Top/Flop stammen.

DeletedUser57683

Guest
tjonge wat een afgang voor D

een massa van 2600 op mijn account zonder 1 dorp winst en na 1 plaagstootje verliest draakje alweer dorpen:D:D:D

Wat een Afgang voor King Ringo.
Lopen janken IG en op AF dat ie stopt en op grijs gaat omdat ie aanvallen krijgt.
Aanvallen bijna over en POEF wie is weer terug op zijn account :confused:
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Zijde 1:
Stammen: |D|
Zijde 2:
Stammen: U|C

Timeframe: Laatste 48 uur

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 70
Kant 2: 1
Verschil: 69

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 663,114
Kant 2: 7,881
Verschil: 655,233

chart
 

DeletedUser

Guest
Zijde 1:
Stammen: |D|
Zijde 2:
Stammen: U|C

Timeframe: Laatste 48 uur

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 70
Kant 2: 1
Verschil: 69

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 663,114
Kant 2: 7,881
Verschil: 655,233

chart

Daar heeft ringo geen boodschap aan. Hij kan nu sjaak op de kop geven dat hij dorpen verloor maar de oorzaak ligt toch bij hem zelf.
En die defmethode, proest haha. Ik lach me al krom.

Ringo je bent met afstand de meest grootste faler van W36 dit jaar. Unaniem.
 

DeletedUser

Guest
Dusss... Wanneer komt de volgende fusie? Een nieuwe top-stam? Dan heb ik wat te schrijven snap je!
Als nou nog wat leden U|C verlaten, kan het wel wat worden.
 

DeletedUser1206

Guest
tjonge wat een afgang voor D

een massa van 2600 op mijn account zonder 1 dorp winst en na 1 plaagstootje verliest draakje alweer dorpen:D:D:D

ja probleem is alleen dat met al die def die jij uit de stam wegtrok er genoeg anderen waren die wel verloren. En het is al te zot voor worden dat je met jouw achterlijk grote stuk save nog extra def nodig hebt voor die 3 dorpen front die je hebt.
 

DeletedUser

Guest
ja probleem is alleen dat met al die def die jij uit de stam wegtrok er genoeg anderen waren die wel verloren. En het is al te zot voor worden dat je met jouw achterlijk grote stuk save nog extra def nodig hebt voor die 3 dorpen front die je hebt.

Voor de eerste keer in mijn leven moet ik sjaakie hier gelijk geven :p
Gebeurt niet vaak. :p

Een meestertacticus als jezelf, moet dat toch al lang gezien hebben ringo. Je ligt met een perfecte phalanx aan het front, dus hebt echt amper def nodig. De def die je zou nodig hebben, kun je gerust zelf opbrengen.
Ach, je zult dit wel weer wegwuiven door het feit dat ik niets van je situatie afweet.
 

DeletedUser57683

Guest
ja probleem is alleen dat met al die def die jij uit de stam wegtrok er genoeg anderen waren die wel verloren. En het is al te zot voor worden dat je met jouw achterlijk grote stuk save nog extra def nodig hebt voor die 3 dorpen front die je hebt.

Snap dat dan, stel we gooien edels op 48 uur zijn cluster in, dan moeten die wel al pre-stacked staan :)
 
Reactiescore
1.018
Ik zou het echt prachtig vinden als U|C hem nu even vol pakt om eerlijk te zijn
 

DeletedUser

Guest
nog nooit zo,n grote onzin gehoord als dit

ik heb nooit def gevraagd. iedereen had allang zijn defaanvraag gedaan en gekregen. ik heb als laatste mijn defaanvraag neergezet en waren inderdaad 500 defdorpen maar hoeveel heb ik er gekregen? ik denk de helft en iedereen die op een normale manier o de kaart kan kijken ziet dat mijn front groter is dan men zou denken met 3 a 4 edelaars om me heen die binnen 6 uur edelafstand zitten

