kijken of je een simpel kaartje wel snapt mark
http://i473.photobucket.com/albums/rr99/rijogado_2008/ironlaw_zps5c66ceeb.jpg
alles binnen die blauwe lijn zie ik als front aangezien al die dorpen binnen paar uur edelafstand liggen
mijn gedachte was als volgt
1:ik was samen met kingquentin maintarget (die gedachte bleek juist)
2:binnen die blauwe lijnen lagen zo,n 200 dorpen onder aanval door aanvallers van veraf en vaak 15 of 20 per dorp)
3:gezien punt 2 ga ik er vanuit dat slimme spelers (wat D dus niet blijkt te zijn) er van dichtbij nog eens 10 of 20 per dorp er bovenop gooit)
4:ik wist niet of ik online kon zijn op D-day en er was ook geen v.v. beschikbaar (wist ik van te voren) en ik zag edelclears aankomen op redelijke safedorpen
5:gezien punt 3 en punt 4 ga ik dan zoveel mogelijk stacken en recap edels neerzetten
6:ik heb zelfs bevestiging in pm staan van jouw stamleden dat die toch allemaal lege dorpen tegen kwamen bij mij waar jullie edelaars niks mee deden (hun fout)
stel dat ik zelf 400 defdorpen had en ik de echte frontdorpen ermee zou moeten stacken zou dit max 30 dorpen kunnen zijn terwijl dat gebied meer dan 200 dorpen bevat
dus dan vraag je stamdef aan en zie je maar of er iets komt of niet ik heb niemand gedwongen of geeist van mensen om def te geven aangezien ik zelf ook zag dat er meerdere mensen onder aanval lagen
ik heb van 2 mensen def gekregen voor meerdere dorpen en van 2 a 3 mensen paar dorpjes
er stond verder geen enkele defaanvraag meer van kingquentin of andere maintergets, pas na mijn defaanvraag kwam huilbab wat def vragen