ik zeg dat ik al 2 massa's van Ethno heb gehad zonder een dorpje te verliezen. Wat ik er niet bij zeg is dat het een fake massa is dus vanzelfsprekend dat je dan geen dorpjes verliest.
Je probeert puur door het lijstje te zeggen dat heel oost Mental je aanvalt zonder succes, dat terwijl heel oost Mental je niet eens vol aanviel met clears.
Zoals de afgelopen dagen op het AF probeer jejezelf voor te doen als een top deffer met een te groot ego, en Mental die niets kan. Dat is iets waar ik me aan erger.

Gerwin wat lul je nou allemaal? Het is toch MIJN lijstje met MIJN mening. Als ik niet met triador in een stam wil zitten is dat toch MIJN mening. Ik ben niet ant - triador (maar anti-mental :p).. ik weet dat hij ook gewoon goed is.

Daar doelde ik niet op, dat is inderdaad je mening. Meer je onrespectvolle posts naar Triador toe. Zie hieronder:

Nu is het zo.. toen ik hier begon stond Edwin top 20, wij top 2000.. en ik gaf hem aan hem in te gaan halen, en Edwin wilde dat nog wel eens zien.. binnen mum van tijd stonden wij top 10 en was Edwin de top 20 alweer uit. Natuurlijk kregen we het excuus.. jaa maaaaar.. ik heb veel voor mijn stam gedaan. Bullshit, wij ook namelijk.

Hier geef je aan dat Triador het excuus geeft dat Triador veel voor zijn stam doet etc, dat verwerp je weer met dat het een kut smoes is en jullie dat ook net zo doen en dat het geen excuus is. Hieronder een andere post:

Otto van frotkees denkt het weer te weten, en wederom slaat hij de plank mis, word je daar zelf niet moe van? Continue niet weten waar je over praat en daardoor onzin uitkramen.

En henri, ik weet niet of je leest wat ik zeg, maar ik weet wat Edwin voor een stam kan doen, en dat is wonderbaarlijk te noemen, dat heb ik toe net al aangegeven, maar goed.. meneertje leest alleen wat hij wil lezen.

Je begint de post alweer met een belediging, en een verwijt dat anderen je posts niet goed lezen.
Maar hier zeg je nu dat wat Triador doet wonderbaarlijk is qua stambelang. Hoe kan je dan eerst doen dat het bullshit is dat je Triador inhaalt omdat hij veel voor zijn stam doet en je daarmee probeert te vergelijken dat je wel net zo veel doet?
Je posts zijn wat lastig te lezen als je met 2 monden praat...

Wat ik dan weer wel jammer vind.. is dat Edwin alle VV's krijgt waar een massa op komt.. iedereen in mental denk zo van: 'oh shit massa, snel VV naar Edwin'.. *applaus*

Volgende keer maar eens 7 targets pakken met 6 fakes targets, zo voor de vakantie een aantal weken lang.. fijne vakantie Edwin. Heel makkelijk die Mental spelers.. snel die VV naar Edwin.

Bart

Wat een vreemde opmerking, bij de massa die op jou was gaf je je vv af aan Martijn. Mag ik dan ook de conclussie trekken, oh shit er komt een massa van Mental snel vv afgeven?' Hoe kun je dan hier met zo'n groot ego voordoen? En nogmaals, ik kan echt niet over je aanval skills en def skills meepraten. Het is alleen dat ik in dat opzicht weinig heb gezien deze wereld om daar een goed oordeel over te geven.
Maar uiteindelijk heb je een boel rare posts met een te erg Anti Mental/Triador gehalte als je het aan mij vraagt.
 

DeletedUser62862

Guest
flop flop flop, we houden met z'n allen van kabouter plop

plop3.gif
 
Bovenaan