en als er dan op zo,n 200 dorpen tussen de 5 en 20 clears komen incl edelclears en je weet niet of account bezet kan zijn op d day dan stack je zo werkt dit spel. als je bij 20 clears van veraf er normaal gesproken vanuitgaat dat een pro stam als D er van dichtbij gewoon nog 10 clears er bovenop zou doen (wat die noobs niet gedaan hebben achteraf) dan heb je 10 defdorpen per dorp nodig om te stacken dus van de stam heb ik ongeveer 250 def gehad die dus zo,n 15 dorpen konden stacken de rest heb ik zelf opgevangen of gedodged

dat jij gefrustreerd bent moet je je zelf aanrekenen
dat jij zo dom bent om geen def te vragen omdat jij het zogezegd het met je skills zou kunnen redden en ook geen v.v. aanvroeg is ook je eigen schuld

toen men jou daarop aansprak binnen de stam zei je ja hallo ik ben geen 24/7 online en ze vallen snachtsaan die lafaards!!!! daarom raak ik dorpen kwijt

dan pas ben je een noob in mijn ogen, met skills alleen win je dit spel niet

en de propaganda van D trapt niemand in behalve jij, zal me niet verbazen dat jij alweer een sy bent en dit keer voor D

Nope. Ben het ook niet vaak met sjaak eens maar in dit geval wel.

Je begint telkens ten eerste over je front (grootte). Ik zie stamleden van jou die een groter front hebben en het met minder moeten doen. Daarbij heb je 876 dorpen en dan ga ik van een 50/50 verdeling uit dus pak m beet 450 defdorpen zal je wel moeten hebben. Hou er 150 mobiel en met 300 defdorpen zal jij je front daar prima mee kunnen stacken. Ik zou het iig al een luxe vinden.

Ten tweede waarom heb jij uberhaupt preventieve def nodig als je net zo veel online hebt als heel het AF hier bij elkaar? Je doet aan nachtaanvallen en overdag zie ik je ook vaak posten online. In onze pm wisselingen reageer je bijna altijd direct terug. Dan zou ik preventieve def sturen naar een stamlid die wat minder actief kan zijn.

Ten derde begin je over sjaak. Goed hij heeft zichzelf goed overschat dat is m duur te komen staan. Inmiddels heeft hij ook genoeg dorpen stacked om te deffen. Maar door jou gedrag qua def aanvragen zorg je ervoor dat je eigenhandig een stam de vernieling hebt geholpen.

en ohja, voor je over skills begint. Je winsten op D worden erg verbloemd door de veel stacks die je hebt. Weet nog eens op MJND toen ik daar vv van had en de tegenaanval in zette (looptijden <10 uur) dat je alles bomvol had staan.

Tenslotte is dit geen propaganda van D maar een flink verwijt naar jou toe dat je een stam zo om zeep helpt. Als ik ooit een VV in UC zou krijgen tegen jou dan pak ik 'm met beide handen aan.
 

DeletedUser

Guest
zoals ik al vaker gezegd heb hou je een keer aan de feiten ik eis nooit def van de stam op, dit is de eerste keer geweest dat ik aan heel de stam def vroeg op een normale manier op het forum , en heb niet geklaagd dat men niet kon leveren. dit terwijl anderen hun defaanvragen al op forum hadden staan en voldaan waren


ook mijn def stond bij iedereen aan het front dus je kan me blijven proberen zwart te maken dat ik altijd stamdef opeis maar de leden weten wel beter zelfs sjaakmans weet beter echter die is nu boos en gedraagt zich dan als een klein kind en probeert een wit voetje te halen bij de vijand

en laten we het niet over stacks hebben want mjnk heeft van alles 100k in zijn frontdorpen staan in nog niet de helft
en dat jij weer bewijst dat je mijn account niet kent en mijn front ook niet is jouw probleem en jouw onkunde
 

DeletedUser

Guest
He Ringo, kijk eens naar de verliezen van de rest van je ex-stam?
Ooit in je opgekomen dat, omdat jij zo verschrikkelijk vol staat met def, er misschien iets minder aandacht voor jou is dan voor de rest.
Mocht je nou een keer niet zo triest zijn dat je wegloopt als het tegenzit, dan komen we ooit nog wel weer een keer bij je terug. Met liefde.
 

