Top/flop stammen

DeletedUser

Guest
Zat een tikfout bij mijn afkorting voor de stam als ik hem aanmaakte, ik paste de tag aan maar werd daar dus niet aangepast :p
 

DeletedUser72457

Guest
Op z'n minst loop ik niet zo ver naast m'n schoenen, als de afstand van aarde tot Pluto... ;). Maar goed, die beschrijving past maar bij 1 persoon, hè Kevin.
 

DeletedUser

Guest
Op z'n minst loop ik niet zo ver naast m'n schoenen, als de afstand van aarde tot Pluto... ;). Maar goed, die beschrijving past maar bij 1 persoon, hè Kevin.

Ga je jezelf nu ook hier belachelijk komen maken?
Discussieren kan je echt niet winnen.. Kijk maar IG, je wilt een spelletje met me spelen, wat heb je je stam toch lekker in de hand ;-)
 

DeletedUser72457

Guest
haha, gelukkig maak je me keer op keer aan het lachen. Dan is een discussie al succesvol voor mij.

is goed hoor Jef, alleen houd dan wel je CO in bedwang.
 

DeletedUser

Guest
haha, gelukkig maak je me keer op keer aan het lachen. Dan is een discussie al succesvol voor mij.
is goed hoor Jef, alleen houd dan wel je CO in bedwang.

Ik heb me anders gisteren ook meer dan vermaakt door al je falen mee te maken!
Hoe er meteen andere chats opgericht werden door je stamleden met ons in en jou er niet in omdat jij ons kickte uit die chat, heerlijk gewoon! :)

Jef moet me niet in bedwang houden als jij hier komt stoken natuurlijk ;-)
 
Reactiescore
255
Ik heb me anders gisteren ook meer dan vermaakt door al je falen mee te maken!
Hoe er meteen andere chats opgericht werden door je stamleden met ons in en jou er niet in omdat jij ons kickte uit die chat, heerlijk gewoon! :)

Jef moet me niet in bedwang houden als jij hier komt stoken natuurlijk ;-)

Alweer bezig tegen je (ex-)stamgenoten Kevin :D? Lijkt net een herhaling van W30 dit, haha.
 

DeletedUser

Guest
Alweer bezig tegen je (ex-)stamgenoten Kevin :D? Lijkt net een herhaling van W30 dit, haha.

Nee, enkel tegen de dictator! :p Nuja, hij zoekt het ook zelf. Iedereen in de stam heef al problemen met hem gehad aleen ben ik de enige die er wat durft aan doen :p
 

DeletedUser72457

Guest
Kevin,

volgens mij is het meer dan logisch dat jullie uit de chats gehaald werden. Jullie verlaten de stam, dan hoor je ook niet in de Stamchat. Ik weet dat het mogelijk te begrijpen is voor je, maar dat komt wel goed.

Succes in Pluto, het zal je vast goed verlopen.
 

DeletedUser

Guest
Zeker Floris, ik begrijp dat zeer goed. Echter hebben wij duidelijk gemaakt aan iedereen dat wij ons blijven inzetten voor de stam & voor onze bg's. En dat we enkel de stam verlaten om van jou dictatuur en jou falend leiden verlost te zijn. Vanzelfsprekend dat de mensen dan boos zijn dat je ons kickt. Jammer dat je zoiets niet op voorhand inziet, je zet per actie de je maakt steeds meet je stamleden op tegen je. Dit merk je wel aan de tegenwind die je krijgt van je stamleden.

Kijk, je had beloftes gemaakt die je niet ingewilligd hebt dusja als je een spelletje wilt spelen met me dan speel ik graag met je mee. :)
Je maakt je steeds meer en meer belachelijk door ons te kicken in chats, targets niet door te geven, etc etc terwijl wij nog steeds clearen/faken voor IR en choice. We gaan zelfs voor jou clearen in de nabije toekomst. Je werkt samen met espada het plan verder uit dat ik opgezet had voor een aanval. Ik krijg mijn targets te laat en ik help nog steeds je stamgenoten om hun aanvallen te verbeteren en te optimaliseren... Ik ben serieus benieuwd hoe de situatie er binnen 1 maand zal uitzien. Zeker omdat je plan qua nieuwe recruits immens in je gezicht zal opblazen ;-)

Ik ga ophouden met trollen want ik moet echt geen moeite meer doen om jou te doen falen.

Succes
 

DeletedUser72457

Guest
targets niet door te geven

Ik denk niet dat je hiervoor bij mij moet zijn, maar goed schuif het in mijn schoot. Dat is immers je specialiteit.

Nieuwe rekruuts, niets is zeker. Immers wordt alles door de stam als geheel bepaald. Maar daar weet jij natuurlijk niets van af hé ;).
 

DeletedUser62454

Guest
Buiten alles is pluto zeker een top stam.
Het volgt de elite principes van Bier.
Volgens mij liggen zelfs beide verhalen dicht bij elkaar.
 
Bovenaan