DeletedUser

Guest
kijken of je een simpel kaartje wel snapt mark
http://i473.photobucket.com/albums/rr99/rijogado_2008/ironlaw_zps5c66ceeb.jpg

alles binnen die blauwe lijn zie ik als front aangezien al die dorpen binnen paar uur edelafstand liggen
mijn gedachte was als volgt

1:ik was samen met kingquentin maintarget (die gedachte bleek juist)
2:binnen die blauwe lijnen lagen zo,n 200 dorpen onder aanval door aanvallers van veraf en vaak 15 of 20 per dorp)
3:gezien punt 2 ga ik er vanuit dat slimme spelers (wat D dus niet blijkt te zijn) er van dichtbij nog eens 10 of 20 per dorp er bovenop gooit)
4:ik wist niet of ik online kon zijn op D-day en er was ook geen v.v. beschikbaar (wist ik van te voren) en ik zag edelclears aankomen op redelijke safedorpen
5:gezien punt 3 en punt 4 ga ik dan zoveel mogelijk stacken en recap edels neerzetten
6:ik heb zelfs bevestiging in pm staan van jouw stamleden dat die toch allemaal lege dorpen tegen kwamen bij mij waar jullie edelaars niks mee deden (hun fout)

stel dat ik zelf 400 defdorpen had en ik de echte frontdorpen ermee zou moeten stacken zou dit max 30 dorpen kunnen zijn terwijl dat gebied meer dan 200 dorpen bevat

dus dan vraag je stamdef aan en zie je maar of er iets komt of niet ik heb niemand gedwongen of geeist van mensen om def te geven aangezien ik zelf ook zag dat er meerdere mensen onder aanval lagen

ik heb van 2 mensen def gekregen voor meerdere dorpen en van 2 a 3 mensen paar dorpjes
er stond verder geen enkele defaanvraag meer van kingquentin of andere maintergets, pas na mijn defaanvraag kwam huilbab wat def vragen
 

DeletedUser

Guest
He Ringo, kijk eens naar de verliezen van de rest van je ex-stam?
Ooit in je opgekomen dat, omdat jij zo verschrikkelijk vol staat met def, er misschien iets minder aandacht voor jou is dan voor de rest.
Mocht je nou een keer niet zo triest zijn dat je wegloopt als het tegenzit, dan komen we ooit nog wel weer een keer bij je terug. Met liefde.

zoals al meerdere keren gezegd, ik had nooit preventieve stamdef bij mij staan punt uit dus blijf niet steeds met leugens komen

ik had mijn eigen front gedeft en zelfs een hoop def bij kingquentin staan
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
kijken of je een simpel kaartje wel snapt mark
http://i473.photobucket.com/albums/rr99/rijogado_2008/ironlaw_zps5c66ceeb.jpg

alles binnen die blauwe lijn zie ik als front aangezien al die dorpen binnen paar uur edelafstand liggen
mijn gedachte was als volgt

1:ik was samen met kingquentin maintarget (die gedachte bleek juist)
2:binnen die blauwe lijnen lagen zo,n 200 dorpen onder aanval door aanvallers van veraf en vaak 15 of 20 per dorp)
3:gezien punt 2 ga ik er vanuit dat slimme spelers (wat D dus niet blijkt te zijn) er van dichtbij nog eens 10 of 20 per dorp er bovenop gooit)
4:ik wist niet of ik online kon zijn op D-day en er was ook geen v.v. beschikbaar (wist ik van te voren) en ik zag edelclears aankomen op redelijke safedorpen
5:gezien punt 3 en punt 4 ga ik dan zoveel mogelijk stacken en recap edels neerzetten
6:ik heb zelfs bevestiging in pm staan van jouw stamleden dat die toch allemaal lege dorpen tegen kwamen bij mij waar jullie edelaars niks mee deden (hun fout)

stel dat ik zelf 400 defdorpen had en ik de echte frontdorpen ermee zou moeten stacken zou dit max 30 dorpen kunnen zijn terwijl dat gebied meer dan 200 dorpen bevat

dus dan vraag je stamdef aan en zie je maar of er iets komt of niet ik heb niemand gedwongen of geeist van mensen om def te geven aangezien ik zelf ook zag dat er meerdere mensen onder aanval lagen

ik heb van 2 mensen def gekregen voor meerdere dorpen en van 2 a 3 mensen paar dorpjes
er stond verder geen enkele defaanvraag meer van kingquentin of andere maintergets, pas na mijn defaanvraag kwam huilbab wat def vragen

vind jij je 10e linie nog front? Jezus. Ringo, leer deffen en leer inzicht krijgen. Alles stacken komt je uiteindelijk duur te staan.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Hahahaha, kalm jonge. Ik zeg enkel dat jij totaal geen inzicht hebt en alleen maar voor je eigen account zorgt. Jij hoort niet in een stam. Dat bewijs je keer op keer. Je hoort zelfs niet op tw met je zielige opmerkingen en je gescheld.

Sorry ringo, jij verdient 0.0 respect. Zelfs u|c heeft geen respect voor je, je eigen stam. Zo erg is het al.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
zoals al meerdere keren gezegd, ik had nooit preventieve stamdef bij mij staan punt uit dus blijf niet steeds met leugens komen

ik had mijn eigen front gedeft en zelfs een hoop def bij kingquentin staan

Gelukkig heeft die er goed op gepast:

Verdediger: KingQuentin
Doel: |274| KING (538|523) C55

Aantal: 12513 1451 0 1354 42 0 0 2951 0 0 0 0
Verliezen: 8687 1007 0 940 29 0 0 2049 0 0 0 0
Overlevend: 3826 444 0 414 13 0 0 902 0 0 0 0


Verdediger: KingQuentin
Doel: |343| KING (538|522) C55

Aantal: 14647 1292 0 1857 25 0 0 3466 0 0 0 0
Verliezen: 9321 822 0 1182 16 0 0 2206 0 0 0 0
Overlevend: 5326 470 0 675 9 0 0 1260 0 0 0 0


Verdediger: KingQuentin
Doel: |339| KING (538|524) C55

Aantal: 13345 2014 0 600 2 0 0 1905 0 0 0 0
Verliezen: 13241 1998 0 595 2 0 0 1890 0 0 0 0
Overlevend: 104 16 0 5 0 0 0 15 0 0 0 0


Verdediger: KingQuentin
Doel: |117| KING (537|524) C55

Aantal: 13490 1983 0 1985 21 0 0 3094 0 0 0 0
Verliezen: 7751 1139 0 1141 12 0 0 1778 0 0 0 0
Overlevend: 5739 844 0 844 9 0 0 1316 0 0 0 0
 

DeletedUser

Guest
Hahahaha, kalm jonge. Ik zeg enkel dat jij totaal geen inzicht hebt en alleen maar voor je eigen account zorgt. Jij hoort niet in een stam. Dat bewijs je keer op keer. Je hoort zelfs niet op tw met je zielige opmerkingen en je gescheld.

Sorry ringo, jij verdient 0.0 respect. Zelfs u|c heeft geen respect voor je, je eigen stam. Zo erg is het al.

noem jij sjaakmans representatief voor UC de rest wil me maar al te graag terug zien keren
en ik heb altijd oog voor alle accounten gehad in onze stam dat weten onze leden maar al te goed


verder verdien jij nog minder respect met je idiote domme priveberichtjes hier op AF

en waar scheld ik??? hoe ik jullie soort zie is nu helaas de waarheid:p
 

DeletedUser

Guest
noem jij sjaakmans representatief voor UC de rest wil me maar al te graag terug zien keren
en ik heb altijd oog voor alle accounten gehad in onze stam dat weten onze leden maar al te goed


verder verdien jij nog minder respect met je idiote domme priveberichtjes hier op AF

en waar scheld ik??? hoe ik jullie soort zie is nu helaas de waarheid:p

Over wie heb je het hier precies? Aangezien je stamloos bent?
 
Bovenaan